eSRAM برای رزولوشن 1080p خیلی کوچک هست اما ...!

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

DieDie

کاربر سایت
41018015390369412621.jpg



در مورد eSRAM ایکس باکس وان چیزهای بسیار زیادی گفته و نوشته شده در حالیکه این معماری نمیتونه قدرت حافظه یکپارچه PS4 رو ارائه بده حتی به عنوان عاملی برای جلوگیری از ارائه رزولوشن 1080p به صورت 60 فریم بر روی ایکس باکس وان هم متهم شده بسیاری از توسعه دهندگان بازی از اون دفاع میکنن. به هر حال این تازه آغاز نسل جدید هست و درک بهتر از سخت افزار باعث بهبود کیفیت بصری بازیها خواهد شد.
ژان باپتیست بولکاتو تهیه کننده ارشد استودیو Rebellion Games در طول ساخت بازی Sniper elite 3 هست ، سایت Gaming bolt مصاحبه ای با اون انجام داده و از اون درباره توسعه بازی برای Xbox one و هندل کردن eSRAM سوال کرده.

بعضی از سازنده ها از esRAM برای استریم کردن تکسچرها و ذخیره Z buffer استفاده میکنن و سهولت استفاده کردن از اون رو ستایش میکنن در حالیکه بعضی دیگه مشکلاتی رو با اون دارن شما چطور از اون استفاده میکنید؟

"واضحه که وقتی شما درتلاش برای استخراج حداکثر قدرت ایکس باکس وان باشید این مسئله کمی پیچیده تره . من فکر میکنم کار با eSRAM راحته.تنها مشکل اینه که ... [در واقع] بخشی از مشکل اینه که مقدار این حافظه برای خروجی 1080p بیش از حد کوچیکه و ما نمیتونیم همه چیز رو در رزولوشن 1080p در این حافظه فوق سریع بافر کنیم .
معنی این حرفها این میشه که شما باید داده ها رو تیکه تیکه کنید یا از ترفندهای دیگه استفاده کنید ، [مثل] Tile رندرینگ و غیره . این کار تا حدودی شبیه به PS3 هست.برنامه نویسی برای PS3 سخت تر از Xbox360 بود . اما حالا به نظر میرسه همه چیز برعکس شده اما به این معنی نیست که قدرت بسیار کمتری داره.این فقط برای شروع کار کمی رنج آوره ، ما الان در موقعیت خوبی هستیم اما چند ماه اول جهنم بود!"

این روند به مرور زمان و با درک بهتر شما از سخت افزار بهتر خواهد شد؟

"قطعا بله . اونها یک کیت توسعه جدید رو بیرون دادن که بسیار سریعتره و ما به راحتی رزولوشن 1080p رو بر روی Xbox one اجرا خواهیم کرد. ما 6 ماه پیش خیلی نگران بودیم اما الان دیگه نیستیم.الان همه چیز بهتر شده و اونها ماشنیهای کاملا قابل قیاسی هستن. xbox one کمی بیشتر چند رسانه ای هست و کمی بیشتر هاب ( وسیله ای به عنوان مرکز پخش اطلاعات) محور هست برای همین مقداری پیچیدگی بیشتری داره ، چیزهایی وجود داره که شما میتونید و نمیتونید انجام بدین چون این یک مرکز چند رسانه ای هست اما PS4 اینطور نیست چون PS4 فقط یک ماشین بازی هست."

پس بیشتر تمرکز در PS4 به عنوان یک دستگاه بازی هست.

"بله منظورم اینه که احتمالا [این همون دلیلیه ] که چرا حداقل روی کاغذ کمی قویتر هست. اما من فکر میکنم که Xbox one میره که بهش برسه . به هر حال قطعا eSRAM وجود داره . PS4 دارای 8 گیگ رم هست که تقریبا به همون سرعت eSRAM ـه [از نظر پهنای باند] اما در عین حال شما میتونید با اون مقداری کارهای بیشتری انجام بدین چون که شما اون قسمت حافظه کندتر رو ندارین این همون دلیلی هست که چرا شما خیلی از بازیها رو روی ایکس باکس وان 1080p اجرا نمیکنید چون شما باید اونها رو کمی کوچکتر بسازید تا درون eSRAM جا بشه"

با وجود این چالشها Rebellion Games در طول ساخت Sniper elite 3 همکاری نزدیکی با سونی و مایکروسافت داشته هدف اونها در حال حاضر داشتن 60 فریم بر ثانیه بر روی هر دو کنسول هست و جالبه توجه داشته باشین که Bolcato عنوان میکنه که به روز رسانی SDK جدید در حال ایجاد بهبود عملکرد در ایکس باکس وان هست . اون چیزی که این به روز رسانی دقیقا انجام داده تا به این لحظه ناشناخته هست و ممکنه این در واقع همون آپدیت درایورها باشه که ما در حدود یک ماه پیش گزارش کردیم.

http://gamingbolt.com/xbox-ones-esr...080p-but-will-catch-up-to-ps4-rebellion-games
 
دو نکته هست

1- اینکه تایید شده کار با ESRAM سخت هست و به مرور دارن باهاش آشنا می شن که حرف گذشته ما رو تایید می کنه و جواب اون مدیری که پاشو کرده بود تو یک کفش و هی می گفت هیچ دشواری XBOX ONE نداره رو این مصاحبه داد

1- نکته دوم هم اینکه چطوری با این همه دشواری های ESRAM که تو این مصاحبه تایید شده بهترین گرافیک کنسولی مال XBOX ONE هست..؟ مگه ضعیف تر از PS4 نبود..؟
کجای خبر اعلام شده ورژن XO بهتره???:-/
 
کجای خبر اعلام شده ورژن XO بهتره???:-/

ایشون و خیلی از دوستان اعتقاد دارن که بهترین گرافیک کنسولی مربوط به یه بازی متا 60 ـی با فریم 20-30 و رزولوشن 900p هست !
تازه این اول راهه و ماکروسافتِ خیلی پولدار داره کلی زحمت میکشه که دِو کیت هارو تقویت کنه و در حالی که PS4 مثل چی مونده تو گِل (1080p) به کیفیت 4K در بازی ها دست بیابه !
 
ایشون و خیلی از دوستان اعتقاد دارن که بهترین گرافیک کنسولی مربوط به یه بازی متا 60 ـی با فریم 20-30 و رزولوشن 900p هست !
تازه این اول راهه و ماکروسافتِ خیلی پولدار داره کلی زحمت میکشه که دِو کیت هارو تقویت کنه و در حالی که PS4 مثل چی مونده تو گِل (1080p) به کیفیت 4K در بازی ها دست بیابه !
چ ربطی داره برادر من??!
متا ی مبحث کلی هست و گرافیک یکی از معیارهای متا....پس اگه استثناعا!!!!این حرفو زده باش بنظرم بی ربط نزده!!!
اما تو خبر جایش درج نشده ک گرافیک بهتر رو xo می بینیم! گفته ویژگی های یکسان
 
چ ربطی داره برادر من??!
متا ی مبحث کلی هست و گرافیک یکی از معیارهای متا....پس اگه استثناعا!!!!این حرفو زده باش بنظرم بی ربط نزده!!!
اما تو خبر جایش درج نشده ک گرافیک بهتر رو xo می بینیم! گفته ویژگی های یکسان
ایشون کلی گفتن کاری به خبر ندارن :|

- - -ویرایش - - -

ایشون و خیلی از دوستان اعتقاد دارن که بهترین گرافیک کنسولی مربوط به یه بازی متا 60 ـی با فریم 20-30 و رزولوشن 900p هست !
تازه این اول راهه و ماکروسافتِ خیلی پولدار داره کلی زحمت میکشه که دِو کیت هارو تقویت کنه و در حالی که PS4 مثل چی مونده تو گِل (1080p) به کیفیت 4K در بازی ها دست بیابه !
اینکه چشم شما نمیتونه گرافیک چشم نواز این بازی رو ببینه و فقط چسبیدین به رزولویشن و متا دیگه مشکل شما و بعضی از سونی فن های عزیزه . من الان اینو بی طرفانه گفتم پس بحث ماکرو فن بودن رو وسط نکشید ...
 
دو نکته هست

1- اینکه تایید شده کار با ESRAM سخت هست و به مرور دارن باهاش آشنا می شن که حرف گذشته ما رو تایید می کنه و جواب اون مدیری که پاشو کرده بود تو یک کفش و هی می گفت هیچ دشواری XBOX ONE نداره رو این مصاحبه داد

1- نکته دوم هم اینکه چطوری با این همه دشواری های ESRAM که تو این مصاحبه تایید شده بهترین گرافیک کنسولی مال XBOX ONE هست..؟ مگه ضعیف تر از PS4 نبود..؟


X1 اگر هم مشکلی داشته باشه مربوط به همین SDK ها و درایورها و ... هست نه پیچیدگی سخت افزاری ، هیچ نکته ی عجیبی در سخت افزار X1 وجود نداره ( در PS4 هم وجود نداره ) و این 2 تا کنسول بسیار از لحاظ ساختار به PC شبیه هستند و وقتی 2 تا دستگاه بسیار به هم شبیه هستند اونموقع میشه خیلی راحت با مقایسه ی جزییات متوجه شد که کدوم قویتره .
ما که نفهمیدیم کلا شما و دوستانتون دنبال اثبات چه چیزی هستید ؟! اگه دنبال این هستید که بگید X1 پیشرفت میکنه و میتونه بازیها رو 1080P و با فریم مناسب اجرا کنه ، خب درسته ، مسلما این کنسول هم مثل تمامی کنسولها و سخت افزار های قبلی و بعدی به مرور زمان بازدهی بیشتری خواهد داشت و مشکلات اولیه رو نخواهد داشت . ممکن هم هست این اختلاف زیادی که بین دو کنسول تا الان بوده کم بشه .
اما اگر دنبال این هستید که اثبات کنید کنسول X1 کلا از PS4 قویتره و یا در یک سطح قرار داره و فقط چون اولش هست این وضعیت پیش اومده ، من صحبتی ندارم !! فقط خیلی راحت با نگاه کردن به مشخصات دو کنسول که بسیار به هم شبیه هستند میشه فهمید کنسولی که بطور واضح GPU و RAM کاملا ضعیف تری داره ، 1000 سال هم که بگذره نمیتونه در اجرای بازیها بهتر عمل کنه .

اینم صحبتی که در این خبر راجع به این تکنولوژی مافوق بشری و سوپر قدرتمندِ کشف نشده ی 32 مگابایتی شده :

بعضی از سازنده ها از esRAM برای استریم کردن تکسچرها و ذخیره Z buffer استفاده میکنن و سهولت استفاده کردن از اون رو ستایش میکنن در حالیکه بعضی دیگه مشکلاتی رو با اون دارن شما چطور از اون استفاده میکنید
من فکر میکنم کار با eSRAM راحته.تنها مشکل اینه که ... [در واقع] بخشی از مشکل اینه که مقدار این حافظه برای خروجی 1080p بیش از حد کوچیکه و ما نمیتونیم همه چیز رو در رزولوشن 1080p در این حافظه فوق سریع بافر کنیم .


در مورد سوال دومت هم باید بگم سوال خوبیه ... اینجا دقیقا همونجایی هست که مشخص میشه چرا بحث 900p و فریم ریت 25 - 26 پیش میاد . چون دوستانتون اعتراض داشتن به این قضیه ....
 
اینکه چشم شما نمیتونه گرافیک چشم نواز این بازی رو ببینه و فقط چسبیدین به رزولویشن و متا دیگه مشکل شما و بعضی از سونی فن های عزیزه . من الان اینو بی طرفانه گفتم پس بحث ماکرو فن بودن رو وسط نکشید ...

این که بازی کلی افت فریم داره و رزولوشنش پایینه، نشون می‌ده که One قدرت پردازش چنین گرافیکی رو با رزولوشن بالا و فریم مناسب نداره. خیلی سادست درک این موضوع.
 
X1 اگر هم مشکلی داشته باشه مربوط به همین SDK ها و درایورها و ... هست نه پیچیدگی سخت افزاری ، هیچ نکته ی عجیبی در سخت افزار X1 وجود نداره ( در PS4 هم وجود نداره ) و این 2 تا کنسول بسیار از لحاظ ساختار به PC شبیه هستند و وقتی 2 تا دستگاه بسیار به هم شبیه هستند اونموقع میشه خیلی راحت با مقایسه ی جزییات متوجه شد که کدوم قویتره .
ما که نفهمیدیم کلا شما و دوستانتون دنبال اثبات چه چیزی هستید ؟! اگه دنبال این هستید که بگید X1 پیشرفت میکنه و میتونه بازیها رو 1080P و با فریم مناسب اجرا کنه ، خب درسته ، مسلما این کنسول هم مثل تمامی کنسولها و سخت افزار های قبلی و بعدی به مرور زمان بازدهی بیشتری خواهد داشت و مشکلات اولیه رو نخواهد داشت . ممکن هم هست این اختلاف زیادی که بین دو کنسول تا الان بوده کم بشه .
اما اگر دنبال این هستید که اثبات کنید کنسول X1 کلا از PS4 قویتره و یا در یک سطح قرار داره و فقط چون اولش هست این وضعیت پیش اومده ، من صحبتی ندارم !! فقط خیلی راحت با نگاه کردن به مشخصات دو کنسول که بسیار به هم شبیه هستند میشه فهمید کنسولی که بطور واضح GPU و RAM کاملا ضعیف تری داره ، 1000 سال هم که بگذره نمیتونه در اجرای بازیها بهتر عمل کنه .

اینم صحبتی که در این خبر راجع به این تکنولوژی مافوق بشری و سوپر قدرتمندِ کشف نشده ی 32 مگابایتی شده :




در مورد سوال دومت هم باید بگم سوال خوبیه ... اینجا دقیقا همونجایی هست که مشخص میشه چرا بحث 900p و فریم ریت 25 - 26 پیش میاد . چون دوستانتون اعتراض داشتن به این قضیه ....

معنی این حرفها این میشه که شما باید داده ها رو تیکه تیکه کنید یا از ترفندهای دیگه استفاده کنید ، [مثل] Tile رندرینگ و غیره . این کار تا حدودی شبیه به PS3 هست.برنامه نویسی برای PS3 سخت تر از Xbox360 بود . اما حالا به نظر میرسه همه چیز برعکس شده اما به این معنی نیست که قدرت بسیار کمتری داره.این فقط برای شروع کار کمی رنج آوره ، ما الان در موقعیت خوبی هستیم اما چند ماه اول جهنم بود!"

تحلیل خودتون رو میشه از این صحبتهای بالا بگین..؟ داره به صراحت می گه کار کردن با XO سخت هست مثل PS3 نسل قبل و میگه این به معنی این نیست قدرتش کمتره..! و میگه 6 ماه اول جهنم بوده ولی الان تازه فهمیدن چی کار کنن چیزی که سازندگان COD و BF نفهمیدنو یعنی فرصتش رو نداشت بفهمن و فقط به اون خاطر رزولوشن بازی هاشون اومد پایین

این که بازی کلی افت فریم داره و رزولوشنش پایینه، نشون می‌ده که One قدرت پردازش چنین گرافیکی رو با رزولوشن بالا و فریم مناسب نداره. خیلی سادست درک این موضوع.

اولا رزولوشن 900P پایین نیست و خیلی بازی های PS4 هم رزولوشن 1080P ندارن مثل The Order: 1886
دوما فریم 30 پایین نیست و خیلی بازی های PS4 هم فریم 30 دارن مثل The Order: 1886
سوما بازی لانچ بوده و زمان کافی با توجه به سختی کار با XO نبوده وگرنه اگر این بازی هم مثل The Order: 1886 سال 2014 عرضه می شد قطعا رزولوشن و فریم و کیفیت بالاتری داشت
چهارما XO با ارائه یک بازی 1080p و 60 فریم به اسم FM5 قبلا خودشو نشون داده چیزی که فعلا تو بازی های AAA کنسول PS4 نمی بینیم
 
آخرین ویرایش:
X1 اگر هم مشکلی داشته باشه مربوط به همین SDK ها و درایورها و ... هست نه پیچیدگی سخت افزاری ، هیچ نکته ی عجیبی در سخت افزار X1 وجود نداره ( در PS4 هم وجود نداره ) و این 2 تا کنسول بسیار از لحاظ ساختار به PC شبیه هستند و وقتی 2 تا دستگاه بسیار به هم شبیه هستند اونموقع میشه خیلی راحت با مقایسه ی جزییات متوجه شد که کدوم قویتره .
ما که نفهمیدیم کلا شما و دوستانتون دنبال اثبات چه چیزی هستید ؟! اگه دنبال این هستید که بگید X1 پیشرفت میکنه و میتونه بازیها رو 1080P و با فریم مناسب اجرا کنه ، خب درسته ، مسلما این کنسول هم مثل تمامی کنسولها و سخت افزار های قبلی و بعدی به مرور زمان بازدهی بیشتری خواهد داشت و مشکلات اولیه رو نخواهد داشت . ممکن هم هست این اختلاف زیادی که بین دو کنسول تا الان بوده کم بشه .
اما اگر دنبال این هستید که اثبات کنید کنسول X1 کلا از PS4 قویتره و یا در یک سطح قرار داره و فقط چون اولش هست این وضعیت پیش اومده ، من صحبتی ندارم !! فقط خیلی راحت با نگاه کردن به مشخصات دو کنسول که بسیار به هم شبیه هستند میشه فهمید کنسولی که بطور واضح GPU و RAM کاملا ضعیف تری داره ، 1000 سال هم که بگذره نمیتونه در اجرای بازیها بهتر عمل کنه .

اینم صحبتی که در این خبر راجع به این تکنولوژی مافوق بشری و سوپر قدرتمندِ کشف نشده ی 32 مگابایتی شده :




در مورد سوال دومت هم باید بگم سوال خوبیه ... اینجا دقیقا همونجایی هست که مشخص میشه چرا بحث 900p و فریم ریت 25 - 26 پیش میاد . چون دوستانتون اعتراض داشتن به این قضیه ....


نیما خان الان واقعا از کجا میشه فهمید که کدوم کنسول gpuو ram ضعیفتری داره؟؟
هنوز یه مقایسه دقیق و جز به جز سخت افزاری منتشر نشده و هنوز من نمیتونم یکیو انتخاب کنم
 
اینهمه سازنده گفتند ps4 قویتره همشون شدند یه مشت ایندی ساز و بیسواد حالا که یه شرکت گفته تفاوت زیاد نیست تبدیل میشه به باشعورترین شرکت بازیسازی:|
 
این که بازی کلی افت فریم داره و رزولوشنش پایینه، نشون می‌ده که One قدرت پردازش چنین گرافیکی رو با رزولوشن بالا و فریم مناسب نداره. خیلی سادست درک این موضوع.
داداش با خودت چند چندی ؟
همین the order هم که همه سنگشو به سینه می زنین اگه قرار بود اول برای موو بیاد رو ps3 بعد بیخیال موو می شدن و برای PS4 می دادن بازی لانچش هم می کردن معلوم نیست چی می شد ... همین الانش هم تازه شده 1080 p و 30 فریم و تا همین چند روز پیش می گفتن 900 p هست

اینهمه سازنده گفتند ps4 قویتره همشون شدند یه مشت ایندی ساز و بیسواد حالا که یه شرکت گفته تفاوت زیاد نیست تبدیل میشه به باشعورترین شرکت بازیسازی

دوست عزیز اینکه PS4 قویتره رو الان تقریبا همه قبول دارن همین یارو هم که تو خبر گفته به طور غیر مستقیم قبول داشته این حرفو مسئله همینی هست که خودتون گفتین
تفاوت زیاد نیست

که تو این خبر هم طرف نظرش همین بوده
 
آخرین ویرایش:
در مورد سوال دومت هم باید بگم سوال خوبیه ... اینجا دقیقا همونجایی هست که مشخص میشه چرا بحث 900p و فریم ریت 25 - 26 پیش میاد . چون دوستانتون اعتراض داشتن به این قضیه
نکته جالب اینه که این فریم چرا روز به روز داره افت میکنه! از 28 تو تایپکای قبلی رسید به 25 !
ما که نفهمیدیم کلا شما و دوستانتون دنبال اثبات چه چیزی هستید ؟! اگه دنبال این هستید که بگید X1 پیشرفت میکنه و میتونه بازیها رو 1080P و با فریم مناسب اجرا کنه ، خب درسته ، مسلما این کنسول هم مثل تمامی کنسولها و سخت افزار های قبلی و بعدی به مرور زمان بازدهی بیشتری خواهد داشت و مشکلات اولیه رو نخواهد داشت . ممکن هم هست این اختلاف زیادی که بین دو کنسول تا الان بوده کم بشه .
.
 
بعد این همه مدت هنوز امید دارین یه دفعه ماکروسافت دست کنه تو جیبش یه چیزی خارق العاده در بیاره این تفاوت جبران کنه یا اینکه dev kit ها معجزه کنه ؟

در اینکه پرفرنس سیستم بالاتر میره با dev kit ها و بهتر میشه بهره بری شکی درش نیست اما اینکه تفاوت قدرت دو کنسول از بین میره با این کار و تفاوت دو کنسول به صورت خودی خود تا آخر وجود داره چون سخت افزار ضعیفتری داره نه اینکه مشکل اصلی dev kit ها باشه بلکه dev kit ها میتونن کاری کنن که سیستم بهره بری بهتری داشته باشه نه اینکه معجزه کنن .:|

نیما خان الان واقعا از کجا میشه فهمید که کدوم کنسول gpuو ram ضعیفتری داره؟؟
هنوز یه مقایسه دقیق و جز به جز سخت افزاری منتشر نشده و هنوز من نمیتونم یکیو انتخاب کنم

نیازی نیست حتما مقایسه انجام بشه کسی که 2% سخت افزار رو درک کنه متوجه میشه وقتی اعلام میشه GPU برای مثال PS4 دارای 18 CUs و ONE داری 12 CUs تا از اون طرف تعداد 1152 شیدر که PS4 داره در مقابل 768 تا روی ONE خودش گویای همچی هستش حالا XBOX ONE امده over clock کرده GPU کلاکش بیشتر از PS4 بازم در این تفاوت که PS4 تعداد CU بیشتری داره و شیدر بیشتری پردازش میکنه نداره از اون طرف PS4 هنوز Overclock نشده اگه انم Over بشه دقیقا بازم GPU کنسول ONE ضعیفتره از اون طرف رم PS4 امده از 8 گیگ GDDR استفاده کرده که bandwidth این RAM در حدود 176 GB در حالی که ONE از 8 گیگ DDR3 معمولی استفاده کرده که 68.3 GB هستش حالا حساب کن امده از 32 MB رم ESRAM استفاده کرده که رم پرسرعته که کمبود bandwidth جبران کنه بازم در این حالت شاید bandwidth کنسول بیشتر بشه اما در RAM کلی که تغییری ایجاد نمیشه هنوز هم PS4 در حدود 5500MHz هستش در حالی که ONE هنوز که هنوزه 2133MHz هستش .;)
 
آخرین ویرایش:
بعد این همه مدت هنوز امید دارین یه دفعه ماکروسافت دست کنه تو جیبش یه چیزی خارق العاده در بیاره این تفاوت جبران کنه یا اینکه dev kit ها معجزه کنه ؟

در اینکه پرفرنس سیستم بالاتر میره با dev kit ها و بهتر میشه بهره بری شکی درش نیست اما اینکه تفاوت قدرت دو کنسول از بین میره با این کار و تفاوت دو کنسول به صورت خودی خود تا آخر وجود داره چون سخت افزار ضعیفتری داره نه اینکه مشکل اصلی dev kit ها باشه بلکه dev kit ها میتونن کاری کنن که سیستم بهره بری بهتری داشته باشه نه اینکه معجزه کنن .:|



نیازی نیست حتما مقایسه انجام بشه کسی که 2% سخت افزار رو درک کنه متوجه میشه وقتی اعلام میشه GPU برای مثال PS4 دارای 18 CUs و ONE داری 12 CUs تا از اون طرف تعداد 1152 شیدر که PS4 داره در مقابل 768 تا روی ONE خودش گویای همچی هستش حالا XBOX ONE امده over clock کرده GPU کلاکش بیشتر از PS4 بازم در این تفاوت که PS4 تعداد CU بیشتری داره و شیدر بیشتری پردازش میکنه نداره از اون طرف PS4 هنوز Overclock نشده اگه انم Over بشه دقیقا بازم GPU کنسول ONE ضعیفتره از اون طرف رم PS4 امده از 8 گیگ GDDR استفاده کرده که bandwidth این RAM در حدود 176 GB در حالی که ONE از 8 گیگ DDR3 معمولی استفاده کرده که 68.3 GB هستش حالا حساب کن امده از 32 MB رم ESRAM استفاده کرده که رم پرسرعته که کمبود bandwidth جبران کنه بازم در این حالت شاید bandwidth کنسول بیشتر بشه اما در RAM کلی که تغییری ایجاد نمیشه هنوز هم PS4 در حدود 5500MHz هستش در حالی که ONE هنوز که هنوزه 2133MHz هستش .;)


این جور که حساب کردی 2 تا ایکس باکس وان هم نمیتونن به قدرت ps4 برسن !!!! من فکر میکردم اختلاف 30 درصده یا دیگه نهایتش 50 درصد !!
الان اختلاف به 200 الی 300 یا حتی بیشتر رسیده =(( :d
 
این جور که حساب کردی 2 تا ایکس باکس وان هم نمیتونن به قدرت ps4 برسن !!!! من فکر میکردم اختلاف 30 درصده یا دیگه نهایتش 50 درصد !!
الان اختلاف به 200 الی 300 یا حتی بیشتر رسیده =(( :d

والا من چیزی حساب نکردم چیزی که اعلام شده از طرف خود دو شرکت در مورد سخت افزارشون یعنی میخوای بگی من اینها رو از خودم در آوردم یا اینکه چون شما نمیتونی قبول کنی این تفاوت وجود داره داری جوری جلوه میدی که انگار این مطلب خود شرکت ها اعلام نکردن ؟

نمیدونم بعد این همه مدت انتظار چی دارین شما من نمیگم این کنسول ضعیفه یا آشغاله یا ... دارم میگم به نسبط PS4 ضعیفتره انتظار معجزه نداشته باشین که Dev kit بتونه یه دفعه بیاد اختلاف دو کنسول به 0 برسونه یا اینکه ONE این وسط قویتر بشه .:|
 
توی این قضیه که X1 قدرت پردازش بازی هارو روی 1080P داره شکی نیست! (دیگه خداییش COD ghost چی داره که نتونه؟! یا BF4 حتی! اینا بازی های اول نسل هست...)وقتی کنسول های قدیمی مثل X360-ps3 دارن همچین گرافیک های خیره کننده ای رو اخر نسلی به نمایش میذارن مسلما این 2 کنسول جدید خیلی گرافیک عجیب قریب تری از یه BF4 به ما نمایش میدن. ولی خوب در این موضوع شکی نیست که PS4 از سخت افزار بهتری برخورداره.ولی نه اندازه ی 720P vs 1080P !!!! توی مولتی های اینده مسلما بازی ها تقریبا مثل هم میشن رو 2 تا کنسول توی انحصاری ها هم خوب سونی میتونه بتازونه با سخت افزار بهترش.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or