Don Poole: فشار های سونی باعث تغییر درون مایه ی Uncharted شد!

TCSCELL

8
کاربر سایت
drakesfortune.jpg







Don Poole یکی از کارمندان سابق Naughty Dog که به عنوان مدل ساز محیطی در این استودیو مشغول به کار بود گفت که اگر سونی از طرف موفقیت های عناوین شوتر روی کنسول X360 تحت فشار نبود،عنوان Uncharted می توانست یک عنوان Fantasy باشد.

طی آخرین مصاحبه ای که در مجله ی Play به چاپ رسیده،Poole گفت که سونی از آن ها خواسته تا جنبه ی خیالی را از بازی حذف کنند و آن را بیشتر واقع گرایانه بسازند.
ایشان اذعان داشتند:"ما در مورد یک بازی واقع گرایانه تر از نظر مدل سازی و محیط صحبت می کردیم،ولی طرح های اولیه ی بازی بسیار با آنچه در انتها داشتیم متفاوت بود.به عنوان مثال یکی از آن ها دنیایی پوشیده از جنگل بود که قهرمان داستان در زیر زمین زندگی می کرد و بازی مملو از المان های تالکینی(J.R.R.Tolkien) بود.سونی ما را مجبور می کرد بازی را از همه جهت واقع گرایانه تر بسازیم.آن زمان بازار تغییرات زیادی کرده بود.شوتر ها حکم رانی می کردند.سونی بسیار مایل بود که وارد این بازار شود و به همین خاطر تمام استودیو های زیر نظرش را برای این منظور تحت فشار قرار می داد."

Poole گفت که این فشارهای سونی برای واقع گرایانه تر کردن بازی ها نه تنها به Naughty Dog،بلکه به تمام استودیو های مربوط به سونی وارد بود!
"این فشار های بزرگ که از طرف سونی نه فقط به ND بلکه به تمام استودیو های توسعه دهنده ی سونی وارد بود،این بود که بازی هایی بسیار واقع گرایانه تر برای Play Station 3 بسازند.فشار ناشی از موفقیت های XBOX با شوترهایش در آن زمان واقعا یک فشار بزرگ در سیاست ها و مسیر حرکت ما بود.این فشارها برای واقع گرایانه کردن Uncharted با مخالفت های داخلی زیادی روبرو شد.بیشتر از سمت افراد قدیمی که در پروژه های Crash و Jack دخالت داشتند؛اما افسوس که این جنگی بود که باخت ما در آن حتمی بود."
 
آخرین ویرایش:
بامبول نیست چون نیازی به بامبول نیست چون با این حال و اختلاف instal b حدود 5 میلیونی دو کنسول در آن زمان باز هم اختلاف اینه : 4.8 به 6.12
gears of war اصلا نیازی نیست ازش دفاع کنی چون کارکنان سابق ND نیز به موفقیت بسیار بازیهای مایکروسافت واقفند و اقرار کردند .خودت میدونی که ؟ نمیدونی ؟
در شماره سوم میبینید فروش یعنی چه
با این دل پر و بغض و کینه ای که از آنچارتد داری و می خوای با فروش خنثی ـش کنی باهات بحث نکنم برای خودم بهتره ! هر وقت به خودت مسلط شدی پاشو بیا تا بچه ها ببینن چی میگی ؟!
خوش بختانه اینجا خیلیا منو میشناسن که من خودم ps3 رو برای آنچارتد و متال گیر خریدم و فن شدید این بازی هستم .
در اینکه آنچارتد بازی فوق العاده زیبایی هست شکی نیست و متای این بازی هم به مراتب بهتر هست از گیرز و من فقط فروش این دو بازی رو مقایسه کردم و همیشه برای پستام دلیل و منبع دارم .
آنچارتد نسبت به فوق العاده بودنش فروش بالایی نداشته .
شک ندارم این بازی اگر ... اگر برای ایکس باکس 360 منتشر میشد فروش فوق العاده ای داشت .
تا هیچ عملی انجام نشده هیچ نظر قطعی ای نمیشه روش داد ! آنچارتد اکشن ادونچره با رنده بندی سنی T نه لت و پار کردن و بیرون کشیدن دل و روده که هر کسی بی صبرانه منتظر خالی کردن خشمش باشه !
 
آخرین ویرایش:
با این دل پر و بغض و کینه ای که از آنچارتد داری و می خوای با فروش خنثی ـش کنی باهات بحث نکنم برای خودم بهتره ! هر وقت به خودت مسلط شدی پاشو بیا تا بچه ها ببینن چی میگی ؟!
خوش بختانه اینجا خیلیا منو میشناسن که من خودم ps3 رو برای آنچارتد و متال گیر خریدم و فن شدید این بازی هستم .
در اینکه آنچارتد بازی فوق العاده زیبایی هست شکی نیست و متای این بازی هم به مراتب بهتر هست از گیرز و من فقط فروش این دو بازی رو مقایسه کردم و همیشه برای پستام دلیل و منبع دارم .در ضمن من از اون دسته از آدمهایی هستم که امتیازات یک بازی برام مهمتر از فروششون هست . پس تا آخرش رو بگیر .
آنچارتد نسبت به فوق العاده بودنش فروش بالایی نداشته .
شک ندارم این بازی اگر ... اگر برای ایکس باکس 360 منتشر میشد فروش فوق العاده ای داشت .

اون هم از روي افكار شكمي و بدون هيچگونه منبع معتبر !
بهتره وقتی خوندی سکوت اختیار کنی !
در اینکه گیرز 2 بیش از 6 میلیون نسخه هم فروخته شکی نیست چون از سایتهای بزرگی اعلام شده که کل سری بالای 12 میلیون نسخه فروش داشته و با احتصاب فروش نسخه اول یعنی فروش بیش از 6 و خورده ای میلیون نسخه .
منبع:

 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or