Devil May Cry 5 | PC

19qp_1.jpg

سازنده :
Capcom
ناشر : Capcom
سبک : HnS
پلتفرم ها : PlayStation 4 ,Xbox One ,Microsoft Windows
تاريخ انتشار : 17 اسفند 1397 - 8 مارس 2019

خلاصه داستان
TBA

اطلاعات منتشر شده:
با تشکر از Safety & Peace
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.

تصاویر




تریلرها
Devil May Cry 5 'Devil Breaker' Trailer
2160
1080
720

gslu_mqdefault_(3).jpg

Devil May Cry 5 - TGS 2018 Trailer
2160
1080
720


سیستم مورد نیاز:
لینک یا لینک

صفحه استیم:
لینک
 
آخرین ویرایش:

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
631
واقعاً دست مریزاد عجب شاهکاری ساختن. گرافیک و راندمان بازی که اصلاً جای هیچ ایرادی نداره (بعد از Wolfenstein 2، دیگه بازی ای ندیده بودم اینقدر برای pc بهینه شده باشه)
صداگذاری و موسیقی متن بازی هم که به نحوه احسنت انجام شده. گیمپلی هم ارتقاً یافته‌ی DmC Devil May Cry 2013 هست که واقعاً جذابه.
نکته‌ی دیگه ای هم که این بازی رو از بقیه H&S های PC جدا میکنه پشتیبانی بی و چون چرا از موس و کیبورده. این بخش اینقدر با دقت روش کار شده که هیچ جوره نمی تونم خودمو قانع کنم با گیم‌پد بازی‌رو انجام بدم (شخصیت V که اصلاً نمیشه با گیم‌پد درست بازیش کرد ولی با موس و کیبورد من همش رنک Savage رو میگیرم توی مراحل این شخصیت:D)

اگر در آینده بسته الحاقی خوبی واسه بازی بیاد توی تخفیف استیم میخرمش تا جبران زحماتی باشه واسه کپکام B-):D
جانم؟:Dبازی از موس و کیبورد خیلی خوب پشتیبانی می کنه و خودم هم اومدم اینجا و ازش تعریف کردم، ولی انصافاً حرفای عجیب غریبی می رنین، بازی با دسته برای هر سه کاراکتر به موس و کیبورد ارجعیت بی چون و چرا داره، مخصوصاً به خاطر حرکت هایی که نیاز به اینپوت جهت دار دارن. گیم پلی هم در واقع نسخه ارتقا یافته نسخه چهار هست نه DmC، ولی از یکی دو تا چیزایی که DmC هم به بازی اضافه کرده بود استفاده شده.
درضمن متاسفانه به غیر از Bloody Palace که ماه آینده با یه آپدیت مجانی به بازی اضافه میشه، تایید شده هیچ DLC دیگه ای تو راه نیست.
نمیدونم چرا احساس میکنم دوربین بازی خیلی رو مخه و اصلا خوب طراحی نشده.
گزینه های Attention Camera و Camera tracking رو از تنظیمات خاموش کنید و اسلایدر فاصله از کاراکتر اصلی رو هم زیادتر کنید وضعیت بهتر میشه، ولی کلاً قبول دارم دوربین یه خورده مشکل داره.
 
  • Like
Reactions: ehsancjdk

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
@miladdej
میگم عزیز تایمینگ exceed شمشیر نرو رو یـ توضیحی میدی بعد تیرای قدرتیa رو من دیدم بدون اینکه تیری شلیک بشه پر میکنه طرف من دکمه رو نگه میدارم پر میکنه ولی بعدش یکی شلیک میکنه
 

mostafaskip

کاربر سایت
May 28, 2015
502
نام
مصطفی
جانم؟:Dبازی از موس و کیبورد خیلی خوب پشتیبانی می کنه و خودم هم اومدم اینجا و ازش تعریف کردم، ولی انصافاً حرفای عجیب غریبی می رنین، بازی با دسته برای هر سه کاراکتر به موس و کیبورد ارجعیت بی چون و چرا داره، مخصوصاً به خاطر حرکت هایی که نیاز به اینپوت جهت دار دارن. گیم پلی هم در واقع نسخه ارتقا یافته نسخه چهار هست نه DmC، ولی از یکی دو تا چیزایی که DmC هم به بازی اضافه کرده بود استفاده شده.
درضمن متاسفانه به غیر از Bloody Palace که ماه آینده با یه آپدیت مجانی به بازی اضافه میشه، تایید شده هیچ DLC دیگه ای تو راه نیست.

والا من اضلاً نتونستم با گیم‌پذ کنار بیام تو این نسخه، چون با کیبورد و موس به مراتب عکس العمل سریع تری نشون میدم توی فایت و کمبو ها. دقیقاً برعکس DarkSiders و Metal Gear Rising و حتی DmC4 که با موس و کیبورد اصلاً خوب نبودن!
گیمپلی بازی تمام و کمال کپی نسخه DmC هست و حتی مدل ساخت کات سین ها هم برمیگرده به همون بازی.
 

Emotion2

کاربر سایت
Dec 3, 2018
51
سلام دوستان. ببخشید میخاستم بدونم کرک این بازی اومده نسخه core pack. کسی این نسخه رو دانلود کرده؟‌ کامله و اینکه مشکلی نداره ؟ اگه یه سایت معتبرم بدین بتونم دانلود کنم ممنونتون میشم
 

misagh72

کاربر سایت
Sep 7, 2013
1,715
سلام دوستان. ببخشید میخاستم بدونم کرک این بازی اومده نسخه core pack. کسی این نسخه رو دانلود کرده؟‌ کامله و اینکه مشکلی نداره ؟ اگه یه سایت معتبرم بدین بتونم دانلود کنم ممنونتون میشم
بله مشکلی نداره من تمام کردم فقط از داناود ها گرفتم
 

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
631
@miladdej
میگم عزیز تایمینگ exceed شمشیر نرو رو یـ توضیحی میدی
giphy (15).gif
خوب در مورد Ex Act و Max Act، توضیح ساده اش اینه که وقتی باید Rev زده بشه که انیمیشن هر ضربه به "انتها" رسیده باشه، یعنی به طور متوسط 3 الی 4 فریم توی پایان هر انیمیشن وقت داری که دکمه Rev رو بزنی و Ex Act بگیری، برای Max Act این بازه زمانی به حدود 1 الی 2 فریم کم میشه که واضحه برای یاد گرفتنش خیلی تمرین میخواد. حالا سوال اینجاست که این "انتها" یعنی دقیقاً کِی؟

برای یاد گرفتن exceed، یه آموزش خیلی معروف هست که خود من هم چند سال پیش ازش استفاده کردم، این آموزش در واقع برای DMC4 نوشته شده ولی برای DMC5 هم قابل استفاده هست:
NINJA'S EXCEED GUIDE 2.0
این آموزش برای شروع به خاطر این فوق العادس که اومده تک تک timing window ها رو هم به شکل نماد های فاصله زمانی (ریتمیک) و هم visual cue مربوطه شون نوشته، یعنی مثلاً اگر کمبو A اینه:

A::A::A::A

کمبو A با Rev اینه:

A:::R~A:R~A::R~A::::R

ولی مسئله اینجاست که برای یاد گرفتن نیاز به حفظ کردن این ها نیست، از اینا فقط برای شروع و به عنوان یاد گرفتن ریتم کمبوها استفاده میشه. حالا کاری که باید بکنی اینه، یه محیط بدون دشمن بالا بیار(توی Void متاسفانه نمیشه دشمنا رو کامل حذف کرد) و با A:::R شروع کن، و اینقدر تکرار کن تا مطمئن باشی برای این حرکت میتونی هر بار به احتمال 80-90 درصد با موفقیت Ex Act بگیری، و بعدش برو سراغ A::A:R، بعد از این با بقیه ex act های راحت که مثلاً پیشنهاد خودم streak یا split هست شروع کن، مثلاً برای streak وقتی باید Rev بزنی که که کمان حرکت شمشیرش کامل بشه یا برای split به محض این که صدای برخورد شمشیر با زمین رو شنیدی.

بعد از یه مدت که سه چهار تا از تایمینگ های راحت رو کامل بلد شدی، بیا توی مثلاً void و روی دشمن ها امتحانشون کن، ولی نکته مهم اینجاست، هر ضربه ای وقتی به دشمن میخوره، انیمیشن با یه تاخیر کوچک اجرا میشه تا حس برخورد شمشیر به جسم رو القا کنه، در نتیجه تایمینگ یه خورده میره عقب تر، ولی جای نگرانی نداره، چون از این به بعد میتونی پایان انیمیشن هایی که روی هوا بار ها تمرینشون کردی رو "حس" کنی و با چند بار تمرین روی دشمن ها هم خیلی راحت تایمینگ دستت میاد. بعد از این هم همین روال رو به بقیه حرکات تعمیم بده.

نکته آخر هم برای Ex Act گرفتن از یه ضربه Ex Act دار هست، احتمالاً اگر تا این جا پیش رفتی تا الان متوجه شدی که ضربه های Ex Act دار بعضیاشون سریعتر(مثل A:::R)، بعضیاشون کند تر ولی با قدرت بیشتر و بعضیاشون هم کاملاً متفاوتن(مثل حرکت high roller که به جای یه ضربه برای حالت عادی، توی Ex Act دو ضربه میزنه و توی Max Act سه ضربه)، که یعنی تایمینگ هر کدوم باز متفاوت میشه:D و دوباره روز از نو روزی از نو.

بعد از کلی تمرین، دیگه توی شلوغی و شیر تو شیر مبارزه این Muscle Memory هست که کار رو برات انجام میده، و باور کن نصف لذت کامبت نیرو به همین حرکات Ex Act هست(نصف دیگه اش هم Jump Canceling هست که اونم یه آموزش دیگه می خواد:D)، و حقیقت اینه که یاد گرفتن exceed خیلی خیلی راحت تر از چیزیه که تصور می شه کرد و رسیدن به اون قله ای که بعدش مسیر همواره شاید یک الی دو ساعت وقت میبره و کافیه یه خورده برای یاد گرفتنشون وقت و حوصله خرج کنی.

@miladdej
تیرای قدرتیa رو من دیدم بدون اینکه تیری شلیک بشه پر میکنه طرف من دکمه رو نگه میدارم پر میکنه ولی بعدش یکی شلیک میکنه
دلیلش خیلی ساده است، چون هنوز دکمه شلیک رو نگه داشته، حالا حتماً سوال اینه که چجوری میتونه همزمان یکی از انگشتاش روی X نگه داشته باشه و دکمه های دیگرو بزنه؟ به این دلیل که یکی از Control Scheme های معروف برای نیرو نسخه چهار و پنج اینه که شلیک کردن رو میذارن روی RT، بنابراین همیشه دستشون RT رو گرفته و بدون مشکل دکمه های دیگه رو هم میزنن و وقتی به شلیک کردن نیاز دارن RT رو ول می کنن. به همین سادگی:D

گیمپلی بازی تمام و کمال کپی نسخه DmC هست و حتی مدل ساخت کات سین ها هم برمیگرده به همون بازی.
منظور از مدل ساخت کات سین ها رو نگرفتم و خوشحال میشم توضیح بیشتر بدی-هرچند مشخصه که کات سین های سری اصلی با کارگردانی ژاپنی و کات سین های DmC توسط یه کارگردان غربی که داره تلاش میکنه به شیوه ژاپنی کارگردانی کنه انجام شده. ولی در مورد قسمت گیم پلی با کمال احترام این حرفی که شما می زنی یا ناشی ازفراموشی به خاطر اینه که خیلی وقته DMC4 بازی نکردی یا بی اطلاعی محضه، چون اصرار داری گیم پلی DMC5 کپی نسخه ای هست که نه Style Switching داره، نه سیستم Exceed، نه خیلی چیزای دیگه. بهت پیشنهاد میدم بری گیم پلی دانته یا نیرو DMC4 رو دوباره نگاه کنی، چون واقعاً واضحه که شاکله گیم پلی این نسخه همون نسخه چهار هست نه DmC.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,338
نام
Majid
بازی بسیار بهینه و عالی هست و همین که از موس و کیبوردم به این خوبی پشتیبانی میکنه معرکس اما یک مشکلی داره که چون شاید خیلی عمومی نباشه کسی بهش اشاره نکرده :D
کلا اصلا از مانیتورای 21:9 الترا واید پشتیبانی نمیکنه و دو تیکه میندازه گوشه راست و چپ بازی، جالب اینجاس خیلی از بازیایی که قبل از اومدن این مانیتورا ریلیز شدن هم به راحتی بدون مشکل ساپورت میکنن بعد این نمیکنه :D
با Hex Editor سیخ زدم تونستم اوکیش کنم و فول اسکرین شد به راحتی اما Hud بازی یکم دچار مشکل شده و منو ها هم اینقد زوم شده گوشه ها دیده نمیشه:
Capture.JPG
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,342
بازی بسیار بهینه و عالی هست و همین که از موس و کیبوردم به این خوبی پشتیبانی میکنه معرکس اما یک مشکلی داره که چون شاید خیلی عمومی نباشه کسی بهش اشاره نکرده :D
کلا اصلا از مانیتورای 21:9 الترا واید پشتیبانی نمیکنه و دو تیکه میندازه گوشه راست و چپ بازی، جالب اینجاس خیلی از بازیایی که قبل از اومدن این مانیتورا ریلیز شدن هم به راحتی بدون مشکل ساپورت میکنن بعد این نمیکنه :D
با Hex Editor سیخ زدم تونستم اوکیش کنم و فول اسکرین شد به راحتی اما Hud بازی یکم دچار مشکل شده و منو ها هم اینقد زوم شده گوشه ها دیده نمیشه:
View attachment 102627
خدمت شما
Here's How To Enable 21:9 Ultrawide Support On Devil May Cry 5 For The PC | Geek Culture
 
  • Like
Reactions: majidred2011

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر