Xbox Fable

سازنده
Playground Games
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Xbox Game Studios
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S

Fable

fable_logo_trailer-scaled.jpg

Developer: Playground Games

Publisher: Xbox Game Studios

Engine: Forza Tech

Platforms: Xbox Series X|S, Microsoft Windows

Genre: ARPG

Release Date: 2025




پس از کنسل شدن عنوان Fable Legends و بسته شدن استدیو لاین‌هد توسط مایکروسافت، امیدها برای تجربه عنوانی جدید از این سری درحال از بین رفتن بود که در شوکیس سال 2020 اکس باکس مشخص شد شروعی دوباره برای این فرنچایز محبوب توسط سازندگان قدر Forza Horizon در حال ساخت است.

  • از افراد مطرحی که در ساخت این بازی مشارکت دارند می‌توان به Anna Megill، نویسنده سابق رمدی اشاره کرد که اکنون نقش Lead Writer را برای این عنوان ایفا می‌کند.
  • در اکتبر 2022، نویسنده ارشد Horizon Forbidden West، اندرو والش به تیم سازنده ملحق شد.
  • اولین تریلر In game این عنوان در شوکیس اکس باکس در سال 2023 منتشر شد.
  • استدیو پلی‌گراند اعلام کرده است که در تولید Fable، استدیو Edios Montreal نقش استدیو پشتیبان را ایفا خواهد کرد.
  • در شوکیس اکس باکس در سال 2024 به همراه تریلری تایید شد که این بازی بالاخره در سال 2025 منتشر خواهد شد.
  • این عنوان در روز عرضه بر روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.


View attachment GQM2jJZWAAAG0jn.mp4








Screenshots

20240610_005247.jpg 20240610_005249.jpg

20240610_005250.jpg 20240610_005251.jpg

20240610_005354.jpg 20240610_005355.jpg

 
آخرین ویرایش:
این نظر منه و نمیخوام نسبت به دو سه نوع نگاهی که تو این کامنتهای آخر هست نظری بدم.

اما میخوام بگم وجود این نگاه های منفی نسبت به بازی، استودیو و اینکه اصلا میتونن بازی باکیفیتی رو تحویل بدن گناهش گردن خود استودیو و مایکروست.

برآیند خبرها و شایعاتی که از استودیو میاد به اضافه نمایش نه چندان دلچسب اخیر و تاخیر احتمالی بازی خب وجود این نگاه منفی رو توجیه میکنه.

همه اینها رو یه نمایش خوب از بازی میشوره و میبره ولی چون این رو نمیبینیم خب به طرفدارهای بازی و حتی پلتفرم هم اونقدری اعتماد به نفس نمیده که بالاخواه بازی دربیان و ازش دفاع کنن.

فیبل یه نمایش خفن مثل اونی که استارفیلد قبل انتشارش داشت رو نیاز داره که همه رو ساکت کنه.

البته بعد انتشار استارفیلد رو نه :D
=====
ولی چون همچین نمایشی رو نمیبینیم خب این اعتراضها و زیر سوال بردنها هم توجیه پیدا میکنن.
 
این نظر منه و نمیخوام نسبت به دو سه نوع نگاهی که تو این کامنتهای آخر هست نظری بدم.

اما میخوام بگم وجود این نگاه های منفی نسبت به بازی، استودیو و اینکه اصلا میتونن بازی باکیفیتی رو تحویل بدن گناهش گردن خود استودیو و مایکروست.

برآیند خبرها و شایعاتی که از استودیو میاد به اضافه نمایش نه چندان دلچسب اخیر و تاخیر احتمالی بازی خب وجود این نگاه منفی رو توجیه میکنه.

همه اینها رو یه نمایش خوب از بازی میشوره و میبره ولی چون این رو نمیبینیم خب به طرفدارهای بازی و حتی پلتفرم هم اونقدری اعتماد به نفس نمیده که بالاخواه بازی دربیان و ازش دفاع کنن.

فیبل یه نمایش خفن مثل اونی که استارفیلد قبل انتشارش داشت رو نیاز داره که همه رو ساکت کنه.

البته بعد انتشار استارفیلد رو نه :D
=====
ولی چون همچین نمایشی رو نمیبینیم خب این اعتراضها و زیر سوال بردنها هم توجیه پیدا میکنن.
اعتراض و نگاه منفی و انتقاد که کاملا درسته چون شرایط بازی مشخص نیست، حتی در ادامه نمایش خوبی داشته باشه هم باز کسی نظرش منفی بود منطقی هست. ولی بحث اصلی سر اینه که چون فعلا نمایش خاصی نداشته در نتیجه منطقیه فاتحه ـش رو خوند و بگیم اصلا معلوم نیست عرضه بشه؟ :D اونم در مورد استودیویی که سابقه مشخصی داره، حالا وارد سبک جدیدی شده ولی قبلش که از زیر بته در نیومده 😁 پونزده ساله داره تو بالاترین سطح کار می‌کنه.
 
آخرین ویرایش:
ببین این همه آسمون ریسمون بافتن نداره 😁 شما در جواب یکی که به قول خودت فن بازی درآورده یه جوابی دادی که خودش هم فن بازی بود و یکی دیگه جوابت رو داد :دی وگرنه با یه لحن تحقیر آمیز بیای یه استودیو بزرگ رو خطاب قرار بدی و بگی اینا معلوم نیست بتونن اصلا بازی رو عرضه کنن دیگه قضیه رو مشخص می‌کنه :دی در ضمن انگار فکر می‌کنی همون تیم Forza رو گذاشتن بالا سر Fable، خیر کلی استخدام جدید داشتن برای بازی ولی فرهنگ استودیو و شیوه بازی‌سازی همون هست. اصلا اینکه به خاطر تغییر سبک کلا سابقه و سیستم بازی‌سازی یه استودیو مطرح رو اینجوری بی‌خیال میشی خیلی جالبه :دی در نهایت اگر گفتن اینکه بهتره منتظر بمونیم تا شرایط بازی بیشتر مشخص بشه میشه فن بازی، خوندن فاتحه بازی از الان هم میشه نهایت هیتر بودن.

جالبه آخر کامنت گفتی هر کسی می‌تونه نظر بده، بعد به من که اومدم نظر دادم داری میگی چرا گیر میدی و باید خودش می‌اومد جواب می‌داد 😅 اینکه Xbox داشتی هم اجرت با آقا استیو بالمر، اون موقع هم مثل الان یه دونه Xbox هم براشون خیلی مهم بود 😅 😁 ولی جدا دلیل نمیشه بگیم فن بازی در نمیاری :دی
باشه باشه :D حرص نخور;;)مایکرو خفنه ما هم فنیم-اوکی.

این نظر منه و نمیخوام نسبت به دو سه نوع نگاهی که تو این کامنتهای آخر هست نظری بدم.

اما میخوام بگم وجود این نگاه های منفی نسبت به بازی، استودیو و اینکه اصلا میتونن بازی باکیفیتی رو تحویل بدن گناهش گردن خود استودیو و مایکروست.

برآیند خبرها و شایعاتی که از استودیو میاد به اضافه نمایش نه چندان دلچسب اخیر و تاخیر احتمالی بازی خب وجود این نگاه منفی رو توجیه میکنه.

همه اینها رو یه نمایش خوب از بازی میشوره و میبره ولی چون این رو نمیبینیم خب به طرفدارهای بازی و حتی پلتفرم هم اونقدری اعتماد به نفس نمیده که بالاخواه بازی دربیان و ازش دفاع کنن.

ولی چون همچین نمایشی رو نمیبینیم خب این اعتراضها و زیر سوال بردنها هم توجیه پیدا میکنن.
کلا طرفدارا مرض ندارن که دید منفی داشته باشن.
وقتی بازی بعد ۵ سال بعد معرفیش یه گیم پلی یکی دو دقیقه ای فقط ازش نشون میدن که اونم کامبتش کلنگیه، طبیعیه فیدبک منفی بگیرن از مردم.
اینم که چون پلی گراند تو ریسینگ استودیوی خفنیه پس حتما تو rpg هم خفنه، صرفا یه امیدواریه و با توجه به سابقه مایکرو نمیشه بهش تکیه کرد.
خفنتر از اینیشتیو که نیستن، وقتی اینیشتیو که استودیوی نوابغ بود و قرار بود AAAA بسازه, به این روز می افته و همینطور کلی استودیوی دیگه طبیعیه که ذهن ادم بره سمت منفی...
با دیدن گیم پلی بازی و شنیدن سومدیریت مایکروسافت، طبیعیه ادم بدبین باشه تا خوش بین و فیدبک منفی بگیره.

حالا هم نمایش خوبی داشته باشه همه باهاش حال میکنن.
همین پرفکت دارک با اینکه کنسل شد و نمایشش هم معلوم شد چی بود، ولی هممون باهاش حال کردیم.


.​
 
آخرین ویرایش:
باشه باشه :D حرص نخور;;)مایکرو خفنه ما هم فنیم-اوکی.
نه اتفاقا شما خیلی منطقی هستی و اصلا در PG رو باید تخته کنن :دی بالاخره Xbox داشتی و حرفت سنده. حالا ما سر بازی و استودیو مورد علاقه ـمون حرص می‌خوریم، شما سرچی اینقدر جوش می‌زنی و هیت میدی؟ :دی :Arrowd:
خفنتر از اینیشتیو که نیستن
این جمله خدایی از هر زاویه‌ای نگاه می‌کنم خیلی عجیبه 😅 استودیویی که ۵ تا بازی ساخته که سه تای آخرش متای ۹۰+ بوده و بازی آخرش ۵۰ میلیون پلیر و حدود ۲۰ میلیون فروش داشته و کلی درآمد روانه ناشر کرده، با یه استودیو تازه‌کار مقایسه میشه که تا قبل از بسته شدن هیچ خروجی نداشته. Initiative پتانسیل زیادی داشت و کلی آدم مطرح داخلش بود ولی واقعا شرایطش چطوری با PG قابل قیاس هست؟! :دی

اینکه مایکروسافت وضعش خیلی خرابه که مشخصه و احتمال داره هر بازی رو کنسل کنه، حتی همین Fable. ولی پولی که از سمت PG درمیارن مشخصا خیلی بیشتر از بودجه‌ای هست که بازی نیاز داره. الان که FH5 برای پلی‌استیشن عرضه شده تو همین مدت کوتاه نزدیک ۴ میلیون نسخه فروش داشته. سر همین موضوع بعید هست از نظر بودجه مشکلی برای استودیو وجود داشته باشه و خطری تهدیدش کنه. غیر از اینکه خودشون گند زده باشن که اینم باید صبر کردید و دید چی میشه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or