PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

INCENT∇

کاربر سایت
Dec 12, 2013
333
نام
مهران
دقیقا من اتفاقا برام جالب بود تو زمانی که مشکل جاذبه رو تونستن حل کنن!!! چجوری سلاحشون نیزه شوکردار میتونه باشه بجای اسلحه لیزیری:Gunner:

برای اینکه باز یک کیس سوژه ترول دیگه باز نشه ناچارا عرض می کنم:

اولا کارگردان خواسته از خشونت های حاضر و کلیشه های بکش بکش در صنعت گیم اجتناب کنه تا گام مثبتی در بستن دهان گزافه گوهایی مثل ترامپ برداره یعنی کسانی که بازی رو فقط در خشونت تعریف می کنند و می خوان تمام خشونت قشر جوان بخصوص آمریکایی هارو ربط به بازی های رایانه ای بدن

دوما کشتن تو این بازی هزینه زیادی برمیداره چه شما بکشی چه مول ها بکشند، چون باعث بوجود اومدن voidout میشه که هردو طرف متضرر خواهند شد. بنابراین مول ها فقط به شوک الکتریکی برای فلج کردن و دزدیدن بار قربانی بسنده می کنند. این اطلاعات بنظرم اسپویل نیست چون فقط اشاره کردم و قبل از انتشار بازی هم این اطلاعات عمدا منتشر شده بود. اگر کسی به اسپویل حساسه عبارت voidout رو سرچ نکنه.
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
برای اینکه باز یک کیس سوژه ترول دیگه باز نشه ناچارا عرض می کنم:

اولا کارگردان خواسته از خشونت های حاضر و کلیشه های بکش بکش در صنعت گیم اجتناب کنه تا گام مثبتی در بستن دهان گزافه گوهایی مثل ترامپ برداره یعنی کسانی که بازی رو فقط در خشونت تعریف می کنند و می خوان تمام خشونت قشر جوان بخصوص آمریکایی هارو ربط به بازی های رایانه ای بدن

دوما کشتن تو این بازی هزینه زیادی برمیداره چه شما بکشی چه مول ها بکشند، چون باعث بوجود اومدن voidout میشه که هردو طرف متضرر خواهند شد. بنابراین مول ها فقط به شوک الکتریکی برای فلج کردن و دزدیدن بار قربانی بسنده می کنند. این اطلاعات بنظرم اسپویل نیست چون فقط اشاره کردم و قبل از انتشار بازی هم این اطلاعات عمدا منتشر شده بود. اگر کسی به اسپویل حساسه عبارت voidout رو سرچ نکنه.
نمیدونم چرا این پاسخ رو به صاحب محترم تاپیک نمیدین من فقط گفته ایشون رو تایید کردم ../شاید دیوار ما ارتفاعش کمه:-?
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
من میخوام بازی رو تهیه کنم اما هرچی تریلر دیدم نفهمیدم فاز این بازی چیه:D سبکش چیه کوجیما چی رو میخواد به گیمر برسونه ؟ کسی نظری داره؟
اینطور که تو این تاپیک پیداست "باید "تهیه کنید زوره!!! و الا آدم احمق و نفهمی میشین که از گیم و ژانر و مشکلات روز و پیچش !! داستان بویی نبردین درضمن از تاپیک هم میندازنتون بیرون پس مثل بچه آدم صاف میرین و میخرین این بازی رو و اصلا هم حق ندارین ازش انتقاد کنید!!!!میگین نه یه چرخی تو تاپیک بزنین خود من امروز اینترنتی سفارش دادم نمیدونم تا شب بیارن یا بیوفته فردا...
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
آپدیت جدید ۱.۰۵ با حجم ۱.۴۸ گیگابایت

Optimized network functionality
Various performance improvements
Multiple problems fixed
Game balance adjustments
Translation quality improvements
Updated save data version
Various performance improvements
Multiple problems fixed​
 
آخرین ویرایش:

D.ace

کاربر سایت
Aug 6, 2011
795
نام
JoE
اون بخاطر آپگرید تنبانشه که تا یه حدی بار میتونی ببری! Skeleton رو میندازی توی تنبان نقطه صقلش کامل حفظ می شه :D البته همون هم لول داره که با بالاتر رفتنش بار بیشتری نصرت می بره، ولی کلا من با وسیله جنسا رو جابه جا می کنم :D از الان دارم به ماد PC فکر می کنم که احتمالا هلیکوپتر یکی از مادهاش باشه :)) البته سوالات زیادی ذهن منو مشغول کرده از جمله تکنولوژی های عجیب غریب، که وقتی در دسترسن چرا مثل قاطر و عصر پارینه سنگی وسایل رو زمینی باید جا به جا کرد(یه جا دیدم کارگر دیگه ای هم (نمیگم چی یا کیه) بار براشون میبره) اونجا گفتم اوسکول کرده همه رو، سلاح انمیها برام جای سوال داره چرا مثل گلادیاتورهاست و با تکنولوژی جدید ادغام شده... از این مدل چیزها که توی کت من نمیره بخاطر کلیت بازی باید به این شکل باشن!
سلاحشوناون مدلی هست چون فقط میخوان کارگو رو بگیرن و نکشنت خودت هم میدونی مردن چه عوارضی داره تو بازی :D
 
  • Like
Reactions: INCENT∇

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
سلاحشوناون مدلی هست چون فقط میخوان کارگو رو بگیرن و نکشنت خودت هم میدونی مردن چه عوارضی داره تو بازی :D

این مول ها خیلی خوبن من میرم تو منطقه اشون میزارم خفتم کننو همه ی کارگوهامو بگیرن، بعد که به هوش میام یه سر میرم بریج تجدید قوا و اسلحه میکنم و برمیگردم همشونو ناک اوت میکنم و هر چی دارن و ندارن بار کامیون میکنم و میبرم :D
 

INCENT∇

کاربر سایت
Dec 12, 2013
333
نام
مهران
نمیدونم چرا این پاسخ رو به صاحب محترم تاپیک نمیدین من فقط گفته ایشون رو تایید کردم ../شاید دیوار ما ارتفاعش کمه:-?

نه اختیار دارین، این بخاطر اینه که شما چون بازی رو نرفتید با خیال راحت پست هاتون رو می خونم اما بعضی پست های بعضی دوستان که احساس می کنم حاوی حتی minor spoil هست رو یه نظر می بینم یا سریع رد می کنم برای همین ندیدم اون پست رو:laughing:

من حتی سر اینکه تعداد اپیزودهای بازی برام برملا شده 3 روز هست همچین حس خوبی ندارم :laughing:

این مول ها خیلی خوبن من میرم تو منطقه اشون میزارم خفتم کننو همه ی کارگوهامو بگیرن، بعد که به هوش میام یه سر میرم بریج تجدید قوا و اسلحه میکنم و برمیگردم همشونو ناک اوت میکنم و هر چی دارن و ندارن بار کامیون میکنم و میبرم :D

خوشم میاد هرکی در مقابل هر دشمن و چالشی استراتژی خاص و منحصر به فرد خودشو داره که نشون از عمق و آزادی زیاد گیم پلی میده، استراتژی من بیشتر با کمک طناب و PCC Private Lock و....

یک ابزاری بنام Negate Scanner هست که تو همون اپیزود 3 بهش فکر کنم رسیده باشید و کارشم اینه که اسکن کارگو مول هارو خنثی می کنه

که ابزار خیلی مفیدی برام بود و تجربه بازی با مول هارو برام لذت بخش تر کرد که البته تایمینگ خاصی داره استفاده ازش.
 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,556
سلاحشوناون مدلی هست چون فقط میخوان کارگو رو بگیرن و نکشنت خودت هم میدونی مردن چه عوارضی داره تو بازی :D
منظورم همین ابتدایی بودنشه که چالش خاصی نداره و درگیری باهاشونو خیلی راحت می کنه! تله ای هم جز اسکن محیط در کار نیست، یه جورین آدم دلش نمیاد حتی بیهوششون کنه! بیشتر مواقع در حد چند نفر آخر میبندمشون بعد سریع کارمو انجام میدم میرم (نه از اون کارا :))فکرم نکنید که میشه انجامش داد!)که این حیوونیا خودشونو آزاد کنن برن رد کارشون، میلی اتک هم چون نابوده! درگیریهای نزدیک با اینکه سلاح سرد حمل می کنن و بیشتر در همین خلاصه می شه عمقی نداره.

پ ن؛ یه چیز فان بگم، وقتی محیطو اسکن می کنه، بعضی اوقات میرم اونور رود می شینم به این زبون بسته ها نگاه می کنم! زور میزنن از رود رد بشن :)) داستان داره رد شدنشون چه با وسیله چه پیاده، بعد از تلاش بسیار که رد میشن خیلی آروم پا میشم تارو مارشون می کنم!
 
آخرین ویرایش:

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
افلاین شدم برای اپدیت به اجبار اصلا بازی جالب نبود به نظرم استانداردی که کوجیما میگفت این بازی داره فقط باید اینکه ایتمهای پلیرهای دیگه بشه استفاده باشه ادم حس میکنه یکی دیگه اینجا بوده بیشترین لایک برای من قارچی بود که پرورش داده بودم:))
 

samadi741

کاربر سایت
Sep 23, 2017
716
نام
محمد
افلاین شدم برای اپدیت به اجبار اصلا بازی جالب نبود به نظرم استانداردی که کوجیما میگفت این بازی داره فقط باید اینکه ایتمهای پلیرهای دیگه بشه استفاده باشه ادم حس میکنه یکی دیگه اینجا بوده بیشترین لایک برای من قارچی بود که پرورش داده بودم:))

تکلیف کسی که بازی رو مثل من تهیه نکرده و مثلا ۶ ماه دیگه میخواد پلی بده چیه؟
اون موقع صد در صد ریزش کاربر زیاده و کسی تو سرورا نمیمونه این همه ساین و وسیله و اینا میپره عملا بازی برهوت میشه مگه اینکه ربات بزارن که اونم حسش میپره


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

PERSIANGAMER_313

کاربر سایت
Nov 1, 2019
77
دوتا از کاربردیترین سازه ها زیپ لاین و شارژر
IMG_20191113_180149.jpg
این جاده ها یه خوبی که دارن اینه توی قسمت وسط اگه برونین خودکار وسیله شارژ میشه
IMG_20191113_180300.jpg
واقعا بدون بخش آنلاین بازی به شدت رو مخ میشه و توصیه میکنم اصلا سمتش نرید نبود این پل ها وووو خیلی مسیر رو طولانی و خسته کننده میکنه
IMG_20191113_180234.jpg
 

PERSIANGAMER_313

کاربر سایت
Nov 1, 2019
77
تکلیف کسی که بازی رو مثل من تهیه نکرده و مثلا ۶ ماه دیگه میخواد پلی بده چیه؟
اون موقع صد در صد ریزش کاربر زیاده و کسی تو سرورا نمیمونه این همه ساین و وسیله و اینا میپره عملا بازی برهوت میشه مگه اینکه ربات بزارن که اونم حسش میپره


Sent from my iPhone using Tapatalk
همین الانم بازی جوری طراحی نشده که همه توی مپ باشن
شما و یه تعدادی پلیر دیگه توی مپ هستین و سازه های همدیگرو میبینین

چند ماه یا چند سال دیگم بلاخره اندازه چندتا مپ پلیر داره که تنها نباشید .
هر چند این بخش ساخت و ساز انقدر اعتیاد داره که هر چی بگذره بیشتر بیان و بمونن توی بازی
 
  • Like
Reactions: killzone1988

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
اصلا فکر نمیکردم بازی اعتیاد اور باشه اینقدر ولع دارم که پاهای سم خم میشه هر ایتم میبینم ور میدارم بدبخت به سختی راه میره بازی وقتی خودشو نشون میده که 10 ساعتی بازی کرده باشین اینقدر مکانیزم و ایتم های مختلفی داره که فقط یاد بگیری ولش نمیکنی به خصوص ساخت وساز(دوستان وقتی تعادلتون بهم میریزی میشه به جای l2r2دایره بزنین وضعیتش ثابت میشه)
 

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
نکته اینه شما نه تنها یک بازی میخری بلکه یه آلبوم موسیقی عالی هم کنارش داری که هر کدوم از آهنگاش در بهترین مکان و زمان ممکن در بازی پخش میشن! بعدشم آنلاک میشن و به آهنگهای موزیک پلیرِ اتاق شخصیتون اضافه میشن :D

خوندن tips های بازی خیلی میتونه کمکتون بکنه، و هر چند وقت یه بارم چیزای جدید بهش اضافه میشن.
خود آموزش ها بازی را منتشر کنیم مکانیک ها و نوآوری و ساختار گمیپلی بازی شرح داده میشود و تازه متوجه میشوند که بازی ساختن اونم از نو کوبیدن و آیپی جدید را نوآورانه خلق کردند کار هر سازنده ایی نیست. بازی تقریبا هر 20 دقیقه یک آموزش جدید و یک آیتم جدید داره بازی معرفی میکند .
 
  • Like
Reactions: PERSIANGAMER_313

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
برای اینکه باز یک کیس سوژه ترول دیگه باز نشه ناچارا عرض می کنم:

اولا کارگردان خواسته از خشونت های حاضر و کلیشه های بکش بکش در صنعت گیم اجتناب کنه تا گام مثبتی در بستن دهان گزافه گوهایی مثل ترامپ برداره یعنی کسانی که بازی رو فقط در خشونت تعریف می کنند و می خوان تمام خشونت قشر جوان بخصوص آمریکایی هارو ربط به بازی های رایانه ای بدن

دوما کشتن تو این بازی هزینه زیادی برمیداره چه شما بکشی چه مول ها بکشند، چون باعث بوجود اومدن voidout میشه که هردو طرف متضرر خواهند شد. بنابراین مول ها فقط به شوک الکتریکی برای فلج کردن و دزدیدن بار قربانی بسنده می کنند. این اطلاعات بنظرم اسپویل نیست چون فقط اشاره کردم و قبل از انتشار بازی هم این اطلاعات عمدا منتشر شده بود. اگر کسی به اسپویل حساسه عبارت voidout رو سرچ نکنه.
سپاس از توضیح ات ولی لذتش به پیشروی در بازی و خواندن مصاحبه ها نوشتاری است که این اطلاعات و داستان های شاد و غمیگین- توضیح پلات بازی و ترمینولوژی علمی و شبه علمی که بازی خودش را روی آن سوار کرده است . چیزی که خیلی از بازیها ارایه نمیدهند من عاشق این خرده داستنها هستم . تکمیل کننده داستان گویی محیطی و کات سین ها است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر