Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
سلام
من نظرم رو راجع به بازی می گم خیلی ها عاشق این بازی ان، هزاران جایزه هم گرفته و با نظرات من به شدت مخالف. ولی آزادی بیانه و منم نظرمو می گم.
من Sekiro, BloodBorne, Demon souls رو چندین و چند بار بازی کردم و به شدت عاشق این بازی هام. هرکدوم هم جذابیت های خودشون رو دارن که خاص خودشونه.
Elden Ring رو هم من با همون دیدگاه مثبت و این که قراره بترکونه شروع کردم ولی خیلی به ذوقم زد بازی!!
نمی دونم این جهان باز بودن چه صیغه ایه افتاده جون همه ی بازی ها اینم یکی دیگه.
اخه چرا بازی سولز لایک باید جهان باز باشه؟ چرا میشه از همون ابتدای بازی رفت سراغ قویترین باس؟ چرا دشمن های معمولی بازی رو به راحتی میشه ردشون کرد و هیچ چالشی ندارن (من یبار هم به دست اینا نمردم)؟ چرا بازی از همه سولزلایک ها یه چی برداشته و گیم پلی اورجینالی نداره؟ چرا بازی راحت شده؟ چرا این همه چک پوینت و جای ذخیره داره؟ مثلا اون اژدهای اول بازی رو میشه با لول آپ کردن و سوار بر گوزن به راحتی کشت! کو چالش؟؟ بازی پر از باسه بیش از اندازه ولی به جز معدود هیچ کدوم نه ماندگارن نه چالش خاصی دارن. مقایسه کنید با باس های سکیرو که هر کدوم واسه خودش یه چالشی داشت. اصلا راهنمایی خوبی نمی کنه بازی. هدف چیه؟ لول آپ کن باس بکش. ایراد زیاده داره بازی ولی در یک کلام به نظر من بازی به خودی خود اصلا هویت مستقلی نداره.
 
  • Like
Reactions: db07
سلام
من نظرم رو راجع به بازی می گم خیلی ها عاشق این بازی ان، هزاران جایزه هم گرفته و با نظرات من به شدت مخالف. ولی آزادی بیانه و منم نظرمو می گم.
من Sekiro, BloodBorne, Demon souls رو چندین و چند بار بازی کردم و به شدت عاشق این بازی هام. هرکدوم هم جذابیت های خودشون رو دارن که خاص خودشونه.
Elden Ring رو هم من با همون دیدگاه مثبت و این که قراره بترکونه شروع کردم ولی خیلی به ذوقم زد بازی!!
نمی دونم این جهان باز بودن چه صیغه ایه افتاده جون همه ی بازی ها اینم یکی دیگه.
اخه چرا بازی سولز لایک باید جهان باز باشه؟ چرا میشه از همون ابتدای بازی رفت سراغ قویترین باس؟ چرا دشمن های معمولی بازی رو به راحتی میشه ردشون کرد و هیچ چالشی ندارن (من یبار هم به دست اینا نمردم)؟ چرا بازی از همه سولزلایک ها یه چی برداشته و گیم پلی اورجینالی نداره؟ چرا بازی راحت شده؟ چرا این همه چک پوینت و جای ذخیره داره؟ مثلا اون اژدهای اول بازی رو میشه با لول آپ کردن و سوار بر گوزن به راحتی کشت! کو چالش؟؟ بازی پر از باسه بیش از اندازه ولی به جز معدود هیچ کدوم نه ماندگارن نه چالش خاصی دارن. مقایسه کنید با باس های سکیرو که هر کدوم واسه خودش یه چالشی داشت. اصلا راهنمایی خوبی نمی کنه بازی. هدف چیه؟ لول آپ کن باس بکش. ایراد زیاده داره بازی ولی در یک کلام به نظر من بازی به خودی خود اصلا هویت مستقلی نداره.
به هر صورت نظرات به علت سلایق متفاوت فرق میکنه و طبیعی هست. ولی در مورد هویت بازی که خیلی مشخص و واضحه ، الدن رینگ یه کپی بی نقص و جذاب از The Legend of Zelda: Breath of the Wild با تم سولزبورنی هست. شما احتمالا زلدا رو پلی نداده باشی واسه همین فکر میکنی هویت بازی نا مشخصه، الدن رینگ قرار نبوده یه سولزبورن مثل سری های قبلی باشه. قرار بوده یه جهان باز پر رمز و راز ادونچر رو بر پایه و اساس The Legend of Zelda: Breath of the Wild باشه که کاملا هم موفق عمل کرده. در مورد باس های بازی شما خودتو تا دندان مسلح کن برو به یه باسی مثل مالنیا برس از کشتنش واسه ما فیلم بفرست :D این مدلی که تا بازی رو پلی میدی بری یه چرخی بزنی 4 تا مینی باس فرعی ( از جمله همون اژدهایی که مثال زدی ) بکشی و بیای بازی رو نقد کنی اون نقد، نقد منصفانه ای نیست. در ضمن نزدیک به 40 درصد از محیط های اصلی بازی سوار رو از شما میگیره و مجبوری به سبک سولزبورن های قبلی با پای پیاده وارد یه منطقه خاص بشی ! من همچنان نظرم اینه تایم بیشتری رو به انجام بازی بپردازی و بعد از به اتمام رسوندن کامل نقدش کنی.
 
سلام
من نظرم رو راجع به بازی می گم خیلی ها عاشق این بازی ان، هزاران جایزه هم گرفته و با نظرات من به شدت مخالف. ولی آزادی بیانه و منم نظرمو می گم.
من Sekiro, BloodBorne, Demon souls رو چندین و چند بار بازی کردم و به شدت عاشق این بازی هام. هرکدوم هم جذابیت های خودشون رو دارن که خاص خودشونه.
Elden Ring رو هم من با همون دیدگاه مثبت و این که قراره بترکونه شروع کردم ولی خیلی به ذوقم زد بازی!!
نمی دونم این جهان باز بودن چه صیغه ایه افتاده جون همه ی بازی ها اینم یکی دیگه.
اخه چرا بازی سولز لایک باید جهان باز باشه؟ چرا میشه از همون ابتدای بازی رفت سراغ قویترین باس؟ چرا دشمن های معمولی بازی رو به راحتی میشه ردشون کرد و هیچ چالشی ندارن (من یبار هم به دست اینا نمردم)؟ چرا بازی از همه سولزلایک ها یه چی برداشته و گیم پلی اورجینالی نداره؟ چرا بازی راحت شده؟ چرا این همه چک پوینت و جای ذخیره داره؟ مثلا اون اژدهای اول بازی رو میشه با لول آپ کردن و سوار بر گوزن به راحتی کشت! کو چالش؟؟ بازی پر از باسه بیش از اندازه ولی به جز معدود هیچ کدوم نه ماندگارن نه چالش خاصی دارن. مقایسه کنید با باس های سکیرو که هر کدوم واسه خودش یه چالشی داشت. اصلا راهنمایی خوبی نمی کنه بازی. هدف چیه؟ لول آپ کن باس بکش. ایراد زیاده داره بازی ولی در یک کلام به نظر من بازی به خودی خود اصلا هویت مستقلی نداره.
چطور هویت مستقلی نداره؟ آرت بازی هویتشه. بیلد های فوق متنوعی که می شه به لطف سیستم جدید اَش آو وار ساخت هویتشه. خود همین جهان اپن وُردِ سولزی هویتشه. سولز اپن وُرد نداریم دیگه. همین می شه هویتش با اون آرت استایل و طراحی محیط فوق خفنش.
در مورد سختی، میازاکی این بار در جواب همه ی اون انتقاد ها که می گفتن درجه سختی به بازی بده، اومد این همه مکانیک مختلف مثل چک پوینت زیاد (البته این مورد رو می شه هم برای اپن وُرد بازی در نظر گرفت که ناچارا باید اینکارو می کرد) سامنِ کمکی، تنوع زیاد در گیم پلی مثل جامپ، اسب هم برای جلوگیری از خسته کننده بودن اکسپلوریشن هم برای آسون تر شدن بازی در نظر گرفت که مخاطبای جدید که همیشه غُر سختی بازی رو می زدن رو هم جذب کنه وگرنه شما می تونی بدون کوچکترین استفاده ای از این مکانیک ها بازی رو تا ته بری و برای خودت چالش بسیار زیادی ایجاد کنی. لول آپ کم بکنی یا انمی ها رو اسکیپ نکنی تا هرچه بیشتر سخت بشه برات. اپن ورد بودن بازی که جزی از هویتش هست ایجاب می کرد که بازی دیگه مثل دارک سولز ۱ از نظر طراحی مرحله سخت نباشه وگرنه از هر لحاظ دیگه تو همچنان می تونی بازی رو چالشی کنی برای خودت. برای مثال تو می گی اژدها اول بازی رو می شه با لول آپ و سوار بر اسب به راحتی کشت! خب وقتی چالش می خوای نه لول آپ کن نه سوار اسب شو!
 
یعنی 3 بار این بازیو دانلود کردم حذف کردم اصلا نمیتونم با این بازی ارتباط بگیرم خدایی اونقدر از این بازی تعریف میکنن همیشه هوس میکنم دانلود کنم بعدش یه ساعت بازی میکنم دوباره حذف میکنم
کلا گرافیک بازی داستان همه چیه بازی به دلم نمیشینه دست خودم نیست بازی گیج کنندست اصلا معلوم نیست هدفت تو بازی چیه
خدایی god of war تقریبا با این سبکش نزدیکه ولی god رو 3 بار تموم کردم ازش لذت بردم ولی اینو اصلا
 
یعنی 3 بار این بازیو دانلود کردم حذف کردم اصلا نمیتونم با این بازی ارتباط بگیرم خدایی اونقدر از این بازی تعریف میکنن همیشه هوس میکنم دانلود کنم بعدش یه ساعت بازی میکنم دوباره حذف میکنم
کلا گرافیک بازی داستان همه چیه بازی به دلم نمیشینه دست خودم نیست بازی گیج کنندست اصلا معلوم نیست هدفت تو بازی چیه
خدایی god of war تقریبا با این سبکش نزدیکه ولی god رو 3 بار تموم کردم ازش لذت بردم ولی اینو اصلا
اگه تو بازی گیج میشی و نمیدونی باید کدوم سمت بری یا چیکار کنی از راهنماهای داخل اینترنت استفاده کن تا راه بیفتی .. ببین بازیای سبک سولز اوایلش همینطوریه و کلا گیج کنندس. یه خورده صبوری کن .. آزمون و خطا هم داشته باش و وقتی میمیری سعی کن دوباره بازی کنی و پاکش نکنی :دی بهت قول میدم با یکی از بهترین بازیا طرفی.

از طرفی هم اگه بتونی با الدن رینگ ارتباط بگیری و به قول خودمون بهت بچسبه، ممکنه سراغ دارک سولز و بقیه بازیای فرام سافتور هم بری.
 
یعنی 3 بار این بازیو دانلود کردم حذف کردم اصلا نمیتونم با این بازی ارتباط بگیرم خدایی اونقدر از این بازی تعریف میکنن همیشه هوس میکنم دانلود کنم بعدش یه ساعت بازی میکنم دوباره حذف میکنم
کلا گرافیک بازی داستان همه چیه بازی به دلم نمیشینه دست خودم نیست بازی گیج کنندست اصلا معلوم نیست هدفت تو بازی چیه
خدایی god of war تقریبا با این سبکش نزدیکه ولی god رو 3 بار تموم کردم ازش لذت بردم ولی اینو اصلا
خب دانلود نکن چیکار ب حرف مردم داری
داری میگی هیچ چیزش خوشم نمیاد چرا هی میری توش پس
 
  • Like
Reactions: saeedonly
یعنی 3 بار این بازیو دانلود کردم حذف کردم اصلا نمیتونم با این بازی ارتباط بگیرم خدایی اونقدر از این بازی تعریف میکنن همیشه هوس میکنم دانلود کنم بعدش یه ساعت بازی میکنم دوباره حذف میکنم
کلا گرافیک بازی داستان همه چیه بازی به دلم نمیشینه دست خودم نیست بازی گیج کنندست اصلا معلوم نیست هدفت تو بازی چیه
خدایی god of war تقریبا با این سبکش نزدیکه ولی god رو 3 بار تموم کردم ازش لذت بردم ولی اینو اصلا
تقریبا 10 ساله دارم این سری رو پشت سر هم بازی میکنم بازم برای اولین بار که الدن رینگ رو بازی کردم واقعا جا خوردم از بس سخت بود :D شما که دیگه جای خود داری حساب کن یکی از قویترین باس های بازی رو تو جنوب غربی بازی زده بودم ولی هنوز نمیدونستم چطوری اون اسبه؟ الاغه رو سوار بشم :D
 
یعنی 3 بار این بازیو دانلود کردم حذف کردم اصلا نمیتونم با این بازی ارتباط بگیرم خدایی اونقدر از این بازی تعریف میکنن همیشه هوس میکنم دانلود کنم بعدش یه ساعت بازی میکنم دوباره حذف میکنم
کلا گرافیک بازی داستان همه چیه بازی به دلم نمیشینه دست خودم نیست بازی گیج کنندست اصلا معلوم نیست هدفت تو بازی چیه
خدایی god of war تقریبا با این سبکش نزدیکه ولی god رو 3 بار تموم کردم ازش لذت بردم ولی اینو اصلا
بازی سلیقه ای هست قرار نیست همه خوششون بیاد و تا حالا هم نشده همه از یه محصولی خوششون بیاد، و اینکه طرف از یه بازی خوشش نمیاد به این معنی نیست که گیمر نیست بلکه به سلیقه طرف نمیخوره ولی خب این موضوع باید لحاظ بشه که چه دیدگاهی نسبت به این بازی داره مثلا بگه آشغاله یا شاهکار ، اگه بگه آشغاله خب مشخص یه هیتر و درک درستی از بازی نداره ولی اگه بگه بازی شاهکار ولی نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم این دیدگاه گیمری رو میرسونه

در مورد راهنمای الدن رینگ این رو بهت بگم حرفه ای ترین گیمرهای سولزلایک که بعضیهاشون من در ارتباطم میگن اصلا کسی نمیتونه برای بار اول از بازی سر در بیاره که اول باید کجا بره چون همگی به اینترنت یا ویکی پدیا سولزلایکها میرن که راهنمای کامل رو بهت میده البته یه راهنمای کوچیکی خود بازی داره مثلا وارد محیطی میشی که با یه ضربه کشته میشی مشخص نباید وارد این محیط بشی باید اول وارد محیطی بشی که فکر میکنی از پس دشمنان این محیط بر میای البته این راهنمایی بیشتر تو بازی دارک سولزها صدق میکنه
 
یعنی 3 بار این بازیو دانلود کردم حذف کردم اصلا نمیتونم با این بازی ارتباط بگیرم خدایی اونقدر از این بازی تعریف میکنن همیشه هوس میکنم دانلود کنم بعدش یه ساعت بازی میکنم دوباره حذف میکنم
کلا گرافیک بازی داستان همه چیه بازی به دلم نمیشینه دست خودم نیست بازی گیج کنندست اصلا معلوم نیست هدفت تو بازی چیه
خدایی god of war تقریبا با این سبکش نزدیکه ولی god رو 3 بار تموم کردم ازش لذت بردم ولی اینو اصلا
یاد اولین تجربه خودم سر شاهکار بی بدیل صنعت گیم بلادبورن اعظم افتادم.
یعنی کلا کسی نیست که تجربه های اول سولزش باشه و نگه چیکار باید کرد یا هدف بازی چیه!:)) خودمم همین بودم، اما امان! امان از روزی که بایکی از گیم های استاد ارتباط برقرار کنی و lore این بازی ها جذبت کنه، منکه فقط تونستم دو تا گیم دیگه رو کنار کاراش قرار بدم اونم RDR2 و TLoUPII بود‌.( از عناوین AAA)
 


به‌به سلطان چه کرده :D
نمیدونم ایشون رو دنبال میکنید یا نه ولی خیلی استریمر باحالیه. لهجه و لحنش و رفتارش عالیه. بیشتر تو سری رمننت میپلکه ولی خب واسه باقی بازیا هم وقت میذاره.
 
یعنی 3 بار این بازیو دانلود کردم حذف کردم اصلا نمیتونم با این بازی ارتباط بگیرم خدایی اونقدر از این بازی تعریف میکنن همیشه هوس میکنم دانلود کنم بعدش یه ساعت بازی میکنم دوباره حذف میکنم
کلا گرافیک بازی داستان همه چیه بازی به دلم نمیشینه دست خودم نیست بازی گیج کنندست اصلا معلوم نیست هدفت تو بازی چیه
خدایی god of war تقریبا با این سبکش نزدیکه ولی god رو 3 بار تموم کردم ازش لذت بردم ولی اینو اصلا
همین گاد ۲۰۱۸ از سری سولزلایک الهام گرفت. در مورد اینکه نتونستی ارتباط بگیری، خیلی عادی هست. خودم و خیلی های دیگه که الان عاشق این سبک هستیم، اولش فقط بدو بیراه به خاندان میازاکی می‌دادیم که این چیع، ولی مشکل از ماست که اصولا میخواییم فک کنیم این بازی هم مثل گاد هست ولی اینطور نیست. خودم وقتی اولین بار دارک سولز ۱ رو رفتم، فک میکردم اینم مثل بقیه بازی‌هاست و هی میمردم و با هر مردن، یک فحش هم به سازنده میدادم.
لذت از بازی نمیبردم، منم پاک میکردم ولی وقتی مکانیزم بازی( خیلی مهمه، اینکه بفهمی این بازی یک سبک جدید و یک گیم پلی جدید هست) تون موقع درک بهتری میگیری و عاشقش میشی، عجول بودن و اینکه فک کنی گاد ۳ هست و هی دکمه بزنی بری جلو ، این بازی بهت میگه نه عزیزم مکانیزم من اینطوری نیست، صبر و خوصله، ببین چی می‌خوام ازت اونو درست انجام بده
 
تقریبا 10 ساله دارم این سری رو پشت سر هم بازی میکنم بازم برای اولین بار که الدن رینگ رو بازی کردم واقعا جا خوردم از بس سخت بود :D شما که دیگه جای خود داری حساب کن یکی از قویترین باس های بازی رو تو جنوب غربی بازی زده بودم ولی هنوز نمیدونستم چطوری اون اسبه؟ الاغه رو سوار بشم :D
دمت گرم كه سریع از گاید استفاده نمیكنی و بلایند میری سراغ بازی، منم همیشه پلی ترو اول اینجوریم،

اصن همه لذت بازی به همینه كه خودت كشف كنی خودت انتخاب كنی، والا از سگا و میكرو همین بودیم دیگه :D خفن ترین حالت ریوارد همینه و غیر از این واقعا بازی بهم حال نمیده، البته از پلی ترو دوم یا بعد از ده ها ساعت بازی و به اخرا رسیدن، آگه لازم باشه راهنما رو پاره میكنم و تعصب ندارم،

فقط شروع و پلی ترو اول باید كامل بلایند باشه كه عشق كنم قشنگ، فكر كن حتی بعد از معرفی دیگه تریلر هم نمیبینم كه آون حس ناشناخته بودن بازی از بین نره، بعد بیام با گاید یا استریم این و آون شروع كنم؟ :D

كلا عاشق كند و با جزئیات بازی كردن در طول سالها هستم، هرچه بیشتر و طولانی تر بهتر، و اصلا اهل سریع رد شدن از بازی ها نیستم، هیچ وقت نبودم،

یادش بخیر, قدیما دوران PS1 از این كتاب های راهنما و واكترو زیاد داشتم، میشستم به جای استفاده به عنوان راهنما، بعد از تموم كردن بازی ها، مثل داستان واكترو هارو میخوندم :D
 
من خودم رو ps3 با هزار مصيبت ديمونز سرلز رو بازى كرده بودم.
با سكيرو و نصف بلادبورن.
يعنى بدون برخورد با سولز نبودم ولى بازم سر الدن رينگ انقد گنگ و نامفهوم بود به شدت بدم اومد ازش.
ولى يبار با راهنمايي بچه ها همينجا با ديد جديد رفتم سراغش و الان نميدونم پلى تروى چندمم :D
 
من خودم رو ps3 با هزار مصيبت ديمونز سرلز رو بازى كرده بودم.
با سكيرو و نصف بلادبورن.
يعنى بدون برخورد با سولز نبودم ولى بازم سر الدن رينگ انقد گنگ و نامفهوم بود به شدت بدم اومد ازش.
ولى يبار با راهنمايي بچه ها همينجا با ديد جديد رفتم سراغش و الان نميدونم پلى تروى چندمم :D
خدای بلادبورن و دارک سولز 1 تا 3 کلا یک محیط بود و یک تا دو تا میانبر و میرفتی جلو باس بود و همین طوری ادامه میدادی محیط جدید ، میانبر ، باس
الدن رینگ رو :| یک محیط اندازه ویچر 3 نگم کمتر نبود با کلی جزعیات و میانبر و دانجن به هر سمتی بردی رفتی دیگه برگشتنش با خدا هست و گم شدنت...
ولی دکی جون حیفه بلادبورن رو تموم نکردی یا حتی سکیرو رو یا حتی دارک سولز 1 یا 3 رو
 
  • Cool
Reactions: MrElectricWizard

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or