Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:
خواننده بتل تم بزور می خواست گلوی خودش جر بده:| تریلر ندیده بودم دوستان یجور گفتن طراحی لیدی تریش چقدر ضایع هست گفتم الان با دوتا سیاه پوست با ریش مواجه میشم ....:))
اینا که همون شکلی ان :D درسته انیمه ای نیستن ولی طراحی لیدی شباهت زیادی به 3 داشت (از4بهتر بود:D)
این V واقعا شخصیت حال بهم زنیه. اصلا نمیتونم تصور کنم که این زباله رو تو DMC کنترل کنم.
شما که هنوز کمبوها و سبک مبارزش ندیدی صبرکن ببینیم چجوریه بعد بگیم زبالست:)):D
----------------
جو تاپیک درست مثل موقعی شد که بازی معرفی شده بود:-" همه گفتن نیرو چقدر زشته از این حرفا بعدش دیدیم که نظر همه عوض شد بنظرم ارام باشید چندبار دیگه تریلر نگاه کنید شاید نظرتون عوض شد:-$
 
شما که هنوز کمبوها و سبک مبارزش ندیدی صبرکن ببینیم چجوریه بعد بگیم زبالست:)):D
----------------
جو تاپیک درست مثل موقعی شد که بازی معرفی شده بود:-" همه گفتن نیرو چقدر زشته از این حرفا بعدش دیدیم که نظر همه عوض شد بنظرم ارام باشید چندبار دیگه تریلر نگاه کنید شاید نظرتون عوض شد:-$
نیازی به دیدن گیمپلی نیست!
همین قیافش و اشنا بودن با طراحی های سری نشون میده بدترین طراحی توی کل سریه!
----
از همین الان میگم این بازی حتی اگه بهترین داستان و گیمپلی توی کل سری رو داشته باشه مطمئنن اشغال ترین و بدترین طراحی های سری رو داره!!!
ایده واقع گرایانه کردن کرکترا از همون اولم احمقانه بود.
من الان فقط منتظر قیافه ورجیلم که میخواد چه کابوسی باشه!هرچقدر شخصیت رو بیشتر دوست داشته باشی گند کپکام بیشتر میشه.
 





4k 3840x2160


Wallpaper

آقا من ویدئو های لیک شده رو ندیدم فقط امید است که شیاطین بعد از سالها قوی ظاهر بشوند نمی تونم تصور کنم کی پشت قضایا هست ولی دوست دارم رد پای دشمن قدیمی دیده بشه... با توجه به ظاهر این شخصیت V در مورد شخصیت منفی جدید خیلی زیاد احساس خطر می کنم.....(...دقیق مشخص نیست اینا دستگاه اسکن شون عیب کرده یا دست همکاری به سمت ساکنین خطه سرسبز و حاصل خیزی دراز کردن..از الان منتظرم ببینم چه کسی تصویر شخصیت V رو برای آواتارش میزاره...!!=))

خدا کنه مونداس برگرده و با ظاهری شبیه به dmc نه شبیه شماره یک , اون ترکیبی بود از لات و هُبل وعزّی..شاید هم آرخام/جسچر رو برگردونن....خدا کنه اون پیرمرد ریقونه هه شماره 4 برنگرده..آریوس آرگوساکس هم شاید این بار کارگشا باشه....

باس فایت ها کمتر از ده تا قابل قبول نیست..هرچی گنده تر بهتر...( باس فایت اول شماره 4 هم برگردونند من خیلی دوس دارم....)

به گمانم این قیافه جدید تریش و لیدی باعث هر چه بیشتر دیده شدن و درخشیدن نیکو :x بشه...البته برای نیل به این هدف بهتره تریش یخورده از آرایشش کم کنه....

از وقتی قیافه نیکو رو دیدم ها تو کوچه و خیابون در به در دنبال کسی میگردم که اون شکلی باشه و من هم عاقبت به خیر بشم.../:) ولی نمیدونم چرا هر چی چشم مییندازم چیزی جز Lilith (نامزد مونداس) نمی بینم ......:-s



 
آخرین ویرایش:
من مشکل اصلیم با دماغ دانته است:D چرا انقدر بزرگه؟ و البته یارو V. طراحی دماغ هم به فوتوگرمتری کردن ربط داره آیا یا سلیقه تخمیشون؟
کلش هم کلا گندست نسبت به هیکلش اگر دقت کنی.کلا به شکل عجیبی 90 درصد طراحی شخصیت ها نچسب و در مواردی Fugly و Disgusting ـه ( V )
پ.ن : دماغ می کرای :D
 
آخرین ویرایش:
بابا لیدی که خیلی خوب شده. حداقل از نسخه ی 4 خیلی بهتره.



تریش هم که خیلی کم تغییر کرده و اونقدر بد نیست.

ظاهرا دوستان نمیفهمن معنی آرت استایل واقع گرایانه چیه و همه چیز باید عینا مثل DMC3-4 باشه تا راضی بشن. باورم نمیشه ۳ ماه بعد از معرفی بازی داریم این بحث مسخره رو میکنیم هنوز.

بازی فوق‌العاده هایپه.
اطلاعات بازی هایپن. سلاح‌ها هایپن. صداگذار V هایپه. روبروی دانته و نیکو هایپه. داشتن بخش آنلاین هایپه. لباس‌های جدید برای شخصیتا هایپن. باس فایت دانته هایپه. اصلاح کردن ریش دانته با تیغه تیز دشمن هایپه. داشتن دوتا stance برای هر سلاح دانته هایپه. برکرهای فوق‌العاده خنده‌دار مثل Pasta Breaker و Sweet Surrender هایپن. برگشتن موزیک‌های قدیمی‌ هایپن.

ولی نه، بیاید همه اینا رو نادیده بگیریم و فقط به صورت شخصیتا گیر بدیم. در حالی که بجز اینجا هر جای دنیا بری ملت میگن شخصیت‌ها هم Super Hot اند. خداییش همون بهتر که دیگه زیاد توی بی‌سی پست نمیدم. ما که میریم بازیمون رو میکنیم و از همه چیزش (از جمله قیافه شخصیتا) لذت میبریم، شما هم بشینید اینجا همینطوری تو سر همدیگه بزنید و بگید بازی آشغاله چون لیدی و تریش شبیه فانتزی‌هاتون نیستن.

پ.ن: برید به RE2 هم بگید آشغال و آماده بشید تا جایی که میتونید از Onimusha و Dino Crisis جدید هم بد بگید.
 
به نظرم این طراحی واقع گرایانه توی DMC بر خلاف RE2 اتفاقا خیلی خوب از آب درومده . تریش و لیدی هیچ مشکلی نداره طراحیشون . دماغ دانته هم تو حلقم ، به کلیت چهرش میاد و خیلی جذاب تر از قبل شده . نرو رو خیلی نظر خاصی روش ندارم . V رو قبول دارم نچسبه ولی خب اصلا اهمیتی نداره برام . فقط این وسط به نظرم چیزی که کپکام توش ریده ادیت تریلر هاست . به نظرم طراحی و ادیت تریلرهایی که میده آماتور گونه ست . یه مقدار روی تریلرهاشون کار کنن ، نظر خیلیا برمیگرده به نظرم .
 
اون کسی که بازی افتاده دستش باید ببینیم نتیجه گیری نهاییش چیه از بازی به نطر خود من با توحه به دوباره خطی بودن و عدم اون ریسک های زیاد چندان بالا نمیره بازی و اونقدر هایپ پشتش نباشه
 
حرفات از یک جهت حق هست ولی از یک جهت نه! الان خیلی بازیسازهایی که میخوان از سمت مخاطب ها و جامعه منتقدین جدی گرفته بشن میرن سراغه این واقع گرایی، دیگه 4 5 تا شخصیت سوپرهات کنار هم نمیذارند و سعی میکنند چهره ها واقعی تر باشه
به نظرم این حرفتون یه مقدار مشکل داره... برای مثال هورایزن رو هرکی بازی کرده باشه میدونه خیلی بحث فمنیستی و غیره توش بوده و قیافه ی الوی هم اصلا هات و سخسی نیست... ولی همونم یه طراحی زیبا و معقول داشت... اینا همونم نداره... اینکه مدل موی کاراکتر هم عوض شده به خدا ربطی به واقعه گرایانه شدن یا متعادل کردن نداره... اتفاقا اگه اینا میخواستن سمت این کارا برن میومدن لباس ها رو عوض میکردن... لباس تریش و لیدی که مثل همیشه هاته :-"
به جز این کپکام کلا داره قیافه ی کاراکترها رو عوض میکنه... از کریس اویل 7 بگیر تا ریمیک اویل دو و همین دویل 5... حتی سر قیافه ی MVC:I هم بحث و جدل زیاد بود با اینکه اون که دیگه اصلا استایلش واقع گرایانه هم نبود
این بحث استایل واقع گرایانه شده یه ماله ای که دوستان ازش برای این قضیه و توجیح کردن خودشون و بقیه استفاده میکنن... کم مونده اون قضیه تم دانته رو هم ربط بدن به واقع گرایانه شدن آرت استایل بازی:D
 
آخرین ویرایش:
حرفات از یک جهت حق هست ولی از یک جهت نه! الان خیلی بازیسازهایی که میخوان از سمت مخاطب ها و جامعه منتقدین جدی گرفته بشن میرن سراغه این واقع گرایی، دیگه 4 5 تا شخصیت سوپرهات کنار هم نمیذارند و سعی میکنند چهره ها واقعی تر باشه

ژاپن یکجورایی اخرین سنگر گیمرها من باب "فن سرویس" تو این موراد بود که کم کم داره همین سنگر هم از بین میره! دیگه کدوم بازیسازی جرات میکنه کاری که کوجیما با طراحی کوایت کرد رو بازم تو یک بازی بزرگ تکرار کنه؟ سازنده های پابجی برامدگی لباس زیر زن ها رو تو بازی گذاشتند ملت داخل اینترنت جرشون دادند تا مجبور به حذف این مورد شدن و هزارتا عذرخواهی کردند!!!

برای کپ کام مشکلی نبود مدلهای خیلی جذاب تر برای تریش و لیدی انتخاب کنه ولی خب یکجورایی میخواد بالانس نگه داره. شخصا همین که گیمپلی یکم سبک و سیاق فانتزی و گذشته خودش رو داره کلاهم رو میندازم هوا... حداقل این مسائل رو من اینطوری برداشت میکنم

البته کارکترهای زن DMC کماکان اروتیکن و از این نظر نه تنها تغییری نکردن بلکه حالا به لطف ریلستیک شدن ظاهرشون و فاصله گرفتن از فرم فانتزی قبلی حتی هات و اروتیک تر هم شدن! منتهای مراتب بحث اصلی ما، یعنی کسایی که نمیتونن دوست داشته باشن این کارکترها، اینه که چرا کارکترهارو تبدیل به یه سری عجوره دماغ گنده کردن؟ این نه به ریلستیک شدن ربط داره و نه به خوب بودن گیم پلی و ....

به هر صورت من و امثال من سه نسله با این بازی بزرگ شدیم و یه تصوری ازش تو ذهن ساختیم. هیچ کدوم هم دوست نداریم به همین سادگی اون تصورات به کثافت کشیده بشه. که البته شد! مثلا در مورد RE2 من اولین کراش زندگیم Ada بود الان یه سحر تبر گذاشتن جلوم میگن بیا اینم Ada ریلستیک:D
 
آخرین ویرایش:
کاری به RE ندارم اما تو DMC هیچ وقت کرکتر ها ثابت نبودن و مدام در حال تغییر بودن.
نکته ی دیگه اینکه نسخه های قبلی حالت انیمه داشتن و تا اون جایی که من اطلاع دارم معمولا تو انیمه، همه ی قیافه ها مثل هم هست و تنها وجه تمایز، مدل مو و رنگ چشم هست. طبیعی هست که با واقع گرایانه شدن دیگه همه ی کرکترها مثل انیمه زیباترین چشم، بینی و... ندارن.
 
  • Like
Reactions: Ehsan95_76

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or