Dinosaurum Games: نمایش نامه Without Memory توسط David Cage ستوده شده

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

.:Ranger:.

کاربر سایت
Without-Memory.jpg


همان گونه که میدونید استودیوی روسیه ای Dinosaurum Games در حال ساخت یک بازی هیجان انگیز جدید با عنوان Without Memory به صورت انحصاری برای کنسول PS4 می باشد که قرار است در سال 2016 منتشر شود،بازی ای که بسیاری بر این باورند که از عناوین کارگردان مشهور و جنجال بر انگیزی چون David Cage الهام گرفته

به تازگی وب سایت GamingBolt در تماسی که با آقای Arkadiy Kulikov بنیان گذار Dinosaurum Games داشته به بحث در مورد این بازی پرداخته که در زیر به بخشی از اونها اشاره شده.


Arkadiy Kulikov:
PS4 برای معماری واحد و قدرتش معروف شده است،چیزی که Dinosaurum Games در نظر دارد این است تا معماری آن را به طور کامل برای به خدمت گرفتن در پیشرفت گرافیکی و انیمیشن به کار گیرد "در واقع ما را انعطاف پذیر خواهد کرد برای ایجاد یک کنسول و موتور سینمایی نسل بعدی" Arkadiy همچنین میگوید "ما از ضبط حرکات صورت برای انتقال عواطف و احساسات از شخصیت بازی به صورت دقیق ترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد"

او همچنین خاطر نشان کرد که David Cage، مردی که پشت سر Heavy Rain و Beyond Two Souls قرار دارد نمایش نامه Without Memory را ستوده و آنها برای اثبات اعتماد صورت گرفته سخت کار می کنند. Arkadiy میگوید: دیوید کیج نمایش نامه ما را مورد ستایش قرار داده و ما همه با تمام معنا سعی میکنیم اعتمادی که به وی صورت گرفته به علاوه امیدهای بازیکنان را توجیه کنند.

به طور قطع اینها تنها بخشی از ادعاهای جسورانه و جالب خواهد بود برای اینکه ببینیم آیا آنها قادر خواهند بود وعده های خود را عملی کنند،آنها قرار است نخستین تیزر تبلیغاتی از این بازی را به همراه برخی تصاویر در تابستان امسال منتشر کنند.


درگاه خبر
 
من این همه ری اکشنای خفن و اغراق شده راجع به دیوید کیج رو درک نمیکنیم...دیوید کیج مثه کلی بازیساز دیگه اس ممکنه خیلیا سبکش رو نپسندن همونطور که خیلی از منتقدا نمیپسندنش ...
سبک دیوید کیج خیلی نزدیک به سینماس , مخصوصن آثار بزرگان سینما مثل هیچکاک و امثالهم , طبیعی که گیمرِ عام همچین سبکی براش خشک و زمخت بنظر میاد و فکر میکنه خودش هیچ تاثیری توی روند بازی نداره ... سلیقه ی گیمر عام الان طوریِ که اگه خودش تو بازی آدم نکشه فکر میکنه بازی مذخرفِ چون حق انتخابش مالیده شده , که البته پر بیراه ام نمیگه , دلیل اینکه بازی میکنیم همین تعامل و تاثیر شدید ما روی جریانات بازیِ...ولی آثار کیج فراتر از این هاست , و درکشون زمان میبره ...فقط زمان ماندگاری و صحتش رو میتونه ثابت کنه...

بنظر من کیج در دنیای بازی و کارگردانی صاحب سبکِ و نوع جدید از روایت رو به صنعت بازی آورده ... و طبیعتا طرفداران و دنبال کننده هاش هم دارای سلیقه ای خاص و منحصر بفرد هستند.
در کل هر کس نظری داره , ولی اگه سلیقه تون نمیخوره نه لازمِ پستای آنچنانی (!) بدید , نه بازی رو بازی کنید...واقعن اینقد سخته از چیزی که حتی دوستش ندارید اجتناب کنید؟!
 
آخرین ویرایش:
پستای نامربوط باز هم فقط پاک شدن.
گفتم در مورد موضوع تاپیک بحث کنین.
فرق بین صحبت در مورد "دیوید کیج" (موضوع تاپیک) و صحبت در مورد مایکروسافت و اچ دی دی وی دی پلیر و روزهای خب برا مایکروسافت هم میاد و ... رو اگه نمیدونین یه جور دیگه بگم؟
 
خب پس میشه اینطور برداشت کرد که داستانش از کیفیت خوبی برخورداره و حالا باید منتظر خود بازی بود که ببینیم چه فضایی داره

اون روزی که ستایش یه به بازی توسط ابر استاد قرن (!) دیوید کیج کبیر (!!) بشه خروجی خبرگزاری ها، روز مرگ این صنعته!
انتقاد کار درستیه" اما حداقل یه طوری انتقاد کن که فکر نکنن دیوید کیج حقتو توی این صنعت خورده
 
با گیم پلی و سبکی که بازی هاش دارن کار ندارم. ولی داستان HR به شدت سوراخ دار و قابل پیشبینی بود (همه شخصیت ها تو اون بازی مخصوصا پلیسا کودن بودن) و داستان Beyond هم به شدت از لحاظ روایت اسفناک بود. تا آخر بازی هم نفهمیدم چرا دم به ساعت تایم لاین بازی عقب جلو میشه. اصلا نمی شد با کاراکتر همراه شد. هنر دیوید کیج به نظرم اینه که با نشون دادن یه سری صحنه احساسی ، چشم مخاطب رو خیلی از مشکلات داستان و روایت می بنده.
اینم بگم خیلی از بازی ها مشکلات داستان دارن ولی چون تو بازی های کیج داستان 90% بازی، مشکلات داستان هم به همون نسبت بزرگتر دیده می شن.
 
جدا از اینکه به کسی ربطی نداره کی از چی طرفداری میکنه . تاپیک منحرف نشه ولی نوید بیشتر حذب تعقل و منطق هست تا حذب باد ;)
 
فریدون و نوید عملا فصلی و نسلی هستن . عملا خودم با دوتاشون دعوا و بحث هایی داشتم نسل قبل ولی خب حالا اومدن تو جبهه دیگه چیکارشون کنم ؟ :d

حالا فریدون خیلی تغییر موضع داده ولی نوید هنوز با اون ور هم هست :d
 
من این همه ری اکشنای خفن و اغراق شده راجع به دیوید کیج رو درک نمیکنیم...دیوید کیج مثه کلی بازیساز دیگه اس ممکنه خیلیا سبکش رو نپسندن همونطور که خیلی از منتقدا نمیپسندنش ...
سبک دیوید کیج خیلی نزدیک به سینماس , مخصوصن آثار بزرگان سینما مثل هیچکاک و امثالهم , طبیعی که گیمرِ عام همچین سبکی براش خشک و زمخت بنظر میاد و فکر میکنه خودش هیچ تاثیری توی روند بازی نداره ... سلیقه ی گیمر عام الان طوریِ که اگه خودش تو بازی آدم نکشه فکر میکنه بازی مذخرفِ چون حق انتخابش مالیده شده , که البته پر بیراه ام نمیگه , دلیل اینکه بازی میکنیم همین تعامل و تاثیر شدید ما روی جریانات بازیِ...ولی آثار کیج فراتر از این هاست , و درکشون زمان میبره ...فقط زمان ماندگاری و صحتش رو میتونه ثابت کنه...

بنظر من کیج در دنیای بازی و کارگردانی صاحب سبکِ و نوع جدید از روایت رو به صنعت بازی آورده ... و طبیعتا طرفداران و دنبال کننده هاش هم دارای سلیقه ای خاص و منحصر بفرد هستند.
در کل هر کس نظری داره , ولی اگه سلیقه تون نمیخوره نه لازمِ پستای آنچنانی (!) بدید , نه بازی رو بازی کنید...واقعن اینقد سخته از چیزی که حتی دوستش ندارید اجتناب کنید؟!

دیگه انقدر هم نه دیگه. اتفاقا بازیای کیج بیشتر هدفشون اینه که با کسایی که گیمر هم نیستن بتونه ارتباط برقرار کنه. اصلا هدفش دور و دورتر شدن از core گیمرهاست به نحوی که هرکسی بتونه با بازیاش ارتباط برقرار کنه. ممکنه بازیش خاص باشه اما لطفا کمی هم فروتن باشین، مخاطبینش به هیچ وجه من الوجوه خاص نیستن و نباید هم باشن. آدمایین مثل من و شما! عادی عادی!
 
من از زمان فارنهایت منتظرم یه استودیو به Interactive Drama مثل کیج نگاه کنه و حداقل از این سبک الگو برداری کنه و بالاخره بعد اینهمه سال یه گروه آدم حسابی پیدا شدن! امیدوارم بیشتر از اینجور استودیوها و این دل و جراتا ببینیم. وقتی سالی ۱۵۰۰ تا FPS و ۲۰۰۰ تا MMO و شونصد هزار تا پلتفرمر و ... ساخته میشه خیلی خوبه توی این سبکم چند تا بازی ساخته بشه.
این اساتیدیم که به کار کیج گیر میدن اگه اینقدر هنرمندن برن یه بازی بهتر بسازن و اون گیم پلی خیلی خوبی که ازش حرف میزنن توش پیاده کنن, یا داستان پر محتواتری از داستان کیج بنویسن.
Don't Hate What You Don't Understand...
 
کارای این بشر رو خیلی دوس دارم اما نه از نظر بازی (به خدا نظر شخصیمه باور کنید) به نظرم اگه نویسنده و کارگردان فیلم میشد خیلی موفق تر میشد تا بازی

من خودم دوس ندارم کاراشو به عنوان یه بازی دنبال کنم

- - -ویرایش - - -

البته بگم فارنهایت موضوعش فرق فوکوله :d
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or