FIFA 14 و Battle*field 4 برای کنسول‌های نسل بعد تایید شدند.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
7id8hmb37v7shtv8nc87.jpg



کمپانی EA در گزارش مالی خود از برنامه‌های آینده خود پرده‌برداشت.

Frank Gibeau ریس استدیو‌های EA اعلام کرد:"
Battle*field بعدی سال آینده عرضه خواهد شد, ما خوشحال می‌شویم که اطلاعاتی از این بازی را بزودی در اختیار شما قرار دهیم.90 روز تا رونمایی از Battle*field بعدی مانده است."
او سال پیش ساخت Battle*field 4 را تایید کرده بود. قبلا نیزEA اعلام کرده بود با پیش خرید Medal of Honor Warfighter از Origin می‌توان به نسخه بتا Battle*field 4 دسترسی پیدا کرد بعدها DICE اعلام کرد نسخه بتا این بازی از شیوه‌های دیگر نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

John S. Riccitiello مدیر عامل EA و کارگردان اجرایی این کمپانی گفت:"
ما درحال سرمایه‌گذاری برروی کنسول‌های نسل بعد هستیم, ما در حال کار برروی نسخه‌های بعدی و همچنین نسخه‌هایی برای کنسول‌های نسل بعد دو فرنچیز بزرگ خود FIFA و Battle*field هستیم بزودی درباره این بازی‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد و اطلاعاتی در ماه می در اختیار شما قرار می‌دهیم. این 2 عنوان جزء 5 بازی اول هستند. در اوایل نسل قبل ما در عرضه بازی‌های خود برروی PlayStation 3, Xbox 360 و Wii عملکرد ضعیفی داشتیم و با آینده‌نگری سودی که از دست دادیم را دوباره برگرداندیدم.
FIFA 14 برای کنسول‌های این نسل عرضه خواهد شد اما, بروی کنسول‌های نسل بعدی یعنی PS4 و Xbox بعدی نیز خواهند آمد.
مدیر اجرایی کمپانی EA یعنی Peter Moore گفت:
" FIFA 13 با 23٪ افزایش فروش نسبت به FIFA 12 حدود 12 میلیون فروش داشته است و Call of Duty را در اروپا پشت سرگذاشته است. در اروپا FIFA 13 جز اولین بازی فروش این منطقه است نسخه دیجیتالی این بازی با رشد 98٪ نسبت به FIFA 12 حدود 100 میلیون دلار سود نصیب EA کرده است.

Battle*field 3 در کنفرانس GDC ماه می سال 2011 رونمایی شد احتمال می‌رود Battle*field 4 در ماه اپریل رونمایی شود و مارس 2014 عرضه شود. با توجه به این که Battle*field 3 و Medal of Honor ماه اکتبر عرضه شدند.

همچنین EA اعلام کرد بازی third-person shooter استدیو Insomniac یعنی Fuse تا ماه می یعنی بهار نیمه دوم سال 2013 تاخیر خورده است.Insomniac Games سازنده عنوان FPS انحصاری PS3 یعنی Resistance است. نام این بازی Overstrike بود که بعدها به Fuse تغییر پیدا کرد این بازی قرار بود ماه مارس عرضه شود که EA علت تاخیر را زمان برای توسعه بهتر برروی بازی اعلام کرد.
 
آخرین ویرایش:

doostanehsoft

کاربر سایت
May 19, 2011
1,407
نام
Mojtaba
Battle 4 خدا می دونه رو PS4 چه می کنه! جالب اینجاست که آخر اسمشون هم یکیه! :d

---------- نوشته در 10:50 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:49 PM ارسال شده بود ----------

اینطور که پیش میره پس باید منتظر معرفی کنسول بعدی مایکروسافت توی E3 امسال باشیم...!

این خبر که خیلی وقته صحتش تایید شده و همه منتظرن، البته اول XBox 720 معرفی می شه بعد PS4 و این کارشون تنها به خاطر رقابت تجاریه.
 

Gray Human

کاربر سایت
Jan 21, 2013
84
نام
تارخ
Battle 4 خدا می دونه رو PS4 چه می کنه! جالب اینجاست که آخر اسمشون هم یکیه! :d

---------- نوشته در 10:50 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:49 PM ارسال شده بود ----------



این خبر که خیلی وقته صحتش تایید شده و همه منتظرن، البته اول XBox 720 معرفی می شه بعد PS4 و این کارشون تنها به خاطر رقابت تجاریه.
میدونم دوست من ولی هیچ چیزی 100% تایید نشده در مورد اون رقابت هم که عالم و آدم میدونن ;)
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
ناراحت نشی !! خیلی خبرا رو بد میزنی !!! اصلا حس خوندن به ادم نمیده !!! اخه یه ویرایشی یه چیزی !!! همش خط به خطه !!!! میتونستی اینا رو پاراگراف بندی کنه !!! صحبت های مهم رو تو باکس قرار بدی !!! و از همه مهمتر برای چی 500 تا منبع اخرش تو تگ میذاری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منبع باید تو دید عموم باشه !!!! نه اینکه مخفی باشه !!! کاملا مشخصه بدون حوصله خبرها گذاشته میشه !!!


البته زحمات ترجمه خبر رو اصلا نمیخوام زیر سوال ببرم . ولی خبر رو نمیخواد کپ منبع ترجمه کنی !!! یه جوری باید باشه ملت میخونن اون عمق اصلی خبر رو با یه بار خوندنش متوجه بشن !! الان خبرهات طوری شده که فقط با خوندن تیتر میشه همه چی رو فهمید ونیاز به خوندن اون همه خط قرو قاطی و بهم ریخته نیست ! ببخشید دیگه مهدی اینقدر رک و تند صحبت کردم . امیدوارم این انتقاد تند رو قبول کنی . بازم بابت ترجمه خبر ممنونم .
 

GAME 0VER

کاربر سایت
Nov 29, 2007
395
نام
سعید
خداییش یکبار نشد این بنده ی خدا Hercule Poirot یه خبر بزنه و ایراد نگیرین بابا جای ایراد گرفتن یکمی هم روحیه دادن هیچ جای دوری نمیره ها;;)
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
در اوایل نسل قبل ما در عرضه بازی‌های خود برروی PlayStation 3, Xbox 360 و Wii عملکرد ضعیفی داشتیم و با آینده‌نگری سودی که از دست دادیم را دوباره برگرداندیدم.
خداییش این نسل خیلی مسیر خوبیرو در پیش گرفته بودن این مسئولای EA و لقب جهانخوار از روی EA داشت بداشته میشد یجورایی نسبت نسل قبل تعداد بازیای بی کیفیتش خیلی کمتر شده بود و واقعا به مخاطب اهمیت میدادن و احترام میذاشتن امیدوارم این حرفش به این معنی نباشه که دوباره میخوان به اون دوران برگردن و فقط به فکر پر کردن جیب خودشون باشن نه کیفیت بازیا اما خوب مسیری که DS3 در پیش گرفت یا همین وضعیت NOH: WF چیز دیگه ایرو نشون میده
 

HOSΣIN

کاربر سایت
Mar 15, 2012
2,932
نام
HOSΣIN
پس باید دره کنسولای نسل حاضر با این اخبار تخته شه...

این سونیم خوب بلده چیکار کنه. میاد بازیای خوبو میندازه آخرا وقتی که همه کنسولارو خریدن و پولارو خوردن میارن پایین و نسله بعدو میدن بیرون.
 

AMG

کاربر سایت
Jun 13, 2012
175
ای ایه هم خوش ها دیگه همه میدونن بعضی بازی ها هر سال میاد مثلا یه کالاف سال دیگه بیاد اصلا عجیب نیست
اگه مثلا جی تی ای بعد از چند سال بیاد هنره
بفهم اقای مثلا رییس
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر