Multi Platform Fallout 76

سازنده
Bethesda
تاریخ انتشار
October 2018
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
banner-1.png

information.png
Fallout 76 در مراسم E3 امسال به عنوان اولین بازی تماما انلاین استدیو خوش نام و اوازه BGS معرفی شد . Fallout 76 رو میشه بخش انلاین قسمت 4 دونست چرا که به گفته تاد هاوارد کارگردان اجرایی بازی بخش انلاین Fallout 4 به خاطر نبود نیروی کافی فقط در حد ایده اولیه باقی موند و حالا بعد سه سال با نام Fallout 76 سر شکل گرفته تا ما رو به عنوان اولین کسایی که به دنیای جنگ زده و نابود شده حملات اتمی قدم میزاریم معرفی کنه . بازی همونجور که از اسمش پیداست از Vault 76 شروع میشه بانکر و سنگر زیر زمینی که به منظور ساخت و زندگی بخشیه دوباره بشریت بعد از 25 سال از حملات اتمی ایجاد شده تا ما رو در روز "Reclamation Day" به این دنیا معرفی کنه زمانی که همه چیز نابود شده و خبری از حیاط انسانی بر روی زمین نیست هیچ NPC برای تعامل وجود نداره و باید با داستان و خاطراتشون زندگی کنیم و به خواسته های یک سری رباط و ادم های مرده رسیدگی کنیم . داستان اصلی و داستان های جانبی بازی قرار از این روش روایت بشن پس خودمونیم در این دنیا و بقیه افراد نجات یافته Vault 76 که در قالب بقیه پلیر ها انجام وظیفه میکنن که میتونیم باهم در قالب دوست یا دشمن در مپ بازی که حالا 4 برابر نسخه ی قبلی هم هستش به بازی کردن به پردازیم تصمیم اینکه به بقیه بپیوندیم یا یـ اکتشاف گر تنها باشیم به عهده خودمون هستش با این حال کی ترجیه میده توی این دنیای خالی از سکنه تنها بگرده ؟ اساس اصلی بازی بر روی رو اکتشاف نهاد شده و قول کلی محیط کشف نشده در این دنیای بزرگ رو سازندگان بازی دادن .....

SPECIAL and Perk Cards
  • پلیرها میتونن کارت های پرک شون رو در گروهی که عضو هستن به اشتراک بزارن به شرطی که بقیه اعضا پرک های متفاوتی داشته باشن
  • هر موقع که لول اپ میشید میتونید از بین گزینه های S.P.E.C.I.A.L یک کدومشون رو افزایش بدید و یک پرک کارت بهش اختصاص بدید
  • هر قسمت S.P.E.C.I.A.L دارای یک سبد امتیاز (point) برای فعال کردن پرک کارت هستش
  • برا فعال کردن هر پرک کارت نیاز به امتیاز (point) دارید
  • شما میتونید هر پرک کارت رو برای قدرت بیشتر لول اپ کنید
  • شما میتونید هر پرکی که بدست میارید رو استفاده کنید
  • محدودیت هر لول S.P.E.C.I.A.L از 10 به 15 افزایش پیدا کرده
  • هر پرک کارت تا پنج لول قابلیت ارتقاء داره
  • هر کردوم از پرک کارت های Mutation (جهش یافته) ها مزایا و معایبی دارن
  • افزایش Charisma باعث میشه که شما بتونید پرک کارت های بیشتری رو با بقیه افراد به اشتراک بزارید به خاطر همین خیلیا احتملا Charisma رو بیشتر از همه افزایش بدن
  • تا لول 10 از هر دو لول یک پرک کارت دریافت میکنید از بعد لول 10 به ازای هر پنج لول یک پک چهار تایی که پرک کارت هاش به صورت تصادفی هستن دریافت میکنید
  • در پک پرک کارت ممکنه یـ کارت با شکل ادامس وجود داشته باشه استفاده از این کارت باعث میشه دیر تر گرسنه بشید
  • میتونید هر وقت که بخواید پرک کارت هاتون رو عوض کنید
  • پک پرک کارت ممکنه کارت هایی به شما بده که برای استفاده نیاز به لول بالاتری دارن
  • وقتی به لول پنجاه رسیدید دیگه نمیتونید مقادیر SPECIAL رو افزایش بدید ولی همچنان پرک کارت دریافت میکنید
Characters and Mechanics
  • شما در ابتدا در Vault76 در روز Reclamation Day بیدار میشد
  • سیستم شخصی سازی کاراکتر بهبود پیدا کرده
  • با استفاده از Photo Mode میتونید تصویر شخصیتی که در بازی ساخته اید رو بر روی پروفایلتون در بازی قرار بدید
  • Photo Mode دارای انواع اقسام تنظیمات و فیلتر های رنگی برای گرفتن عکس ار کاراکترتون هستش
  • بازی لودینگ های کمی داره
  • هر وقت که بخواهید میتونید ظاهر کرکترتون رو تغییر بدید که شامل جنسیت هم میشه
  • با افزایش Rads ممکنه شما تبدیل به جهش یافته بشید
Gameplay
  • هیچ سیو فایلی وجود نداره
  • PvP تا لول 5 امکان پذیر نیست
  • شما میتونید پلیر های که ممکنه دائم مزاحمتون میشن رو بلاک کنید اینجوری دیگه نمیتونن رو مپ شما رو مشاهد کنن
  • میتونید از یک پرچم صلح جویی برای جلو گیری از درگیری در بازی استفاده کنید
 
آخرین ویرایش:
خوش آمدی به وست ویرجینیا..
در مورد مقایسه بصری با FO4 ... اگر فال آوت4 دم دستت هست دوباره پلی اش کن و با فاجعه دیتیل و دراو دیستنس آشنا شو.
من الان همزمان دارم جفتشونو میرم. تو 4 آبجکت ها بعضا تا 10 متریت ظاهر نمیشن. کافیه با دوربین اسلحه بخوای 200 متر اونورتر رو ببینی که این باور برسی تو نسل 5 قرار داری! بافتها در حالت عادی هم حتی اصلا کیفیت خوبی ندارن. همه اینها یطرف، اینکه محیط 4 یه بیابون برهوت با کمترین آبجکت های متحرک ممکن و در سمت دیگه 76 یه محیط زنده و متراکم از پوششش گیاهی هستش یکطرف.
بله برادر من. بعد رد دد رفتی سراغش توقعت چسبیده به سقف :D
راستی لود شدن تسکچرها به اینترنتت هم وابستست بنظرم. من پریشب که بازی میکردم و شرایط مساعدی نداشت اینترنتم، آبجکت ها فقط یکی دومرحله بافت گذاری انجام میشد روشون و چند دقیقه ای طول می کشید تا بافت واقعیشون رو بدست بیارن.
ممنون ولی دیگه کار از خوش‌آمدگویی گذشته...ساکن هم شدیم :D
من این نسخه رو دارم روی X1 تجربه می‌کنم...F4 رو روی PS4 رفتم...نمیدونم رزولوشن تفاوت داره یا نه...شاید بخاطر همین باشه. ولی به هر حال هنوزم حس میکنم قشنگ یه دانگریدی شده نسبت به F4...شاید هم بخاطر رنگ‌بندی‌هاست که توی این نسخه محیط‌ها یه حالت آشفته گرفته به خودش و ضعف گرافیکی بیشتر مشخص می‌شه. به هر حال اینا واسه چند ساعت اول بود و دیگه عادی شد.
 
با این تفاسیر در دو صفحه گذشته قطعن بزودی من هم بهتون میپیوندم چرا که نمیشه فالوت بازی نکرد ، یکم قیمت متعادل بشه فقط، دوستانی که گرفتن آیدی بدن آنلاین بزنیم .
 
با این تفاسیر در دو صفحه گذشته قطعن بزودی من هم بهتون میپیوندم چرا که نمیشه فالوت بازی نکرد ، یکم قیمت متعادل بشه فقط، دوستانی که گرفتن آیدی بدن آنلاین بزنیم .

منطقا بزودی زود باید قیمتش خیلی مناسب بشه..
بازم کاهش داشته و 35 دلار شده قیمت ثابت بازی گویا. این مساله حتی قیمت دیسک رو هم تحت تاثیر جدی باید قرار بده.

________________________

اصلاحیه در مورد ایرادم به بازی..
اون محدویت ساخت و ساز که دلخورم کرده بود صرفا مربوط به چیزهایی مثل turret ها و احتمالا سایر ادوات دفاعی بود! :-"
الان من نوار budget ام مدتهاست که پر شده ولی بدون مشکل به ساخت و ساز بناها مشغولم!
احتمالا اون محدودیت رو بخاطر این اعمال کردن که کسی 20 تا turret نچینه تو کمپش و دیگه ککش هم نگزه از تهدیدات ریز و درشت محیط پیرامونش!
 
آخرین ویرایش:
منطقا بزودی زود باید قیمتش خیلی مناسب بشه..
بازم کاهش داشته و 35 دلار شده قیمت ثابت بازی گویا. این مساله حتی قیمت دیسک رو هم تحت تاثیر جدی باید قرار بده.

________________________

اصلاحیه در مورد ایرادم به بازی..
اون محدویت ساخت و ساز که دلخورم کرده بود صرفا مربوط به چیزهایی مثل turret ها و احتمالا سایر ادوات دفاعی بود! :-"
الان من نوار budget ام مدتهاست که پر شده ولی بدون مشکل به ساخت و ساز بناها مشغولم!
احتمالا اون محدودیت رو بخاطر این اعمال کردن که کسی 20 تا turret نچینه تو کمپش و دیگه ککش هم نگزه از تهدیدات ریز و درشت محیط پیرامونش!
مشکل کمپ‌ها جابه‌جایی‌شونه...نمیشه راحت از کل کمپ Blueprint گرفت و برد یه جای دیگه احداثش کرد. به خاطر زمین که توی جاهای مختلف متفاوته جور درنمیاد.
ولی یه ترفندی که متوجه شدم اینه که اول پایه ساختمون رو جداگونه Blueprint بگیری، بقیه رو هم جداگونه...اینطوری احتمال اینکه راحت تر بشه کمپ رو جا به جا کرد بیشتر میشه ولی بازم امکانش هست مشکل پیش بیاد...کلا هنوز کار داره ساخت و ساز و جابه‌جایی...ولی بدبختی اینه من تا حالا ندیدم همچین چیزی به این صورت توی‌ بازیهای AAA دیگه پیاده‌سازی شده باشه...واسه همین یه نمونه بهتر به ذهنم نمیاد که مثلا بگم اگه اینطوری انجام میدادن بهتر بود و این حرفا.
یه جای خفن هم واسه کمپ پیدا کردم :D یه جا تقریبا جنوب نقشه، دریاچه خشک شده، یه کشتی هم به گِل نشسته...دقیقا داخل دریاچه‌ی خشک شده کمپ رو زدم :D روی اون کشتی که کنار کمپ هست هم چندتا Turret گذاشتم و وسایل پخت و پز هم توی کشتی هست...ویوش عالیه :D بعدا فرصت شد یه عکس میزارم :D
 
مشکل کمپ‌ها جابه‌جایی‌شونه...نمیشه راحت از کل کمپ Blueprint گرفت و برد یه جای دیگه احداثش کرد. به خاطر زمین که توی جاهای مختلف متفاوته جور درنمیاد.
ولی یه ترفندی که متوجه شدم اینه که اول پایه ساختمون رو جداگونه Blueprint بگیری، بقیه رو هم جداگونه...اینطوری احتمال اینکه راحت تر بشه کمپ رو جا به جا کرد بیشتر میشه ولی بازم امکانش هست مشکل پیش بیاد...کلا هنوز کار داره ساخت و ساز و جابه‌جایی...ولی بدبختی اینه من تا حالا ندیدم همچین چیزی به این صورت توی‌ بازیهای AAA دیگه پیاده‌سازی شده باشه...واسه همین یه نمونه بهتر به ذهنم نمیاد که مثلا بگم اگه اینطوری انجام میدادن بهتر بود و این حرفا.
یه جای خفن هم واسه کمپ پیدا کردم :D یه جا تقریبا جنوب نقشه، دریاچه خشک شده، یه کشتی هم به گِل نشسته...دقیقا داخل دریاچه‌ی خشک شده کمپ رو زدم :D روی اون کشتی که کنار کمپ هست هم چندتا Turret گذاشتم و وسایل پخت و پز هم توی کشتی هست...ویوش عالیه :D بعدا فرصت شد یه عکس میزارم :D

آره این قضیه Blueprint واقعا اذیت کننده س برای کسی که دائم کوچ میکنه. مرسی، بلد نبودم این ترفندو.
واقعا همینطوره. ساخت و ساز تو سبک و ابعاد فال آوت رو من نمیبینم بین بازیای بزرگ. غنیتمه.. ولی خب، کاش خودشون هم بیشتر قدرش رو میدونستن!
جای خوبی گیر آوردی.. من هنوز تو شمال و شمال شرق نقشه میپلکم. با وجود گشت و گذار و اسکونج دائمی، نقشه بقدری بزرگه که هنوز به نیمه پایینی اش سر نزدم #:-S
 
  • Like
Reactions: FUTURE
آره این قضیه Blueprint واقعا اذیت کننده س برای کسی که دائم کوچ میکنه. مرسی، بلد نبودم این ترفندو.
واقعا همینطوره. ساخت و ساز تو سبک و ابعاد فال آوت رو من نمیبینم بین بازیای بزرگ. غنیتمه.. ولی خب، کاش خودشون هم بیشتر قدرش رو میدونستن!
جای خوبی گیر آوردی.. من هنوز تو شمال و شمال شرق نقشه میپلکم. با وجود گشت و گذار و اسکونج دائمی، نقشه بقدری بزرگه که هنوز به نیمه پایینی اش سر نزدم #:-S
منم فک کنم حدود 20 درصد از نقشه رو کلا دیدم :D ولی خداروشکر خیلی راحت میشه Fast Travel کرد...بعد از RDR2 یه سیستم Fast Travel خوب لازم داشتم :D
========
راستی از نظر تکنیکی با اینکه بازی داغونه ولی بنظرم حداقل یه قدم‌های روبه‌جلویی واسه آینده‌ی انجین برداشته شده :D با اینکه نقشه چهار برابر شده ولی زمان لودینگ بشدت پایین اومده...کمتر از 10 ثانیه واسه Fast Travel طول میکشه...واسه ورود به ساختمون‌ها هم اکثر مواقع کمتر از 5 ثانیه. توی F4 فک کنم زمانش سه چهار برابر این بود :D یه نکته دیگه هم ورود به ساختموناست که توی F4 حتی برای ورود به ساختمونای کوچیک هم لودینگ لازم بود ولی الان فقط ساختمونای بشدت بزرگ و چند طبقه لودینگ لازم دارن...خیلی از ساختمونا رو میشه به راحتی بدون توقف واردش شد و توش گشت و گذار کرد، لوت کرد و زد بیرون...کلا گشت و گذار توی بازی خیلی راحت‌تر شده.
بزرگترین مشکل بازی برای من تا اینجا اسپاون شدن دشمنا بوده...بدون هیچ نشونه یا صدایی یهو می‌بینید از پشت سر دو تا Ghoul لعنتی با تبر دارن تیکه‌پارت میکنن!‌ لعنتی‌ها بیشتر وقتا توی بدترین مواقع که مثلا در حال دیدن نقشه یا استفاده از Pip Boy هستید از ناکجا آباد پیداشون میشه و نمیزارن به کارتون برسید...
دیشب هم برای اولین بار بازی کِرَش کرد :D
 
اطلاعات دو تا پچ آینده هم رسید:
December 4, 2018
Next week’s update will bring an increase to the Stash limit, as well as a variety of performance and stability improvements, balance changes, and multiple bug fixes to the game. We’ll have full patch notes available later this week ahead of Tuesday’s update. Some notable issues being addressed in this update include:

  • Stash Limit Increased: We know many of you have been asking for an adjustment to the Stash storage limit, and we’re happy to share that we’re increasing it from 400 to 600. While this is somewhat conservative, we plan to increase the storage cap further once we verify that this change will not negatively impact the stability of the game.
  • Boss Loot: Players should correctly receive two to three items after taking down a boss, depending on the creature’s difficulty and level.
  • Cryolator Effects: Players hit with the Cryolator are now Chilled, Frosted, or Frozen depending on how many times they are hit. The duration of movement speed reductions applied by these effects have also been decreased from 2 hours to 30 seconds.
  • Respawning When Overencumbered: We’ve resolved an issue affecting players who die while overencumbered that only allowed them to Respawn at Vault 76. Now, overencumbered players will be able to respawn at the nearest discovered Map Marker.
  • Stuck in Power Armor: We’ve addressed an issue in this patch that could cause players to become stuck inside Power Armor. We’re also aware that there are some additional cases where this can occur, and we are actively investigating them.
December 11, 2018
The next update after December 4 is currently planned for the following week. Like previous patches, it will include a variety of bug fixes, but we’re also planning to bring some more notable changes and features to the game. You can catch a preview of these improvements below, and a full list of changes will be included in the December 11 patch notes.

  • PC Additions: A Push-to-Talk setting for Voice Chat, 21:9 resolution support, and a Field of View setting are all being implemented on PC with this update.
  • SPECIAL Respec: After level 50, you’ll be able to choose between a new Perk Card, or moving a SPECIAL point you had previously allocated.
  • C.A.M.P. Placement on Login: Your C.A.M.P. will no longer be automatically blueprinted and stored if someone is occupying your location when you log into a server. Instead, you’ll receive a notification that your space is occupied. If you decide to find a new home for your C.A.M.P. on that server, it will be free to do so. However, if you don’t attempt to place down your C.A.M.P., you will be able to switch to a new server where that spot is vacant and your C.A.M.P. will be fully assembled and waiting for you.
  • Bulldozer: This is a new C.A.M.P. feature that will allow you to remove small trees, rocks, and other obstructions so it’s easier to create and place your C.A.M.P. when and where you want it. You can also "Bulldoze" to clear these items from the surrounding area to make your C.A.M.P. feel more like home!
We know the size of our previous patch on November 19 was very large, and downloading it was a frustrating experience for many of you—especially those who primarily play Fallout 76 on consoles. We hear you, and we’re working to reduce our patch sizes going forward so that you can get back into game as soon as possible on patch days.

به غیر از باگ‌ها که باید فیکسشون کنن، توی آپدیت اولی اون افزایش Stash limit خیلی خوبه...ولی من بیشتر منتظر آپدیت دوم هستم...مخصوصا اون دو موردی که در مورد کمپ هستش...اولی که بیشتر برای زمانی هستن که جای کمپ‌تون توسط یه نفر دیگه اشغال شده...قبلا یه بلوپرینت از کمپتون تهیه می‌شد ولی الان راحت میشه همون کمپ رو بدون نیاز به منابع جای دیگه‌ای احداث کرد...قابلیت بهتر هم اینه که راحت میشه سرور رو عوض کرد و رفت به سروری که توی اون جای کمپ شما اشغال نشده <:-Pولی بهترین قابلیتی که اگه خوب پیاده‌سازی بشه خیلی خفن میتونه باشه Bulldozer هست :D توی توضیحات گفته که راحت میشه درخت‌های کوچیک، سنگ‌ها و دیگر موانع که توی کمپ هستش رو برداشت تا دیگه مانع ساخت و ساز نشن که خیلی عالیه.
همینطور خداروشکر گفتن که دیگه حجم آپدیت‌ها قرار نیست فضایی باشه...
بنظرم اگه اینطوری هفتگی آپدیت بدن، چند ماه دیگه وضعیت بازی خیلی خیلی بهتر میشه.
 
آخرین ویرایش:
طبق اخباری که منتشر شده این بازی از کدها و انیمیشن های فال اوت ۴ و اسکایریم استفاده کرده‌.کم کاری در بازی مشهوده
مشخص بود! بعضی از باگ های فال اوت 4 بدون فیکس شدن دقیقا اومده بودن تو 76 !!! رسما کپی پیست کردن 80درصد بازی رو...
 
  • Like
Reactions: Amir.arsalan2

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or