Multi Platform DEATHLOOP

سازنده
َArkanes
تاریخ انتشار
September 2021
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
45745844365346.jpg

Developers Arkane Studios
Publishers Bethesda Softworks
Release Date September 14
Platforms PC, PlayStation 5


IF AT FIRST YOU DON’T SUCCEED… DIE, DIE AGAIN
From the team at Arkane Lyon comes an innovative take on first-person action. "DEATHLOOP" transports players to the lawless island of Blackreef in an eternal struggle between two extraordinary assassins. Explore stunning environments and meticulously designed levels in an immersive gameplay experience that lets you approach every situation any way you like. Hunt down targets all over the island in an effort to put an end to the cycle once and for all, and remember, if at first you don’t succeed… die, die again.


DEATHLOOP_AnnounceStills_Postcard.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesCorner.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtShot.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Jump.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Jules.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtShoot.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Guns.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesFight.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Standoff.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtBack.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesSnipe.jpg

D9hewUzWwBMX2-J.jpg D9hev00XkAEAa_v.jpg D9hev07X4AUtF0d.jpg D9hev0xXoAI8rQk.jpg

https___images.ctfassets.net_rporu91m20dc_6KQNVeHCcVX2wDTBVpDdM8_a51a9afb9f799d517eb7b0fee65c2...jpg
یه سری اطلاعات جالب:

- شخصیت اصلی بازی Colt هستش که میخواد Loop رو بشکنه و این کار با کشتن اهداف مشخصی انجام‌پذیره ولی Juliana در مقابلش قرار داره و نقش محافظ رو ایفا میکنه تا Loop شکسته نشه.

- بازی در نقش Juliana هم قابل انجامه ولی یه نکته‌ای داره! بصورت آنلاین وارد بازی بقیه‌ی پلیرا میشی و در حالی که طرف مقابل در نقش Colt داره بازی میکنه، با Juliana سعی میکنی جلوی پلیر دیگه رو بگیری. این یعنی وقتی داری آنلاین بازی میکنی، ممکنه یه پلیر دیگه در نقش Juliana در مقابلت قرار داشته باشه و دنبال شکار کردنت باشه.

- خبر خوب اینه که هنوز تمرکز روی کمپین و داستان هستش و اگه آفلاین بازی کنی Juliana به عنوان هوش مصنوعی توی بازی حضور داره و حتما نیازی نیست آنلاین باشی. جالب اینه میتونی یه میکسی از هوش مصنوعی و پلیر آنلاین رو انتخاب کنی...یعنی بعضی مواقع پلیر آنلاین در مقابلت قرار بگیره و بعضی مواقع AI. رویکرد پیشنهادی Arkane هم همینه چون باعث تنوع و سوپرایز میشه.
حس میکنم یه جورایی سعی کردن اون ایده‌ی تلفیق سینگل‌پلیر و مولتی‌پلیری که واسه The Crossing داشتن رو اینجا به یه شکل دیگه‌ای پیاده‌سازی کنن.

- هر دو شخصیت دارای یه سری قابلیت‌های مشترک هستن ولی یه سری قابلیت‌های متفاوت هم دارن...مثلا Colt میتونه از دستگاه‌های هک استفاده کنه و Juliana میتونه در ظاهر کل آدم‌های شهر ظاهر بشه!

- ماموریت‌های بازی هم دیزاین جالبی دارن...هدف نهایی شکستن Loop هستش و باید 8 تا هدف رو بکشی توی یه روز...اگه حتی یه هدف باقی بمونه، روز دوباره ریست میشه. میشه آزادانه هر ماموریت اصلی و فرعی رو به ترتیبی که دوست داری انجام بدی و اهداف رو شناسایی کنی. بیشترین آزادی عملی هستش که تا حالا توی بازیهای Arkane دیدیم.

در نهایت هم لعنت به سونی و بتزدا که برداشتن این بازی رو انحصاری کردن...آخه چه دلیل و منطقی داره که این بازی فقط نسل بعدی باشه...برنامه داشتم بازی رو روی کنسول‌های همین نسل تجربه کنم...حالا یه جورایی دارن مجبورم میکنن همون زمان لانچ PS5 بخرم :|

تاریخ عرضه هم همین امساله Holiday 2020...بازی 4K و 60 فریم اجرا میشه + قابلیت‌های Dual Sense رو ساپورت میکنه.
 
آخرین ویرایش:

Seventy One

اگه فردارو گرفتن از تو نترس امشب درازه ...
کاربر سایت
Dec 14, 2010
887
نام
Ali
تو یکی از نقد ها نوشته بود حدود ۱۵ ساعت طول کشید داستان بازی. گرافیک بازی هم نخیر نسل نهمی نیست به هیچ وجه
برای همین پرسیدم . چون گیم پلی های یازی رو که میدیدم خیلی تعجب کردم چرا گرافیک به نظرم ضعیف میاد خیلی عجیب بود ! 😏
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
نمیدونم چرا کسی از id tech 7 استفاده نمی کنه جز خود id با ماشین گیمز ، موتور به این بهینگی مشکلش چی هست که استفاده نمی کنن؟

بازی گرافیکش داغونه. من احساس میکنم Dishonored و Prey گرافیکشون بهتر بود.:|


بازیهایی با اون اتمسفر و نوع خاص گرافیک و رنگ بندی رو اساسا نمیتونم تحمل کنم !
انگار برای قرون وسطی ساخته شده و ی عده پلیر خاص !

متاسفانه این بازی هم از این نظر برای من تو همون کتگوری قرار گرفت :|

Frostbite چه بدی داشت !
بتلفیلد 1 رو ببین چه شاهکاریه !
 
  • Like
Reactions: kamyy

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,267
نام
وحید
برای همین پرسیدم . چون گیم پلی های یازی رو که میدیدم خیلی تعجب کردم چرا گرافیک به نظرم ضعیف میاد خیلی عجیب بود ! 😏
گرافیک شاید نسل بعدی تمام و کمال نباشه ولی ضعیف؟ اصلا و ابدا، خیلیم خوب و زیباست.
 

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
631
خوب من امروز خیلی سرم شلوغ بود و با این که بازی رو پریلود کرده بودم و صبح آنلاک شده بود شب بالاخره تونستم حدود دو ساعت بازی کنم. توی این مدت نظرات ملت رو میخوندم و به شدت نگرانم کرده بود. چند تا از مواردی که متوجه شدم این بود که بازی با VRR و Gsync و Freesync مشکل داره و باید از Vsync استفاده بشه، و فریم هم ترجیحا روی یک کسری از رفرش ریت مانیتور قفل بشه(که البته چیز جدیدی نیست). از طرفی هم خیلی ها اعلام می کردن که بازی با هر نوع Overlay مخصوصا ریواتیونر مشکل داشته و باعث کرش می شده، البته چند نفر هم میگفتن که با ورژن های جدید مشکل وجود داره نه با ورژن های قدیمی تر. سنگین بودن بازی هم که تقریبا همه در موردش صحبت می کردن و مخصوصا این که اول بازی کنار ساحل بازی سبک هست و وقتی به مپ های اوپن تر وارد بشی فریم افت شدیدی می کنه. و بزرگترین مشکلی که قبل از این که خودم بازی رو تست کنم شنیدم این بود که کنترل دوربین با موس لگ داره در حالی که با کنترلر روونه و این کلیپ هم یکی درست کرده بود که منظورش رو نشون بده:

جالب اینجاست که چند نفر دیگه هم اومدن گفتن روی نسخه ی PS5 همین تجربه رو ولی نه با حرکت دادن دوربین، بلکه با حرکت دادن کاراکتر دارن و حس روون بودن براشون نداشته:-?

خلاصه این که تمام این مشکلات وقتی بازی رو اولین بار اجرا کردم توی ذهنم بود و حسابی نگران و آماده ی ریفاند بودم، ولی الان بعد از دو ساعت بازی، واقعیتش خیلی از پورت ناراضی نیستم:-??برای شروع من تمام overlay ها رو روشن گذاشتم، یعنی Steam overlay, Rivatuner، Nvidia ansel، Xbox Gamebar همه روشن بودن و حتی ازشون هم توی این دو ساعت استفاده کردم، ولی مشکلی نداشتم و کرش یا مشکل دیگه ای مشاهده نشد. در مورد پرفورمنس، چون ۱۰۶۰ من جزء سیستم مینیموم پیشنهادی هست، شروع کار همه ی تنظیمات گرافیکی رو روی Low گذاشتم، با ریواتیونر فریم رو روی ۶۰ قفل کردم و dynamic Resolution هم روشن کردم(Digital foundry هم چند بار گفت حتما ازش استفاده کنید)، Vram usage رو هم ایگنور کنید که مثل این که چرت و پرت هست-برای من روی low با تکسچرهای درب و داغونش تمام ۶ گیگ Vram ام پر زده بود:))-:
2021-09-14-22-56-22.jpg
و نتیجه این بود که مپ اول اکثرا ۶۰ فریم رو میگرفتم و بعضی جاها فریم تا 55 میومد پایین(همه ی عکس ها از مپ اول هست):
20210914190256_1.jpg 20210914190426_1.jpg 20210914191004_1.jpg 20210914191510_1.jpg 20210914191622_1.jpg 20210914191810_1.jpg
از اونجایی که فریم دهی خوب بود و از نظر گرافیکی هم کیفیت تکسچر ها توی low خیلی پایین بود کل تنظیمات رو روی medium و تکسچر رو روی گزینه ی بالاتر از low که high هست گذاشتم، و مپ اول باز هم اکثرا ۶۰ فریم با کاهش فریم تا ۵۰ فریم داشتم، و بازی هم از نظر گرافیکی خیلی بهتر شده بود.
تا این که به مپ دوم که خیلی باز تر هست رسیدم و حرف ملت رو تایید می کنم، مپ اول آموزشی سبک هست و مپ دوم به بعد نشون دهنده ی پرفورمنس واقعی توی این بازی هست که نشون میده بازی نسبتا سنگینه. ولی در کل میتونم بگم deathloop از نظر فریم دهی فقط یک مقدار سنگین تر از مپ دوم Dishonored 2 هست! وقتی اولین بار وارد karnaca میشی و بازی یه مپ بزرگ و باز میذاره جلوت، اونجا هم به یه سمت مپ که نگاه می کردی افت فریم و سنگینی رو کاملا حس می کردی و به یه قسمت دیگه اش که نگاه می کردی خیلی سبک تر بود و یهو اختلاف ۲۰-۳۰ فریم بین این دو قسمت بود، توی Deathloop هم همینه و اینجاست که میفهمی دلیل قرار دادن ۱۰۶۰ به عنوان مینیموم ۳۰ فریم چی هست، چون با نگاه کردن به قسمت های سنگین مپ فریم تا ۳۵ هم تونست پایین بیاد(همه ی عکس ها همین مپ دوم هست، تفاوت واضحه):
20210914194717_1.jpg 20210914194759_1.jpg 20210914194843_1.jpg 20210914195129_1.jpg 20210914195148_1.jpg 20210914195231_1.jpg 20210914195306_1.jpg 20210914200508_1.jpg
البته این نتایج روی تنظیمات مدیوم بود و بنابراین اون سیستم مینیموم رو میشه یه مقدار اغراق شده در نظر گرفت. در ضمن در طول مدت عبور کردن از این مپ و مپ بعدی که هر دو باز هستن استاتری نداشتم که مورد تعجب ولی خوشحالی بود:D
و در مورد اون کلیپ روون نبودن موس توی تغییر دوربین، به عنوان کسی که در موردش شنیده و دیده بودم و در نتیجه میدونستم دنبال چی باید بگردم، خیلی به سختی حسش می کردم و طبق تجربه ی من چیز خاصی نیست.

در مورد خود بازی هم، توی این دو ساعت بازی از نظر mystery خیلی قوی بوده و دیالوگ هایی که بین colt و جولیانا رد و بدل می شده خیلی جذاب و well written بودن، ولی مپ ها به نظر من خیلی نه از نظر طراحی مرحله نه ظاهری خارق العاده نبودن و با Dishonored 2 هم که مقایسه می کنم حس می کنم اون بازی تعامل با محیط بالاتر و حتی پیچیدگی مراحل بیشتری هم داره. حالا باز هم صبر می کنیم و خواهیم دید ولی تا الان به نظر من یه بازی ۱۰/۱۰ واقعا نبوده.
در کل همون طور که اول گفتم به شخصه خیلی از پورت ناراضی نیستم، با این که از این همه نظرات منفی کاربرا مشخصه که مشکل هم کم نداره و چند عدد پچ احتمالا در راهه، ولی مشکل اصلی پورت واقعا فریم دهی و بهینه نبودنش نیست، بلکه استاتر ها و کرش کردن با overlay ها و کار نکردن درست Gsync و Freesync و روون نبودن بازیه. فکر ریفاند هم از ذهنم بیرون کردم چون هم این که بازی به اندازه ی کافی لذت بخش و درگیر کننده هست و مهم تر این که بازی رو قبل از این که آخرین بار توی آرژانتین گرون بشه خریدم:D

در ضمن، خود UE4 هم با این که موتور خیلی خوبیه، ولی کاملا گل و بلبل هم نیست و مشکلاتی داره. بازی های مخصوصا جهان بازی بوده که با همون UE4 هم افتضاح فریم میدادن و استاتر داشتن، مثلا تجربه ی من با maneater همین بوده:-"
2021-09-14-18-38-32.jpg
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
خوب من امروز خیلی سرم شلوغ بود و با این که بازی رو پریلود کرده بودم و صبح آنلاک شده بود شب بالاخره تونستم حدود دو ساعت بازی کنم. توی این مدت نظرات ملت رو میخوندم و به شدت نگرانم کرده بود. چند تا از مواردی که متوجه شدم این بود که بازی با VRR و Gsync و Freesync مشکل داره و باید از Vsync استفاده بشه، و فریم هم ترجیحا روی یک کسری از رفرش ریت مانیتور قفل بشه(که البته چیز جدیدی نیست). از طرفی هم خیلی ها اعلام می کردن که بازی با هر نوع Overlay مخصوصا ریواتیونر مشکل داشته و باعث کرش می شده، البته چند نفر هم میگفتن که با ورژن های جدید مشکل وجود داره نه با ورژن های قدیمی تر. سنگین بودن بازی هم که تقریبا همه در موردش صحبت می کردن و مخصوصا این که اول بازی کنار ساحل بازی سبک هست و وقتی به مپ های اوپن تر وارد بشی فریم افت شدیدی می کنه. و بزرگترین مشکلی که قبل از این که خودم بازی رو تست کنم شنیدم این بود که کنترل دوربین با موس لگ داره در حالی که با کنترلر روونه و این کلیپ هم یکی درست کرده بود که منظورش رو نشون بده:

جالب اینجاست که چند نفر دیگه هم اومدن گفتن روی نسخه ی PS5 همین تجربه رو ولی نه با حرکت دادن دوربین، بلکه با حرکت دادن کاراکتر دارن و حس روون بودن براشون نداشته:-?

خلاصه این که تمام این مشکلات وقتی بازی رو اولین بار اجرا کردم توی ذهنم بود و حسابی نگران و آماده ی ریفاند بودم، ولی الان بعد از دو ساعت بازی، واقعیتش خیلی از پورت ناراضی نیستم:-??برای شروع من تمام overlay ها رو روشن گذاشتم، یعنی Steam overlay, Rivatuner، Nvidia ansel، Xbox Gamebar همه روشن بودن و حتی ازشون هم توی این دو ساعت استفاده کردم، ولی مشکلی نداشتم و کرش یا مشکل دیگه ای مشاهده نشد. در مورد پرفورمنس، چون ۱۰۶۰ من جزء سیستم مینیموم پیشنهادی هست، شروع کار همه ی تنظیمات گرافیکی رو روی Low گذاشتم، با ریواتیونر فریم رو روی ۶۰ قفل کردم و dynamic Resolution هم روشن کردم(Digital foundry هم چند بار گفت حتما ازش استفاده کنید)، Vram usage رو هم ایگنور کنید که مثل این که چرت و پرت هست-برای من روی low با تکسچرهای درب و داغونش تمام ۶ گیگ Vram ام پر زده بود:))-:
View attachment 224817
و نتیجه این بود که مپ اول اکثرا ۶۰ فریم رو میگرفتم و بعضی جاها فریم تا 55 میومد پایین(همه ی عکس ها از مپ اول هست):
View attachment 224799View attachment 224800View attachment 224801View attachment 224802View attachment 224803View attachment 224804
از اونجایی که فریم دهی خوب بود و از نظر گرافیکی هم کیفیت تکسچر ها توی low خیلی پایین بود کل تنظیمات رو روی medium و تکسچر رو روی گزینه ی بالاتر از low که high هست گذاشتم، و مپ اول باز هم اکثرا ۶۰ فریم با کاهش فریم تا ۵۰ فریم داشتم، و بازی هم از نظر گرافیکی خیلی بهتر شده بود.
تا این که به مپ دوم که خیلی باز تر هست رسیدم و حرف ملت رو تایید می کنم، مپ اول آموزشی سبک هست و مپ دوم به بعد نشون دهنده ی پرفورمنس واقعی توی این بازی هست که نشون میده بازی نسبتا سنگینه. ولی در کل میتونم بگم deathloop از نظر فریم دهی فقط یک مقدار سنگین تر از مپ دوم Dishonored 2 هست! وقتی اولین بار وارد karnaca میشی و بازی یه مپ بزرگ و باز میذاره جلوت، اونجا هم به یه سمت مپ که نگاه می کردی افت فریم و سنگینی رو کاملا حس می کردی و به یه قسمت دیگه اش که نگاه می کردی خیلی سبک تر بود و یهو اختلاف ۲۰-۳۰ فریم بین این دو قسمت بود، توی Deathloop هم همینه و اینجاست که میفهمی دلیل قرار دادن ۱۰۶۰ به عنوان مینیموم ۳۰ فریم چی هست، چون با نگاه کردن به قسمت های سنگین مپ فریم تا ۳۵ هم تونست پایین بیاد(همه ی عکس ها همین مپ دوم هست، تفاوت واضحه):
View attachment 224805View attachment 224806View attachment 224807View attachment 224808View attachment 224809View attachment 224810View attachment 224811View attachment 224812
البته این نتایج روی تنظیمات مدیوم بود و بنابراین اون سیستم مینیموم رو میشه یه مقدار اغراق شده در نظر گرفت. در ضمن در طول مدت عبور کردن از این مپ و مپ بعدی که هر دو باز هستن استاتری نداشتم که مورد تعجب ولی خوشحالی بود:D
و در مورد اون کلیپ روون نبودن موس توی تغییر دوربین، به عنوان کسی که در موردش شنیده و دیده بودم و در نتیجه میدونستم دنبال چی باید بگردم، خیلی به سختی حسش می کردم و طبق تجربه ی من چیز خاصی نیست.

در مورد خود بازی هم، توی این دو ساعت بازی از نظر mystery خیلی قوی بوده و دیالوگ هایی که بین colt و جولیانا رد و بدل می شده خیلی جذاب و well written بودن، ولی مپ ها به نظر من خیلی نه از نظر طراحی مرحله نه ظاهری خارق العاده نبودن و با Dishonored 2 هم که مقایسه می کنم حس می کنم اون بازی تعامل با محیط بالاتر و حتی پیچیدگی مراحل بیشتری هم داره. حالا باز هم صبر می کنیم و خواهیم دید ولی تا الان به نظر من یه بازی ۱۰/۱۰ واقعا نبوده.
در کل همون طور که اول گفتم به شخصه خیلی از پورت ناراضی نیستم، با این که از این همه نظرات منفی کاربرا مشخصه که مشکل هم کم نداره و چند عدد پچ احتمالا در راهه، ولی مشکل اصلی پورت واقعا فریم دهی و بهینه نبودنش نیست، بلکه استاتر ها و کرش کردن با overlay ها و کار نکردن درست Gsync و Freesync و روون نبودن بازیه. فکر ریفاند هم از ذهنم بیرون کردم چون هم این که بازی به اندازه ی کافی لذت بخش و درگیر کننده هست و مهم تر این که بازی رو قبل از این که آخرین بار توی آرژانتین گرون بشه خریدم:D

در ضمن، خود UE4 هم با این که موتور خیلی خوبیه، ولی کاملا گل و بلبل هم نیست و مشکلاتی داره. بازی های مخصوصا جهان بازی بوده که با همون UE4 هم افتضاح فریم میدادن و استاتر داشتن، مثلا تجربه ی من با maneater همین بوده:-"
View attachment 224794
جوری که یوتیوب دیدم گویا Shadow Quality ـش خیلی سنگین میکنه بازیو، طرف با rx580 همه چیز High و شدو Low حدود 70-80 فریم تو مپ اول میگرفت همون شدو رو میکرد High تا 35-45 فریم اینا میریخت.
FSR ـو تست نکردی؟
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
بازیهایی با اون اتمسفر و نوع خاص گرافیک و رنگ بندی رو اساسا نمیتونم تحمل کنم !
انگار برای قرون وسطی ساخته شده و ی عده پلیر خاص !

متاسفانه این بازی هم از این نظر برای من تو همون کتگوری قرار گرفت :|

Frostbite چه بدی داشت !
بتلفیلد 1 رو ببین چه شاهکاریه !
کلا بازی های آرکین یک جوری هستند و همه پسند نیست . یک نوع خاص گرافیک و رنگ بندی .
 

Gen. Martinez

کاربر سایت
Nov 27, 2013
565
نام
تورین سپر بلوط
بازیهای آرکین شاهکار لول دیزاین و گیمپلی هستن و این بازی هم دقیقا از همین قاعده پیروی میکنه شما برید به مولتی پلیرهای مدرنتون برسید بازیهای قرون وسطایی آرکین رو بزارید واسه ما:D
بازی مشکل پرفورمنس داره که آپدیت میدن حلش میکنن این حرفهای شاخدار چیه میزنید بازی گرافیکش پایینه قرون وسطاییه و آشغاله این حرفا:D
آدم میاد تو تاپیک PC فک میکنه متای بازی 70 ـی چیزیه اصلا انگار نه انگار 88 شده:D
البته همیشه شما آدمای مدرن درست میگید ما قرون وسطاییا چی حالیمونه که بخوایم اظهار نظر کنیم:D
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
بازی واقعا هوش مصنوعیش فاجعس. من یه 4 ساعتی بازی کردم و از بازی خیلی هم خوشم اومده، ولی این هوش مصنوعیش واقعا مسخرس. این ور من دارم تیر اندازی میکنم، نارنجک پرت میکنم و صدای رگبار تیربار و مسلسل، 20 متر اونور نگهبانهای اونور حیاط دارن واسه خودشون تو محیط میچرخن یعنی من بدون تکون خوردن از محل درگیری میتونم قشنگ ببینمشون ولی هیییچ واکنشی اونا ندارن:)) دیزاین و ایده بازی عالیه و تا اینجا هم نمره خوبی به بازی میدم، اما یادم نمیاد همچین هوش مصنوعی جایی دیده باشم.
 

buggetz

کاربر سایت
May 25, 2021
368
کلا انتظارتون از گرافیک فنی بصری و هوش مصنوعی ش بیارید پایین وعلا میخوره تو ذوق تون . شاید با آپدیت بعد ها حل و فصل بشه

آدم میاد تو تاپیک PC فک میکنه متای بازی 70 ـی چیزیه اصلا انگار نه انگار 88 شده

بازی شاید در پلتفرم پی سی دچار اشکال باشه ولی در حد 10/10 نیست
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,454
نام
Nimo
بازیهای آرکین شاهکار لول دیزاین و گیمپلی هستن و این بازی هم دقیقا از همین قاعده پیروی میکنه شما برید به مولتی پلیرهای مدرنتون برسید بازیهای قرون وسطایی آرکین رو بزارید واسه ما:D
بازی مشکل پرفورمنس داره که آپدیت میدن حلش میکنن این حرفهای شاخدار چیه میزنید بازی گرافیکش پایینه قرون وسطاییه و آشغاله این حرفا:D
آدم میاد تو تاپیک PC فک میکنه متای بازی 70 ـی چیزیه اصلا انگار نه انگار 88 شده:D
البته همیشه شما آدمای مدرن درست میگید ما قرون وسطاییا چی حالیمونه که بخوایم اظهار نظر کنیم:D
بی ادب به مکتب بول شت اور چگونه توهین کردی ؟ :D
 

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
631
جوری که یوتیوب دیدم گویا Shadow Quality ـش خیلی سنگین میکنه بازیو، طرف با rx580 همه چیز High و شدو Low حدود 70-80 فریم تو مپ اول میگرفت همون شدو رو میکرد High تا 35-45 فریم اینا میریخت.
FSR ـو تست نکردی؟
حالا که گفتی گزینه های مختلف سایه ها رو تست کردم، و توی تجربه ی من تا high تغییرات فریم مینیموم بود، و Very high و ultra بود که خیلی تاثیر گذاشت. من احتمالا سایه رو همون روی مدیوم یا high میگذارم تا به قولی نه سیخ بسوزه نه کباب:D
FSR همون داینامیک رزولوشن هست که گفتم فعالش کردم:D یعنی اصلا وقتی گزینه ی FSR خاموش باشه گزینه های داینامیک رزولوشن هم خاموش هست. با این حال فقط گزینه ی quality (و یه بار هم خاموش) رو قبلا تست کرده بودم و اومدم گزینه های دیگه رو هم تست کردم. جهت این که جفتمون on the same page باشیم تنظیمات و توضیحاتش به این شکل هست:
20210915134543_1.jpg
کل تست هام برای گزینه های مختلف FSR رو توی این مکان که تا الان سنگین ترین مکان بازی بوده انجام دادم و نتایج به این شکله:
این با FSR کلا خاموش(۴۶ فریم):
20210915135451_1.jpg
این با FSR روشن ولی روی گزینه ی Quality هست که طبق توضیح، به بازی اجازه میده رزولوشن رو تا ۸۵٪ کاهش بده تا به فریم مورد نظر-که من ۶۰ فریم گذاشتم- برسه. توی چشم من افت رزولوشن تقریبا مشخص نیست و کیفیت تصویر تغییری نکرده ولی فریم افزایش پیدا کرده(۵۰ فریم):
20210915140137_1.jpg
این با FSR روشن ولی روی گزینه ی balanced هست که طبق توضیح، به بازی اجازه میده رزولوشن رو تا 75٪ کاهش بده تا به فریم مورد نظر-که من ۶۰ فریم گذاشتم- برسه. الان افت رزولوشن مقداری مشخصه(۵۳ فریم):
20210915140236_1.jpg
این هم با FSR روشن ولی روی گزینه ی performance هست که طبق توضیح، به بازی اجازه میده رزولوشن رو تا 50٪ کاهش بده تا به فریم مورد نظر-که من ۶۰ فریم گذاشتم- برسه. الان به نظر من دیگه رزولوشن نابود شده و تصویر کاملا مات هست، ولی خوب طبیعیه که بیشترین فریم رو هم داره میده(۵۶ فریم):
20210915140055_1.jpg
به نظر من FSR روی Quality قابل قبول هست:-??
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر