Doom Eternal | PC

  • Thread starter Thread starter Saber
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
131310

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020



131311

نسخه کالکتور بازی



همچنین سیستم مورد نیاز بازی به تازگی منتشر شده که در زیر میتوانید مشاهده کنید
PC Ultra-Nightmare Specs (2160p / 60 FPS / Ultra-Nightmare Settings) OR (1440p / 120 FPS / Ultra-Nightmare Settings)

  • 64-bit Windows 10
  • Intel Core i9-9900K or better, or AMD Ryzen 7 3700X or better
  • 16GB System RAM
  • NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti (11GB)
  • 50 GB hard drive space
PC Recommended Specs (1440p / 60 FPS / High Quality Settings)

  • 64-bit Windows 10
  • Intel Core i7-6700K or better, or AMD Ryzen 7 1800X or better
  • 8GB System RAM
  • NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB), RTX 2060 (6GB) or AMD Radeon RX Vega56 (8GB)
  • OR (1080p/ 60 FPS / High Quality Settings) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), NVIDIA GeForce 970 (4GB), AMD RX 480 (8GB) Note : On GTX 970 only - set Texture Quality to Medium
  • 50 GB hard drive space
PC Minimum Specs (1080p / 60 FPS / Low Quality Settings)

  • 64-bit Windows 7/64-Bit Windows 10
  • Intel Core i5 @ 3.3 GHz or better, or AMD Ryzen 3 @ 3.1 GHz or better
  • 8GB System RAM
  • NVIDIA GeForce 1050Ti (4GB), GTX 1060 (3GB), GTX 1650 (4GB) or AMD Radeon R9 280 (3GB), AMD Radeon R9 290 (4GB) or RX 470 (4GB)
  • 50 GB hard drive space



کمتر از 1 ماه دیگر بازی عرضه خواهد شد و تاپیک بازی در حالت مهم قرار خواهد گرفت
 
آخرین ویرایش:
me
92396b0de3c294311ef6081da09fac53.jpg


Sent from my G3112 using Tapatalk
 
  • Angry
Reactions: IMANOKA
کاش بازی این همه بزرگ نمیشد. اون فایت های نزدیک و tight دوم 2016 رو نمیبینم دیگه. دوربرد شده انگار یکم

Sent from my G3112 using Tapatalk
روند عجیبی بازی سازی میل به ساخت دنیای بزرگتر و جهان باز شدن دارد در کل ....
 
بازی خیلی سختتر نشده ؟! :-?:-?:-?
doom قبلی جز بخش های پایانی و باس فایت های اخر نیاز خاصی به فکر کردن نداشت همینطوری می پریدیم وسط لت و پار می کردیم (البته در درجه سختی پایین )
اما این با همون درجه سختی خیلی زود مهمات کم میاد x_x
 
بابا من بچه بودم soldier of fortune بازی می کردم با شات گان همه جای طرف می پکید حال می کردیم از همون زمانم فن این سبک بازی ها بودم هر چند فن های اکثر چیزها خوششون نمیاد از بازی یا چیز مورد علاقشون حتی به درستی بد بگی اما هنوزم پای این حرفم هستم که برای بازی که داستان قوی نداره ماموریتی هم جز کشتن توش نیست 20 ساعت گیم پلی زیاده و احتمالا بازی بعد از 7 8 10 ساعت خسته کننده بشه اما اگر اینطوری نشه واقعا سازنده های بازی خیلی هنرمند هستن.

در اخر به شدت منتظر این بازی هستم چون غیر از این مورد بقیه مواردش عالی هستن.
منم عاشق soldier of fortune بودم
الان این نسخه مثل همون تیکه تیکه می‌کنه با شات گان ؟
 
  • Like
Reactions: s.1
بازی خیلی سختتر نشده ؟! :-?:-?:-?
doom قبلی جز بخش های پایانی و باس فایت های اخر نیاز خاصی به فکر کردن نداشت همینطوری می پریدیم وسط لت و پار می کردیم (البته در درجه سختی پایین )
اما این با همون درجه سختی خیلی زود مهمات کم میاد x_x
درمورد مهمات یه موضوعی هست ظاهرا خیلی اصرار داشتن به اینکه از همه‌ی تفنگ ها استفاده کنیم و خب درنتیجه مهمات اره موتوری تقریبا بینهایت در دسترسه و خشاب هر تفنگ هم تعداد تیرهاش محدود تر شده. که خب من خودم به شخصه خوشم نمیاد زیاد ترجیح میدم با شاتگان بازی کنم ولی واقعا این موضوع محدودیت تیر یکم رو مخ میره

Sent from my G3112 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: kamyy and AMIR-R
منم عاشق soldier of fortune بودم
الان این نسخه مثل همون تیکه تیکه می‌کنه با شات گان ؟
بله می شه نسخه قبلیشم می شد.
درمورد مهمات یه موضوعی هست ظاهرا خیلی اصرار داشتن به اینکه از همه‌ی تفنگ ها استفاده کنیم و خب درنتیجه مهمات اره موتوری تقریبا بینهایت در دسترسه و خشاب هر تفنگ هم تعداد تیرهاش محدود تر شده. که خب من خودم به شخصه خوشم نمیاد زیاد ترجیح میدم با شاتگان بازی کنم ولی واقعا این موضوع محدودیت تیر یکم رو مخ میره

Sent from my G3112 using Tapatalk
خوب چیت بزنید چیت اصولی باعث بالا بردن لذت بازی هم می شه. re تیر کم بده حال می ده اما این بازی نه

فایل انتقال p2p به کدکس هم اومده نسخه استیم به بتسدا احتمالا
 
بله می شه نسخه قبلیشم می شد.

خوب چیت بزنید چیت اصولی باعث بالا بردن لذت بازی هم می شه. re تیر کم بده حال می ده اما این بازی نه

فایل انتقال p2p به کدکس هم اومده نسخه استیم به بتسدا احتمالا
چیت موقعی حال میده که دیزاین بازی اشتباه باشه، اینجا همونطور که گفتم مهمات اره موتوری تقریبا بینهایت شده و میشه هروقت تیر کم اومد استفاده کرد.
بحث اینه که دوم قبلی تفاوت های تقریبا زیادی داشت خصوصا تو جزئیات گیمپلی این موضوع استفاده از همه‌ی اسلحه ها یکی از تفاوت هاست.

Sent from my G3112 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: kamyy and AMIR-R
کاش بازی این همه بزرگ نمیشد. اون فایت های نزدیک و tight دوم 2016 رو نمیبینم دیگه. دوربرد شده انگار یکم
Sent from my G3112 using Tapatalk
نمیفهمم منظورت چیه، بازی از قبل هم خطی تر شده، توی 2016 درسته که راهرو های تنگ زیاد تر هست، ولی مپ بازی اون جا خیلی اوپن تر از الانه، مثلاً توی مرحله Foundry از 2016، اول مرحله بهت سه تا در نشون میده، میگه یکی کارت زرد میخواد، یکی کارت قرمز، یکی آبی، برو توی مپ بگرد دنبال این کارت ها، ولی الان کمتر به دوراهی یا سه راهی می رسی که حق انتخاب مسیر داشته باشی، اکثراً یک راه برای به جلو رفتن هست. صد در صد طراحی 2016 به دووم کلاسیک نزدیک تره و حق داری اگر اون طراحی رو بیشتر دوست داشته باشی(من زیاد از اون طراحی مرحله خوشم نمیومد)، ولی این که بگیم بازی اوپن وورلد شده کامل غلطه.

بازی خیلی سختتر نشده ؟! :-?:-?:-?
doom قبلی جز بخش های پایانی و باس فایت های اخر نیاز خاصی به فکر کردن نداشت همینطوری می پریدیم وسط لت و پار می کردیم (البته در درجه سختی پایین )
اما این با همون درجه سختی خیلی زود مهمات کم میاد x_x
صد در صد سخت تر شده، از نظر دمیج دادن دشمنا تقریباً همون 2016 هست، ولی این بار مسلسل وار شلیک میکنن و همشون هم melee های قوی دارن، دیگه نزدیک شدن به مثلاً mancubus رو باید فراموش کنی. به جاش برای این که بازی بالانس بشه، Dash به بازی اضافه شده و برای اکثر دشمنا Hard counter و weak point تعریف کردن، cacodemon اگر میبینی، sticky grenade شاتگان تو حلقش بهترین راه برای از بین بردنشه، arachnotron با یه تیر دقیق به مسلسل بالای سرش خلع سلاح میشه و ...
در مورد مهمات هم، ریشارژ شدن اوتوماتیک اره برقی رو برای همین گذاشتن، یعنی دشمنای عادی فقط برای اره برقی شدن وجود دارن، و برای همینه که میگم باید یه خورده برید جلو تا عادت کنید به این سیستم، چون نحوه مبارزه کردن با 2016 فرق کرده.
ولی الان جدی کسی با این سخت تر شدن بازی مشکل داره؟ یعنی اونجوری که تمام خفن ترین دشمنا جلوی Gaus cannon خرد و خاکشیر میشدن رو بیشتر می پسندید تا این که برای هر دشمن اسلحه و استراتژی مناسب بهش استفاده بشه؟ چون منم میگم 2016 روی nightmare هم آنچنان سخت نبود، ولی اسم درجه سختی روشه! باید کابوس باشه برای پلیر! الان بعد از رد کردن هر Arena روی نایتمر باید بری دراز بکشی>:)
 
بله می شه نسخه قبلیشم می شد.

خوب چیت بزنید چیت اصولی باعث بالا بردن لذت بازی هم می شه. re تیر کم بده حال می ده اما این بازی نه

فایل انتقال p2p به کدکس هم اومده نسخه استیم به بتسدا احتمالا
رزیدنت سه که می شه گفت اکشن تر از بقیه هست باید تیر زیاد بده وگرنه به survival horror نزدیک تر هست تا به اصلش که Action horror است
 
رزیدنت سه که می شه گفت اکشن تر از بقیه هست باید تیر زیاد بده وگرنه به survival horror نزدیک تر هست تا به اصلش که Action horror است

کلا 3 تای اول مدیریت منابع درش حرف اول رو می زد اگر نخوای درش هدشات کنی یا الکی تیر بزنی عمرا در re زنده بمونی اصلش هم action survival horor هست کلی هم بخش های پازل داره اصلا با دوم مقایسش نکن دوم مشابه serius sam خودمون هست اکشن خالصه
 
نمیفهمم منظورت چیه، بازی از قبل هم خطی تر شده، توی 2016 درسته که راهرو های تنگ زیاد تر هست، ولی مپ بازی اون جا خیلی اوپن تر از الانه، مثلاً توی مرحله Foundry از 2016، اول مرحله بهت سه تا در نشون میده، میگه یکی کارت زرد میخواد، یکی کارت قرمز، یکی آبی، برو توی مپ بگرد دنبال این کارت ها، ولی الان کمتر به دوراهی یا سه راهی می رسی که حق انتخاب مسیر داشته باشی، اکثراً یک راه برای به جلو رفتن هست. صد در صد طراحی 2016 به دووم کلاسیک نزدیک تره و حق داری اگر اون طراحی رو بیشتر دوست داشته باشی(من زیاد از اون طراحی مرحله خوشم نمیومد)، ولی این که بگیم بازی اوپن وورلد شده کامل غلطه.


صد در صد سخت تر شده، از نظر دمیج دادن دشمنا تقریباً همون 2016 هست، ولی این بار مسلسل وار شلیک میکنن و همشون هم melee های قوی دارن، دیگه نزدیک شدن به مثلاً mancubus رو باید فراموش کنی. به جاش برای این که بازی بالانس بشه، Dash به بازی اضافه شده و برای اکثر دشمنا Hard counter و weak point تعریف کردن، cacodemon اگر میبینی، sticky grenade شاتگان تو حلقش بهترین راه برای از بین بردنشه، arachnotron با یه تیر دقیق به مسلسل بالای سرش خلع سلاح میشه و ...
در مورد مهمات هم، ریشارژ شدن اوتوماتیک اره برقی رو برای همین گذاشتن، یعنی دشمنای عادی فقط برای اره برقی شدن وجود دارن، و برای همینه که میگم باید یه خورده برید جلو تا عادت کنید به این سیستم، چون نحوه مبارزه کردن با 2016 فرق کرده.
ولی الان جدی کسی با این سخت تر شدن بازی مشکل داره؟ یعنی اونجوری که تمام خفن ترین دشمنا جلوی Gaus cannon خرد و خاکشیر میشدن رو بیشتر می پسندید تا این که برای هر دشمن اسلحه و استراتژی مناسب بهش استفاده بشه؟ چون منم میگم 2016 روی nightmare هم آنچنان سخت نبود، ولی اسم درجه سختی روشه! باید کابوس باشه برای پلیر! الان بعد از رد کردن هر Arena روی نایتمر باید بری دراز بکشی>:)

البته من منظورم اوپن ورلد نبود.
درمورد اینکه همیشه یه راه هست بله درسته ولی بخاطر وسعت زیاد محیط پیدا کردن اون یه راه گاهی یکم سخته نسبت به دوم قبلی، باید بیشتر چرخید تو محیط.
دوم قبلی کیل روم های کوچیک تری داشت و مبارزه رو میشد نزدیک تر به دشمنا انجام داد و کلا استایل پوش فوروارد بودن بنظرم یکم بیشتر اونجا وجود داشت و خب دشمنا هم یکم کمتر وحشی بودن الان نزدیک میشی طرف میخورتت :| این که میشد نزدیک بشی و حمله هاشون رو کنسل کنی خیلی مورد جالبی بود ولی خب تو این بازی بیشتر حرکت کردن مهمه یطورایی انگار دفاعی باید بازی کرد مثل بازی قبلی نمیشه اونقدر هجومی بود.
اینجا کیل روم ها (البته کیل روم که خب چه عرض کنم فکر کنم واسه این محیط ها arena کلمه‌ی بهتریه) خیلی باز تر و گسترده تر شدن، البته با وجود دش این بزرگ بودن خیلی خوب هم هست و اینکه میشه خیلی سرعتی و راحت حرکت کرد نکته‌ی خیلی خوبیه، مشکل من بیشتر رو این موضوعه که مثلا بخاطر همین موضوع اتک های melee دشمنا که خودت هم گفتی خیلی نمیشه مثل دوم قبلی نزدیک مبارزه کرد یکم دوربرد شده بازی.
البته حالا اینم بگم که بازی خیلی عالیه و این تجربه‌ی تقریبا متفاوتی که میده خیلی لذت بخشه ولی خب یسری موارد جزئی هستن که تو اونا دوم قبلی رو ترجیح میدم به شخصه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: miladdej
ببینید دوستان من البته خودم هنوز بازی نکردم بازی رو، ولی اینکه از سختی بازی ایراد میگیرید به نظرم غیر منطقیه :D. اتفاقا من شدیدا خوشحالم که بازی این مدلی شده و داد گیمرهارو درآورده:D. چون یکی از انتقادهای من به نسخه 2016 آسون شدن بازی بود و اینکه مثلا فرقی بین کشتن یه pinky با mancubos نبود. در حالی که نسخه های کلاسیک و حتی نسخه 3 کاملا بازی های سخت و پر چالشی بودن توی زمان خودشون. نسخه های کلاسیک کشتن hellknight و ها mancubos ها و.... واقعا سخت بود، نسخه 3 هم که همون هیبت hellknight هارو میدیدی میگرخیدی چه برسه به مبارزه باهاش. ولی من اینو توی نسخه 2016 حس نکردم. الان واقعا خوشحالم که id کلا تمام فضای بازی و حتی روح مبارزاتش رو به طور کامل در نظر گرفته و بازی رو سختترش کرده مثل گذشته ها.
marauder ها هم ظاهرا کشتنشون کابوسه با چیزایی که خوندم از کسانی که بازی کردن :D.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or