Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
خدایی حیف این طراحی محیط و باس ها نیست که به خاطر نداشتن درجه سختی امثال مثل من که اعصاب و وقت انچنانی ندارن نمیتونن این بازی رو انجام بدن. واقعا حیف. بلادبورن هم به خاطر همین حوصله نداشتن از دستم در رفت. میتونن مثل بازیهای گوست اف تسوشیما یا دوم اترنال که بین نرمال و هارد تفاوت خیلی زیادی تو سختی بازی هست این بازی هم همینکار رو میکرد تا امثال من هم از انجام این بازی لذت میبردن طرفدارن سولز هم به همون شیوه قبلی بازی میکردن
 
آخرین ویرایش:
خدایی حیف این طراحی محیط و باس ها نیست که به خاطر نداشتن درجه سختی امثال مثل من که اعصاب و وقت انچنانی ندارن نمیتونن این بازی رو انجام بدن. واقعا حیف. بلادبورن هم به خاطر همین حوصله نداشتن از دستم در رفت. میتونن مثل بازیهای گوشت اف تسوشیما یا دوم اترنال که بین نرمال و هارد تفاوت خیلی زیادی تو سختی بازی هست این بازی هم همینکار رو میکرد تا امثال من هم از انجام این بازی لذت میبردن طرفدارن سولز هم به همون شیوه قبلی بازی میکردن
فقط میتونم بگم:
Git Gud:-":pepsi:
 
خدایی حیف این طراحی محیط و باس ها نیست که به خاطر نداشتن درجه سختی امثال مثل من که اعصاب و وقت انچنانی ندارن نمیتونن این بازی رو انجام بدن. واقعا حیف. بلادبورن هم به خاطر همین حوصله نداشتن از دستم در رفت. میتونن مثل بازیهای گوشت اف تسوشیما یا دوم اترنال که بین نرمال و هارد تفاوت خیلی زیادی تو سختی بازی هست این بازی هم همینکار رو میکرد تا امثال من هم از انجام این بازی لذت میبردن طرفدارن سولز هم به همون شیوه قبلی بازی میکردن

این رو من احتمالا در گذشته هم گفتم دوباره هم میگم difficulty یا میزان سختی سری سولز جزو لول دیزاین بازیه و برخلاف مابقی بازی ها چیزی جدا از طراحی بازی نیست که به راحتی میتونی از ایزی تا هارد تغییرش بدی بدون اینکه استراکچر بازی دستی بخوره. سختی تو سولز با مابقی المان های باشی عین شیوه روایت و تمی که بازی سعی بر حمل اون داره عین تار و پود گره خورده و اگر این مورد انتخابی بشه، ساختمان طراحی بازی از هم میپاشه، یعنی عملا سولزی وجود نداره. پس به این اسونی نیست که میگین کاش میذاشتن، چون جزو ستون های اصلی و سازنده بازیه، نه یک چیز جدا و متغیر.
 
هنوز تریلرو کامل ندیدم!!:D
و قصدم اینه تا روز انتشار فقط در حد اطلاعات اخبارشو دنبال کنم و به هیچ وجه ویدیو هارو نبینم:p

**امکان جابجایی در مپ با استفاده از اسب و مبارزه از روی اسب را خواهیم داشت
**مپ بازی بسیار Seamless و وسیع است
**آب و هوا و تغییرات شب و روز در بازی بصورت داینامیک خواهد بود و در طول مسیر پیشروی , تغییر خواهد کرد
**بخش NPC های بازی بسیار غنی و عمیق خواهد بود , همچنین دشمنان بازی بسیار از نظر AI و مکانیزم حمله فوق العاده عمل خواهند کرد
**بخش Dungeon بازی دارای پیج و خم های زیادی خواهد بود که با End-Level های بازی کانکت می شود
**در محیط بازی دشت ها , باتلاق ها , دشت های علفی , قلعه ها و مناطق بسیاری با جزئیات زیادی وجود خواهد داشت که در بازی های قبلی From Software وجود نداشته است!!!

پ.ن: مود

GIFMVn8OyVQnVQTezPxf9.gif
 
واووویلا اتمسفرو : (((
بعد از 15 ساعت سرپا بودن، عقل میگه بگیر بتمرک یه چندساعتی رو ولی دل نمیزاره!!
چیه این میازاکی که خواب و خوراک نمیزاره واس آدم!!
تا الان اصلا هوس خرید ps5 نداشتم ولی از ‏الان رسما میرم که برنامه بچینم واس خریدش!:دی

IMG_20210611_073330.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or