Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
خودم ریختم برگــــآم موند!!!
هــــولی مـــولی!

درست نبود خِرِ علی دانته رو بگیرید:D:p
اصلا شایعه اشم پاره میکنه:Excited:

View attachment 212941
View attachment 212940
من یخورده پیگیر لیکه شدم، این یا یه لیک واقعیه و واقعا یه اطلاعاتی رد و بدل شده، یا طرف خیلی مارموزانه داره سر ملت رو کلاه میذاره. :D
طرف این عکس رو منتشر کرده و گفته که منبع این لیک از سال 2017 از ریمستر سولز یک و الدن رینگ و همکاری با یه نویسنده بزرگ (که همون مارتین باشه) خبر داشته:
Velvet-Veil-Leaker.jpg.webp

اما خب مشکل اینجاست ما هیچ ایده ای نداریم این پیام ها واقعا کی رد و بدل شدن. :D ممکنه ممکنه من و علی بزنه به سرمون یه مکالمه فیک درست و کنیم تاریخش رو هم بذاریم 2017. تا هم ملت دیدن بگن به به عجب منبعی داره این شایعه که از همه چی خبر داشته. :D ولی خب درست کردن همچین مکالمه فیکی یه بیکاری شدیدی میطلبه. :)) کاش یه تاپیک کلی برای کامیونیتی سولز بورن یا فرام سافتور داشتیم همه این بحث ها رو اونجا انجام میدادیم.
خب خودش داره میگه آسونتر شدنش بخاطر اپن ورلد بودن و گسترده شدن بازیه که امکانات بیشتری در اختیارت میذاره (مثل همین سامون ها که مثال زده یا کواپ). اما میازاکی توی مصاحبش تاکید کرده که مبارزات پر استرس همچنان سر جاشونه.:D فقط استراتژی هایی که جلوت قرار داره و میتونی ازشون استفاده کنی بیشتر و متنوع تر شدن.
 
فکر کنم سر سکیرو بازخورد خوبی نگرفتن .... اخرین بار رو استیم زده بود 30 درصد کسایی که خریدن تمومش کردن
بابا من دارک سولز ها و بلادبورن رو رفتم و خیلیم دوستشون دارم ولی این سکیرو لامصب نمیشد بری :|:D ، نمیدونم قلق داشت چی بود ، خلاصه نشد که نشد.
 
فکر کنم سر سکیرو بازخورد خوبی نگرفتن .... اخرین بار رو استیم زده بود 30 درصد کسایی که خریدن تمومش کردن
اتفاقا سکیرو با قلق ترین بازی میازاکی بود و آیتم ها و اسکیل ها بی نهایت کاربردی بودن اما طبق معمول ما گیمرهای گشاد ترجیح میدادیم فقط با زور بازو بریم جلو:D
ولی متاسفانه آره. نه اینکه بازخورد بدی گرفته باشن. مسئله اینه که یه سری سایت "مثلا" بزرگ با وقاحت تمام اومدن مقاله زدن که با چیت بازی رو تموم کردن و این طرز تفکر به وجود اومد که چه خبره که اینا همچین کاری کردن. البته این قضیه فقط آبروریزی برای اون سایت و اعضاشون بود ولی مسئله اینه که یکی دو تا هم نبودن و این به نظرم تاثیرش رو میذاره/گذاشت.
البته خوشحالم که بازم میازاکی درجه سختی نذاشته و نمیذاره. این قضیه ER هم به نظرم مشکلی نیست و در حد DS3 اوکی هست.

پ.ن: منتظر دو سه تا باس خفن در حد Nameless King و باس های خفن تر توی DLCهای بازی هستم که بزنن خشتکمون رو بکشن روی کله-مون:D
 
اگرم میخوان درجه سختی رو پایین بیارن حداقل یه اپشنم‌ ای کاش نظرشون عوض شه بزارن ادم سخت تررو مثل قبلیا بتونه بره.البته بخاطر این قابلیت زنده شدن دوباره سکیرو هم خیلیا میگفتن از دارک سولز راحت تره که نبود بنظرم.
 
من یخورده پیگیر لیکه شدم، این یا یه لیک واقعیه و واقعا یه اطلاعاتی رد و بدل شده، یا طرف خیلی مارموزانه داره سر ملت رو کلاه میذاره. :D
طرف این عکس رو منتشر کرده و گفته که منبع این لیک از سال 2017 از ریمستر سولز یک و الدن رینگ و همکاری با یه نویسنده بزرگ (که همون مارتین باشه) خبر داشته:
Velvet-Veil-Leaker.jpg.webp

اما خب مشکل اینجاست ما هیچ ایده ای نداریم این پیام ها واقعا کی رد و بدل شدن. :D ممکنه ممکنه من و علی بزنه به سرمون یه مکالمه فیک درست و کنیم تاریخش رو هم بذاریم 2017. تا هم ملت دیدن بگن به به عجب منبعی داره این شایعه که از همه چی خبر داشته. :D ولی خب درست کردن همچین مکالمه فیکی یه بیکاری شدیدی میطلبه. :)) کاش یه تاپیک کلی برای کامیونیتی سولز بورن یا فرام سافتور داشتیم همه این بحث ها رو اونجا انجام میدادیم.

خب خودش داره میگه آسونتر شدنش بخاطر اپن ورلد بودن و گسترده شدن بازیه که امکانات بیشتری در اختیارت میذاره (مثل همین سامون ها که مثال زده یا کواپ). اما میازاکی توی مصاحبش تاکید کرده که مبارزات پر استرس همچنان سر جاشونه.:D فقط استراتژی هایی که جلوت قرار داره و میتونی ازشون استفاده کنی بیشتر و متنوع تر شدن.
محسن اتفاقا یکی دو روزه تو فکر زدن یه تاپیک واسه فن های استاد ام:دی
یه تاپیک سولز کامنیوتی داشتیم منتهی اسمش روشه دیگه، جاست سولز:دی
یه تاپیک که درواقع بتونیم راجب تمامی بازی های استاد+شایعات و... آزادانه و همراه با اسپم گفتگو کنیم
مثلا آرت بازی های گذشته اش و کلیپ و موزیک و... رو به اشتراک بزاریم
یا خاطرات و... رو
اتفاقا سکیرو با قلق ترین بازی میازاکی بود و آیتم ها و اسکیل ها بی نهایت کاربردی بودن اما طبق معمول ما گیمرهای گشاد ترجیح میدادیم فقط با زور بازو بریم جلو:D
ولی متاسفانه آره. نه اینکه بازخورد بدی گرفته باشن. مسئله اینه که یه سری سایت "مثلا" بزرگ با وقاحت تمام اومدن مقاله زدن که با چیت بازی رو تموم کردن و این طرز تفکر به وجود اومد که چه خبره که اینا همچین کاری کردن. البته این قضیه فقط آبروریزی برای اون سایت و اعضاشون بود ولی مسئله اینه که یکی دو تا هم نبودن و این به نظرم تاثیرش رو میذاره/گذاشت.
البته خوشحالم که بازم میازاکی درجه سختی نذاشته و نمیذاره. این قضیه ER هم به نظرم مشکلی نیست و در حد DS3 اوکی هست.

پ.ن: منتظر دو سه تا باس خفن در حد Nameless King و باس های خفن تر توی DLCهای بازی هستم که بزنن خشتکمون رو بکشن روی کله-مون:D
علی دوتا حرکت میتونه بزنه استاد

۱-عین اون زنگوله توی سکیرو که بازی رو سخت تر میکرد، یه مکانیزمی چیزی توی الدن قرار بده که علاقه مندان به خودآزاری اونو فعال کنن/کنیم:دی:p

۲-یه سری از چالش برانگیزترین باس ها و محیط ها رو توی فرعی قرار بده تا به نحوی اساتیدی که فقط قصد تمام کردن بازی رو دارن و زیاد با به چالش کشیده شدن اوکی نیستن، قید ورود به این لوکیشن ها رو بزنن و همون مسیر اصلی رو دنبال کنن
 
علی دوتا حرکت میتونه بزنه استاد

۱-عین اون زنگوله توی سکیرو که بازی رو سخت تر میکرد، یه مکانیزمی چیزی توی الدن قرار بده که علاقه مندان به خودآزاری اونو فعال کنن/کنیم:D:p

۲-یه سری از چالش برانگیزترین باس ها و محیط ها رو توی فرعی قرار بده تا به نحوی اساتیدی که فقط قصد تمام کردن بازی رو دارن و زیاد با به چالش کشیده شدن اوکی نیستن، قید ورود به این لوکیشن ها رو بزنن و همون مسیر اصلی رو دنبال کنن
1 رو که شدیدا هستم. توی سکیرو هم اون زنگوله رو میزدم و هم Kuro's Charm رو پس نمیدادم و قشنگ توی بازی One Hit میکردن دشمنا:D

2 رو نیستم. آقا من وقتی میبینم یه بازی برای من ساخته نشده، دلیلی نداره بیام غُر بزنم چرا اینطوریه و با نظراتم، کم کم گُه بزنم به اون بازی و فلسفه ساختش. قرار نیست هر چی که ساخته شد رو من بازی کنم اصن. کسی بازی سخت نمیتونه بازی کنه یا حوصله نداره، میتونه بره سراغ بازی های دیگه. انگار مدال میدن به ملت که بگن ما سکیرولزبورن رو تموم کردیم و خفنیم. من خودم حوصله یه سری موارد توی بازی های خاص رو ندارم و نمیرم اعصاب طرفداراشو خُرد کنم که چرا فلانه و بهمانه. خیلی شیک و مجلسی نمیرم سمتش چون برای من ساخته نشده.
 
اتفاقا سکیرو با قلق ترین بازی میازاکی بود و آیتم ها و اسکیل ها بی نهایت کاربردی بودن اما طبق معمول ما گیمرهای گشاد ترجیح میدادیم فقط با زور بازو بریم جلو:D
ولی متاسفانه آره. نه اینکه بازخورد بدی گرفته باشن. مسئله اینه که یه سری سایت "مثلا" بزرگ با وقاحت تمام اومدن مقاله زدن که با چیت بازی رو تموم کردن و این طرز تفکر به وجود اومد که چه خبره که اینا همچین کاری کردن. البته این قضیه فقط آبروریزی برای اون سایت و اعضاشون بود ولی مسئله اینه که یکی دو تا هم نبودن و این به نظرم تاثیرش رو میذاره/گذاشت.
البته خوشحالم که بازم میازاکی درجه سختی نذاشته و نمیذاره. این قضیه ER هم به نظرم مشکلی نیست و در حد DS3 اوکی هست.

پ.ن: منتظر دو سه تا باس خفن در حد Nameless King و باس های خفن تر توی DLCهای بازی هستم که بزنن خشتکمون رو بکشن روی کله-مون:D
دقیقا منم این بی رحمی بازی رو دوست داشتم مثل سولز نبود که بری فارم کنی برگردی شتک کنی باسو باید مهارت خودتو می بردی بالا این سیستم رو من از سیستم سولز ها بیشتر دوست داشتم ، هنوزم یادم نمیره باس آخر روی +7 charmless با bell چه دهنی ازم سرویس کردم هیچ بازی تا حالا انقدر به چالش نکشیده بود منو.
 
  • Like
Reactions: AmirPXP
البته توجه داشته باشین که بلادبورن (به خاطر سیستم Regenerate سلامتی) و سکیرو (بخاطر سیستم Resurrection) هم قرار بود نسبت به سولز آسون‌تر باشن‌. ولی همه‌امون دیدیم که چطور بودن :-"
همون دارک سولز ۳ هم بالانس خوبی داشت‌. به نظرم اصلا جای نگرانی وجود نداره :D
 
  • Like
Reactions: AmirPXP
اینم چند تا انیمه که خود استاد میازاکی اشاره مستقیم یا غیر مستقیم بهشون کرده و ایده گرفته :

1 : انیمه Claymore که کتاب مانگاهش سال 2001 عرضه شد و سریالش 2007

71exB5zNqCL._SL1500_.jpg


2 : کتاب مانگا این انیمه در سال 1988 عرضه شد و بهترین نسخه که تا الان از روی این مانگا عرضه شده سریال سال 1997 هستش.

91+XiYZdLQL._SL1500_.jpg

3 : انیمه Record of Lodoss War بی شک شباهتهای به dark sous 3 داره کاملا مشهوده از کلاسهای بازی تا اژدها بهترین نسخه این انیمه هم قطعا سریال 1990 هست.

91x1BFpL7hL._AC_SL1500_.jpg

4 : یکی دیگه از مانگاهای مورد علاقه میازاکی سری Basilisk هست که شباهتهایی به بازی sekiro داره

Basilisk_The_Complete_Series_Blu-Ray_DVD_Combo_Pack_1000x1000.jpg

5 : شاهکاری به نام blade of the Immortal که بهترین سریالی که تا الان از روش ساخته شده سال 2019 هست و یک فیلم هم ساخته شد سال 2017 عرضه شد میازاکی در ساخت bloodborne از این مانگا ایده گرفت.

281892_overview.jpg
 
من در مورد از این نوع مقالات و مطالب دیگری که در گذشته پیرامون سختی بازی های سری سولزبورن منتشر شده اینطور فکر میکنم که وقتی فردی مسئله ای رو درک نمیکنه یا متوجه ارزشی که این مطلب داره نمیشه فارغ از اینکه این امر پیرامون چه بحثی باشه، سعی میکنه مسئله رو بی ارزش نشون بده یا نسبت به اون دچار تنفر میشه و تلاش میکنه این امر به شکلی از بین ببر.
همچین تفکری رو میشه در این مطلبی که این نویسنده مغز فندقی نوشته متوجه شد :D در این نوع مطالب هست که میشود فهمید که این آقا و امثال ایشون به درستی فلسفه بازی های حضرت رو درک نکردن (به راستی عذاب چنین گناه کبیره ای چیست؟:D) فلسفه ای که حضرت در کلامشان به زیبایی آنرا توصیف میکنند:
من نمیخواهم تا بازى هایم درجه هاى سختى مختلفى داشته باشند زیرا میخواهم همه کاربران سطح مشخصى از چالش و سختى را تجربه کنند. حضرت ادامه مى دهد: من میخواهم همه با یک سطح از چالش روبرو شده و راه هاى متفاوتى را براى غلبه بر آن پیدا کنند.
و در جای دیگری ایشان می‌فرماید:
از وقتی که دیمنز سولز را ساختم، به ساختن یک نوع بازی خاص علاقه‌ی زیادی پیدا کرده ‌ام، بازی ‌ای که در آن پلیر باید با شرایطی بسیار دشوار دست ‌و پنجه نرم کند و حس رضایت از فائق آمدن بر این شرایط را احساس کند.
در تک تک سخنان حضرت میشود نور هدایت را دید و کذب بودن شک و تردیدی که به فلسفه و مکتب استاد نسبت میدهند را متوجه شد.
پ.ن
@voldmort در یکی از جدیدترین مکاتبات حضرت با اصحاب خود ایشان می‌فرماید:
ای مردم بدانید و اگاه باشید که نوابیون شکل جدیدی از جنگ را انتخاب کرده اند و آن هم چیزی جز جنگ رسانه ای نیست. این ستمکاران که از جوانمردی و معرفت بویی نبرده اند، در آن لحظه چنین شکلی از جنگ را برگزیدند که به این آگاهی رسیدند که دیگر در میدان های جنگ توان مبارزه با مردان نامی مارا ندارند، مردانی که به خوبی در مکتب من درس جنگ مشق داده‌اند.
آنها اکنون به دنبال هدف قرار دادن ایمان شما نسبت به من هستند با این منطق که چرا شما باید در مکتب من رنج و سختی های فراوانی را تحمل کنید؟ جواب این سوال را من از خود شما میپرسم، آیا من به همان اندازه ای که برای شما رنجش و سختی ایجاد کردم پاداشتان را نداده ام؟ آیا لذتی که شما با گشت و گذار در دنیائی که من و دیگر برادرانم در فرام سافتور خلق کرده ایم بدست می آورید برای شما کافی نیست؟ بدانید و آگاه باشید که در مکتب من شما چیزی جز رستگاری پیدا نخواهید کرد، امروز ما وارد مرحله جدیدی از جنگ با نوابیون شدیم که من آنرا جنگ حق علیه باطل نام گذاری خواهم کرد، ای مردم حق و باطل همیشه در پیکارند و برای هرکدام طرفدارانی است. اگر نوابیون پیروز شوند جای شگفتی نیست از دیرباز چنین بوده، و اگر ما اندکیم روزی خواهد رسید که فراوان گردیم و بر این جنگ طولانی مدت و محنت زا فائق آییم، پس شمشیرها و دل های خود را تا آن لحظه با شنیدن نوای دلنشین Gwyn, Lord Of Cinder صیقل دهید و آماده حوادث پیش رو باشید.:D
 
آخرین ویرایش:
من در مورد از این نوع مقالات و مطالب دیگری که در گذشته پیرامون سختی بازی های سری سولزبورن منتشر شده اینطور فکر میکنم که وقتی فردی مسئله ای رو درک نمیکنه یا متوجه ارزشی که این مطلب داره نمیشه فارغ از اینکه این امر پیرامون چه بحثی باشه، سعی میکنه مسئله رو بی ارزش نشون بده یا نسبت به اون دچار تنفر میشه و تلاش میکنه این امر به شکلی از بین ببر.
همچین تفکری رو میشه در این مطلبی که این نویسنده مغز فندقی نوشته متوجه شد :D در این نوع مطالب هست که میشود فهمید که این آقا و امثال ایشون به درستی فلسفه بازی های حضرت رو درک نکردن (به راستی عذاب چنین گناه کبیره ای چیست؟:D) فلسفه ای که حضرت در کلامشان به زیبایی آنرا توصیف میکنند:
من نمیخواهم تا بازى هایم درجه هاى سختى مختلفى داشته باشند زیرا میخواهم همه کاربران سطح مشخصى از چالش و سختى را تجربه کنند. حضرت ادامه مى دهد: من میخواهم همه با یک سطح از چالش روبرو شده و راه هاى متفاوتى را براى غلبه بر آن پیدا کنند.
و در جای دیگری ایشان می‌فرماید:
از وقتی که دیمنز سولز را ساختم، به ساختن یک نوع بازی خاص علاقه‌ی زیادی پیدا کرده ‌ام، بازی ‌ای که در آن پلیر باید با شرایطی بسیار دشوار دست ‌و پنجه نرم کند و حس رضایت از فائق آمدن بر این شرایط را احساس کند.
در تک تک سخنان حضرت میشود نور هدایت را دید و کذب بودن شک و تردیدی که به فلسفه و مکتب استاد نسبت میدهند را متوجه شد.
پ.ن
@voldmort در یکی از جدیدترین مکاتبات حضرت با اصحاب خود ایشان می‌فرماید:
ای مردم بدانید و اگاه باشید که نوابیون شکل جدیدی از جنگ را انتخاب کرده اند و آن هم چیزی جز جنگ رسانه ای نیست. این ستمکاران که از جوانمردی و معرفت بویی نبرده اند، در آن لحظه چنین شکلی از جنگ را برگزیدند که به این آگاهی رسیدند که دیگر در میدان های جنگ توان مبارزه با مردان نامی مارا ندارند، مردانی که به خوبی در مکتب من درس مشق داده‌اند.
آنها اکنون به دنبال هدف قرار دادن ایمان شما نسبت به من هستند با این منطق که چرا شما باید در مکتب من رنج و سختی های فراوانی را تحمل کنید؟ جواب این سوال را من از خود شما میپرسم، آیا من به همان اندازه ای که برای شما رنجش و سختی ایجاد کردم پاداشتان را نداده ام؟ آیا لذتی که شما با گشت و گذار در دنیائی که من و دیگر برادرانم در فرام سافتور خلق کرده ایم بدست می آورید برای شما کافی نیست؟ بدانید و آگاه باشید که در مکتب من شما چیزی جز رستگاری پیدا نخواهید کرد، امروز ما وارد مرحله جدیدی از جنگ با نوابیون شدیم که من آنرا جنگ حق علیه باطل نام گذاری خواهم کرد، ای مردم حق و باطل همیشه در پیکارند و برای هرکدام طرفدارانی است. اگر نوابیون پیروز شوند جای شگفتی نیست از دیرباز چنین بوده، و اگر ما اندکیم روزی خواهد رسید که فراوان گردیم و بر این جنگ طولانی مدت و محنت زا فائق آییم، پس شمشیرها و دل های خود را تا آن لحظه با شنیدن نوای دلنشین Gwyn, Lord Of Cinder صیقل دهید و آماده حوادث پیش رو باشید.:D
شامم میدن یا پاشیم بریم خونه؟?.(خیلی شبیه به یک عده صحبت کردی الان منتظرم شامم?)
 
شامم میدن یا پاشیم بریم خونه؟?.(خیلی شبیه به یک عده صحبت کردی الان منتظرم شامم?)
از اونجایی که ما عده بسیار کمی هستیم و طبیعتا به همون میزان هم بودجه کمی هم داریم استاد همیشه بر این مسئله تاکید داشتن که اسرافی از طرف اصحابشون صورت نگیره و بیشتر بودجه رو صرف تبلیغ مکتب ایشون بکنیم :D
 
من در مورد از این نوع مقالات و مطالب دیگری که در گذشته پیرامون سختی بازی های سری سولزبورن منتشر شده اینطور فکر میکنم که وقتی فردی مسئله ای رو درک نمیکنه یا متوجه ارزشی که این مطلب داره نمیشه فارغ از اینکه این امر پیرامون چه بحثی باشه، سعی میکنه مسئله رو بی ارزش نشون بده یا نسبت به اون دچار تنفر میشه و تلاش میکنه این امر به شکلی از بین ببر.
همچین تفکری رو میشه در این مطلبی که این نویسنده مغز فندقی نوشته متوجه شد :D در این نوع مطالب هست که میشود فهمید که این آقا و امثال ایشون به درستی فلسفه بازی های حضرت رو درک نکردن (به راستی عذاب چنین گناه کبیره ای چیست؟:D) فلسفه ای که حضرت در کلامشان به زیبایی آنرا توصیف میکنند:
من نمیخواهم تا بازى هایم درجه هاى سختى مختلفى داشته باشند زیرا میخواهم همه کاربران سطح مشخصى از چالش و سختى را تجربه کنند. حضرت ادامه مى دهد: من میخواهم همه با یک سطح از چالش روبرو شده و راه هاى متفاوتى را براى غلبه بر آن پیدا کنند.
و در جای دیگری ایشان می‌فرماید:
از وقتی که دیمنز سولز را ساختم، به ساختن یک نوع بازی خاص علاقه‌ی زیادی پیدا کرده ‌ام، بازی ‌ای که در آن پلیر باید با شرایطی بسیار دشوار دست ‌و پنجه نرم کند و حس رضایت از فائق آمدن بر این شرایط را احساس کند.
در تک تک سخنان حضرت میشود نور هدایت را دید و کذب بودن شک و تردیدی که به فلسفه و مکتب استاد نسبت میدهند را متوجه شد.
پ.ن
@voldmort در یکی از جدیدترین مکاتبات حضرت با اصحاب خود ایشان می‌فرماید:
ای مردم بدانید و اگاه باشید که نوابیون شکل جدیدی از جنگ را انتخاب کرده اند و آن هم چیزی جز جنگ رسانه ای نیست. این ستمکاران که از جوانمردی و معرفت بویی نبرده اند، در آن لحظه چنین شکلی از جنگ را برگزیدند که به این آگاهی رسیدند که دیگر در میدان های جنگ توان مبارزه با مردان نامی مارا ندارند، مردانی که به خوبی در مکتب من درس مشق داده‌اند.
آنها اکنون به دنبال هدف قرار دادن ایمان شما نسبت به من هستند با این منطق که چرا شما باید در مکتب من رنج و سختی های فراوانی را تحمل کنید؟ جواب این سوال را من از خود شما میپرسم، آیا من به همان اندازه ای که برای شما رنجش و سختی ایجاد کردم پاداشتان را نداده ام؟ آیا لذتی که شما با گشت و گذار در دنیائی که من و دیگر برادرانم در فرام سافتور خلق کرده ایم بدست می آورید برای شما کافی نیست؟ بدانید و آگاه باشید که در مکتب من شما چیزی جز رستگاری پیدا نخواهید کرد، امروز ما وارد مرحله جدیدی از جنگ با نوابیون شدیم که من آنرا جنگ حق علیه باطل نام گذاری خواهم کرد، ای مردم حق و باطل همیشه در پیکارند و برای هرکدام طرفدارانی است. اگر نوابیون پیروز شوند جای شگفتی نیست از دیرباز چنین بوده، و اگر ما اندکیم روزی خواهد رسید که فراوان گردیم و بر این جنگ طولانی مدت و محنت زا فائق آییم، پس شمشیرها و دل های خود را تا آن لحظه با شنیدن نوای دلنشین Gwyn, Lord Of Cinder صیقل دهید و آماده حوادث پیش رو باشید.:D
من واقعا فکر نمیکنم فرام به اینها باج بده. :D اصلا واکنش های منفی که دور و بر اون مقاله معروف کوتاکو بود خودش نشون میداد چقدر این موضوع باطله. :D

جناب Danny O'Dwyer (که من ارادت خاصی بهش دارم:D) همون موقع عرضه سکیرو یه ویدئویی رو گذاشت در همین باب، اگه ندیدید چیز جالبیه:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or