Multi Platform Dying Light 2 Stay Human

سازنده
Techland
تاریخ انتشار
February 2022
ناشر
Techland
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
dying-light-2-8k-nm-1920x1080-920x518.jpg


تاریخ عرضه: ۷ دسامبر 2021، ۱۶ آذر 1400
پلتفرم(ها): PC, PS4, PS5, X1, XSX|S,

بلاخره بعد کلی انتظار نسخه جدید دایینگ لایت معرفی شد.
بازی تغییرات خیلی زیادی داشته از جمله انیمیشن های جدید برای پارکور, محیط تاریکتر و اتمسفر سنگین تر و گرافیک فوق العاده چشم نواز... منتظر یه تجربه فوق العاده باشید!


....

تصاویر:

082293.jpg 082299.jpg 082294.jpg 082296.jpg 098085.jpg 082297.jpg image_dying_light_2-40419-4093_0004.jpg 1528718224_dying-light-2-5.jpg DyingLight2_screen_06.jpg

....

تریلر جدید (گیم پلی):

1622295200820.png


 

Attachments

  • 1622295200820.png
    1622295200820.png
    186.9 KB · مشاهده: 4,024
آخرین ویرایش:
آقا من شماره یکش رو بازی نکردم راستش اصلا نمیدونستم چیه از بس بازی های این سبکی با اسم های مشابه بود هر چی فکر میکردم یادم نمیومد کدوم بازیه . یه تریلر گیم پلی دیدم چند روز پیش ازش اصلا فر خوردم خیلی چیز شاخیه و AAA درست حسابیه انیمیشن ها و ست پیس های خیلی خفنی داره . داستان و شخصیت هاشم به نظر میرسه خوب باشن .
 
آقا من شماره یکش رو بازی نکردم راستش اصلا نمیدونستم چیه از بس بازی های این سبکی با اسم های مشابه بود هر چی فکر میکردم یادم نمیومد کدوم بازیه . یه تریلر گیم پلی دیدم چند روز پیش ازش اصلا فر خوردم خیلی چیز شاخیه و AAA درست حسابیه انیمیشن ها و ست پیس های خیلی خفنی داره . داستان و شخصیت هاشم به نظر میرسه خوب باشن .
شماره یکش رو حتما بازی کن داستان زیاد به اون صورت درست درمونی نداره ولی گیم پلی کامبت پارکور همه چیزش عالیه Coop هم داره خلاصه از دستش نده .....
 
  • Like
Reactions: Scαrface
آقا من شماره یکش رو بازی نکردم راستش اصلا نمیدونستم چیه از بس بازی های این سبکی با اسم های مشابه بود هر چی فکر میکردم یادم نمیومد کدوم بازیه . یه تریلر گیم پلی دیدم چند روز پیش ازش اصلا فر خوردم خیلی چیز شاخیه و AAA درست حسابیه انیمیشن ها و ست پیس های خیلی خفنی داره . داستان و شخصیت هاشم به نظر میرسه خوب باشن .
یکی از آندرریت شده ترین بازی های این نسل :دی من همون موقع عرضه بازی کردم، فکر کنم متاش هم زرد بود ولی با وجود یه سری مشکلاتی که داشت، تجربه خیلی خوبی بود. حقش حداقل متای 80 اینجاها بود به نظرم.
 
نمایش پارسال سایبر پانک 50 دقیقه گیم پلی خالص هیچی پس ؟؟
==================================

در مورد تاثیرات انتخاب رو دنیای بازی همین بس که سازندگان بازی گفتن دفعه اولی که بازی رو تموم میکنید حدود 40 درصد کوئست ها رو میبیند با این حساب قشنگ باید سه بار بازی رو انجام بدیم تا بتونیم تمام ماموریت های بازی رو مشاهده کنیم !
مشکل اینه من یکی که نمی تونم به سازندگان سایبر اعتماد کنم دیگه هر روز یه خبری میاد که یه چیزیو دارن عوض می کنن (دیدی فردا گفتن ماموریت هارو نصف کردیم تا گرافیک بازی رو بیشتر کنیم مثلا :D ... البته من در کل در بزرگی و کامل بودن سایبرپانک شکی ندارم و 100% می خرم و لذت می برم ... من بیشتر منظورم مقایسه سازندگان دو بازی بود ...
 
مشکل اینه من یکی که نمی تونم به سازندگان سایبر اعتماد کنم دیگه هر روز یه خبری میاد که یه چیزیو دارن عوض می کنن (دیدی فردا گفتن ماموریت هارو نصف کردیم تا گرافیک بازی رو بیشتر کنیم مثلا :D ... البته من در کل در بزرگی و کامل بودن سایبرپانک شکی ندارم و 100% می خرم و لذت می برم ... من بیشتر منظورم مقایسه سازندگان دو بازی بود ...
شما میگی به CDPR اعتماد نداری اونوقت به تکلند اعتماد کامل داری ؟ بعد این دو رو باهم مقایسه میکنی به این نتیجه میرسی که CDPR از نظر اعتماد قابل مقایسه نیست ؟
اگه به بحث عوض کردن و این چیزا باشه خیلی از سکانس حساس و اکشن نمایش DL2 میتونه کاملا برنامه ریزی و اسکریپت شده باشن به طور مثال اینکه یـ قسمت از مپ زامبی باشه یا نه اینکه زمان بندی اون ماشین جوری باشه که بتونیم اونی مدل اونجا بهش برسیم که بعد کارمون به سقوط توی دارک زون بکشه و بعدم که از دارک زون فرار کردیم دوباره جوری بهش برسیم که اونقدر دقیق بپریم رو سرش یا یـ جاش که تو قلعه داریم فرار میکنیم یکی از بغل غافلگیرمون میکنه یا اونجا که با اون پاراگلایدر ـه فرود میام لوکیشن دوباره ماشین رو جوایا میشیم موقع دویدن به صورت کاملا سینماتیک کانال کولر زیر پامون خالی میشه از اون ساختمون شیشه ای شیب دار لیز میخوریم میپریم ساختمون بغلی و چند تا صحنه دیگه همش میتونه صرفا واسه بالا بردن جزابیت نمایش برنامه ریزی شده باشن (که به احتمال زیاد همینجوره) چیزی که فعلا هست از نظر کانسپت کلی این بازی خیلی خفن میزنه منتهی فرقش با CP2077 اینه تکلند هنوز امتحانش رو پس نداده پس به اعتماد کردن باشه CDPR کاملا قابل اطمینان تره الانم CDPR هیچ چیزی نسبت به قبل تو نمایش هاش عوض نکرده فقط تنها اشتباهش این بود که نیومده درست مثل بچه آدم ویژگی های مورد نظرش رو نشون بده اینی که میبینی همه اینقدر حساسن در مورد بازیش به خاطر بزرگیش هست DL2 یک چهارم هایپ CP2077 هم بالاسرش نیست و خوب متناسب با اون حساسیت هم روش کمتره ......
 
  • Like
Reactions: Arman Sensi
شما میگی به CDPR اعتماد نداری اونوقت به تکلند اعتماد کامل داری ؟ بعد این دو رو باهم مقایسه میکنی به این نتیجه میرسی که CDPR از نظر اعتماد قابل مقایسه نیست ؟
اگه به بحث عوض کردن و این چیزا باشه خیلی از سکانس حساس و اکشن نمایش DL2 میتونه کاملا برنامه ریزی و اسکریپت شده باشن به طور مثال اینکه یـ قسمت از مپ زامبی باشه یا نه اینکه زمان بندی اون ماشین جوری باشه که بتونیم اونی مدل اونجا بهش برسیم که بعد کارمون به سقوط توی دارک زون بکشه و بعدم که از دارک زون فرار کردیم دوباره جوری بهش برسیم که اونقدر دقیق بپریم رو سرش یا یـ جاش که تو قلعه داریم فرار میکنیم یکی از بغل غافلگیرمون میکنه یا اونجا که با اون پاراگلایدر ـه فرود میام لوکیشن دوباره ماشین رو جوایا میشیم موقع دویدن به صورت کاملا سینماتیک کانال کولر زیر پامون خالی میشه از اون ساختمون شیشه ای شیب دار لیز میخوریم میپریم ساختمون بغلی و چند تا صحنه دیگه همش میتونه صرفا واسه بالا بردن جزابیت نمایش برنامه ریزی شده باشن (که به احتمال زیاد همینجوره) چیزی که فعلا هست از نظر کانسپت کلی این بازی خیلی خفن میزنه منتهی فرقش با CP2077 اینه تکلند هنوز امتحانش رو پس نداده پس به اعتماد کردن باشه CDPR کاملا قابل اطمینان تره الانم CDPR هیچ چیزی نسبت به قبل تو نمایش هاش عوض نکرده فقط تنها اشتباهش این بود که نیومده درست مثل بچه آدم ویژگی های مورد نظرش رو نشون بده اینی که میبینی همه اینقدر حساسن در مورد بازیش به خاطر بزرگیش هست DL2 یک چهارم هایپ CP2077 هم بالاسرش نیست و خوب متناسب با اون حساسیت هم روش کمتره ......
تکلند با بازی قبلیش برای من یکی که استودیوی قابل اعتمادیه ... من فن هیچ کدومشون نیستم در ضمن ... فقط مشاهداتم و حسم نسبت به مشاهداتم ( :D) رو دارم بیان می کنم... شما به CDPR اعتماد داری خوبه ... بازی سایبر خدا کنه جوری باشه که جواب اعتمادت رو بگیری... من به هیچی و هیچکسی اعتماد ندارم تا وقتی بازی ها نیاد خودم بازیشون نکنم :-bd
 
موفق شدم نمایش کامل بازی رو ببینم! :دی به صورت کلی خیلی خوب بود و پیشرفت هایی که نسبت به نسخه قبل داره مشهود هست. گفتنی ها رو دوستان گفتن و فقط چند تا نکته کوچک هست که بد نیست اشاره کنم. پارکور بازی واقعا بهتر شده، پارکور نسخه قبل با اینکه خوب بود ولی ایراد هم داشت و به خوبی Mirror's Edge نبود ولی تو این شماره به نظر میاد این مشکل برطرف شده. از اون طرف حرکات خیلی بیشتری برای پارکور و همین طور از بین بردن دشمن ها در نظر گرفتن که وضعیت رو بهتر هم می کنه. تنها ایرادی که می تونم بهش بگیرم اینه که سطح نوار Stamina به نظر کم میاد و در نگاه اول شاهد گیمر رو مجبور به سرعت عمل بیشتر و بالارفتن هیجان بازی کنه، ولی حس میکنم در درازمدت رو اعصاب اسکی بره :دی امیدوارم سرعت کم شدن نوار بعد از حرکات پارکور، بیشتر بشه! مورد بعدی ست پیس ها هستن که واقعا عالی تو جریان گیم پلی پخش شدن و نه تنها ریتم مبارزات و پیشرفت تو بازی رو از بین نمی برن، بلکه با چینش خوبی که دارن، هیجان رو بیشتر هم میکنن. مورد نهایی اینکه با مقایسه این بازی با سایبرپانک، بهش ظلم نکنید :دی DL2 تا الان یه بازی با پتانسیل بالا بوده و به نظرم یکی از بهترین های سال دیگه خواهد شد ولی چیزی که قرار هست ارائه بده با اون چیزی که سایبرپانک میخواد ارائه بده فرق میکنه، پس انتظارات رو اینقدر بالا نبرید که حتی در صورت موفقیت بازی، بازم این حس که اونقدرها هم خوب نشده بهمون دست بده :دی
 
مورد نهایی اینکه با مقایسه این بازی با سایبرپانک، بهش ظلم نکنید :D DL2 تا الان یه بازی با پتانسیل بالا بوده و به نظرم یکی از بهترین های سال دیگه خواهد شد ولی چیزی که قرار هست ارائه بده با اون چیزی که سایبرپانک میخواد ارائه بده فرق میکنه، پس انتظارات رو اینقدر بالا نبرید که حتی در صورت موفقیت بازی، بازم این حس که اونقدرها هم خوب نشده بهمون دست بده :D
ترجمش اینه که از بازی انتظار متای +90 نداشته باشید که اگه یوقت 85 شد بخوره تو ذوقتون:دی
منم موافقم، گرچه نمایشش خیلی امیدوارکننده و +90 طور بود ولی خب تجربه ثابت کرده هایپ باید کنترل بشه:دی
 
  • Like
Reactions: Frobary
ترجمش اینه که از بازی انتظار متای +90 نداشته باشید که اگه یوقت 85 شد بخوره تو ذوقتون:D
منم موافقم، گرچه نمایشش خیلی امیدوارکننده و +90 طور بود ولی خب تجربه ثابت کرده هایپ باید کنترل بشه:D
دقیقا، اگه این 85 بشه یعنی یه موفقیت بزرگ کسب کرده، حالا بیشتر هم شد که چه بهتر. هر چند این چیزی که من دیدم واقعا عالی بود، تازه نسخه قبل هم که اینقدر خوب بود و باهاش حال کردم متاش 74 شد فکر کنم :D البته من منظورم بیشتر اون دوستی بود که گفته بازی چهار سر و گردن بالاتر از سایبرپانک هست و همین طور یه تاپیک دیگه چند تا از دوستان این بازی رو بالاتر از سایبرپانک دونسته بودن. وگرنه نمایشی که نشون دادن واقعا هایپ برانگیز (!) بود و مشخصه همه حال کردن ولی هایپ بیش از اندازه اونم در این حدی که گفتم اصلا خوب نیست :D
 
Dying Light 2 Will be Supported for Up to Four Years, Offers Over 100 Hours of Content

15 الی 20 ساعت در کمترین حالت کمپین بازی طول میکشه تا 100 ساعت هم جا داره کل مپ رو زیر و رو کنیم + طبق معمول قرار به صورت بلند مدت از بازی ساپورت بشه (4 سال !!) دقیقا مثل نسخه ی اول .....
تاریخ انتشارش مشخص نشده ؟
 
والا چیزی که من ازش می ترسم مثل نسخه قبل روی کنسول های روی کنسول پایه افت فریم به شدت پایین رو میداد حالا باید دید که روی کنسول پایه نسخه دومش چه جوریه با توجه به اینکه بازی نسبت به نسخه قبل به شدت بزرگتر و پرجزئیات تر و رنگ و لعاب تر شده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or