Multi Platform DOOM Eternal

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:
حجم بازی دقیقا چقدره؟
تو استور زده 39 گیگ . دوستمون تو پست بالا گفتن بیش از 40 گیگ دانلود کردن.
اما واسه من فقط 23 گیگ داره دانلود میکنه.حالا این درسته یا من دارم اشتباه میکنم؟
بخش انلاین و کمپین رو جدا از هم دانلود میکنه؟
 
اهم...
من امروز بازی رو تموم کردم و بازی کل وقت اخر هفتمو گرفت، تجربه خیلی خوبی بود :D فقط انتظار داشتم طولانی تر باشه :D
روی درجه سختی ultra violence حدود 16 ساعت طول کشید که تموم بشه، (3 تا از مراحل رو 2 بار رفتم و سعی میکردم اکثر متن های مربوط به داستان بازی رو بخونم)، از ایتم های مخفی داخل مراحل هم تقریبا 60-70% رو پیدا کردم)
در کل بازی همونی بود که انتظارشو داشتم و تغییراتی که نسبت به دوم 2016 داره همگی به نظر من مثبت بودن، ولی خوب میدونم که هستند افرادی که از بازی ناامید شدن بخاطر همین تغییرات.
مبارزات بازی خیلی سریعتر و سخت تر از دوم 2016 هستن، همیشه ادم باید حواسش به مهمات و مخصوصا دور و اطرافش باشه، دشمن های قوی تر یا بزرگتر اگه یه گوشه ادمو گیر بیارن مرگ حتمیه :D ولی بزرگترین فرق بازی اون تایم بین مبارزات یا اتاق های مبارزه مختلف هست.
کلا هم این بازی و هم 2016 اینطوریه که شما وارد یه محیط یا اتاقی میشی، دشمن ها رو میکشی و بعد میره سراغ محیط بعدی، توی دوم 2016 اون تایم بین اتاق ها کم بود ولی اینجا خیلی بیشتر شده و میشه انتظار داشت که همه از این مورد خوششون نیاد.
از داستان و ... بازی چیزی نمیگم که اسپویل نشه، فقط اینکه همونطور که انتظار داشتیم کلی اطلاعات از پیشینه دنیای دوم، دوم گای و .... توی بازی هست و دست سازنده ها رو برای بازی ساختن توی این دنیا خیلی باز میزاره :-"

و یه مورد دیگه، کاش تریلر های اخیر بازی رو نمیدیدم :|

نکات منفی هم، بخش های پلتفورمینگ 2-3 جا روی اعصاب و اضافه بودن :| و با توجه به نسبتا طولانی بودن بازی، انتظار داشتم باس فایت های بیشتری داشته باشه.
+
من 3-4 دست battle mode بازی رو هم امتحان کردم، اصلا و اصلا بالانس نیست :| demon ها خیلی قوdتر از دوم گای بدبخت هستن :D
دوم گای فقط وقتی میتونه برنده بشه که 2 تا demon خیلی پرت باشن یا عمدا بخوان بازی رو ببازن :| اون 2 تا demon اصلا هم لازم نیست با هم همکاری کنن، فقط نزدیک هم باشن کافیه تا راحت برنده بشن.
در کل ایده این battle mode جالبه ولی باید یه دستی به سر و روش بکشن...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or