Multi Platform Dragon Age: Origins

سلام !

بازي Dragon Age يكي از بازي هايي بود كه در زمان اولين نمايش خود در سال 2004 بسيار سر و صدا كرد اما خيلي وقت بود از بازي خبري نبود تا اينكه بعد از اينكه EA استوديو Bioware رو مال خود كرد اعلام كرد كه بازي هنوز در دست ساخت هست و در GDC 2008 اعلام شد كه بازي در سال 2009 عرضه ميشود .

Matt Atwood يكي از مسئولان Bioware هست بالاخره رسما اعلام كرد كه بازي قبل از April 2009عرضه ميشود

وي ميگه زماني كه شما چنين اظهار نظري ميكنيد : اين يك بازي RPG كه همه منتظرشند . شما بايد شديدا تلاش كنيد و بر روي ان بسيار زمان بذاريد

Atwood اضافه ميكنه : من فكر ميكنم ما كاري ميكنيم كه باعث افتخار خودمون و هيجان شديد طرفدارانمان شده . همچنين Atwood قول داده اطلاعات جديد به زودي عرضه بشود

Dragon Age بازي بود كه به اعتقاد خيلي ها جانشين درست و كامل Baldur's Gate هست

همانطور كه ميدانيد بازي براي PC فقط تاييد شده و از سال 2004 قرار بود فقط بر روي PC منتشر شود .Atwood هم تاييد كرده كه بازي براي PC هست اما در مورد اينده و انحصاري بودنش چيزي نگفته
dragonage.jpg

ممنون از کسری
 
این بازی خیلی مسخره هست نه گرافیک درست حسابی .
نه صدا گذاری خوبی .
نمره بازی هم با پارتی بازی 9.5دادن

ببخشید که اینجوری میگم ها ولی خداییش دیگه شورش رو در آوردی !!!
هر Page میای یه پست میدی این بازی مزخرفه این بازی به درد نخوره !
مسخره ست !!!!
عزیزم این بازی یه شاهکاره !
1. همه چی گرافیک نیست
2. کجای صداگذاریش مشکل داره !؟!؟!
3 . احیانا انگلیسی میفهمی ؟! ( جسارت نباشه ها ! ) ولی داستان این بازی یکی از زیباترین داستان هایی بود که به عمرم دیدم !!!
4. گیم پلی بازی یه گیم پلی خیلی خوبه و خیلی روش کار شده ! ترکیب کلاس ها توی پارتی ! اون صفحه تاکتیک ها ( من خودم حدود 7-8 ساعت باهاش ور رفتم ) ! نوعی که میتونی کارکترت رو لول آپ کنی هم خیلی جالبه !
5. شخصیت پردازیش خیلی قویه !
6. شما که به گرافیک گیر میدی ! به چهره شخصیت ها نگاه کن ! حالا نور پردازیش ضعیفه ، انیمیشن ها چه مشکلی دارن !؟! - تکسچر ها چی ؟! ( حالا نرو با کرایسس مقایسش کن !) در حد یه بازی RPG خیلی خوبه ! میگی نه ؟! برو Divinity 2 رو نگاه کن ! انیمیشن هاش ! تکسچر هاش و .... بعد بیا نظر بده !!!!
من هزار تا دلیل میارم که این بازی نمره ی 9.5 حقشه بدونه شک !!!!
تعداد ترفدار هاش هم کم نیست !!! همین تاپیک رو یه گشتی بزن !
ببخشید اگه یه دفه بهت برخورد من قصدی نداشتم !!!
 
1. همه چی گرافیک نیست

3 . احیانا انگلیسی میفهمی ؟! ( جسارت نباشه ها ! ) ولی داستان این بازی یکی از زیباترین داستان هایی بود که به عمرم دیدم !!!
4. گیم پلی بازی یه گیم پلی خیلی خوبه و خیلی روش کار شده
5. شخصیت پردازیش خیلی قویه !
6. شما که به گرافیک گیر میدی ! به چهره شخصیت ها نگاه کن ! حالا نور پردازیش ضعیفه ، انیمیشن ها چه مشکلی دارن !؟! - تکسچر ها چی ؟! ( حالا نرو با کرایسس مقایسش کن !) در حد یه بازی RPG خیلی خوبه ! میگی نه ؟! برو Divinity 2 رو نگاه کن ! انیمیشن هاش ! تکسچر هاش و .... بعد بیا نظر بده !!!!
من هزار تا دلیل میارم که این بازی نمره ی 9.5 حقشه بدونه شک
تع


اقای محترم
1.اولا منظور من گیم پلی بازی نبود ومن حرفی از ان نزدم .
محظ اطلاع شما من بازی را تموم کردم
2.در رابطه شخصیت پردازیشم با شما موافقم ولی یک داستان خوب دلیل بر خوب بودن
کل بازی نمی شه.
3. اگه نسخ انگلیسی بازی Divinity 2 را انجام داده باشی دیگه این حرف نمی زنی .حیف که اون بازی همه بازی نکردند وگر نه Dragon Age باید جلوی اون بوق میزد.
4 .اما در مورد گرافیک :من نمی دونم شما کجای این بازی تکسچر و نورپردازی دیدی ودرمورد چیزی حرف بزن که توی بازی وجود داشته باشه . در موقع شمشیر زنی خون روی صورت شخصیت باقی می ماند تا ساعت ها . وجود باگ های فراوان در بازی .
 
1.
3. اگه نسخ انگلیسی بازی Divinity 2 را انجام داده باشی دیگه این حرف نمی زنی .حیف که اون بازی همه بازی نکردند وگر نه Dragon Age باید جلوی اون بوق میزد.
4 .اما در مورد گرافیک :من نمی دونم شما کجای این بازی تکسچر و نورپردازی دیدی ودرمورد چیزی حرف بزن که توی بازی وجود داشته باشه . در موقع شمشیر زنی خون روی صورت شخصیت باقی می ماند تا ساعت ها . وجود باگ های فراوان در بازی .
عزیزم من Divinity 2 رو نسخه انگلیسیش رو بازی کردم !
بعدم گفتم نور پردازیش بده نه اینکه خوبه ! داشتم انیمشن ها و تکسچر هاشو با Divinity 2 مقایسه میکردم !
یکی از این باگ های فراوانی که میگی و نام ببر منم برم ببینم !!!!!!:love:
بعدم من دعوا ندارم ! میگم اگه خوشت نمیاد نظر خودته ! الکی پست اسپم نده ! خودت بشمر چنتا پست دادی که از این بازی بدت میاد !:hug:
 
عزیزم من Divinity 2 رو نسخه انگلیسیش رو بازی کردم !
بعدم گفتم نور پردازیش بده نه اینکه خوبه ! داشتم انیمشن ها و تکسچر هاشو با Divinity 2 مقایسه میکردم !
یکی از این باگ های فراوانی که میگی و نام ببر منم برم ببینم !!!!!!:love:
بعدم من دعوا ندارم ! میگم اگه خوشت نمیاد نظر خودته ! الکی پست اسپم نده ! خودت بشمر چنتا پست دادی که از این بازی بدت میاد !:hug:

همون اول که بازی شروع میشود اگه دقت کنی گربه در حال راه رفتن می رود داخل اب بعد ناپدید میشه بازم بگم
 
همون اول که بازی شروع میشود اگه دقت کنی گربه در حال راه رفتن می رود داخل اب بعد ناپدید میشه بازم بگم

ببخشید ولی چون نمی خوام تاپیک داغون بشه بیا Pm یا توی یاهو بهم pm بده تا بحث کنیم !
به این نمیگن باگ ! اگه به اینه که هیچ بازیی توی بازار به درد نمیخوره چون مثلا توی فلانن بازی اون عنکبوته که گوشه دیوار داشت راه میرفت رو اگه میزدی نمیمرد یا از تو دیوار رد میشد ! این چیزی که شما میگی هم باگ نیست ! یه اتفاقه که به صورت تصادفی میفته ! توی cod:Mw 2 هم تو قسمت Snowmobile من از وسط همهی درختا رد شدم !!! :cheesygri
بیا این بحث رو ول کن لطفا اگرم از بازی بدت میاد هی پشت سر هم نیا بگو !
دیگه . . . . . که نیستیم ! میفهمیم از بازی بدت میاد ! :love:
 
ببخشید ولی چون نمی خوام تاپیک داغون بشه بیا Pm یا توی یاهو بهم pm بده تا بحث کنیم !
به این نمیگن باگ ! اگه به اینه که هیچ بازیی توی بازار به درد نمیخوره چون مثلا توی فلانن بازی اون عنکبوته که گوشه دیوار داشت راه میرفت رو اگه میزدی نمیمرد یا از تو دیوار رد میشد ! این چیزی که شما میگی هم باگ نیست ! یه اتفاقه که به صورت تصادفی میفته ! توی cod:Mw 2 هم تو قسمت Snowmobile من از وسط همهی درختا رد شدم !!! :cheesygri
بیا این بحث رو ول کن لطفا اگرم از بازی بدت میاد هی پشت سر هم نیا بگو !
دیگه . . . . . که نیستیم ! میفهمیم از بازی بدت میاد ! :love:

در مورد گرافیک کم اوردی حرفی نزدی .باشه خودتم میدونی
که بازی کاغذ مقوا هست و حرفی برای گفتن ندارد
در ضمن از این با گ های هم که گفتم تو بازی خیلی زیاد هست
 
دسترسی کاربر darkwish به مدت 3 روز از سایت قطع شد..

والا اسپم پراکنی حدی داره ...تحمل ما هم حدی داره ...

از یک بازی خوشت نمیاد خب اونو بازی نکن این که دیگه بحثی نداره
 
farzadlion

+1
=============

کسی در مورد اضافه شونده جدید که میخواد واسه بازی بیاد خبر جدیدی داره؟! این یه سری اطلاعات و عکس در موردش:


Dragon Age 'Return to Ostagar' DLC Announced

BioWare has announced that they're working on a new DLC pack for their hit Fantasy-RPG, Dragon Age: Origins. Due out this Holiday season, "Return to Ostagar" will allow players to return to the memorable region to extract their revenge and recover the weapons and armor of the fallen King Cailan.
Screenshots
http://www.yougamers.com/news/26563_dragon_age_return_to_ostagar_dlc_announced/dragon_age_rto_1/
http://www.yougamers.com/news/26563_dragon_age_return_to_ostagar_dlc_announced/dragon_age_rto_2/
http://www.yougamers.com/news/26563_dragon_age_return_to_ostagar_dlc_announced/dragon_age_rto_3/

راستی اینم از پچ جدید:

Dragon Age patch 1.02

A patch for Dragon Age: Origins has gone live, bringing with it a considerable number of balance, gameplay, and plot scripting-related fixes and adjustments. Several things from more manageable loot drops and plot-breaking enemy spawn points to UI behavior have received attention. The Xbox 360 and PlayStation 3 versions already shipped with a number of these fixes, the patch notes say, so this is a PC-only patch. Grab it here http://files.bioware.com/dragonage/patch/1.02/DragonAge1.02.exe
or From Xfire...

Full list of changes follows.

Balance

* Daggers now apply 0.5 points of damage per additional point in dexterity and 0.5 points of damage per additional point in strength, as originally intended. This increases dagger damage for high-dexterity characters.
* During combat, mana or stamina reserves now correctly regenerate more quickly when reserves are low. This allows players to occasionally use an talent or spell in the later stages of lengthy fights.
* When exploring, mana and stamina now regenerate more quickly at higher character levels. This reduces downtime between fights.
* The spells Force Field, Crushing Prison, Cone of Cold, and Blizzard now have shorter durations and/or longer cooldowns. This ensures that combatants can no longer stun-lock each other by repeatedly casting the same spell.
* The cooldowns for several low-level sustained abilities are now shorter. This ensures that players are not penalized for accidentally deactivating them.
* Certain battles were not scaling properly, resulting in excessively difficult fights. They now scale as intended.
* Enemy corpses now drop health poultices and money more appropriately, resulting in less clutter in the player’s inventory.

Gameplay

* In rare cases, enemy corpses were selectable when they contained no loot. This no longer occurs.
* Party members whose combat tactics were set to defensive behavior no longer stop attacking after using a spell or talent.
* In rare cases, combat tactics conditions could fail to determine whether a character had enough mana or stamina to use an ability. This no longer occurs.
* The Rally talent no longer repeats its audio effect if it is active during certain conversations.
* The Rally talent no longer deactivates upon area transitions or conversations.
* The Shimmering Shield spell now deactivates when the character is out of mana.

Plot *Spoiler Warning*

* Promotional downloadable content items now remain in the player’s inventory when standard items are removed at the end of the dwarf noble origin.
* Repeatedly talking to Duncan after gathering the vials in the Korcari Wilds but not the treaties no longer provides duplicate experience.
* Leliana’s personal plot can now be completed if the player substantially increased her approval (through gifts) before talking to her.
* During the siege of Redcliffe, enemies are no longer able to spawn in locations that would break the plot.
* Bann Teagan no longer disappears when he is supposed to be accessible during Urn of Sacred Ashes.

PC Specific

* Controlling a summoned creature (like a ranger’s pets) during certain special area transitions no longer results in odd behavior.
* Creating a character in a custom module did not create a folder for saves. This could result in corruption of main campaign saves. This no longer occurs.
* In some cases, the class icon was set incorrectly for characters imported from the downloadable Character Creator. This no longer occurs.
* The options menu now includes a setting to automatically download previously purchased content that is not currently installed.
* After installing new downloadable content, the game now always reminds the user to restart the game.
* The icons for some promotional downloadable content items were missing. They now appear correctly.
* The screenshot upload GUI would stop working from time to time on the client. There was a memory override that was fixed. It is a client fix. It doesn’t affect the other problems we have seen on the server.
 
farzadlion

+1
=============

کسی در مورد اضافه شونده جدید که میخواد واسه بازی بیاد خبر جدیدی داره؟! این یه سری اطلاعات و عکس در موردش:


Dragon Age 'Return to Ostagar' DLC Announced

BioWare has announced that they're working on a new DLC pack for their hit Fantasy-RPG, Dragon Age: Origins. Due out this Holiday season, "Return to Ostagar" will allow players to return to the memorable region to extract their revenge and recover the weapons and armor of the fallen King Cailan.
Screenshots
http://www.yougamers.com/news/26563_dragon_age_return_to_ostagar_dlc_announced/dragon_age_rto_1/
http://www.yougamers.com/news/26563_dragon_age_return_to_ostagar_dlc_announced/dragon_age_rto_2/
http://www.yougamers.com/news/26563_dragon_age_return_to_ostagar_dlc_announced/dragon_age_rto_3/

راستی اینم از پچ جدید:

Dragon Age patch 1.02

A patch for Dragon Age: Origins has gone live, bringing with it a considerable number of balance, gameplay, and plot scripting-related fixes and adjustments. Several things from more manageable loot drops and plot-breaking enemy spawn points to UI behavior have received attention. The Xbox 360 and PlayStation 3 versions already shipped with a number of these fixes, the patch notes say, so this is a PC-only patch. Grab it here http://files.bioware.com/dragonage/patch/1.02/DragonAge1.02.exe
or From Xfire...

Full list of changes follows.

Balance

* Daggers now apply 0.5 points of damage per additional point in dexterity and 0.5 points of damage per additional point in strength, as originally intended. This increases dagger damage for high-dexterity characters.
* During combat, mana or stamina reserves now correctly regenerate more quickly when reserves are low. This allows players to occasionally use an talent or spell in the later stages of lengthy fights.
* When exploring, mana and stamina now regenerate more quickly at higher character levels. This reduces downtime between fights.
* The spells Force Field, Crushing Prison, Cone of Cold, and Blizzard now have shorter durations and/or longer cooldowns. This ensures that combatants can no longer stun-lock each other by repeatedly casting the same spell.
* The cooldowns for several low-level sustained abilities are now shorter. This ensures that players are not penalized for accidentally deactivating them.
* Certain battles were not scaling properly, resulting in excessively difficult fights. They now scale as intended.
* Enemy corpses now drop health poultices and money more appropriately, resulting in less clutter in the player’s inventory.

Gameplay

* In rare cases, enemy corpses were selectable when they contained no loot. This no longer occurs.
* Party members whose combat tactics were set to defensive behavior no longer stop attacking after using a spell or talent.
* In rare cases, combat tactics conditions could fail to determine whether a character had enough mana or stamina to use an ability. This no longer occurs.
* The Rally talent no longer repeats its audio effect if it is active during certain conversations.
* The Rally talent no longer deactivates upon area transitions or conversations.
* The Shimmering Shield spell now deactivates when the character is out of mana.

Plot *Spoiler Warning*

* Promotional downloadable content items now remain in the player’s inventory when standard items are removed at the end of the dwarf noble origin.
* Repeatedly talking to Duncan after gathering the vials in the Korcari Wilds but not the treaties no longer provides duplicate experience.
* Leliana’s personal plot can now be completed if the player substantially increased her approval (through gifts) before talking to her.
* During the siege of Redcliffe, enemies are no longer able to spawn in locations that would break the plot.
* Bann Teagan no longer disappears when he is supposed to be accessible during Urn of Sacred Ashes.

PC Specific

* Controlling a summoned creature (like a ranger’s pets) during certain special area transitions no longer results in odd behavior.
* Creating a character in a custom module did not create a folder for saves. This could result in corruption of main campaign saves. This no longer occurs.
* In some cases, the class icon was set incorrectly for characters imported from the downloadable Character Creator. This no longer occurs.
* The options menu now includes a setting to automatically download previously purchased content that is not currently installed.
* After installing new downloadable content, the game now always reminds the user to restart the game.
* The icons for some promotional downloadable content items were missing. They now appear correctly.
* The screenshot upload GUI would stop working from time to time on the client. There was a memory override that was fixed. It is a client fix. It doesn’t affect the other problems we have seen on the server
.

منم توی گیم اسپات دیده بودمش !
یه نگاهه سر سری انداختم بهش !
توی تعطیلات میادش !
انگاری باید !!!!
بر گردی استاگار زره شاه رو برگردونی !!!
راستی یه چند روزیه Website بازی باز نمیشه ! یه چند وقت پیش یه مپ خیلی بزرگ گذاشته بودن توش واسه دانلود کسی نمیدونه اون چیه !؟
ferelden یه گوشش بود همش !!! :biggrin1:
 
BioWare has announced that they're working on a new DLC pack for their hit Fantasy-RPG, Dragon Age: Origins. Due out this Holiday season, "Return to Ostagar" will allow players to return to the memorable region to extract their revenge and recover the weapons and armor of the fallen King Cailan.
خیلی جالبه ... حتما حسابی با یه مرحله ی سخت طرفیم ....آخ جون خیلی حال داد این خبر !
 
دوستان من میگم یه اموزش واسهاین بازی بذارید اخه یه سری ها باره اول هست RPG می زنن زیاد سر در نمیارن چه جوری هست مثلا سیستم لول بالا بردن البته پیشنهاد بود حالا کی این کارو کنه؟:confused::biggrin1:
 
حالا عماد خوبه که تو توی Risen حداقل 15 ساعت ارزشو دیدی ...(خیلیا اونم ندیدن که منم قاتیشونم :biggrin1: )
ولی من کلا به چیت اعتقاد ندارم ..... آدم باید بازی رو خودش بره تا مرد بشه (!!!!!!!!!!!) :biggrin1::-"
چرا؟؟؟؟؟؟؟ Risen که بازیه خوبیه...
دوستان من میگم یه اموزش واسهاین بازی بذارید اخه یه سری ها باره اول هست RPG می زنن زیاد سر در نمیارن چه جوری هست مثلا سیستم لول بالا بردن البته پیشنهاد بود حالا کی این کارو کنه؟:confused::biggrin1:
به نظر من کسی که اولین بازی RPGرو میخواد بازی کنه نباید بیاد سراغ این بازی یا مثلا Risen . اونکه زیاده الان بازیهای کژوال پسند که خیلی بازیهای خوبی هم هستند. نمونه ME , TES:O و F3 یا فیبل . البته این بازیها با هم فرق دارن ولی برای کسی که میخواد تازه لول آپ و کلاس بندی و تحمل دیالوگ و ... یاد بگیره خیلی خوبن.
 
به نظر من کسی که اولین بازی RPGرو میخواد بازی کنه نباید بیاد سراغ این بازی یا مثلا Risen . اونکه زیاده الان بازیهای کژوال پسند که خیلی بازیهای خوبی هم هستند. نمونه ME , TES:O و F3 یا فیبل . البته این بازیها با هم فرق دارن ولی برای کسی که میخواد تازه لول آپ و کلاس بندی و تحمل دیالوگ و ... یاد بگیره خیلی خوبن.
درسته .... نثلا یک بازی کوتاه ترو اول بازی کنن تا کم با قضیه آشنا بشن ....مثلا Mass Effect گزینه ی خوبیه به نظر من چون هم بار اکشن بازی از آر پی جی اش بیشتره و هم حسابی آدمو عادت میده به دیالوگ های طولانی ....
_________________

در مورد لول آپ فقط دوستانی که خیلی وارد نیستن این نکته رو بدونن که نمیشه در یک بازی RPG همه چیز رو با هم داشت . شما در ابتدا باید برای خودتون یک سری کلاس اصلی انتخاب کنید مثلا برای Warrior ها اینو انتخاب کنید که با شمشیر و سپر بجنگند و یا با دوشمشیر ویا یک شمشیر بزرگ ( Two Hand Weapons ) ویا برای جادوگر ها این که Healer ( شفادهنده) باشید یا Damager ( بیشتر دارای قدرت های حمله ای ) یا Controller ( قدرت های کنترل کردن اعمال دشمنان ) .... بعد از اینکه کلاس پایه تونو انتخاب کردید فقط قهرمانتونو توی اون ضمینه ها قوی کنید .... یک مثال میزنم تا بیشتر متوجه بشید :

مثلا یکی کلاس Mage رو انتخاب کرده و بیشتر قدرت هاشو توی قسمت Damager انتخاب کرده ... حالا میاد میبینه که Healer خیلی خوبه و از این به بعد میخواد توانایی های یک Healer رو هم داشته باشه ... اگر کسی چنین کاری بکنه ( خصوصا در ابتدای بازی ) ، یک اشتباه بزرگ مرتکب شده و مطمئن باشه که به اواسط بازی هم نمیرسه چون قدرت هاش هم در قسمت Damager و هم در Healer کمه ....
----------
یک سری کلاس اضافه هم برای هر نوع قهرمان وجود داره ( مثلا Templar و Champion برای Warrior ها و Blood Mage و Arcane Warrior و Spirit Healer برای Mage ....) حتما در اوایل بازی سعی کنید با گردش در محیط بازی ( Explore ) توانایی استفاده از این کلاس ها رو پیدا کنید چون که قدرت های خیلی خوبی رو برای لول آپ کردن در اختیارتون میزاره ....
----------
 
یه مشکلی که توی هر دو بازی Risen و DA وجود داره اینه که Mage در نهایت میتونه خیلی خوف تر از Warrior بشه شاید این یه تمایل توی خود سازنده‌های RPG باشه که اعتقاد دارن توانایی ذهنی از قوای جسمی باید برتر باشه و از این چرت‌و‌پرتا :دی از Piranha bytes که این چیزا بعید نیس ولی من انتظار بالانس بیشتری از Bioware داشتم
مثلا با خواندن Tome یه توانایی جدید بدست میارید، برای Mage این واقعا عالیه حتی تا آخر بازی اگر هر 7 تا کتاب رو هم بخونید و Max lvl باشید باز هم میتونید استراتژی های جدید و قدرتمند رو امتحان کنید ولی با Warrior به مرحله ای میرسید که این توانایی‌ها دیگر برای شما "بی‌خاصیت" هست و بازی Perk جدیدی برای ارائه نداره آخرش مث من مجبور میشید Warrior رو روی تاکتیک بذارید و کنترل Morrigan رو به عهده بگیرید، فقط افسوس که بازی مث آبلیموین armor شیشه‌ای نداره :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or