Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:
متاسفانه یکی از دلایلی که سیستمای بازی به ظاهر قدیمی میرسه و طراحی مراحل هم از رده خارج به خاطر بازیسازای ژاپنیه. موندن توی همون ساخت بازی 10 12 سال پی. مراحل خطی و کوریدوری که اجازه نفس کشیدن نمیدن. برای بالانس کردن اومدن V رو اضافه کردن تا تنوع بازی بره بالاتر.
متاسفانه با این حال پیسینگ بازی بازم دچار مشکله.
معماری و طراحی محیط هم دچار همین دوگانگی موندن تو گذشته و مدرن شدنه.
بهترین مثال برای مدرن شدن سیستم و طراحی مرحله رو زلدا در پیش گرفت که نه تنها خودشو رسوند دوران جدید که چند ده پله هم برد بالاتر.
به نظرم بازی برای طرفدارای خود بازی و هک و اسلش کلاسیک میتونه واقعا راضی کننده باشه،بالاخره هرچی باشه یکی از iconic ترین شخصیتای بازیای ویدیویی توشه.
دو راه پیش روشونه برای ادامه بازی. البته سری یه بار ریبوت شانس خودشو امتحان کرد و هر چه قدرم نینجاتئوری سعی و تلاششو کرد و دمیج کنترل خواست کنه نشد که نشد در حالی که گیم‌پلی بازی چیزی از 4 و 5 دست کم نداره. به هر حال، یکی از این دو راه اینه بیاد داستان محور تر بکنه بازی رو، شخصیتای spooky و over act رو بهشون سر و سامون بده که البته با ماهیت بازی سنخیتی نداره و شاید واکنش طرفدارا بدتر از DmC بشه.
راه دوم هم همونیه که امثال زلدا و نیر در پیش گرفتن و خود کپکام هم تا حدودی زیادی توی مانسترهانتر بهش نزدیک شد و موفق بود. بزرگ تر کردن محیط، اضافه کردن المان های به روز شده مثل کاری که میازاکی با سکیرو به بهترین نحو ممکن انجامش داده.
 
بازی رو تموم کردم بلاخره :D به عنوان یه کشته مرده دویل می کرای باید بگم در حد خیلی زیادی راضیم کرد بازی سر دویل 4 و DMC واقعا اذیت شدم دلم یه چیزی میخواست شبیه دویل 3 که این بازی واقعا نزدیک شد بهش .
گیم پلی عالیه خصوصا دانته ، V اوکی بود مشکل خاصی نداشتم باهاش ، داستان بازی جا داشت بیشتر بهش پرداخته بشه تعلیق و توئیستای بهترین میتونستن بزارن ولی در کل خیلی بهتر بود نسبت به قسمت 4ام و دی ام سی !
اما تنها چیزی که واقعا تو ذوق میزد و در کمال تاسف و برخلاف میل باطنیم با ماکان تو این قضیه هم نظرم که طراحی مراحل بازی و راهرو های تنگ واقعا مال دو نسل قبله و جاش تو این نسل نیست !
H&S بودن هیچ منافاتی با این نداره که جهانت یکم بزرگتر باشه لول دیزاین پدر و مادر دار تعریف کنی واسه بازیت و یه سری المان های RPG نه خیلی زیاد صرفا اونایی که بدرد دنیای دویل می کرای میخوره اضافه کنی به بازی ، قشنگ ژاپنی بازی درآوردن از ترسشون یه فرمول خاصو دنبال میکنن و صرفا کاراکتر اضافه میکنن و یه سری جزئیاتو تغییر میدن ! وقتشه واقعا اگه قراره دویل می کرای یه بازی محبوب بمونه یه دستی به سر و گوش بازی بکشن و بجز گیم پلی که عالیه و بنظرم نیازی نیست بهش دست بزنن باقی موارد رو یه تغییر و تحول اساسی بدن خصوصا طراحی مراحل و جهان کوچیک بازی اگه همین فرمون برن خیلی دوام نمیاره دویل می کرای بدبختانه و منی که محبوبترین سبکم H&S باید برم خودمو آویزون کنم .
برای من بازی 8.5/10 بود
 
چيزي كه بيشتر از همه حس نسل قبلي بودن بهم ميده وقتيه كه دشمناي يه محيط رو پاك سازي ميكني، اون مانع قرمزه نابود ميشه بعد دو سه ثانيه دوربين فقط محيط جديد رو نشون ميده ميگه حالا بايد اين راه رو بري. نميدونم شايد عجيبه ولي رو اعصابم ميره:دي كلا اين مراحل و محيطاي تكراريش خسته كننده ميشن.
ولي در نهايت بايد يه دسخوش درست حسابي به ايتسونو و تيمش گفت كه يه HnS خفن و اصيل تو اين دوره اي كه همه بازيا آر پي جي طور شدن بهمون داد:hearteyes: بازي واقعا به دلم نشسته، نه در حد بيونتا:( اما به شدت ميچسبه و مخصوصا لذت گيم پليش اونقد زياده كه مشكلاتش رو چندان جدي نميگيري:دي

كلا نجات دهنده يا متحول كننده ي اين سبك كه كمرنگ شده نيست، ولي لذت فوق العادش رو بعد مدت ها يادم اورد و واقعا هيجان زدم كرد.
 
=D> از ریسک کردن این سازنده ها خیلی خوشم میاد بازی ساز واقعی اینان نه اونایی بخاطر ترس از فروش میزنن سری میترکونن.......البته هنوزم بنظرم باید یه تغییراتی تو سبک بازی ایجاد میکرد بازی اصلا هیچ چیز نوعی نداره درسته کمبوهاش متنوع ترن ولی بازی عملا همونه! دست کم پیشرفت بازیایی مثل nier رو در نظر میگرفت.........
--------------------------
دوتا سوال
این موجودات همرا v همون باس فایت های dmc1 هستن یا فقط شبیه اونان؟اخه موزیکی که تو باسشون میزنه میکس اهنگ های dmc1 و حتی اسماشون هم یکیه! سوال بعدی تو dmc1 بعد اینکه مشخص شد نلو انجلو همون ورجیله و پودر شد چجوری دوباره به اون حالت درامد و خودش با یاماتو به دو بخش تقسیم کرد؟
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
=D> از ریسک کردن این سازنده ها خیلی خوشم میاد بازی ساز واقعی اینان نه اونایی بخاطر ترس از فروش میزنن سری میترکونن.......البته هنوزم بنظرم باید یه تغییراتی تو سبک بازی ایجاد میکرد بازی اصلا هیچ چیز نوعی نداره درسته کمبوهاش متنوع ترن ولی بازی عملا همونه! دست کم پیشرفت بازیایی مثل nier رو در نظر میگرفت.........
--------------------------
دوتا سوال
این موجودات همرا v همون باس فایت های dmc1 هستن یا فقط شبیه اونان؟اخه موزیکی که تو باسشون میزنه میکس اهنگ های dmc1 و حتی اسماشون هم یکیه! سوال بعدی تو dmc1 بعد اینکه مشخص شد نلو انجلو همون ورجیله و پودر شد چجوری دوباره به اون حالت درامد و خودش با یاماتو به دو بخش تقسیم کرد؟

فکر کنم شبیه اونها هستن گریفن دقیقا همون قدرت گریفن 1 داره ولی ضعیف تره اگه همونها بودن دانته حداقل یک حرکتی مثل سربروس میزد که نوستالژی باشه در مورد نلو هم پودر که نشد تبدیل به نور شد وقتی هم ورجبل اون حرکت زد بدنش یکجوری در حال فاسد شدن بود فکر کنم قصد داشت با یاماتو خودش مثل دانته تو 3 که با ریبلیون احیا شد دوباره به قدرت برسونه ولی خاصیت یاماتو با ریبلیون فرق داشت با باعث شد 2 تیکه بشه خودش هم انتظار این اتفاق نداشت که رفت سراغ دانته تا اوریزون شکست بده
 
  • Like
Reactions: Big boss_returns
توی دویل ۴ بازی از تنوع مراحل خوبی برخوردار بود و از نصفه به بعدش کلا تکراری میشد و تنها عیب دویل ۴ همین بود
حالا تو کامنتها یکی گفته بود توی قسمت پنجم مراحل تکراری خیلی داره و فقط مراحل اخرش دارای محیطهای جدیده
من هنوز موفق به تجربه این بازی نشدم ولی اگر اینطور باشه یکم تو ذوق میزنه همینطور محیطها و معماریه بازی بنظرم زیاد جذابیت نداره
 
فکر کنم شبیه اونها هستن گریفن دقیقا همون قدرت گریفن 1 داره ولی ضعیف تره اگه همونها بودن دانته حداقل یک حرکتی مثل سربروس میزد که نوستالژی باشه در مورد نلو هم پودر که نشد تبدیل به نور شد وقتی هم ورجبل اون حرکت زد بدنش یکجوری در حال فاسد شدن بود فکر کنم قصد داشت با یاماتو خودش مثل دانته تو 3 که با ریبلیون احیا شد دوباره به قدرت برسونه ولی خاصیت یاماتو با ریبلیون فرق داشت با باعث شد 2 تیکه بشه خودش هم انتظار این اتفاق نداشت که رفت سراغ دانته تا اوریزون شکست بده
خب وقتی نلو تبدیل به نور شد بدن فاسد شده ورجیل از کجا در امد؟
 
امروز بازی رو رو دویل هانتر تموم کردم. میریم واس SOS. یه نکته عجیب واسم اینه که سیستم ها و کمبت بازی به قدری عمیق و متنوع که می تونه 3 برابر مدت بازی رو هم جوابگو باشه. البته می دونم اصولا DMC رو باید چند بار بازی کرد ولی خب unique content یه چیز دیگس. به نظرم بودجه بازی اگه بیشتر بود می شد مراحل گسترده تر متنوع تر و طولانی تر رو شاهد باشیم.ایشلا نسخه بعدی.
 
امروز بازی رو رو دویل هانتر تموم کردم. میریم واس SOS. یه نکته عجیب واسم اینه که سیستم ها و کمبت بازی به قدری عمیق و متنوع که می تونه 3 برابر مدت بازی رو هم جوابگو باشه. البته می دونم اصولا DMC رو باید چند بار بازی کرد ولی خب unique content یه چیز دیگس. به نظرم بودجه بازی اگه بیشتر بود می شد مراحل گسترده تر متنوع تر و طولانی تر رو شاهد باشیم.ایشلا نسخه بعدی.
ربطی به بودجه نداره بودجه همه جوره تامین بود سازنده نخواسته به ساختار کلاسیک دست نزنه و اگرنه به راحتی میتونستن یه h&s rpg در حد nier بسازن:D
 
خب وقتی نلو تبدیل به نور شد بدن فاسد شده ورجیل از کجا در امد؟
خوب این تقریبا حدس گمان خودمون هستش چون بازی هیچ اطلاعاتی بهت نمیده مثلا من فکر میکنم بعد از شکست نلو ورجیل از اراده ماندوس آزاد شد ولی به خاطر شکست های که هم از دانته و هم ماندوس خورده بود قدرتش از دست داده بود و بدنش در حال فاسد شدن بود بازی اصلا هیچ اطلاعاتی نمیده چرا مثلا یاماتو شکسته بود یا اصلا مادر این نرو کی هست اصلا چرا حالت دویل هانتر نرو بیشتر شبیه فرشته ها هست مخصوصا بالهایی در میاره در حالی که برای دانته ورجیل کاملا شیطانی هست (البته یکمی من یاد اون حالتی سامانوسکه توی اونیموشا تما م سولها جذب خودش میکنه و موهاش سفید میشه میندازه) این ورجیل اصلا دنبال عشق و عاشقی نبود

یک نکته در مورد درجه سختی بدم دوستان اصلا وقتتون روی درجه سختی هون اند هل هدر ندید یکراست برید هل اند هل.بعد dante must die هر دو درجه آزاد میکنه ولی هون اند کلا انگار چیت زدید بازی از وری ایزی هم ساده تره اصلا نمی تونید کمبو بزنید کلا بهشته جهنمی در کار نیست
 
آخرین ویرایش:
خوب این تقریبا حدس گمان خودمون هستش چون بازی هیچ اطلاعاتی بهت نمیده مثلا من فکر میکنم بعد از شکست نلو ورجیل از اراده ماندوس آزاد شد ولی به خاطر شکست های که هم از دانته و هم ماندوس خورده بود قدرتش از دست داده بود و بدنش در حال فاسد شدن بود بازی اصلا هیچ اطلاعاتی نمیده چرا مثلا یاماتو شکسته بود یا اصلا مادر این نرو کی هست اصلا چرا حالت دویل هانتر نرو بیشتر شبیه فرشته ها هست مخصوصا بالهایی در میاره در حالی که برای دانته ورجیل کاملا شیطانی هست (البته یکمی من یاد اون حالتی سامانوسکه توی اونیموشا تما م سولها جذب خودش میکنه و موهاش سفید میشه میندازه) این ورجیل اصلا دنبال عشق و عاشقی نبود

یک نکته در مورد درجه سختی بدم دوستان اصلا وقتتون روی درجه سختی هون اند هل هدر ندید یکراست برید هل اند هل.بعد dante must die هر دو درجه آزاد میکنه ولی هون اند کلا انگار چیت زدید بازی از وری ایزی هم ساده تره اصلا نمی تونید کمبو بزنید کلا بهشته جهنمی در کار نیست
اره خیلی بده که بازی اطلاعاتی نمیده قبلا این پرسیده بودم ولی کسی جواب نداد dmc یسری رمان داشت که یه شخصیتی توش بود به اسم gilver کاتانا داشت و صورتش باند پیچی بود میگن اون ورجیل بود! خب اینجوری ارتباطش با 5 چیه؟ من فکر میکنم مادر نیرو یکی از همون ادمای order بوده تو dmc4SE تو کات سین ورجیل یه زنی داشته رد میشده و یهو به ورجیل نگاه کرده ایناهمش نشونس :D اصلا بعید خود ورجیل اونجا بزرگ شده باشه بیخود پس نیرو هم احتمالا نصف شیطان نصف فرشتس
خوشم میاد ورجیل نمیدونست نیرو پسرش و اخرش که فهمید گفت مال خیلی وقت پیش بود:D بگزریم بریم سراغ دانته گفته بودی دانته اصلا کسی نبود که عاشق باشه و از این حرفا ولی من فکر میکنم از دیدگاه کامیا بوده خودشم گفته بود و اهنگ اخر dmc1 seeds of love :D جالبه تو رمان هم دانته یک همچین موردی مثل ورجیل داشته:D یعنی تو رمان گفته دانته با یه دختری خوابیده بوده! که یکی از شخصیت های رمان هم بود! یا تو رمان دوم هم اخرش یسری اتفاق هایی افتاد که هیچوقت مشخص نشد عکساشم هست رمانش تصویرم داشته یه تئوری درباره دانته و لیدی هم بود که ایتسونو ردش کرد کلا فکر کنم ایتسونو میخواد دانته همون پیتزا خور بیخیال و فان بمونه:D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
خوب این تقریبا حدس گمان خودمون هستش چون بازی هیچ اطلاعاتی بهت نمیده مثلا من فکر میکنم بعد از شکست نلو ورجیل از اراده ماندوس آزاد شد ولی به خاطر شکست های که هم از دانته و هم ماندوس خورده بود قدرتش از دست داده بود و بدنش در حال فاسد شدن بود بازی اصلا هیچ اطلاعاتی نمیده چرا مثلا یاماتو شکسته بود یا اصلا مادر این نرو کی هست اصلا چرا حالت دویل هانتر نرو بیشتر شبیه فرشته ها هست مخصوصا بالهایی در میاره در حالی که برای دانته ورجیل کاملا شیطانی هست (البته یکمی من یاد اون حالتی سامانوسکه توی اونیموشا تما م سولها جذب خودش میکنه و موهاش سفید میشه میندازه) این ورجیل اصلا دنبال عشق و عاشقی نبود

یک نکته در مورد درجه سختی بدم دوستان اصلا وقتتون روی درجه سختی هون اند هل هدر ندید یکراست برید هل اند هل.بعد dante must die هر دو درجه آزاد میکنه ولی هون اند کلا انگار چیت زدید بازی از وری ایزی هم ساده تره اصلا نمی تونید کمبو بزنید کلا بهشته جهنمی در کار نیست
هل اند هون زود تر از اونچيزي كه فكرشو كنين تموم ميشه :D يه كوچولو وقت بزارين دو تا تروفي تپل ميگيرين...ارزش هاي خاصه خودشو داره :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or