Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:
سلام دوستان این قضیه استعفای ایتسونو چیه واسه چی میخواد استعفا بده؟میگن صداپیشه دانته قراره بره ...راسته این خبر؟؟
چیزی نیست قضیه برمیگرده به زمان عرضه DmC ایتسونو از اینکه این بازی شباهتی به سری نداشت ناراحت بوده و میخواسته استعفا بده مسئولای کپکامم ترسیدن و بهش گفتن چیکار کنیم که بمونی گفت dmc بعدی باید خودم بسازم اونا هم قبول کردن و نتیجش هم الان داریم میبینیم اینا رو صداپیشه دانته تو مصاحبه گفت خبر کاملش تو صفحه قبل تاپیک هست
باز بگین اگه میکامی یا کامیا برگردن کپکام باهاشون نمیسازه :D
 
  • Like
Reactions: milad dmc
چیزی نیست قضیه برمیگرده به زمان عرضه DmC ایتسونو از اینکه این بازی شباهتی به سری نداشت ناراحت بوده و میخواسته استعفا بده مسئولای کپکامم ترسیدن و بهش گفتن چیکار کنیم که بمونی گفت dmc بعدی باید خودم بسازم اونا هم قبول کردن و نتیجش هم الان داریم میبینیم اینا رو صداپیشه دانته تو مصاحبه گفت خبر کاملش تو صفحه قبل تاپیک هست
باز بگین اگه میکامی یا کامیا برگردن کپکام باهاشون نمیسازه :D

خیلی ممنون که توضیح دادی خیالم راحت شد❤
 
  • Love
Reactions: Big boss_returns
خیلی ممنون که توضیح دادی خیالم راحت شد❤
البته فروش بازی تا الان که خیلی خوب نبوده متاسفانه تو uk از رتبه اول رفت 6:Wallbash: اگه اینجوری پیش بره بعید میدونم حتی خود ایتسونو تا چندسالی بره سراغ سری بدبخت h&s انتخاب کرد چون rpg تو بازار زیاد بود ولی یهو نتیجه برعکس شد:Scare: الان میفهمیم نظر کامیا درباره تغییر سبک سری کاملا بجا بود هرچند ناخوشایند:Mrgreen:
 
البته فروش بازی تا الان که خیلی خوب نبوده متاسفانه تو uk از رتبه اول رفت 6:Wallbash: اگه اینجوری پیش بره بعید میدونم حتی خود ایتسونو تا چندسالی بره سراغ سری بدبخت h&s انتخاب کرد چون rpg تو بازار زیاد بود ولی یهو نتیجه برعکس شد:Scare: الان میفهمیم نظر کامیا درباره تغییر سبک سری کاملا بجا بود هرچند ناخوشایند:Mrgreen:
البته فکر نکنم زتبه فروش آنچنان مهم باشه میزان فروش مهمه که نشون میده بازی سود اور هست یا نه.ضمن اینکه رتبه 6 برای این سبک چندان بد نیست کامیا هم معمولا یک چیزی میگه بعد برعکسش میگه من بهنظرم خود سبک h&s به همین شکل خوبه تغییر نباید بکنه ولی پیشرفت میتونه بکنه مثلا همین گیم پلی متفاوت وی یا میتونه در آینده بعضی از المانهای rpg به بازی اضافه بشه ولی حوری که به اصل سبک h&s صدمه نزنه و این سبک پیشرفت بده اونم اصولا یک ایده خوب نیاز داره.
 
  • Like
Reactions: ismael_73_hz
منم بازی رو شروع کردم فعلا فقط 1 ساعت بازی کردم تنها چیزی ک یکم رو مخم میره این devil breaker ها هستن ک هنوز دستم نیومده چجوری ترتیبشون رو بچینم،توی مبارزات هم ازشون استفاده نمیکنم زیاد یعنی یجورایی بهشون نیاز پیدا نمیکنم.
 
البته فکر نکنم زتبه فروش آنچنان مهم باشه میزان فروش مهمه که نشون میده بازی سود اور هست یا نه.ضمن اینکه رتبه 6 برای این سبک چندان بد نیست کامیا هم معمولا یک چیزی میگه بعد برعکسش میگه من بهنظرم خود سبک h&s به همین شکل خوبه تغییر نباید بکنه ولی پیشرفت میتونه بکنه مثلا همین گیم پلی متفاوت وی یا میتونه در آینده بعضی از المانهای rpg به بازی اضافه بشه ولی حوری که به اصل سبک h&s صدمه نزنه و این سبک پیشرفت بده اونم اصولا یک ایده خوب نیاز داره.
رتبه 6 برای بازیی که تازه امده خیلی بده اگه چندماه بود مشکلی نداشت من که شک دارم بازی بتونه انتظارات کپکام براورده کنه کامیا دیوانس ولی همین سانتا مونیکا رو ببینید کوری بارلوگ فهمید h&s دیگه جوابگو و بفروش نیست سبک gow عوض کرد
 
آخرین ویرایش:
حاجي اگه بعد چند ماه شيشم باشه كه ديگه فروشش ميره ور دست فيفا و كال او ديوتي و gta :D ولي خوب افت فروش بازي زياد بوده اما اميدواريم بتونه انتظارات كپكامو برآورده كنه :D
پ.ن:پيرو بحث كاميا و تغير سبك :D لزوما تغير از نظر كاميا به معني از تغير سبك بازي نبوده احتمالا(و ممكنه تغير سبك از نظر ما با تغير سبك از نظر كاميا فرق كنه كلا) :D اما قطعا اگه كاميا يه روزي بخواد دويل بسازه فقط دنبال راضي كردن فن بيس نيست و علاوه بر فن بيس قطعا دنبال تحول تو سري(حتي مث قسمت اول يه تحول تو بازيها) ميگرده !
 
  • Like
Reactions: Big boss_returns
رتبه 6 برای بازیی که تازه امده خیلی بده اگه چندماه بود مشکلی نداشت من که شک دارم بازی بتونه انتظارات کپکام براورده کنه کامیا دیوانس ولی همین سانتا مونیکا رو ببینید کوری بارلوگ فهمید h&s دیگه جوابگو و بفروش نیست سبک gow عوض کرد
مهم این هست که برای کاپکام خوب بوده یا نه میزان فروش در حدی باشه سود آور باشه و انتظارات کاپکام برآورده کنه یعنی خوب فروخته یادمه ویچر 3 هم زیاد رتبه اول در فروش نموند مخصوصا بعد از عرضه فال اوت ولی فروش بازی کاملا برای cdpr رضایتبخش بود از طرفی بقول دوستمون منظور کامیا ممکنه اون تغیر سبکی ما فکر میکنیم نباشه البته من یادمه کامیا گفته بود دویل باید مثل گاد به سمت سینمایی شدن پیش بره و صحنه های سنماتیک یا همچین چیزی داشته باشه نگفته بود کلا سبک عوض کنند وقتی بایونتا 3 بیاد شاید معلوم بشه منظور کامیا چی هست البته به شرطی که خودش کارگردانی بکنه و از طرفی سخت افزار سوییچ براش محدودیت ایجاد نکته

یک نکته در مود گیم پلی

این درجه سختی heaven and hell تا مرحله 5 که رفتم برام آسونتر از حتی درجه نرماله زیادم حال نمیده جون اصلا نمی تونی کمبو بزنی با یک شلیک تفنک میتونی خفن ترین دیمون ها و باسها بکشی فقط باید حواس باشه خودت ضربه نخوری فکر کنم باید برم درحه hell and hell برم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Big boss_returns
مهم این هست که برای کاپکام خوب بوده یا نه میزان فروش در حدی باشه سود آور باشه و انتظارات کاپکام برآورده کنه یعنی خوب فروخته یادمه ویچر 3 هم زیاد رتبه اول در فروش نموند مخصوصا بعد از عرضه فال اوت ولی فروش بازی کاملا برای cdpr رضایتبخش بود از طرفی بقول دوستمون منظور کامیا ممکنه اون تغیر سبکی ما فکر میکنیم نباشه البته من یادمه کامیا گفته بود دویل باید مثل گاد به سمت سینمایی شدن پیش بره و صحنه های سنماتیک یا همچین چیزی داشته باشه نگفته بود کلا سبک عوض کنند وقتی بایونتا 3 بیاد شاید معلوم بشه منظور کامیا چی هست البته به شرطی که خودش کارگردانی بکنه و از طرفی سخت افزار سوییچ براش محدودیت ایجاد نکته
ویچر اول نبود دوم و سوم که بود dmc5 یه هفته نشده رفت 6! حالا باید ببینیم در کل چقدر میفروشه و انتظار کپکام چقدر بوده ولی این سبک مرده قبول کنید:Dدرد کامیا هم بیشتر همین فروشش هست واسه همینه که میگه عوض بشه بایدم عوض بشه چون دیگه فن بیس عظیم و سود اوری نداره همین بایو3 مشخصه سر همین قضیه تاخیر نمایش داره......
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
ولی جدی کسی اینجا قبول داره اتمسفر و ستینگ بازی خوب نیست؟ تاریک هست اما افسانه ای نیست و داستان بازی تو خیابون یا محیط های شهری میگزره من بشخصه تم dmc3.1 و حتی 2 یا اصن 4 به 5 ترجیح میدم
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
ولی جدی کسی اینجا قبول داره اتمسفر و ستینگ بازی خوب نیست؟ تاریک هست اما افسانه ای نیست و داستان بازی تو خیابون یا محیط های شهری میگزره من بشخصه تم dmc3.1 و حتی 2 یا اصن 4 به 5 ترجیح میدم
نسبت به 1 و 3 و تا حدودی 2 قبول دارم ولی 4 نه هیچوت اون مراحل تکراری با دانته یادم نمیره یا اون جنگل رو مخ که 2 مرحله با نیرو و 2 مرحله با دانته باید می رفتی حداقل توی 5 با ایکه اتمسفر تقریبا ثابته ولی مرحله تکراری یا باس تکراری نداره گیم پلی دانته تو 4 خیلی بهتر از نیرو بود ولی به دلیل تکرار اون مراحل آدم می خواست بازی زودتر تمام کنه یا مثلا اون مرحله یکی مونده به آخر نیرو که باید به اون تاس ضربه میزدی و با همه باسها برای سومین بار میجنگیدی اصلا قرار بود با همه باسها بجنگیم مثل 3 طراحی میشد نه تاس لعنتی 4 که کلا شانسی بود ممکن بود سر یکی از طبقات نیم ساعت وقت هدر بدی
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Big boss_returns
بازی گیم پلی خیلی خوبی داره مخصوصا دانته که اصلا ازش سیر نمیشی هر چقدر بازی کنی ولی از اون طرف v اصلا جذابیتی نداشت برام، مراحل v رو فقط میخواستم تموم بشه اینقد نچسب بود و اینکه تنوع محیط خیلی کم بود همش تکراری بود اول تا اخر یه مرحله تقریبا هیچ فرقی با هم نداشتن با بازیای همسبکش مقایسه میکنی از این نظر تقریبا از همه تو سطح پایینتریه:expressionless: مثلا یه چیزی مثه castlevania lords of shadow با اینکه نسل قبلیه ولی خیلی تو تنوع محیط بهتر عمل کرده بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or