PlayStation Demon's Souls Remake

سازنده
Bluepoint
تاریخ انتشار
November 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
ASL 4-min_copy_400x497.png
توسعه دهنده: Bluepoint Games / SIE Japan Studio
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
ژانر: Action role-playing
تاریخ عرضه:۱۲ نوامبر (۲۲ آبان)

:Arrowd:
:Arrowl: 70$ :Arrowr:
:Arrowu:
20201118_025000_copy_159x246.jpg
?????
با تشکر از @.Amirone بابت کار گرافیکی​
 
آخرین ویرایش:
از اونجایی که مهمترین ارکان بازی های سولزبورن اون اتمسفر خوفناک و تم دارک و محیط های خفقان آور و به همان اندازه داستان پر رمز راز و مریض هستش ،فکر نمیکنم فن های این سری به کاستومایز کرکتر بازی انچنان اهمیت بدن
در واقع ما با مواردی فراتر از این موضوع ارضا میشیم و دوست داریم خودمون رو گرفتار نفرین های بیشمار بازی کنیم :D
کاملا درسته ولی اگر چهره با جزئیات بالا باشه اهمیت زنده موندن توی بازی و اون جریان نفرین شدن کاراکتر دنیای بازی برامون بیشتر اهمیت پیدا میکنه تا یه چهره کاملا مصنوعیه پلاستیکی :D رسیدن به اون چهره و برگردونش به انسانیت بیشتر لذت بخش تر خواهد بود چه بسا که بیشتر مواقعه کارکتر توی زره کلاه خوده والا اهمیتی نداشت که شخصی سازی بشه.
 
  • Like
Reactions: mgs4
من الان دسترسی به تریلر ندارم مثلا اونجایی که لب ساحل Old One نشون میده یه فرقه مذهبی داره تردد میکنه همچین چیزایی رو تو نسخه اصلی نداشتیم :D چیزای دیگه هم بود تریلر که دوباره دیدم میگم


من بلاد رو نزدم اما
داستانش به همون فوق العادگی دارک سولزه
روایتش از دارک سولزم مینیمال تره
در لول دیزاین پایین تر از دارک سولزه چون اون در هم تنیدگی و یکپارچگی دنیا رو نداره چون اولین بار تو همین دارک سولز این حرکت کمرشکن رو میازاکی رو زد
این جا دنیاها سوا از همن
اما لوکیشن ها جدا جدا به همون فوق العادگی و چه بسا برای سلیقه هایی مث من خفن تر از دارک سولز.
بالانس سختی باس ها به بی نقصی دارک سولز نیست
اما خود باس ها جدا میتونه برا کسایی جزو بهترین ها قرار بگیره دیزاینشون
موزیک ها به همون فوق العادگی و چه بسا برای سلیقه هایی شبیه من بهتر از دارک سولز
یک ویژگی منحصر به فرد داره به نام World Tendency و Character Tendency که از Pure Black تا Pure White متغیره.
اگر متغیرِ کرکتر سیاه کامل باشه بازی و دشمنا سخت تر میشن اما سول ها بیشتر
متغیر جهان به نسبت سیاه و یا سفید بودن یه سری انمی ها و کرکتر ها رو ظاهر میکنه یا جاشون رو تغییر میده و یا یه سری آیتم ها رو قابل دسترس میکنه
و این موضوع رو شاید طرف دو بار تموم میکرد بازی رو نمیفهمید :D
اتمسفرش هم برای من غم انگیز تر از دارک سولز.
تو دارک سولز قلعه ها رنگ بندی رئال دارن اما اینجا قلعه ها هم رنگ ماتم گرفته.
آها گرفتم کجا رو میگی. منم این رو ندیده بودم ولی یکی یه عکس از اپنینگ نسخه اصلی گذاشته بود و در کمال تعجب، این آدما اونجا هم بودن. این باعث شد من سریعا یاد یه عکس دیگه بیوفتم از بازی:

1a1d7c50d6d481ea7dadeeefad0ee867d51020aa_hq.jpg

اگر دقت کنی اون آدما شباهت به هم میدن تا حدودی. این عکسه مال ششمین Archstone یعنی دنیای غول هاست. به نظر میاد اینا گروهی هستن که توی هجوم اول شیاطین، رفته بودن لب ساحل و باهاشون مقابله کرده بودن و احتمالا همونجا هم Old One رو به خواب برده بودن.
جالب میشه اینا بیان ششمین Archstone رو هم توی بازی بذارن:D یادمه توی نسخه اصلی فایل هاشو پیدا کرده بودن و بر خلاف انتظار، فقط یه ساختمون عظیم اونجا بوده:D

من یکی فقط منتظرم Boletaria رو از همون دروازه اولی لیس بزنم بیام جلو:D
 
آخرین ویرایش:
چهره ای که همش باید زیر کلاه خود باشه اونقدری مهم نیست که چی باشه.
برای این بازی واقعا مهم نیست، چون نه دیالوگ خاصی داره و نه احساسات قرار هست که از طریق خطوط چهره انتقال پیدا کنه.
 
آخرین ویرایش:
از همون چند سال پیش که اولین بار شابعه در اومد Bluepoint داره اینو بازسازی میکنه، در انتظار وصال بودم :D مهمترین بخش برنامه دیشب همین بود برای من.
اسکرین شاتا هم از خود تریلر واقعا پشم ریزون تر بودن، باورم نمیشه همچین چیزی رو میتونیم بالاخره با فریم ریت درست حسابی بازی کنیم. اگه دست خود From بود دوباره با frame pacing داغون تحویلمون میداد. خلاصه خیلی خوشحالم. امیدوارم در ادامه یه دستی به سر و روی Bloodborne هم بکشن و روی PS5 با 60 فریم عرضه کنن.
 
مقایسه Demon's Souls اورجینال با ریمیک از VaatiVidya و توضیحات پیرامونش
دیدنش خالی از لطف نیست

یه چیزی با دیدن عکس ها منو اذیت میکرد و به چندتا از بچه ها گفتم و مسخره کردن ولی توی نت که میچرخیدم و حتی توی این ویدئو، دیدم که یه سری دیگه هم این حسو دارن.

اتمسفر.

اصلا حس نمیشه توی عکس ها. یعنی گرافیک عالیه و جزئیات بیداد میکنه، اما هیچ حسی ازشون نمیگیرم در حالیکه از محیط های خالی نسخه اصلی عکس بذاری، کلی حس میگیرم. خیلیای دیگه هم مثل من گفتن اون امضای FS از طراحی ها حذف شده (اصولا FS دیزاین های خیلی خاص و عجیب و غریبی انجام میده) و خیلیا حتی با دیزاین جدید Flame Lurker هم مشکل دارن و از طراحی Vanguard هم راضی نیستن. حتی رنگ بندی و نورپردازی هم عوض شده و توی این قضیه دخیله. یکی حرف خیلی جالبی زد؛ گفت که طراحی های بازی به سمت Diablo 3 رفتن و انگار این طراحی ها رو از شیاطین اونجا الهام گرفتن. دقت کردین همینطوره؟ این ترد رو چک کنین حتما. آرتیست های مختلفی اومدن گفتن دلیلش چیه و چه حسی دارن:


بازم میگم نه اینکه ناراضی باشم. اصلاً. فقط حس اتمسفر رو به هیچ وجه نمیگیرم از این عکس ها.
 
مقایسه دوتا باس روی PS3 و PS5 جزئیات بیداد میکنه به نظر میاد گیم پلی بازی هم یکم تغییر کرده باشه نوع استایل دوتا بازی متفاوت از نظر قرار گیری جلو دوتا باس حالا تا بازی نیاد بازی نکنیم نمیشه نظر قطعی داد از روی عکس اما احساسم میگه بازی تغییرات زیادی به خودش دیده.

یکی از مدیران اگه میشه عکس دوم بند انگشتی کنه هر کاریش میکنم ارور میده نمیزاه تغییرش بدم .

03.jpg


demons-souls-ps5-screenshots-5.original.jpg
 
آخرین ویرایش:
یه چیزی با دیدن عکس ها منو اذیت میکرد و به چندتا از بچه ها گفتم و مسخره کردن ولی توی نت که میچرخیدم و حتی توی این ویدئو، دیدم که یه سری دیگه هم این حسو دارن.

اتمسفر.

اصلا حس نمیشه توی عکس ها. یعنی گرافیک عالیه و جزئیات بیداد میکنه، اما هیچ حسی ازشون نمیگیرم در حالیکه از محیط های خالی نسخه اصلی عکس بذاری، کلی حس میگیرم. خیلیای دیگه هم مثل من گفتن اون امضای FS از طراحی ها حذف شده (اصولا FS دیزاین های خیلی خاص و عجیب و غریبی انجام میده) و خیلیا حتی با دیزاین جدید Flame Lurker هم مشکل دارن و از طراحی Vanguard هم راضی نیستن. حتی رنگ بندی و نورپردازی هم عوض شده و توی این قضیه دخیله. یکی حرف خیلی جالبی زد؛ گفت که طراحی های بازی به سمت Diablo 3 رفتن و انگار این طراحی ها رو از شیاطین اونجا الهام گرفتن. دقت کردین همینطوره؟ این ترد رو چک کنین حتما. آرتیست های مختلفی اومدن گفتن دلیلش چیه و چه حسی دارن:


بازم میگم نه اینکه ناراضی باشم. اصلاً. فقط حس اتمسفر رو به هیچ وجه نمیگیرم از این عکس ها.

طبیعیه با اضافه شدن جزئیات جدید به مراحل فضا و اتمسفر هم مقداری قراره فرق بکنه VaatiVidya هم تو ویدئو راجبش صحبت کرد حرفتو قبول دارم ریمیک حس متفاوتی القا میکنه اون حالت سورئال نسخه اول تا حدودی با آرت استایل و دیزاین ساخته قبلشون ریمیک SOTC جایگزین شده که بنظرم بد نشده جذاب و گیرا دراومده. در مورد رفتن طراحی ها به سمت دیابلو 3 نمیتونم با قاطعیت نظر بدم آره یکمی شباهت داره اینکه بازی سازها همیشه از همدیگه الهام میگیرن غیر قابل انکاره.
احتمال اینکه دیزاین جدید و پویا تر شدن محیط در گیم پلی هم تاثیر بگذاره هست انیمیشن های کند و مصنوعی نسخه اصلی 100 درصد ارتقا پیدا میکنن ممکنه از FS در زمینه گیم پلی کمک بگیرن و ایده های جدید وارد کنن شایدم نه! اگه انیمیشن ها و ری اکشن ها سریع تر بشه بنظرم شدیدا روی پیس بازی اثر میگذاره ممکنه آسونترش بکنه خیلی احتمالات هست در کل.
 
یه چیزی با دیدن عکس ها منو اذیت میکرد و به چندتا از بچه ها گفتم و مسخره کردن ولی توی نت که میچرخیدم و حتی توی این ویدئو، دیدم که یه سری دیگه هم این حسو دارن.

اتمسفر.

اصلا حس نمیشه توی عکس ها. یعنی گرافیک عالیه و جزئیات بیداد میکنه، اما هیچ حسی ازشون نمیگیرم در حالیکه از محیط های خالی نسخه اصلی عکس بذاری، کلی حس میگیرم. خیلیای دیگه هم مثل من گفتن اون امضای FS از طراحی ها حذف شده (اصولا FS دیزاین های خیلی خاص و عجیب و غریبی انجام میده) و خیلیا حتی با دیزاین جدید Flame Lurker هم مشکل دارن و از طراحی Vanguard هم راضی نیستن. حتی رنگ بندی و نورپردازی هم عوض شده و توی این قضیه دخیله. یکی حرف خیلی جالبی زد؛ گفت که طراحی های بازی به سمت Diablo 3 رفتن و انگار این طراحی ها رو از شیاطین اونجا الهام گرفتن. دقت کردین همینطوره؟ این ترد رو چک کنین حتما. آرتیست های مختلفی اومدن گفتن دلیلش چیه و چه حسی دارن:


بازم میگم نه اینکه ناراضی باشم. اصلاً. فقط حس اتمسفر رو به هیچ وجه نمیگیرم از این عکس ها.
Shadow of the Colossus که فیلتر داشت می تونستی رنگ و افکت فیلم گرین بهش بدی احتمال خیلی زیاد اینم همینطوره باشه. ولی بلوپوینت بیشتر گرافیک رو شبیه God of War 2018 کرده تا دیابلو 3.
 
  • Like
Reactions: Safety & Peace

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or