Epic: بهترین بازیهای سیتمایی را ساخته ایم..!

Terova

No Trolls
Gold User
43141586041503115441.jpg


وقتي که مجله Edge از Mark Rein معاون شرکت Epic در مورد موتور گرافيکي CryENGINE 3 و قابليتهاي آن در بخش سينمايي و ادعا هاي شرکت Crytek در اين خصوص سئوال به عمل آورد او گفت: مشتريان ما ميتوانند از فن آوري استفاده شده در موتور UE3 به هر نحوي که ميخواهند استفاده کنند ما بازيهاي داريم که به بهترين شکل ممکن حالات سينماتيک را به نمايش ميگزارند مثلا من وقتي بازي Gears of War3 رو نگاه مي کنم تنها چيزي که به نظر مياد اين بازي فيلم سينمايي نيست قدرت Xbox 360 است که باعث ميشه ما نتوانيم اين بازي را بيشتر از 30 فرم اجرا کنيم..

او همچنين در خصوص نسل بعد گفت: ما فعلا نميدانيم در نسل بعد چه قابليتهاي قرار است اضافه بشه و قدرت کنسول ها تا چه اندازه خواهد بود ولي ما Ue3 رو طوري طراحي کرديم که براي نسل بعد هم آماده باشد ، اگر نسل بعد قرار باشه از قابليتهاي DX11 استفاده بشه همين حالا هم Ue3 اين قابليت رو داره..

منبع
 
  • Like
Reactions: GENE
از همین الان دارن کری میخونن.ولی رقابت ue4و ce3 در نسل بعد خیلی جذاب خواهد بود.خدا کنه سریعتر کنسولهای نسل بعد عرضه بشن.
 
آه ، و باز هم هایپ.
من وقتي بازي Gears of War3 رو نگاه مي کنم تنها چيزي که به نظر مياد اين بازي فيلم سينمايي نيست قدرت Xbox 360 است که باعث ميشه ما نتوانيم اين بازي را بيشتر از 30 فرم اجرا کنيم..
دوس داشتن 60FPS باشه؟ عَجَب
 
بچه ها فرق اینکه بازی رو 60 فریم یا 30 فریم اجرا بشه در چیه و کدومشون اصلا بهتره ؟ یه توضیح مختصری بدید ممنون میشیم
60 فریم در ثانیه بهتر است بازی روان تر اجرا می شود 30 فریم در ثانیه کمی کند تر به نظر می رسد
 
جداً GEOW 3 رو 30 فریم هست من نمیدونمستم . موتور آنریل از موتور های تاپ هست مطمئناً محدودیت های 360 نگذاشته از اون به راحتی استفاده بشه چیزی که خود این بنده خدا هم گفته
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or