Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
علی واقعا انتظارت از Elden ring در حد dragon's dogma؟:D
با این اطلاعاتی که از بازی اومده بیرون و معلوم نیست چقدر صحت داشته باشه من انتظار دارم elden ring یک بازی انقلابی حتی فراتر از نسخه اول dark souls باشه و امید زیادی دارم که میازاکی با خلاقیتی که داره و به کمک قلم‌ مارتین میتونه این سری صنعت گیم در برابرهنر بازیسازیش به زانو دربیاره یعنی برو برای یه action rpg در حد و اندازه کیفیت skyrim و witcher 3 که قرار ده سال در مورش صحبت کنیم.:D
خودم با اینکه dd رو دوست دارم ولی بیشتر بازیش شبیه dragon age می دونم تا سولزبورن حالا درسته شباهت های‌زیادی از لحاظ اتمسفریک و یه سری المان ها تو گیم پلی با سری سولز داره اما هسته گیم پلی بیشتر شبیه به dragon age.
نه نگرفتی منظورم رو:D منظورم از نظر ستینگ و دنیا هست. یه دنیای باز که شامل چندتا شهر و روستا میشه و پر از دانجن ها مختلفه و هر جایی امکان برخورد با یه سری دشمن قوی و خفن هست.
 
نه نگرفتی منظورم رو:D منظورم از نظر ستینگ و دنیا هست. یه دنیای باز که شامل چندتا شهر و روستا میشه و پر از دانجن ها مختلفه و هر جایی امکان برخورد با یه سری دشمن قوی و خفن هست.
از این لحاظ درسته خب ما هنوز هیچی از elden ring ندیدیم اخباری که داریم‌ هنوز بصورت رسمی تایید نشده واقعا از لحاظ ستینگ هم نمیدونیم چه خبر.
خود dragon dogma هم یه بازی open world در حد دنیاهای سری elder of scrolls نیست صرفا یک دنیا شبه جهان باز در اندازه
dragon age داشت در مقیاس وسیعتر.
من فکر میکنم از لحاظ ستینگ دنیا وسیعتر از dragon's dogma باشه.
آقا هایپ بچسبونید به سقف. :D
 
آخرین ویرایش:
حقیقتاً میازاکی جزو معدود کارگردان هایی هست که میتونه جزئیاتی که چندپست بالاتر بود رو به واقعیت تبدیل کنه. اگر شخص دیگر یا استودیوی دیگری بود میگفتیم نه کلش چرت و پرته ولی خب From Software امتحانش رو پس داده. حداقل خیالم از بابت داستان و Lore راحته چون میازاکی آدمی نیس که برای هر آشغالی بیاد اینقدر وقت بزاره و گیم پلی بچینه. از طرفی هرچقدر که نگاه میکنم میبینم کارگردانی هم نیست که دم به دقیقه بیاد بازی بسازه و حتماً مطمئن میشه چیزی که دست مخاطبش میرسه باکیفیت هست. اون سمت قضیه هم جورج مارتین قلم بسیار قوی ای داره در ژانر فانتزی. چیزی نوشته که میازاکی رو مجاب به ساخت بازی کرده. امیدوارم آبش با میازاکی تو یک جوی بره و بتونن با هم ساختار موزائیک محور داستان سرایی شون رو حفظ کنن و بشدت منتظر یه تریلر از بازی ام. کسی نمیدونه تو چه مراسمی ممکنه تریلر احتمالی ببینیم ازش؟
 
حقیقتاً میازاکی جزو معدود کارگردان هایی هست که میتونه جزئیاتی که چندپست بالاتر بود رو به واقعیت تبدیل کنه. اگر شخص دیگر یا استودیوی دیگری بود میگفتیم نه کلش چرت و پرته ولی خب From Software امتحانش رو پس داده. حداقل خیالم از بابت داستان و Lore راحته چون میازاکی آدمی نیس که برای هر آشغالی بیاد اینقدر وقت بزاره و گیم پلی بچینه. از طرفی هرچقدر که نگاه میکنم میبینم کارگردانی هم نیست که دم به دقیقه بیاد بازی بسازه و حتماً مطمئن میشه چیزی که دست مخاطبش میرسه باکیفیت هست. اون سمت قضیه هم جورج مارتین قلم بسیار قوی ای داره در ژانر فانتزی. چیزی نوشته که میازاکی رو مجاب به ساخت بازی کرده. امیدوارم آبش با میازاکی تو یک جوی بره و بتونن با هم ساختار موزائیک محور داستان سرایی شون رو حفظ کنن و بشدت منتظر یه تریلر از بازی ام. کسی نمیدونه تو چه مراسمی ممکنه تریلر احتمالی ببینیم ازش؟
یک نکته در مورد میازاکی بگم تو نسلی که اکثربازیسازان و شرکت های بزرگ تعداد عناوینشون کمتر شده نسبت به نسل هفت وقتی نگاه به بازی های این نسل from software و میازاکی میکنیم میبینیم (سه عنوان dark souls 3, blood born, sekiro)
نه تنها از لحاظ کمیت وکیفیت در نوع خودش یک رکورد محسوب میشه با متای نزدیک به 90 و بالاتر‌ بلکه با اطمینان میتونیم بگیم‌برترین بازیساز این نسل کسی نبود جز میازاکی کبیر.(elden ring هم که تو راهه.)
احتمال بالایی داره تو مراسم‌ هفته بعد ماکروسافت elden ring هم‌نمایش داشته باشه با توجه به این‌که آخرین‌نمایش elden ring هم پارسال تو مراسم e3 ماکروسافت بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or