داشتم مصاحبه آرت استایل رو نگاه میکردم به یه نکته جالبی اشاره کردن که گفتم بد نیست اینجا هم بگم
داشتن در مورد نحوه رنگ آمیزی محیط بحث میکردن یکی از بچه های NT حرف جالبی زد ، میگفت : ( مطمئنا اینی که مینویسم عین حرفهاش نیست و در واقع خلاصه از اونهاست )
همینطور در مورد گاتیک بودن محیط های بازی حرفای نسبتا جالبی زدن : ( دوباره ترجمه دقیق نیست و خلاصه از حرفاشونه )
داشتن در مورد نحوه رنگ آمیزی محیط بحث میکردن یکی از بچه های NT حرف جالبی زد ، میگفت : ( مطمئنا اینی که مینویسم عین حرفهاش نیست و در واقع خلاصه از اونهاست )
مثلا ما میخواییم توی مرحله اول لیمبو رو به شما معرفی کنیم و میخواییم بهتون نشون بدیم جای خطرناکیه ، برای اینکار با خودمون فکر کردیم چه جایی خطرناکه و نشونه هاش چیه ؟ مسلما یکی از خطرناکترین جاهایی که میشه تصور کرد جهنمه! پس با خودمون گفتیم بیایین محیط رو قرمز رنگ و جهنمی درست کنیم ، اینطوری وقتی بازیکن محیط رو میبینه توی ناخودآگاهش اون حس خطر رو احساس میکنه و توی ذهنش این فکر میگذره " واو ، چقدر قرمز رنگه و عجیبه ، حتما جای خطرناکیه "
در مورد هر مرحله ما همینکار رو کردیم ، مثلا وقتی میخواستیم شما احساس کنید که واقعا زیر آب هستید از رنگ های آبی و سبز بیشتر استفاده میکردیم تا اون حس زیر آب بودن به شما منتقل بشه و ...
همینطور در مورد گاتیک بودن محیط های بازی حرفای نسبتا جالبی زدن : ( دوباره ترجمه دقیق نیست و خلاصه از حرفاشونه )
توی نسخه های قبلی جو بازی خیلی گاتیک بود ، ما میخواستیم این جو رو نگه داریم ولی در کنارش نوآوری هم داشته باشیم و از محیط های مدرن هم استفاده کنیم
برای همین محیط های این نسخه رو نیمه مدرن و نیمه گاتیک طراحی کردیم ! مثلا وقتی وارد یه خیابون میشید و میبینید که ساختمون های بلند و محیط های مدرن رو دارند ولی داخل لیمبو بخش هایی از اون ساختمون یه دفعه میاد جلو و شکلی عجیب به خودش میگیره و به شما اون حس رو میده که با وجود مدرن بودنش در واقع عجیبه و یه جورایی گاتیک هم هست
یا مثلا ما خونه های کوچیک ( غیر آپارتمانی ) و گاتیک مانند رو توی دنیای بازی طراحی میکنیم و وقتی دانته میره داخل لیمبو همون خونه های کوچیک به صورت شیطانی رو هم دیگه قرار میگیرند و چیزی شبیه ساخمون های امروزی رو میسازند که باعث میشه اون حس گاتیک و مدرن با همدیگه ترکیب بشن
برای طراحی محیط ها ما از شهر هایی مثل بارسلون ، پاریس و ... استفاده کردیم ، توی اینجور شهرها اگه دقت کنید بعضی بخش ها و ساختمون های گاتیک مانند دارند ولی کل اون بخش ها گاتیک نیست و در کنارشون بخش هاو ساختمون های مدرن رو هم میبینید و حس کاملا گاتیک یا مدرن بهتون دست نمیده بلکه یه حسی بین این دو رو دارید که ما سعی داشتیم این حس رو توی محیط هامون به وجود بیاریم

:biggrin1: آخه مگه من مقصرم که بازی کلی قابلیت داره :biggrin1: دوستانی که دمو رو بازی کردن مطمئنا متوجه شدن که توی این نسخه برای اولین بار قابلیت Parry وجود داره ( درسته Royal Guard توی نسخه های قبلی بود ولی اینجا به دشمن آسیب هم میرسه و یه جورایی Counter Attack حساب میشه )
کی میاد؟