DICE: کار بر روی DLC های آینده تا رفع تمام مشکلات BF4، متوقف شد

.:Metallica:.

Gold User
Sep 18, 2008
3,833
نام
علی متالیکا
bf4chinarisingnewheader.png

سازنده بازی بتلفیلد 4، DICE اعلام کرد تا مشکلات برروی تمام نسخه‌ های بازی برطرف نشود، کار بر روی بسته‌های الحاقی (DLC) آینده را متوقف خواهد کرد.


در گفتگویی با Polygon سخنگوی DICE گفت: رفع مشکلات بازی "اولویت اول" سازندگان است.
او گفت: "اول میخواهم از تمام بازیباز ها که بازی ما را انجام می‌دهند تشکر کنم." وی ادامه داد: " ما می‌دانیم که هنوز راه زیادی تا رفع مشکلات بازی داریم این قطعا اولویت اول ما خواهد بود."


"تیم ما در DICE بی وقفه در تلاش است تا بازی را آپدیت کنند. به دلیل اینکه China Rising DLC در مراحل پایانی توسعه و ساخت خود قرار داشت که مشکلات بازی شروع شد ما تصمیم گرفتیم که به قول خود عمل کنیم و این بسته الحاقی را این هفته عرضه کنیم ولی ما به طرف پروژه های بعدی یا DLC های جدید نخواهیم رفت تا تمام مشکلات BF4 حل شود."


"ما می‌دانیم بسیاری از بازیکن‌ها از این وضعیت ناراضی هستند، ما آن‌ها را درک می‌کنیم و بی‌وقفه تا رفع تمام مشکلات تلاش خواهیم کرد."

همچنین DICE پیشنهاد داد که بازیکن ها تاپیک آپدیت بازی را در فروم رسمی Battlefield را دنبال کنند.

طبق اعلام قبلی دیروز آپدیتی برای نسخه‌ی PC بازی عرضه شد، ولی آپدیت نسخه‌ PS4 به تاخییر افتاده است.
China Rising دیروز برای اعضای پریمیوم عرضه شد، زمان عرضه‌ی این DLC برای عموم 17 دسامبر است. این DLC نیز با مشکلاتی مواجه شده است دایس اعلام کرده بر روی رفع مشکلات آن کار می‌کند.

منبع
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
حتي يه عذر خواهي ساده هم نكردن !
البته بازي رو كه نمي تونن پچ كنن بلكه بازي رو بايد از اول بدن بيرون ! second release !!!
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
تمامی این کارها زیر سر EA بود. حدود 1 ماه به ریلیز کنسول ها مونده بود که دایس اعلام کرد بازی جای کار داره و میخواین به تعویق بندازن و لاینچ تایتل نخواهد بود اما چند روز بعدش EA اومد گفت که نه همون موقع ریلیز میشه بازی. عواقبش میشه همین.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,291
نام
مــاکــان
تمامی این کارها زیر سر EA بود. حدود 1 ماه به ریلیز کنسول ها مونده بود که دایس اعلام کرد بازی جای کار داره و میخواین به تعویق بندازن و لاینچ تایتل نخواهد بود اما چند روز بعدش EA اومد گفت که نه همون موقع ریلیز میشه بازی. عواقبش میشه همین.
خدایش اگه 4-5 ماه بعد هم میدادن وضعش همین بود،کلا این امضاء کارهای دایس تو این چند ساله هست.وقتی کل مرحله تست بازی میشه بتا که 2هفته قبل ریلیز هست،همین میشه که الان هست.
یا این استودیو خیلی تنبل شده با استودیوشون خیلی کوچیک هست که 4 تا تستر توش جا نمیشن.البته با اون استودیوی عظیمی که اینها دارن پس همون تنبلی درسته.
نا سلامتی BFBC2 هم اینها ساختن،بتای اون بازی فکر کنم با اختلاف چند ماهه از ریلیز بازی اومده بود(یادم نیست).نمیدونم چی شده که الان زدن تو کار باگسازی.
من که بعد باگهای بتا،هنوز بازیو نصب نکردم،گذاشتم برا 2-3 ماه دیگه.
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
از همه چی بگذیرم ea تو درست کردن تبلیغات بسیار ماهره انقدر تبلیغات خوبی کرده بود من دیگه بتل 3 ر بازی نمیکردم میشستم دنبال این تبلیغات میگشتم ولی همش طبل تو خالی بود خدا لعنتشون کنه )x
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر