DOOM



Developer : id Software
Publisher : Bethesda Softworks
Platforms : PlayStation 4, Xbox One, PC
Genre : First-person shooter, survival horror
Release Date : May 13, 2016


بالاخره پس از سالها انتظار از DOOM جدید رونمایی شد.
در حاشیه کنفرانس Bethesda در E3 این بازی با نمایش فوق العاده از گیم پلی رونمایی شد.
در این نسخه شاهد بازگشت دشمنان قدیمی و کلاسیک مثل Hellknights, Cyberdemons, Revenants, Mancubii و غیره هستیم.
سلاح های نسخه اورجینال بازی Shotgun and Super Shotgun. The Plasma Rifle, Chainsaw, Heavy Assault Rifle, and rocket launcher تایید و در طول نمایش گیم پلی بازی مورد استفاده قرار گرفتند.
همچنین بخش مالتی پلیر بازی نیز با عنوان Deathmatch تایید شد.
بخش جدید سری DOOM با عنوان SnapMap نیز رونمایی شد.در این بخش با قراردادن امکانات زیاد توانایی ساخت مپ و بازی کردن در آن برای بازیکن فراهم می شود.

نسخه عادی قیمت 60 دلار









نسخه Collector قیمت 120 دلار


نمایش های منتشر شده از بازی:

5w2l_1.png



Direct Link


flfv_2.png



Direct Link


crf_4884848.png



Direct Link

17961599361561610946.jpg


DOOM – Campaign Trailer | 720
 
آخرین ویرایش:
به راستی که کامیونیتی این بازی مرده الان نه انگار که بتای بازی عرضه شده ! الان اگه بازی انحصاری بود شصت صفحه جلو رفته بود !
توی گف هم که تاپیکی من براش پیدا نکردم ....
 
به راستی که کامیونیتی این بازی مرده الان نه انگار که بتای بازی عرضه شده ! الان اگه بازی انحصاری بود شصت صفحه جلو رفته بود !
توی گف هم که تاپیکی من براش پیدا نکردم ....
والا بخور تو سرشون با این اطلاع رسانی. هنوزم من چیزی در قبال وارد کردن کد بتایی که توی wolfenstein بود دریافت نکردم. به خاطر این رفتم ولف رو آکبند خریدم ریجن 1. کد رو اون زمان زدم و الانم کاغذش پیشم نیست دیگه.
 
بتا اومد؟؟:-s:-s:-s:-s
پست بالاییش رو میخوندی خو :| آره به صورت Close Beta ـس نمیدونم کد میدن هنوز یا نه ولی نحوه ثبت نام نوشتم باید چیکار کنی ...

- - -ویرایش - - -

والا بخور تو سرشون با این اطلاع رسانی. هنوزم من چیزی در قبال وارد کردن کد بتایی که توی wolfenstein بود دریافت نکردم. به خاطر این رفتم ولف رو آکبند خریدم ریجن 1. کد رو اون زمان زدم و الانم کاغذش پیشم نیست دیگه.
کد رو کی زدی تو منبع که نوشته تا قبل MAY 26, 2014 بعد با این حال بازم فک کنم همینم رندوم ـه !
 
پست بالاییش رو میخوندی خو :| آره به صورت Close Beta ـس نمیدونم کد میدن هنوز یا نه ولی نحوه ثبت نام نوشتم باید چیکار کنی ...

- - -ویرایش - - -


کد رو کی زدی تو منبع که نوشته تا قبل MAY 26, 2014 بعد با این حال بازم فک کنم همینم رندوم ـه !

من همون موقع که ولف تازه ریلیز شده بود زدم کد رو. غلط کردن که باید رندوم باشه. مردم رفتم به خاطر بتای بازی پول دادن دی وان خریدن بازی رو. اونم تازه نسخه pre order بعد اینا میخوان رندوم کد بدن؟ واقعا اعصابم از دست این کاراشون سر این بازی خرابه.
 
شانس با من همراه بود و یکی از افرادی بودم که برای Closed Alpha انتخاب شدم.اول کار که دانلود اش نیامده بود و بعد 1 روز تاخیر با معذرت خواهی دانلود قرار دادن.5 گیگ و خورده ای بود و امشب وقت شد امتحان اش کنم
اولین نکته سرور های خوب بازی بود که خیلی راحت و سریع حریف پیدا کرد و وارد بازی شد.1 نقشه بود که البته طراحی اش خوب بود و کلی اسلحه متنوع
به صورت team deathmatch بود و سرعت بالایی داشت.به نظر من مولتی اش بالانس مناسبی داشت و البته خشونت کار بالا بود:d
این دمو بوی DOOM های قدیم می داد.1 بازی با سرعت و خشونت بالا. امیدوارم سینگل اش هم خیلی خوب باشه
 
Gameinformer's February cover is Doom:



After an 11-year hiatus, the first-person shooter that popularized the genre is finally coming back. In anticipation of this Doom revival, we traveled to id Software's Richardson, Texas headquarters to see how the game is coming together. We spent considerable hands-on time with the single-player campaign, multiplayer, and SnapMap user-generated content system, and in the aftermath Doom has vaulted into the upper echelon of our most anticipated games of 2016.

Throughout our 12-page cover story, we dive deep into how id Software is taking the fast-paced, bloody good combat of the original Doom and infusing it with modern sensibilities. We speak with design director Marty Stratton and creative director Hugo Martin about everything from the new upgrade systems and the idTech 6 engine to demon designs and why they chose the arena multiplayer approach.

February Cover Revealed – Doom - News - www.GameInformer.com
Gameinformer's February cover is Doom - NeoGAF
 



اطلاعات گرفته شده از مجله :

  • BFG and Chainsaw aren't on the weapon wheel since they're used in specific scenarios, Chainsaw is on D-Pad down and BFG is on X. Seems like they're treating the BFG as a panic button
  • Weapons have mods you can find, ex. a remote detonation mod for the rocket launcher
  • Plot premise seems similar to Doom 3. A character named Dr. Olivia Pierce appears on a video suggesting she unleashed the demons as some kind of religious cult thing
  • "On-screen enemy count isn't numbered but described as "a demon avalanche", "bloodbath
  • Chainsaw is a one hit kill on most enemies, multiple on bigger enemies like the Mancubus, power cells are limited
  • !!!!!!!!!!!!!!Colored keycards and backtracking for secrets. WOW
  • (Some locations: Lazarus Facility, Martian surface, Titan's Realm (as seen on the cover
  • Permanent character upgrades that allow you to swap weapons and mantle more quickly, increase ammo and health capacity
  • Swappable perk "runes", ex. one gives you a stackable temp speed boost after melee kills
  • Hell is more vertical than the UAC facility
  • Enemies have weak point, ex. the pinky demon is armored in front and soft in the but-t
  • "An enemy type only described as "a summoner
  • As suspected, idTech 6 appears to be very similar to idTech 5 but with a completely new PBR renderer
  • Plans to offer "sliders and multi-sampling options" for PC players. Only time in the article PC is mentioned specifically
  • Multiplayer mode called Warpath, an domination style mode where the control area drifts around the map
  • Clan Arena mode, this is just team Last Man Standing
  • Swappable "hack modules" are earned through MP progression, ex. Supply Timer that shows spawn timers for pickups on screen. Apparently none of them throw off the competitive balance
  • Apparently multiplayer has more guns than single player, including a "lightning gun", this might be GI assuming based on what was offered in the demo portions though
  • Namedrops of old Doom WADs followed by statement implying that they won't be releasing mod tools outside of SnapMap because of accessibility consoles. seems like kind of a big F-uck you
  • Examples of modes made in SnapMap: tower defense, moddy single-player missions, VIP escorts, racing challenges
  • Moddable enemy AI to some extent
  • SnapMap stuff is all shared on SmartHub, categories like top rated and most played, user profiles, seems a lot like Mario Maker
  • All SnapMap creations are small instruction files, you can probably forget about custom textures and rooms and whatnot
  • Still spring release date
 
شانس با من همراه بود و یکی از افرادی بودم که برای Closed Alpha انتخاب شدم.اول کار که دانلود اش نیامده بود و بعد 1 روز تاخیر با معذرت خواهی دانلود قرار دادن.5 گیگ و خورده ای بود و امشب وقت شد امتحان اش کنم
اولین نکته سرور های خوب بازی بود که خیلی راحت و سریع حریف پیدا کرد و وارد بازی شد.1 نقشه بود که البته طراحی اش خوب بود و کلی اسلحه متنوع
به صورت team deathmatch بود و سرعت بالایی داشت.به نظر من مولتی اش بالانس مناسبی داشت و البته خشونت کار بالا بود:d
این دمو بوی DOOM های قدیم می داد.1 بازی با سرعت و خشونت بالا. امیدوارم سینگل اش هم خیلی خوب باشه
خواهشا هر جور میتونی یه ویدعو بزار
شده با گوشی فیلم بگیری بگیر ولی ما ر محروم نکن
 
آخرین ویرایش:
اکثرا پی سی گیمرها منتظر این بازی هستند به نظرم . شاید برای همین باشه اینجا شلوغ نی خیلی . به شخصه مهمترین شوتر امسال که میاد برای من این هست
تشکر
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or