توسعه دهنده: Bluepoint Games / SIE Japan Studio
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
ژانر: Action role-playing
تاریخ عرضه:۱۲ نوامبر (۲۲ آبان)
70$
?????
آخرین ویرایش:
احتمالا از شبیه ساز و با رزولوشن خیلی بالاتر از بازی اصلی....این عکسها بول شات عه یا شبیه سازی چیزی ؟ چون رو PS3 خیلی بی کیفیت تر از این حرفهاست
کاملا درسته ولی اگر چهره با جزئیات بالا باشه اهمیت زنده موندن توی بازی و اون جریان نفرین شدن کاراکتر دنیای بازی برامون بیشتر اهمیت پیدا میکنه تا یه چهره کاملا مصنوعیه پلاستیکی رسیدن به اون چهره و برگردونش به انسانیت بیشتر لذت بخش تر خواهد بود چه بسا که بیشتر مواقعه کارکتر توی زره کلاه خوده والا اهمیتی نداشت که شخصی سازی بشه.از اونجایی که مهمترین ارکان بازی های سولزبورن اون اتمسفر خوفناک و تم دارک و محیط های خفقان آور و به همان اندازه داستان پر رمز راز و مریض هستش ،فکر نمیکنم فن های این سری به کاستومایز کرکتر بازی انچنان اهمیت بدن
در واقع ما با مواردی فراتر از این موضوع ارضا میشیم و دوست داریم خودمون رو گرفتار نفرین های بیشمار بازی کنیم
آها گرفتم کجا رو میگی. منم این رو ندیده بودم ولی یکی یه عکس از اپنینگ نسخه اصلی گذاشته بود و در کمال تعجب، این آدما اونجا هم بودن. این باعث شد من سریعا یاد یه عکس دیگه بیوفتم از بازی:من الان دسترسی به تریلر ندارم مثلا اونجایی که لب ساحل Old One نشون میده یه فرقه مذهبی داره تردد میکنه همچین چیزایی رو تو نسخه اصلی نداشتیم چیزای دیگه هم بود تریلر که دوباره دیدم میگم
من بلاد رو نزدم اما
داستانش به همون فوق العادگی دارک سولزه
روایتش از دارک سولزم مینیمال تره
در لول دیزاین پایین تر از دارک سولزه چون اون در هم تنیدگی و یکپارچگی دنیا رو نداره چون اولین بار تو همین دارک سولز این حرکت کمرشکن رو میازاکی رو زد
این جا دنیاها سوا از همن
اما لوکیشن ها جدا جدا به همون فوق العادگی و چه بسا برای سلیقه هایی مث من خفن تر از دارک سولز.
بالانس سختی باس ها به بی نقصی دارک سولز نیست
اما خود باس ها جدا میتونه برا کسایی جزو بهترین ها قرار بگیره دیزاینشون
موزیک ها به همون فوق العادگی و چه بسا برای سلیقه هایی شبیه من بهتر از دارک سولز
یک ویژگی منحصر به فرد داره به نام World Tendency و Character Tendency که از Pure Black تا Pure White متغیره.
اگر متغیرِ کرکتر سیاه کامل باشه بازی و دشمنا سخت تر میشن اما سول ها بیشتر
متغیر جهان به نسبت سیاه و یا سفید بودن یه سری انمی ها و کرکتر ها رو ظاهر میکنه یا جاشون رو تغییر میده و یا یه سری آیتم ها رو قابل دسترس میکنه
و این موضوع رو شاید طرف دو بار تموم میکرد بازی رو نمیفهمید
اتمسفرش هم برای من غم انگیز تر از دارک سولز.
تو دارک سولز قلعه ها رنگ بندی رئال دارن اما اینجا قلعه ها هم رنگ ماتم گرفته.
یه چیزی با دیدن عکس ها منو اذیت میکرد و به چندتا از بچه ها گفتم و مسخره کردن ولی توی نت که میچرخیدم و حتی توی این ویدئو، دیدم که یه سری دیگه هم این حسو دارن.مقایسه Demon's Souls اورجینال با ریمیک از VaatiVidya و توضیحات پیرامونش
دیدنش خالی از لطف نیست
یه چیزی با دیدن عکس ها منو اذیت میکرد و به چندتا از بچه ها گفتم و مسخره کردن ولی توی نت که میچرخیدم و حتی توی این ویدئو، دیدم که یه سری دیگه هم این حسو دارن.
اتمسفر.
اصلا حس نمیشه توی عکس ها. یعنی گرافیک عالیه و جزئیات بیداد میکنه، اما هیچ حسی ازشون نمیگیرم در حالیکه از محیط های خالی نسخه اصلی عکس بذاری، کلی حس میگیرم. خیلیای دیگه هم مثل من گفتن اون امضای FS از طراحی ها حذف شده (اصولا FS دیزاین های خیلی خاص و عجیب و غریبی انجام میده) و خیلیا حتی با دیزاین جدید Flame Lurker هم مشکل دارن و از طراحی Vanguard هم راضی نیستن. حتی رنگ بندی و نورپردازی هم عوض شده و توی این قضیه دخیله. یکی حرف خیلی جالبی زد؛ گفت که طراحی های بازی به سمت Diablo 3 رفتن و انگار این طراحی ها رو از شیاطین اونجا الهام گرفتن. دقت کردین همینطوره؟ این ترد رو چک کنین حتما. آرتیست های مختلفی اومدن گفتن دلیلش چیه و چه حسی دارن:
بازم میگم نه اینکه ناراضی باشم. اصلاً. فقط حس اتمسفر رو به هیچ وجه نمیگیرم از این عکس ها.
Shadow of the Colossus که فیلتر داشت می تونستی رنگ و افکت فیلم گرین بهش بدی احتمال خیلی زیاد اینم همینطوره باشه. ولی بلوپوینت بیشتر گرافیک رو شبیه God of War 2018 کرده تا دیابلو 3.یه چیزی با دیدن عکس ها منو اذیت میکرد و به چندتا از بچه ها گفتم و مسخره کردن ولی توی نت که میچرخیدم و حتی توی این ویدئو، دیدم که یه سری دیگه هم این حسو دارن.
اتمسفر.
اصلا حس نمیشه توی عکس ها. یعنی گرافیک عالیه و جزئیات بیداد میکنه، اما هیچ حسی ازشون نمیگیرم در حالیکه از محیط های خالی نسخه اصلی عکس بذاری، کلی حس میگیرم. خیلیای دیگه هم مثل من گفتن اون امضای FS از طراحی ها حذف شده (اصولا FS دیزاین های خیلی خاص و عجیب و غریبی انجام میده) و خیلیا حتی با دیزاین جدید Flame Lurker هم مشکل دارن و از طراحی Vanguard هم راضی نیستن. حتی رنگ بندی و نورپردازی هم عوض شده و توی این قضیه دخیله. یکی حرف خیلی جالبی زد؛ گفت که طراحی های بازی به سمت Diablo 3 رفتن و انگار این طراحی ها رو از شیاطین اونجا الهام گرفتن. دقت کردین همینطوره؟ این ترد رو چک کنین حتما. آرتیست های مختلفی اومدن گفتن دلیلش چیه و چه حسی دارن:
بازم میگم نه اینکه ناراضی باشم. اصلاً. فقط حس اتمسفر رو به هیچ وجه نمیگیرم از این عکس ها.
یه ویژگی هم بذارن هر کی Maiden Astraea رو کشت، سیوش در جا پاک بشه و کنسولش هم بسوزه. خودشم سرطان بگیره و با خفت و خواری بمیره.