Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
من دیر رسیدم به بحث درجه سختی، فقط همینو بگم که درجه سختی ثابت و غیر قابل تغییر رو خیلی خیلی بیشتر ترجیح میدم، اینطوری حداقل سازنده محترم یه درجه سختی و نحوه بازی کردن رو در نظر میگیره و در کل بازی پولیش شده تری تحویل ملت داده میشه.

یه نیم نگاه به درجه سختی توی بقیه بازی ها بندازیم، رسما همه بازی ها فقط مقدار جون دشمن ها/بازیکن، مقدار آسیبی که به بازیکن رسیده میشه و یا تعداد دشمن ها توی هر مرحله رو تغییر میدن و به اسم "درجه سختی مختلف" میکنن تو پاچمون :-" و این نوع درجه سختی واقعا به درد خودشون میخوره :-"
اگه به جایی رسیده بودیم که هوش مصنوعی دشمن ها، نحوه مبارزشون و ... با درجه سختی های مختلف تغییر میکرد بله بازی رو میتونست جذاب تر کنه ولی با وضع الان، نه...
همون بهتر که فقط یه درجه سختی تایین شده و پولیش شده باشه.

خلاصه اینکه، git gud :-"
 
#آیا_میدانستید توی این اسکرین شات هایی که زحمت میکشید پست میکنید، اولین تصویر از محل چکپوینت ها هم بینشون دیده میشه؟ :D
به بانفایر/لامپ/Idol جدیدمون سلام کنید8->:
Elden Ring checkpoint.jpg
(اگه براتون سواله، اینکه اینا محل چکپوینت هستن توی مجله فامیتسو تایید شده اما متاسفانه لینکی ندارم بذارم :D)
 
یادمه سکیرو رو که بازی میکردم و رسیدم به زنگ معروف حالا اسمش نمیدونم چیه اول یکم دودل بودم زنگو بزنم ولی چون اطلاعات مشخصی نداشت با خودم گفتم چون اول بازی هست مطمعنا عملکرد خاصی نداره و تاثیری روی بازی نمیزاره منم زنگو زدم دیدم یک علامتی گوشه نوار خون اومد
دیگه توجه نکردم تا اخر بازی رفتم بعد ها توی اینترنت فهمیدم باعث میشه بازی سختر بشه
به طور کلی من که خیلی لذت بردم حتی اگر سختتر شده باشه هنوز هم خاطره مبارزه با گینیچیرو و جان فدایی بدون فکرش کاملا برام زندست و هروقت به یادم می یاد ناخوداگاه لبخندی میزنم
میازاکی ممنون
در ضمن هر زنگی رو دیدید، نزنید :))
 
مدیونید اگه فکر کنین این Maiden Astraeaـه:D محافظش هم خیلی شباهت به Pursuer توی DS2 میده.

از همین الان بگم من طرفدار اون گروهی هستم که ترکیدن ER براشون مهم نیست و نشستن و زوال سرزمین رو مینگرند:D

پ.ن: کسی احتمال میده که اون بانوی عُزلت نشین (!) که نقش Firekeeper رو داره، همون ملکه باشه که اینجوری چهره-ش رو پوشونده که کسی نبینتش و اومده ما رو پیدا کرده که بریم ER رو سر هم کنیم؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or