Dinosaurum Games: نمایش نامه Without Memory توسط David Cage ستوده شده

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

.:Ranger:.

کاربر سایت
Without-Memory.jpg


همان گونه که میدونید استودیوی روسیه ای Dinosaurum Games در حال ساخت یک بازی هیجان انگیز جدید با عنوان Without Memory به صورت انحصاری برای کنسول PS4 می باشد که قرار است در سال 2016 منتشر شود،بازی ای که بسیاری بر این باورند که از عناوین کارگردان مشهور و جنجال بر انگیزی چون David Cage الهام گرفته

به تازگی وب سایت GamingBolt در تماسی که با آقای Arkadiy Kulikov بنیان گذار Dinosaurum Games داشته به بحث در مورد این بازی پرداخته که در زیر به بخشی از اونها اشاره شده.


Arkadiy Kulikov:
PS4 برای معماری واحد و قدرتش معروف شده است،چیزی که Dinosaurum Games در نظر دارد این است تا معماری آن را به طور کامل برای به خدمت گرفتن در پیشرفت گرافیکی و انیمیشن به کار گیرد "در واقع ما را انعطاف پذیر خواهد کرد برای ایجاد یک کنسول و موتور سینمایی نسل بعدی" Arkadiy همچنین میگوید "ما از ضبط حرکات صورت برای انتقال عواطف و احساسات از شخصیت بازی به صورت دقیق ترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد"

او همچنین خاطر نشان کرد که David Cage، مردی که پشت سر Heavy Rain و Beyond Two Souls قرار دارد نمایش نامه Without Memory را ستوده و آنها برای اثبات اعتماد صورت گرفته سخت کار می کنند. Arkadiy میگوید: دیوید کیج نمایش نامه ما را مورد ستایش قرار داده و ما همه با تمام معنا سعی میکنیم اعتمادی که به وی صورت گرفته به علاوه امیدهای بازیکنان را توجیه کنند.

به طور قطع اینها تنها بخشی از ادعاهای جسورانه و جالب خواهد بود برای اینکه ببینیم آیا آنها قادر خواهند بود وعده های خود را عملی کنند،آنها قرار است نخستین تیزر تبلیغاتی از این بازی را به همراه برخی تصاویر در تابستان امسال منتشر کنند.


درگاه خبر
 
والا خود دیوید کیج که فیلمنامه‌هاش به زور درجه 2-3 هستن، حالا اینا کی هستن که از کیج نظر خواستن! فیلمنامه‌ای هم که "استاد" بپسنده خوندن داره. :d
 
اول از همه این را بگم که صنعت سرگرمی همینطور روزبه روز داره پیشرفت میکنه و طبیعتا با این پیشرفت، و طیف وسیعی رو که شامل میشه، شاخه های جدید و تازه ای هم شکل میگیره که به هرچه بیشتر شکوفا شدن این صنعت کمک خواهند کرد !
دیوید کیج یکی از اون دسته افرادی هست ـش که با ساختار نامتعارف و خاصی که در روایت داستان بازی هاش استفاده کرده، هم مخالف و به همون تعداد موافق داره ! یه زمانی مثلا بود که "بازی های ویدئویی" رسالت ـشون فقط سرگرمی صرف و محض بود، ولی خُب حال دیگه اینطور نیست ! الان بازی های هُنری هم در زیرشاخه کلی "بازی ها" به وجود اومدن که تجربه کردن ـشون باعث میشه، مخاطب و همون بازیباز تجربه و لذتی رو کسب کنن که شاید نظیرش رو در هیچ عنوانی تا بحال ندیده باشن ! که شاید مثلا یکی حالا مثل خود من، بعد از تجربه چنین عناوینی، عاشق این سبک بازی ها بشه و بازی های دیگر، براش ارزش کمتری داشته باشن..
Heavy Rain یکی از همون دسته آثار هست ! دیگه اون دوره گذشت که مثلا بخوام با ردکردن مراحل و جمع امتیاز بیشتر و رکورد زدن بازی ها رو به پایان برسونیم ! الان بیشتر بازیسازان بُزرگ به دنبال این هستن که کوچکترین، کوچک ترین روابط انسانی رو بتونن لابه لای داستان بازی های خودشون قرار بدن، در مورد احساسات بگن، خشم، نفرت، مهربانی و عطوفت ! این ها عواملی هست ـش که شاید برای بعضی ها قرار دادن ـش ناخوشایند باشه (که از نظر من این قضیه اصلا قابل قبلو نیست..) و فقط به فکر سرگرمی محض باشند ! از جمله عناوینی که در چندسال اخیر ظهور پیدا کرد و خیلی هم موفق عمل کرد، میشه از آثاری همچون Ico و Heavy Rain و The Last of Us رو نام برد !
اصلا نمیشه کسی Heavy Rain را بازی کرده باشه، بعد بیاد پُشت سر سازنده این این عنوان مثلا همین آقای David Cage بیاد چنین حرف هایی رو بزنه ! HR یکی از بهترین داستان ها رو در صنعت بازی برای ما روایت میکرد ! من هیچوقت اون روزها و لحظاتی رو که صرف تجربه این عنوان کردم رو یادم نمیره، اونوقت اینجا طرف بدون اینکه کوچکترین اطلاعی از سازنده و یا همون فرد داشته باشه، به رگبار جملات و حملات خودش اون رو قرار میده و همینطور واکنش ها رو در بر میگیره !
خلاصه بگم که جامعه گیمر به دو دسته تقسیم میشه:
1-فقط فقط فقط سرگرمی "محض" که اصلا با این دسته عناوینی که ذکر کردم اصلا نیمتوانند ارتباط برقرار کنن و براشون دقیقا مثل یه بازی خیلی خیلی ساده و معمولی خواهد بود !
2-دسته دوم دید و نگاه "روشن تری" رو نسبت به این قضیه دارند ! اونها به دنبال داستان های غنی تر و هُنری تر (از همه لحاظ..) هستند، که قطعا براشون تجربه بسیار شیرین و صدالبته ماندگاری خواهد بود !
پ.ن: فقط یه نکته ای که هست، اینه که این دو دسته برای منتقدان و مطبوعات مرتبط با این حوزه هم صدق میکنه ! :d بالاخره سلیقه ها فرق میکنه دیگه..
..Everything i did, i did for love
- Ethan Mars -
این دیالوگی هست ـش که کارکتر داستان بازی Heavy Rain اون رو به زبون میاره ! شما رو نمیدونم ولی به نظر من این قضیه 100% برای یه فردی مثل David Cage در این صنعت صدق میکنه که هیچ، وجود و حضورش هم در این صنعت لازم خواهد بود..
 
آخرین ویرایش:
اول از همه این را بگم که صنعت سرگرمی همینطور روزبه روز داره پیشرفت میکنه و طبیعتا با این پیشرفت، و طیف وسیعی رو که شامل میشه، شاخه های جدید و تازه ای هم شکل میگیره که به هرچه بیشتر شکوفا شدن این صنعت کمک خواهند کرد !
دیوید کیج یکی از اون دسته افرادی هست ـش که با ساختار نامتعارف و خاصی که در روایت داستان بازی هاش استفاده کرده، هم مخالف و به همون تعداد موافق داره ! یه زمانی مثلا بود که "بازی های ویدئویی" رسالت ـشون فقط سرگرمی صرف و محض بود، ولی خُب حال دیگه اینطور نیست ! الان بازی های هُنری هم در زیرشاخه کلی "بازی ها" به وجود اومدن که تجربه کردن ـشون باعث میشه، مخاطب و همون بازیباز تجربه و لذتی رو کسب کنن که شاید نظیرش رو در هیچ عنوانی تا بحال ندیده باشن ! که شاید مثلا یکی حالا مثل خود من، بعد از تجربه چنین عناوینی، عاشق این سبک بازی ها بشه و بازی های دیگر، براش ارزش کمتری داشته باشن..
Heavy Rain یکی از همون دسته آثار هست ! دیگه اون دوره گذشت که مثلا بخوام با ردکردن مراحل و جمع امتیاز بیشتر و رکورد زدن بازی ها رو به پایان برسونیم ! الان بیشتر بازیسازان بُزرگ به دنبال این هستن که کوچکترین، کوچک ترین روابط انسانی رو بتونن لابه لای داستان بازی های خودشون قرار بدن، در مورد احساسات بگن، خشم، نفرت، مهربانی و عطوفت ! این ها عواملی هست ـش که شاید برای بعضی ها قرار دادن ـش ناخوشایند باشه (که از نظر من این قضیه اصلا قابل قبلو نیست..) و فقط به فکر سرگرمی محض باشند ! از جمله عناوینی که در چندسال اخیر ظهور پیدا کرد و خیلی هم موفق عمل کرد، میشه از آثاری همچون Ico و Heavy Rain و The Last of Us رو نام برد !
اصلا نمیشه کسی Heavy Rain را بازی کرده باشه، بعد بیاد پُشت سر سازنده این این عنوان مثلا همین آقای David Cage بیاد چنین حرف هایی رو بزنه ! HR یکی از بهترین داستان ها رو در صنعت بازی برای ما روایت میکرد ! من هیچوقت اون روزها و لحظاتی رو که صرف تجربه این عنوان کردم رو یادم نمیره، اونوقت اینجا طرف بدون اینکه کوچکترین اطلاعی از سازنده و یا همون فرد داشته باشه، به رگبار جملات و حملات خودش اون رو قرار میده و همینطور واکنش ها رو در بر میگیره !
خلاصه بگم که جامعه گیمر به دو دسته تقسیم میشه:
1-فقط فقط فقط سرگرمی "محض" که اصلا با این دسته عناوینی که ذکر کردم اصلا نیمتوانند ارتباط برقرار کنن و براشون دقیقا مثل یه بازی خیلی خیلی ساده و معمولی خواهد بود !
2-دسته دوم دید و نگاه "روشن تری" رو نسبت به این قضیه دارند ! اونها به دنبال داستان های غنی تر و هُنری تر (از همه لحاظ..) هستند، که قطعا براشون تجربه بسیار شیرین و صدالبته ماندگاری خواهد بود !
پ.ن: فقط یه نکته ای که هست، اینه که این دو دسته برای منتقدان و مطبوعات مرتبط با این حوزه هم صدق میکنه ! :d بالاخره سلیقه ها فرق میکنه دیگه..
..Everything i did, i did for love
- Ethan Mars -
این دیالوگی هست ـش که کارکتر داستان بازی Heavy Rain اون رو به زبون میاره ! شما رو نمیدونم ولی به نظر من این قضیه 100% برای یه فردی مثل David Cage در این صنعت صدق میکنه که هیچ، وجود و حضورش هم در این صنعت لازم خواهد بود..

دسته سومی هم هستن که معتقدن دنیای "آدما کلا دو دسته‌ان" خیلی وقته تموم شده.میشه بازی رو برای سرگرمی و لذت دونست و از "نگاه روشنتر"(!؟) هم لذت برد و البته مثلا از HR هم لذت نبریم.
متاسفانه من HR رو بازی کردم و پشت و جلوی سازندش هم حرف میزنم. با معیار هم میتونم حرف میزنم ( در جای مناسبش) و به سلیقه پاس نمیدم.(ضمن اینکه منتقدا هم باید با معیار حرف بزنن.عامل تفاوت تو نگاهشون هم اینه که معیار رو تو کدوم مکتب یاد گرفتن.) تلاشی که طرفدارا میکنن برای برچسب زدن به هر مخلالفت به عنوان "فشار" و یا "ادای روشنفکری" هم باعث نمیشه چیزی برام عوض شه.نه "سرگرمی محض" بودن و نه به قول شما "هنری بودن" هم خودش هنریه البته و مثلا "یکی از بهترین روایت های بازیهای رایانه ای" بیشتر منو یاد تعریف های اغراق آمیز مردم از فیلمهای مثلا تیره و تار تیپیک هالیوودی میندازه.تجربه های خاص (تقریبا) از ابتدای رشد صنعت در بین عموم مردم وجود داشته.در مورد علت استقبال از این بازیها در این موقعیت زمانی هم میشه صحبت کرد مثل همه گیری اینترنت, پیشرفت جلوه های بصری و پوست اندازی صنعت در نگاه مردم.(مثلا عنوانی مثل LSD اگر امروز عرضه میشد احتمالا سرنوشت متفاوتی پیدا میکرد).اگر شما جز گروه دوم دسته بندی خودت هستی در کنار استدیوهای بزرگ میتونی نگاهی هم به بازیسازهای مستقل بندازی که دارن ظرفیتهای پنهان این صنعت رو آشکار میکنن.اونا بازی رو به سمت سینما نمیبرن.بلکه به عنوان یک صنعت مستقل ویژگیهای ممتاز و خاصشو نمایش میدن.خیلیهاشون انحصاری کنسول خاصی نیستن تا مثل همین عنوان داخل خبر بازیشونو تبلیغ کنن و بودجه های عظیم ندارن تا با جلوه های کامپیوتری بزرگتر از چیزی که هستن به نظر بیان.یکی از نمونه های شناخته شده ‌ی اخیر در میان عموم Stanley Parable (دوستش داشته باشیم یا نه) هست که یک داستان تعاملیه(صفتی که خیلی ها به HR نسبت میدن) ولی با همه ی ضعف هایی که داره در حد و اندازه‌ی خودش کمی جلوتر میره و سوال "بازی میتونه چی باشه؟" رو مطرح میکنه.
 
آخرین ویرایش:
بودند کسایی که این حرف ها رو در مورد انچارتد و و اخرین ما هم میزدن که اینده بازی ها به خطر افتاده و لذت بازی باز رو فدای روایت داستان و صحنه های سینمایی کردن ...

کسی که بخواد یه چی بگه که بگه اره منم خیلی اره منم خیلی سرم میشه ... هر چی دلش بخواد میگه ... فرقی نمیکنه اون بازی پر افتخار ترین و موفق ترین بازی تاریخ باشه یا یه بازی مثل ماورا ....
 
من نمیفهمم طرفین دعوا تو تاپیک های کیج چرا اینقدر رو لبه ی بومن ، یه سری اونوری یه سری اینور 8-|
یه سری از دوستان که سعی میکنن بگن اول دیوید کیج ( aka آقای خاص ) بوده ، بعد داستان و احساسات و عواطف و ... تو بازی ها !!:-j
یه سری از دوستان هم که سعی میکنن کیج رو بکنن ترمیناتور و نابود گر ، در آخر هم حمال سر کوچه :| :| :|

به جان خودم دیوید کیج هیچکدوم از این 2 تا نیست :d
احترام HR هم نگه دارید ، فحشی دارید به بیاند بدین :p :d
 
بودند کسایی که این حرف ها رو در مورد انچارتد و و اخرین ما هم میزدن که اینده بازی ها به خطر افتاده و لذت بازی باز رو فدای روایت داستان و صحنه های سینمایی کردن ...

کسی که بخواد یه چی بگه که بگه اره منم خیلی اره منم خیلی سرم میشه ... هر چی دلش بخواد میگه ... فرقی نمیکنه اون بازی پر افتخار ترین و موفق ترین بازی تاریخ باشه یا یه بازی مثل ماورا ....

این هم نظر شماست، ولی از نظر من مقایسه‌ی Beyond با The Last of Us توهین به Naughty Dog و بخصوص کارگردان و فیلمنامه نویس بازیه
 
دسته سومی هم هستن که معتقدن دنیای "آدما کلا دو دسته‌ان" خیلی وقته تموم شده.میشه بازی رو برای سرگرمی و لذت دونست و از "نگاه روشنتر"(!؟) هم لذت برد و البته مثلا از HR هم لذت نبریم.
متاسفانه من HR رو بازی کردم و پشت و جلوی سازندش هم حرف میزنم. با معیار هم میتونم حرف میزنم ( در جای مناسبش) و به سلیقه پاس نمیدم.(ضمن اینکه منتقدا هم باید با معیار حرف بزنن.عامل تفاوت تو نگاهشون هم اینه که معیار رو تو کدوم مکتب یاد گرفتن.) تلاشی که طرفدارا میکنن برای برچسب زدن به هر مخلالفت به عنوان "فشار" و یا "ادای روشنفکری" هم باعث نمیشه چیزی برام عوض شه.نه "سرگرمی محض" بودن و نه به قول شما "هنری بودن" هم خودش هنریه البته و مثلا "یکی از بهترین روایت های بازیهای رایانه ای" بیشتر منو یاد تعریف های اغراق آمیز مردم از فیلمهای مثلا تیره و تار تیپیک هالیوودی میندازه.تجربه های خاص (تقریبا) از ابتدای رشد صنعت در بین عموم مردم وجود داشته.در مورد علت استقبال از این بازیها در این موقعیت زمانی هم میشه صحبت کرد مثل همه گیری اینترنت, پیشرفت جلوه های بصری و پوست اندازی صنعت در نگاه مردم.(مثلا عنوانی مثل LSD اگر امروز عرضه میشد احتمالا سرنوشت متفاوتی پیدا میکرد).اگر شما جز گروه دوم دسته بندی خودت هستی در کنار استدیوهای بزرگ میتونی نگاهی هم به بازیسازهای مستقل بندازی که دارن ظرفیتهای پنهان این صنعت رو آشکار میکنن.اونا بازی رو به سمت سینما نمیبرن.بلکه به عنوان یک صنعت مستقل ویژگیهای ممتاز و خاصشو نمایش میدن.خیلیهاشون انحصاری کنسول خاصی نیستن تا مثل همین عنوان داخل خبر بازیشونو تبلیغ کنن و بودجه های عظیم ندارن تا با جلوه های کامپیوتری بزرگتر از چیزی که هستن به نظر بیان..
اصلا به قول شما "روشن تر" هم نه ! ولی نگاهشون بالاخره نسبت به اون دسته اول وسیع تر هست ـش دیگه ! همین که بازی ها رو فقط در سرگرمی خالص نمی بینن، نشون میده نگاه و دید وسیع تری نسبت به بازی ها دارن ! حالا شما هر چی دوست داری اسم روش بزار، این در اصل قضیه فرقی ایجاد نمی کنه !
بعدشم شما میگی که "یکی از بهترین روایت های داستان بازی ها" رو برای HR اغراق آمیزه، میشه یکم بیشتر برای ما مثال بزنی ! :d شما فقط یه مثال برای من و خیلی های دیگه بزن که همچین بازی هایی در این صنعت وجود دارن، من دیگه اصلا هیچی نمیگم، یعنی حرفی ندارم که بزنم ! ولی وقتی میبینم یه سازنده میاد چنین ریسک بزرگی رو میکنه، همین که خلاف جریان آب قدم برمیداره و بازی های متفاوت خلق میکنه، این به خودی خود، یه ارزش به حساب میشه، حالا خروجی نهایی کار هم بماند..
وقتی ما تا بحال چنین سبک بازی هایی رو ندیدیم و فقط میگیم که Cage داره فیلم میسازه نه بازی، به نظر من این اشتباهه.. !
یکی از نمونه های شناخته شده ‌ی اخیر در میان عموم Stanley Parable (دوستش داشته باشیم یا نه) هست که یک داستان تعاملیه(صفتی که خیلی ها به HR نسبت میدن) ولی با همه ی ضعف هایی که داره در حد و اندازه‌ی خودش کمی جلوتر میره و سوال "بازی میتونه چی باشه؟" رو مطرح میکنه.
HR یک بازی در سبک درام تعاملی هست، فقط فقط تعاملی نیست ! اصلا هدف Cage در ساخت چنین عنوانی چی میتونه بوده باشه ؟! خُب مشخصه دیگه، اینو توی بیشتر مصاحبه هاش هم گفته، میخواد یه داستان و جریانی رو که احساسات در اون موج میزنه و مخاطب بتونه با تک تک کارکترهای اون بازی و سرنوشت ـشون به راحتی ارتباط برقرار بکنه رو خلق کنه ! الان من موندم کیج باید چیکار میکرد که نکرده ؟!
به نظر من حتی ایده های جالبی رو هم برای این قضیه انتخاب کرد که میشه همون "انتخاب ها" ! این انتخاب ها دقیقا روی ادامه داستان و سرنوشت اونها تاثیر بسزایی داشت، دیگه بنده خدا تا جایی که تونسته واقعا کار درست رو انجام داده و به نظر من که کم کاری هم اصلا نداشته ! اون بازی که شما میگی، فقط فقط توی همین "تعامل" به قول شما خلاصه میشه، اصلا روایت احساسات و دراماتیک و این حرفا نیست..کاری هم به موفقیت ها و جایزه هاش هم ندارم، چون اگر اینطور باشه، HR هم خیلی از جوایز رو درو کرده و سازنده ـش هم ایضا ! :d
تجربه های خاص (تقریبا) از ابتدای رشد صنعت در بین عموم مردم وجود داشته.در مورد علت استقبال از این بازیها در این موقعیت زمانی هم میشه صحبت کرد مثل همه گیری اینترنت, پیشرفت جلوه های بصری و پوست اندازی صنعت در نگاه مردم.
درسته، تجربه های خاص از همون اول ظهور بازی های کامپیوتری وجود داشته، ولی الان میشه گُفت به نهایت بلوغ و پُختگی خودش رسیده ! چون اگر اینطور نباشه، پس یه بازی مثل HR اگر بر روی کنسولی مثل آتاری با اون گرافیک پیکسلی هم عرضه میشد، باید موفقیت های الان ـش رو کسب میکرد دیگه ! نمیشه که..:d چیزی که HR رو تبدیل به اون Heavy Rain ـی که الان ما داریم تجربه میکنیم کرده، همین ظهور تکنولوژی های جدید و پیشرفته هست ـش دیگه ! :d وقتی ما نتونیم برای مثال گریه یه کارکتر و یا اون حس خشم و نفرت رو در چهره ـش مشاهده نکنیم، چطور میتونیم با اون شخصیت ارتباط برقرار کنیم ؟! نمیشه که..
 
توی سایت qd فهرستهای شغلی زیادی زده در مورد نوع نیازشون که خوندنش خالی از لطف نیست

اصلا به قول شما "روشن تر" هم نه ! ولی نگاهشون بالاخره نسبت به اون دسته اول وسیع تر هست ـش دیگه ! همین که بازی ها رو فقط در سرگرمی خالص نمی بینن، نشون میده نگاه و دید وسیع تری نسبت به بازی ها دارن ! حالا شما هر چی دوست داری اسم روش بزار، این در اصل قضیه فرقی ایجاد نمی کنه !
بعدشم شما میگی که "یکی از بهترین روایت های داستان بازی ها" رو برای HR اغراق آمیزه، میشه یکم بیشتر برای ما مثال بزنی ! :d شما فقط یه مثال برای من و خیلی های دیگه بزن که همچین بازی هایی در این صنعت وجود دارن، من دیگه اصلا هیچی نمیگم، یعنی حرفی ندارم که بزنم ! ولی وقتی میبینم یه سازنده میاد چنین ریسک بزرگی رو میکنه، همین که خلاف جریان آب قدم برمیداره و بازی های متفاوت خلق میکنه، این به خودی خود، یه ارزش به حساب میشه، حالا خروجی نهایی کار هم بماند..
وقتی ما تا بحال چنین سبک بازی هایی رو ندیدیم و فقط میگیم که Cage داره فیلم میسازه نه بازی، به نظر من این اشتباهه.. !

HR یک بازی در سبک درام تعاملی هست، فقط فقط تعاملی نیست ! اصلا هدف Cage در ساخت چنین عنوانی چی میتونه بوده باشه ؟! خُب مشخصه دیگه، اینو توی بیشتر مصاحبه هاش هم گفته، میخواد یه داستان و جریانی رو که احساسات در اون موج میزنه و مخاطب بتونه با تک تک کارکترهای اون بازی و سرنوشت ـشون به راحتی ارتباط برقرار بکنه رو خلق کنه ! الان من موندم کیج باید چیکار میکرد که نکرده ؟!
به نظر من حتی ایده های جالبی رو هم برای این قضیه انتخاب کرد که میشه همون "انتخاب ها" ! این انتخاب ها دقیقا روی ادامه داستان و سرنوشت اونها تاثیر بسزایی داشت، دیگه بنده خدا تا جایی که تونسته واقعا کار درست رو انجام داده و به نظر من که کم کاری هم اصلا نداشته ! اون بازی که شما میگی، فقط فقط توی همین "تعامل" به قول شما خلاصه میشه، اصلا روایت احساسات و دراماتیک و این حرفا نیست..کاری هم به موفقیت ها و جایزه هاش هم ندارم، چون اگر اینطور باشه، HR هم خیلی از جوایز رو درو کرده و سازنده ـش هم ایضا ! :d

درسته، تجربه های خاص از همون اول ظهور بازی های کامپیوتری وجود داشته، ولی الان میشه گُفت به نهایت بلوغ و پُختگی خودش رسیده ! چون اگر اینطور نباشه، پس یه بازی مثل HR اگر بر روی کنسولی مثل آتاری با اون گرافیک پیکسلی هم عرضه میشد، باید موفقیت های الان ـش رو کسب میکرد دیگه ! نمیشه که..:d چیزی که HR رو تبدیل به اون Heavy Rain ـی که الان ما داریم تجربه میکنیم کرده، همین ظهور تکنولوژی های جدید و پیشرفته هست ـش دیگه ! :d وقتی ما نتونیم برای مثال گریه یه کارکتر و یا اون حس خشم و نفرت رو در چهره ـش مشاهده نکنیم، چطور میتونیم با اون شخصیت ارتباط برقرار کنیم ؟! نمیشه که..

حسین چه حوصله ای داری.رمان مینویسی:dشوخی;)
 
این هم نظر شماست، ولی از نظر من مقایسه‌ی Beyond با The Last of Us توهین به Naughty Dog و بخصوص کارگردان و فیلمنامه نویس بازیه

... اخه حداقل بخون اون دو تا جمله ای رو که نوشتم ... بعد بیا بگو بیاند رو با اخرین ما مقایسه کردم ... که شما هم ریز بینانه تشخیص دادید من توهین کردم به ناتی ... :d

حتی اگه رو خونی هم میکنید ... سعی کنید مفهوم مطلب رو متوجه بشید ...

واقعا حیرون میشم این تعداد ادم ... یه مطلب رو نمیخونن ... یا نمیتونن متوجه مفهومش بشن ... جالبم هست که به صورت کاملا خود جوش تو تایید و یا رد یه مبحث شرکت میکنن
 
آخرین ویرایش:
بعدشم شما میگی که "یکی از بهترین روایت های داستان بازی ها" رو برای HR اغراق آمیزه، میشه یکم بیشتر برای ما مثال بزنی ! :d شما فقط یه مثال برای من و خیلی های دیگه بزن که همچین بازی هایی در این صنعت وجود دارن، من دیگه اصلا هیچی نمیگم، یعنی حرفی ندارم که بزنم ! ولی وقتی میبینم یه سازنده میاد چنین ریسک بزرگی رو میکنه، همین که خلاف جریان آب قدم برمیداره و بازی های متفاوت خلق میکنه، این به خودی خود، یه ارزش به حساب میشه، حالا خروجی نهایی کار هم بماند..
وقتی ما تا بحال چنین سبک بازی هایی رو ندیدیم و فقط میگیم که Cage داره فیلم میسازه نه بازی، به نظر من این اشتباهه.. !..
واقعا شما هیچ مثالی به ذهنت نمیاد؟! اینقدر جو میدید که ادم گیج میشه...الان این کیج چه شق القمری کرده؟!
 
استاد کیج کبیر بهترین داستان ها را همیشه برای گیم هاش درست کرده و حس عالی را به گیمر منتقل میکنن 2 عنوان از شاهکارهای که توسط ایشون رو ps3تجربه کردم قطعا همیشه بیادماندی خواهد بود
 
فقط 2 صفحه اول را خوندم...
چند سالی میشه به واسطه internet سطح فرهنگیه کل دنیا بالا رفته به همین دلیل هم این روزها از این دست جمله ها زیاد میشنویم(ایرانی ماشین خوب میبینه فحش میده, ایرانی لیاقت ازادی نداره, ایرانی فقط رو ناموس خودش غیرت داره و فلان و بیسار...)
---
حالا نکته اینجاست که همین ادما میان به صورت فجیع مثلا دیوید کیج را ترول میکنند... اینطرف قضیه هم همینطوره یارو صرفا به دلیل هیتر بودن هیلو را ترول میکنه... دوست عزیز که این خبر را مرگ صنعت میدونی به نظر من مرگ صنعت پارسال با سیاست های کمپانی محبوبت در حال شروع بود که خوشبختانه اینطور نشد... مطمئنا سبک بازیساری دیوید کیج اونقدر طرفدار نداره که بخواد همه گیر بشه(خیلی فرق داره با fps که توسط infinity ward از سال 2006 شروع به همه گیر شدن کرد) پس کاملا این قضیه مرگ صنعت رد میشه... اقای کیج یک انسانه... مثل من و شما... اجازه داره هر کاری میخواد بکنه(دموکراسی)... دیگه مشکل شما چیه؟ خنده داره اگه فکر میکنی تاثییری که first person shooter رو موج بازی ها گذاشته سبک دیوید کیج هم میذاره... امکان نداره... بیاید ما ها که نسل اینده ایم شروع کنیم به ترویج دموکراسی نه اینکه جلوشو بگیریم...
دموکراسی یعنی هر ادمی نظرشو بگه... هر ادمی به هدفش برسه... حالا هرکی بهتر عمل کنه طبیعتا به الگو تبدیل میشه... رمز موفقیت غرب فقط و فقط همینه چون به همه بها میدن... نه مثل ما که فقط جبهه های خاصی از مردم قدرت خودنمایی دارند(متاسفانه اگر یه ذره دقت کنید حتی صحبت های این فروم هم حاصل همین محدودیت و ازادی نداشتن مردمه چه کسی که کیج را ترول میکنه چه کسی که هیلو ترول میکنه چه کسی که اساسین ترول میکنه)... اتفاقا خیلی خوبه که دیوید کیج معروف شده مطمئن باشید اگه کارش اشتباه باشه مردم با نرفتن به سمتش جلوی پیشرفتشو میگیرند... نمونشم خودتون که نمیپسندینش فقط ای کاش به جای فکت نظر میدادین
 
فقط 2 صفحه اول را خوندم...
چند سالی میشه به واسطه internet سطح فرهنگیه کل دنیا بالا رفته به همین دلیل هم این روزها از این دست جمله ها زیاد میشنویم(ایرانی ماشین خوب میبینه فحش میده, ایرانی لیاقت ازادی نداره, ایرانی فقط رو ناموس خودش غیرت داره و فلان و بیسار...)
---
حالا نکته اینجاست که همین ادما میان به صورت فجیع مثلا دیوید کیج را ترول میکنند... اینطرف قضیه هم همینطوره یارو صرفا به دلیل هیتر بودن هیلو را ترول میکنه... دوست عزیز که این خبر را مرگ صنعت میدونی به نظر من مرگ صنعت پارسال با سیاست های کمپانی محبوبت در حال شروع بود که خوشبختانه اینطور نشد... مطمئنا سبک بازیساری دیوید کیج اونقدر طرفدار نداره که بخواد همه گیر بشه(خیلی فرق داره با fps که توسط infinity ward از سال 2006 شروع به همه گیر شدن کرد) پس کاملا این قضیه مرگ صنعت رد میشه... اقای کیج یک انسانه... مثل من و شما... اجازه داره هر کاری میخواد بکنه(دموکراسی)... دیگه مشکل شما چیه؟ خنده داره اگه فکر میکنی تاثییری که first person shooter رو موج بازی ها گذاشته سبک دیوید کیج هم میذاره... امکان نداره... بیاید ما ها که نسل اینده ایم شروع کنیم به ترویج دموکراسی نه اینکه جلوشو بگیریم...
دموکراسی یعنی هر ادمی نظرشو بگه... هر ادمی به هدفش برسه... حالا هرکی بهتر عمل کنه طبیعتا به الگو تبدیل میشه... رمز موفقیت غرب فقط و فقط همینه چون به همه بها میدن... نه مثل ما که فقط جبهه های خاصی از مردم قدرت خودنمایی دارند(متاسفانه اگر یه ذره دقت کنید حتی صحبت های این فروم هم حاصل همین محدودیت و ازادی نداشتن مردمه چه کسی که کیج را ترول میکنه چه کسی که هیلو ترول میکنه چه کسی که اساسین ترول میکنه)... اتفاقا خیلی خوبه که دیوید کیج معروف شده مطمئن باشید اگه کارش اشتباه باشه مردم با نرفتن به سمتش جلوی پیشرفتشو میگیرند... نمونشم خودتون که نمیپسندینش فقط ای کاش به جای فکت نظر میدادین

داداش برای کی توضیح میدی!؟ اینایی که اینجا هستن اونایی که باید این چیزا رو بدونن میدونن،اونایی که مخاطب حرفت هستن جز کینه و تنفر چیزی یاد نگرفتن.

الان سونی تنها شرکت کنسول سازی هست که به تمام ایده ها احترام میذاره و با آغوش باز از ایده های تازه و ناب پذیرایی می کنه که باعث شد ما در این زمینه بازیهایی چون LBP ، Flower ، Journey ،Rain ، Beyond ، Heavy Rain ، Ico رو تجربه کنیم و ازشون لذت ببریم، عناوینی که پر از خلاقیت و نو آوری بودن ، چیزی که باعث شده همیشه به سونی فن بودنم افتخار کنم اینه که پشتیبان شرکتی هستم که به همه نوع سلیقه ای احترام گذاشته و ریسک پذیر بوده برای عناوینی که مشخص نبوده سودمند هستند یا نه اما اونها رو باید منتشر میکرده تا به همگان نشون بده حامی سلیقه هایی هم هست که از جلو رفتن با یک اسلحه و کشتن و خون ریزی متنفرن، کسانی که دوست دارن بازی احساساتشون رو به چالش بکشه ، حس زیبای کودکانه رو در انسانی که دیگه کودک نیست بروز بده ... اینها چیزهایی هستند که در هر عناوینی پیدا نمیشن و سونی ثابت کرده شرکتی هست که عناوینی با سبکهای رنگین کمانی رو در بر داره و این خودش یعنی نوعی احترام به دموکراسی

مطمئن باشید اگر سونی شرکتی بود که ایده ها و نو آوری براش مهم نبود پس از فروش نه چندان خوب Beyond دیگه از QD و بازی جدید کیج پشتیبانی نمیکرد و راحت میتونست مانند رقیبش که به عناوینی مثل LBP ، Rime و Heavy Rain دست رد به سینشون زد این کارو انجام بده!! اما اون موقع دیگه یعنی پشت کردن به شعار Make.Believe اش...
 
راهکار این تایپک و علاجش قفل فقط. پر از تنش تایپک
 
داداش برای کی توضیح میدی!؟ اینایی که اینجا هستن اونایی که باید این چیزا رو بدونن میدونن،اونایی که مخاطب حرفت هستن جز کینه و تنفر چیزی یاد نگرفتن.
مخاطب اون دوستمون من بودم. نه تنها شما، بزرگتر از شما هم در جایگاهی نیست که اینجوری در مورد من و یا هر کس دیگه ای قضاوت کنه. شما نه من رو میشناسی و نه کوچکترین اطلاعی از طرز تفکر و عقاید من داری، چجوری به خودت جرات میدی خیلی راحت اینجوری در مورد کسی که نمیشناسی قضاوت کنی؟
به جای اینکه اینجور ژست دموکراسی بگیری، بهتره بهش عمل کنی. اولین قدمش هم اینه که اینجور راحت در مورد دیگران قضاوت نکنی و توهین نکنی.
شما شانسی که آوردی اینه که من اول این تاپیک پستی دادم که بهتر بود نمیدادم و عقیدم رو به خاطر انسان های بی ظرفیتی مثل شما که همه چیز رو توی فن بوی بازی و حمایت از یه کنسول و شرکت خاص میبینه، پیش خودم نگه میداشتم وگرنه پاسخ گستاخیتون رو اینقدر محترمانه نمیدادم و شما حتی فرصت نمیکردی با idـیت لاگین کنی که این پست رو بخونی.

تاپیک هم قفل میشه چون دیگه ارزشی نمونده براش.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or