Dragon Age 3: Inquisition تایید شد

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
EA رسما Dragon Age 3: Inquisition را معرفی کرد. این معرفی به همراه تایید موتور گرافیکی Frostbite 2 برای ساخت بازی همراه بوده است.

DA31.jpg

این ناشر این عنوان را رسما در بلاگ رسمی خود معرفی کرد.

Darrah در این نامه توضیح داد که این استودیو به مخفی نگه داشتن این حقیقت که بازی در حال ساخت است، ادامه نداد. خصوصا در پی شایعاتی مبنی بر تمرکز کمپانی EA بر روی Dragon Age III:
اخیرا، گفته بودم که ما نمی خواهیم در مورد Dragon Age III بگوییم تا زمانی که چیزی برای گفتن داشته باشیم. من طبق برنامه پیش خواهم رفت و امروز چیز زیادی فاش نخواهم کرد. اطلاعات و شایعات زیادی اخیرا منتشر شده و ما نمی خواهیم از آن ها مخفی شویم. چیز های زیادی در این رابطه است که واقعا می خواهم آن ها را با شما در میان بگذارم اما می خواهم این کار را درست انجام دهم و این کار به زمان احتیاج خواهد داشت.
سپس او عنوان رسمی بازی را - Dragon Age 3: Inquisition - معرفی کرد اما تاکید کرد که هیچ گونه اطلاعاتی راجع به خط داستانی بازی فاش نخواهد کرد. اگرچه تایید کرد که بازی به دست تیم سازنده Dragon Age: Origins در حال توسعه است.

او افزود:
ما بر روی موتور جدیدی کار می کنیم که معتقدیم به ما اجازه خلق جهانی گسترده تر، جلوه های بصری بهتر، واکنش پذیر تر نسبت به تصمیمات بازیکنان خواهد داد.
در مراسم PAX East، ما در مورد گروه های بازی و ... صحبت کردیم. ما برای پایه ریزی این بازی از موتور گرافیکی DICE یعنی Frostbite 2 شروع کردیم.
این شایعات زمانی قوت گرفت که اطلاعاتی در مورد این بازی ماه گذشته بر روی فروم BioWare قرار گرفت.
متن ترجمه شده شایعات اخیر :
اطلاعات محدودي از بازي Dragon Age III
[h=1]آیا Dragon Age 3 در راه است؟[/h]

منبع
 
آخرین ویرایش:

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
صد هزار مرتبه شکر که بالاخره یه خبری از بازی شد .

به هر حال امیدوارم این شماره ،دنباله روی Origins باشه و به المان های کلاسیک وفادار باشه .

راستی با Frostbite 2 ،بازی واقعا خیره کننده به نظر میاد >:d
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
بالاخره! :D
باید ببینیم Obsidian چی آماده کرده با اون همه پولی که از Kickstarter بدست آورده تا خبر های خوش نقش آفرینی ای (:D) این ماه کامل بشه! :D


بازی توسط تیم سازنده ای که از Dragon Age: Origins تا کنون فعالیت داشتند ساخته می شود. این گروه ترکیبی از سازندگان با تجربه و با استعداد BioWare خواهد بود.

از این وعده های توخالی نباشه؟ /:) من یه چیز مثل DA2 نمی خوام ها! :D
 

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,987
نام
احمد
اصلا منتظر این بازی نیستم چون با فراست بایت ساخته میشه و سیستمم ریپ میزنه توش :d


الان یه عده باز میان میگن EA داره شورشو با این موتور در میاره و همون حرفهای تکراری "البته کاملا مشخصه که چرا از این موتور بدشون میاد! و هیچ ربطی هم به سبک سنگینی موتور نداره!"
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
روند ساخت کیفیت رو بالا نمیبره (L.A Noire + Gran Turismo 5 + Duke Nukem Forever + & ..... )
در مورد با تجربه ها این صدق میکنه مثل Diablo 3 و دوک که کلا قضیه اش فرق داشت.GT 5 هم امتیاز 85 بسیار خوب بود
اینم بگم نصف خبر قسمت اصلیش ترجمه نشده.
 

Oceanic 6

کاربر سایت
Apr 10, 2009
676
نام
پارسا
نسخه ی دوم که آبروریزی بزرگی بود برای بازی؛ البته بیشتر به خاطر این بود که خیلی زود بازی رو تأیید و عرضه کردن. امیدوارم این شماره مثل نسخه ی قبلی نباشه فقط!
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
روند ساخت کیفیت رو بالا نمیبره (L.A Noire + Gran Turismo 5 + Duke Nukem Forever + & ..... )

فکر نمیکنم ،L.A.NOIRE ،از جهت کیفی مشکلی داشته باشه !!!!!! اتفاقا بازیش هر چی نداشت ،این یه کیفیت رو خوب داشت

درباره ی DA3 هم باید بگم ،از اون جایی که Bioware از نسخه دوم بازی ،سرش بد جوری به سنگ خورده ،تا یه شاهکار دیگه مثل Origins نسازه ،بازی رو منتشر نمیکنه . پس مسلما زمان ساخت طولانی واسه این بازی چندان هم سم نیست !!
 

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,395
امیدوارم روند ساختش زیاد طول بکشه تا بازی با کیفیت تری رو شاهد باشیم

طبق گفته مایک از دوسال پیش استارت پروژه خورده و حدود 18 ماه پیش کار بصورت جدی شروع شده. کنسل شدن DLC آخر DA2 هم طبق گفته کارمندهای بایوور برای تمرکز روی شماره سوم بوده. پس میشه امیدوار بود.

رباره ی DA3 هم باید بگم ،از اون جایی که Bioware از نسخه دوم بازی ،سرش بد جوری به سنگ خورده ،تا یه شاهکار دیگه مثل Origins نسازه ،بازی رو منتشر نمیکنه . پس مسلما زمان ساخت طولانی واسه این بازی چندان هم سم نیست !!

مواردی که توی نمایشگاه ها قولش رو دادن و همینطور کنسل کردن یک DLC که خیلی پولساز هم هست. منو امیدوار نگه میداره (وقتی از پول DLC گذشتن یعنی سرشون درست به سنگ خورده)

پ.ن: دراگون ایج اینقدر طرفدار داره اون وقت کلوپ هوادارانش تار عنکبوت بسته [-x
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
طبق گفته مایک از دوسال پیش استارت پروژه خورده و حدود 18 ماه پیش کار بصورت جدی شروع شده. کنسل شدن DLC آخر DA2 هم طبق گفته کارمندهای بایوور برای تمرکز روی شماره سوم بوده. پس میشه امیدوار بود.

تو فیس بوق BioWare 3 ماه پیش اعلام شده بود بازی رو دارند می سازند و می خواهند از اسکایریم هم الهاماتی بگیرند. بازی مربوط به شخصت DLC هم فکر کنم میشده یا شخصیت بازی دوم دقیقا یادم نیست.
اسمش exalted march و کارکترشم خود هاوک بود. قرار بود وقایع بین شماره 2 و3 رو بگه که کنسل شد.
می دونم کلا بازی مربوط یه یه چیزی می شد شماره 3 اش که ربط مستقیمی به DLC اخرش داشت .
 
آخرین ویرایش:

mr-game&watch

کاربر سایت
Apr 26, 2012
1,395
تو فیس بوق BioWare 3 ماه پیش اعلام شده بود بازی رو دارند می سازند و می خواهند از اسکایریم هم الهاماتی بگیرند. بازی مربوط به شخصت DLC هم فکر کنم میشده یا شخصیت بازی دوم دقیقا یادم نیست

اسمش exalted march و کارکترشم خود هاوک بود. قرار بود وقایع بین شماره 2 و3 رو بگه که کنسل شد.احتمالاً یک سری از محتوای EM برای شماره 3 استفاده بشه.

قبل از کنسل شدن EM دو تا ارت ورک بصورت جداگانه منتشر شده بود که موریگان رو نشون میداد پس احتمال وجود بخشی مربوط به موریگان توی شماره بعدی هست
>:d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر