Don Poole: فشار های سونی باعث تغییر درون مایه ی Uncharted شد!

TCSCELL

8
کاربر سایت
drakesfortune.jpg







Don Poole یکی از کارمندان سابق Naughty Dog که به عنوان مدل ساز محیطی در این استودیو مشغول به کار بود گفت که اگر سونی از طرف موفقیت های عناوین شوتر روی کنسول X360 تحت فشار نبود،عنوان Uncharted می توانست یک عنوان Fantasy باشد.

طی آخرین مصاحبه ای که در مجله ی Play به چاپ رسیده،Poole گفت که سونی از آن ها خواسته تا جنبه ی خیالی را از بازی حذف کنند و آن را بیشتر واقع گرایانه بسازند.
ایشان اذعان داشتند:"ما در مورد یک بازی واقع گرایانه تر از نظر مدل سازی و محیط صحبت می کردیم،ولی طرح های اولیه ی بازی بسیار با آنچه در انتها داشتیم متفاوت بود.به عنوان مثال یکی از آن ها دنیایی پوشیده از جنگل بود که قهرمان داستان در زیر زمین زندگی می کرد و بازی مملو از المان های تالکینی(J.R.R.Tolkien) بود.سونی ما را مجبور می کرد بازی را از همه جهت واقع گرایانه تر بسازیم.آن زمان بازار تغییرات زیادی کرده بود.شوتر ها حکم رانی می کردند.سونی بسیار مایل بود که وارد این بازار شود و به همین خاطر تمام استودیو های زیر نظرش را برای این منظور تحت فشار قرار می داد."

Poole گفت که این فشارهای سونی برای واقع گرایانه تر کردن بازی ها نه تنها به Naughty Dog،بلکه به تمام استودیو های مربوط به سونی وارد بود!
"این فشار های بزرگ که از طرف سونی نه فقط به ND بلکه به تمام استودیو های توسعه دهنده ی سونی وارد بود،این بود که بازی هایی بسیار واقع گرایانه تر برای Play Station 3 بسازند.فشار ناشی از موفقیت های XBOX با شوترهایش در آن زمان واقعا یک فشار بزرگ در سیاست ها و مسیر حرکت ما بود.این فشارها برای واقع گرایانه کردن Uncharted با مخالفت های داخلی زیادی روبرو شد.بیشتر از سمت افراد قدیمی که در پروژه های Crash و Jack دخالت داشتند؛اما افسوس که این جنگی بود که باخت ما در آن حتمی بود."
 
آخرین ویرایش:
w8e9bk0qv3lf8fdu6fx5.jpg

من حرفی از GT زدم ؟
چرا بدون فکر باید حرف بزنیم .؟ من دارم در مورد گیرز و آنچارتد حرف میزنم که هر دو در همین نسل معرفی شدن .

تو پستی كه نقل قول كرده بوديد جمله مربوط به GT رو پر رنگ كرده بوديد!شايدم من اشتباه گرفتم،به هر حال...
در مورد گيرز و انچارتد:
موقعی كه گيرز ريليز شد ماكروسافت لايو رو سروسامون داده بود و حسابی گيرز با مولتی پليرش خودنمایی می كرد،در صورتيكه انچارتد1 اصلا مولتی پلير نداشت.
تو اين نسل هم نون تو مولتی پلير بوده و هست.بخاطر همين فرانچايز انچارتد با فروش كمتر استارت زد.ضمنا اونموقع PS3 فروش خوبی نداشت.
 
در مورد گيرز و انچارتد:
موقعی كه گيرز ريليز شد ماكروسافت لايو رو سروسامون داده بود و حسابی گيرز با مولتی پليرش خودنمایی می كرد،در صورتيكه انچارتد1 اصلا مولتی پلير نداشت.
تو اين نسل هم نون تو مولتی پلير بوده و هست.بخاطر همين فرانچايز انچارتد با فروش كمتر استارت زد.ضمنا اونموقع PS3 فروش خوبی نداشت.
حوصله ی بحث های بی سرو ته رو ندارم ولی خیلی راحت این حرفتون هم رد میشه
دلیل اول :
شماره دوم هر کدوم قابلیت آنلاین رو داشت و آرم psn و xboxlive رو جفتشون داشتند .
دلیل دوم :
بازی gears 2 در 7 نوامبر سال 2008 منتشر شد و اون موقع xbox360 حدود 21 میلیون فروخته بود .
بازی آنچارتد 2 در تاریخ 13 اکتبر 2009 منتشر شد که ps3 تا اون موقع بالای 25 میلیون کنسول فروخته بود .
پس دلیل دوغکی ول ندین لطفا .
--------------------------------------
سبک این دو بازی دلیل منطقی تری بود تا فروش کم و بیش ps3 .
آخه چه حرفی هست که میزنی ؟ خب معلومه مالتی پلیر خیلی مهمه ! آنچارتد 2 اولین بازی توی سری و اولین بازی ND بوده که مالتی پلیر داشته ( اگر اشتباه نکنم ) در حالی که اپیک تجربه ساخت UT رو داشته و موفق هم بوده ! شما باید فروش عناوین انحصاریی از سونی رو مد نظر قرار بدی که سازندگان خیلی توانایی در ساختشون دست داشتن ! مثلاً MAG و SOCOM 4: U.S. Navy SEALs رو باید بررسی کنیم که توسط یکی از بهترین سازندگان عناوین آنلاین ساخته شدن !
yahoo_26.gif
بد میگم ؟
MAG و SOCOM 4 .مگه اینها توی فروش چه غلطی کردن آخه ؟ 2 تاشون رو جمع بزن ببین چند تا میشه .
بحث رو ول کن چون با اینا هم مقایسه کنم هیچ توفیری نمیکنه .
بی خیال .
 
آخرین ویرایش:
حوصله ی بحث های بی سرو ته رو ندارم ولی خیلی راحت این حرفتون هم رد میشه
دلیل اول :
شماره دوم هر کدوم قابلیت آنلاین رو داشت و آرم psn و xboxlive رو جفتشون داشتند .
دلیل دوم :
بازی gears 2 در 7 نوامبر سال 2008 منتشر شد و اون موقع xbox360 فکر کنم کمتر از 40 میلیون کنسول فروخته بود .
بازی آنچارتد 2 در تاریخ 13 اکتبر 2009 منتشر شد که ps3 تا اون موقع بالای 40 میلیون کنسول فروخته بود .
پس دلیل دوغکی ول ندین لطفا .
--------------------------------------
سبک این دو بازی دلیل منطقی تری بود تا فروش کم و بیش ps3 .

آخه چه حرفی هست که میزنی ؟ خب معلومه مالتی پلیر خیلی مهمه ! آنچارتد 2 اولین بازی توی سری و اولین بازی ND بوده که مالتی پلیر داشته ( اگر اشتباه نکنم ) در حالی که اپیک تجربه ساخت UT رو داشته و موفق هم بوده ! شما باید فروش عناوین انحصاریی از سونی رو مد نظر قرار بدی که سازندگان خیلی توانایی در ساختشون دست داشتن ! مثلاً MAG و SOCOM 4: U.S. Navy SEALs رو باید بررسی کنیم که توسط یکی از بهترین سازندگان عناوین آنلاین ساخته شدن ! :-b بد میگم ؟ :-/
 
من خيلي اين بازيو دوست دارم يكي از محبوبترين بازي هامه .
اما تو شماره ي يك هيولا ميولاهاي نازي وقتي اضاف شدن يكم دلسرد شدم يكما ، شماره ي دوم باز قابل باور تر بود تا يك. به نظر من هرچي واقعي تر بهتر. البته عنواني مثه آنچارتد رو عرض ميكنم
 
فروش عناوینی که توی همین نسل معرفی شدن مثل gears of war این حرف شما رو رد میکنه .
خب موارد استثنا همیشه هستن . در ثانی سونی از نظر تبلیغات به هیچ وجه مثل مایکروسافت عمل نکرد و همین باعث شد که بازیی که بهترین عنوان سال میشه و کلی جایزه میبره نتونه اونجوری که انتظارش رو داریم فروش فوق العاده ای رو تجربه کنه .
 
آخه چه حرفی هست که میزنی ؟ خب معلومه مالتی پلیر خیلی مهمه ! آنچارتد 2 اولین بازی توی سری و اولین بازی ND بوده که مالتی پلیر داشته ( اگر اشتباه نکنم ) در حالی که اپیک تجربه ساخت UT رو داشته و موفق هم بوده ! شما باید فروش عناوین انحصاریی از سونی رو مد نظر قرار بدی که سازندگان خیلی توانایی در ساختشون دست داشتن ! مثلاً MAG و SOCOM 4: U.S. Navy SEALs رو باید بررسی کنیم که توسط یکی از بهترین سازندگان عناوین آنلاین ساخته شدن ! :-b بد میگم ؟ :-/

آها اینم یادم رفت بگم ! SOCOM 4: U.S. Navy SEALs حتی سبکش هم Third-Person Shooter هست و مناسب تر هست از هر نظر برای مقایسه با GeoW و البته منطقی تر ! ;)
 
خب موارد استثنا همیشه هستن . در ثانی سونی از نظر تبلیغات به هیچ وجه مثل مایکروسافت عمل نکرد و همین باعث شد که بازیی که بهترین عنوان سال میشه و کلی جایزه میبره نتونه اونجوری که انتظارش رو داریم فروش فوق العاده ای رو تجربه کنه .
عزیزم شاید u مثل geow نون تتبلیغاتشو نخورد ولی اینم در نظر بگیر geow به شدت لذت گیم پلیش بیشتره.
 
آها اینم یادم رفت بگم ! SOCOM 4: U.S. Navy SEALs حتی سبکش هم Third-Person Shooter هست و مناسب تر هست از هر نظر برای مقایسه با GeoW و البته منطقی تر ! ;)
اون شوتر سوم شخص هست ولی تیمیه ! اصلاً مدل گیم پلیش زمین تا آسمون با گیرز فرق میکنه بیشتر تاکتیکی یا مخفی کاریه ! جداً بازی رو اصلاً دیدی یا فقط توی گیم اسپات سرچ کردی سبکش رو در آوردی ؟
 
اون شوتر سوم شخص هست ولی تیمیه ! اصلاً مدل گیم پلیش زمین تا آسمون با گیرز فرق میکنه بیشتر تاکتیکی یا مخفی کاریه ! جداً بازی رو اصلاً دیدی یا فقط توی گیم اسپات سرچ کردی سبکش رو در آوردی ؟
امثال ایشون کلاً عادت دارن در مورد بازیهایی که انجام ندادن نظر بدن و بحثهای مقایسه ای راه بندازن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or