PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
نزدیک ۱۷ ساعت بازی کردم نمیدونم چرا به هر دری میزنم از بازی خوشم بیاد نمیشه هی به خودم میگم بزار برم جلوتر شاید بهتر بشه اما خبری از بهتر شدن نیست.کلا فقط راه رفتن و بسته بردن از نقطه آ به ب همین.فقط یه مثال بزنم یجا باید یه بسته ببرید جایی که خیلی سخت و زمان بر هستش وقتی میرسید اونجا دوباره یه ماموریت میده این همه را باید برگردید نقطه اول دوباره که میرسید اونجا در کمال تعجب برای بار سوم دوباره باید برگردید مکان دوم.واقعا نمیفهمم تو مغز این بشر کوجیما چی میگزره.یکسری دوستان دیدم میگفتن حس تنهایی و لذت قدم زدن تو محیط و ....کجاش لذت داره وقتی همش باید مراقب بارتون باشید نریزه یا مواظب bb باشید گریه نکنه یا توی محیط bt ها گیر نیوفتید خلاصه هیچ لذتی نداره.در مورد داستان و کات سین ها حتی اونم جذابیت نداره بالای ۹۰ درصد کات سین های بازی تا الان صحبت کردن سم با یه نفر دیگه هست همین .کجان اون کات سین های خفن متال که قبلش سیو نگه میداشتیم ۱۰۰ بار ببینیمشون.
خودمم نمیدونم چرا دارم بازی میکنم شاید به امید ادامه بهتر :(
 

INCENT∇

کاربر سایت
Dec 12, 2013
333
نام
مهران
نزدیک ۱۷ ساعت بازی کردم نمیدونم چرا به هر دری میزنم از بازی خوشم بیاد نمیشه هی به خودم میگم بزار برم جلوتر شاید بهتر بشه اما خبری از بهتر شدن نیست.کلا فقط راه رفتن و بسته بردن از نقطه آ به ب همین.فقط یه مثال بزنم یجا باید یه بسته ببرید جایی که خیلی سخت و زمان بر هستش وقتی میرسید اونجا دوباره یه ماموریت میده این همه را باید برگردید نقطه اول دوباره که میرسید اونجا در کمال تعجب برای بار سوم دوباره باید برگردید مکان دوم.واقعا نمیفهمم تو مغز این بشر کوجیما چی میگزره.یکسری دوستان دیدم میگفتن حس تنهایی و لذت قدم زدن تو محیط و ....کجاش لذت داره وقتی همش باید مراقب بارتون باشید نریزه یا مواظب bb باشید گریه نکنه یا توی محیط bt ها گیر نیوفتید خلاصه هیچ لذتی نداره.در مورد داستان و کات سین ها حتی اونم جذابیت نداره بالای ۹۰ درصد کات سین های بازی تا الان صحبت کردن سم با یه نفر دیگه هست همین .کجان اون کات سین های خفن متال که قبلش سیو نگه میداشتیم ۱۰۰ بار ببینیمشون.
خودمم نمیدونم چرا دارم بازی میکنم شاید به امید ادامه بهتر :(

ناراحت شدم پستتونو خوندم، حیف هست شما که سری متال رو دوست داشتید از بازی لذت نمی برید، بنظرم با قسمت asynchronous یا مولتی پلیر ناهمزمان بازی (کمک بهم،گرفتن فیدبک، ساختن راه پل و طناب و...) بیشتر بازی کنید، عمده وقت من به همین قسمت گذشته و از لحظه اول هم لذت بردم و عجله ای برای اتمام بازی ندارم.

مثلا امروز از یک بیس متعلق به مول ها یه ماشین باربر دزدیدم و باهاش رفتم به منطقه پر از BTها که یک پناهگاه پر از سیمان و فلز اونجا بود که با گذشتن از چالش های شیرینی که بازی داشت خلاصه آهن و فلز رو بار زدم بردم به یک Auto Paver یا همون جاده ساز و یک جاده ساختم و تا الان حدود 5000 لایک گرفتم که حس خوبی بود و مسیر رفت و آمد با موتور و ماشین هم برای همه راحتتر شد.

باقی وقتم رو به ماموریت های فرعی (Standard Orders) اختصاص دادم و یه سری امکانات گرفتم که یکیشون همونی بود که تو تریلرها دیدیم و اسپویلم نیست یعنی پای مکانیکی (Power Skeleton) و با انجام ماموریت های بیشتر برای اون NPC که این وسیله رو بهم داده بود لول آپش کردم تا شارژ کمتری مصرف کنه، این پا برای حفظ تعادل و تحمل وزن بیشتر خیلی مفید بود و باربری رو برام خیلی راحت و شیرینتر کرده.

امیدوارم با قسمت asynchronous بازی ارتباط برقرار کنید و بازی براتون شیرین تر بشه.
 
آخرین ویرایش:

Pedirahimzadeh

کاربر سایت
Jun 24, 2015
392
نام
پدرام
سلام دوستان . وقت همگی بخیر باشه . یک درخواست داشتم ازتون
من حدودا 40 ساعت گیم پلی رو انجام دادم و واقعا از لحظه به لحظه این ساعات هم لذت بردم . احساس میکنم ابعاد جدیدی از ساختار یک بازی نوآورانه رو تجربه کردم ...
اما بخاطر ضعف نسبی در زبان انگلیسی بعضی از پیچش های بازی رو متوجه نشدم . ممنون میشم اگر دوستی در روند بازی بالاتر از من یا همراه من هستش برام اتفاقات بازی رو کمی توضیح بده .
من در حال حاضر چپتر هشت رو شروع کردم و کاملا از روند داستانی خارج شدم تا موضوعات قبلی رو کاملا درک کنم . چون حس میکنم مطلب مهمی رو از دست دادم .
سئوالاتم رو در قالب اسپویلر میپرسم :Lovestruck: ( لطفا دوستانی که قبل از چپتر هشتم هستند اسپویلر رو باز نکنن )
1 - اگر اشتباه نکنم در چپتر پنج شما با خواهر ماما آشنا میشید و بخاطر اتفاقاتِ زندگی شخصی Lockne در گذشته با شما معاشرت و همکاری نمیکنه . بازی به شما میگه برگردید و نظرش رو عوض کنین که شما به بیس ماما میرین . دوست دارم بدونم دقیقا اونجا ماما چه دیالوگی بابات ارتباطش با BB میگه که سم ارتباطشون رو از هم قطع میکنه ... چون جلوتر که شما این دو جسم و روح رو وارد یک بدن میکنید داستان قشنگ و عاطفی ای شکل میگیره ...
2 - کمی جلوتر وقتی شما به جستجوی BB به مشکل خورده میرین DeadMan یک سری اطلاعات بابات Other SIde و چرایی بوجود اومدن Bitch Things میده . خیلی دوست داشتم این رو هم بدونم . حتی اطلاعات جالبی هم راجب به وجودیت خودش میده که اونارو تا حدودی متوجه شدم و اطلاعاتی که از Other Side و Lou میده رو نه
اگر دوستی زحمت پاسخ گویی رو بکشه خیلی ممنونش میشم . آی دی تگلرامم هم Pedirahim هستش که اگر اونجا بهم مسیج بده و با هم بیشتر تعامل کنیم دو چندان ممنونش میشم
[/ISPOILER]
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
به نظرم بهترین بخش گیم پلی بازی مربوط میشه به کوه نوردی اللخصوص اگر به کوهستان برفی بزنید
یه مرحله ای یک بار بهتون میده که باید از کوهستان ردش کنید کاری ندارم باید حواستون خیلی شدیدا به بار مورد نظر باشه
اون به کنار ولی کوهستانش واقعا چالش باحالیه برای عبور مرور
حتما برای زمانی که میخواید بزنید به دل کوه دو سه تا Ladder و یک Climbing Anchor همراه داشته باشید که گیر نکنید وسط راه :D
وقتی تو اون مرحله از کوه رد میشید و میاید پایین که به مقصد برسید یک موزیک رویایی دوباره مهمونتون میکنه که عجیب حال روح آدمو خوب میکنه
حیف که خیلی ها از ابتدای بازی دارن این اثر رو دراپ میکنن قبول دارم بعضا خسته کننده میشه منم خودم خیلی جاها احساس خستگی میکنم ولی در ادامه بازم سورپرایز های شیرینی در پیشه
یه جوری کار ساخته شده که واقعا باید وقتی حوصله و وقت کافی دارید بشینید سر بازی وگرنه دیوانتون میکنه
اصلا میدونید چیه ؟ کوجیما میدونه از پشت گیم پد کنسول به تن شما دسترسی نداره برای همین جوری کار طراحی شده که مغز و روح آدم رو خسته کنه

حس میکنم کاش کوجیما برای آغاز کار این دنیا رو انقدر سورئال طراحی نمیکرد
یک دنیای آخرالزمانی که قابل درک تر بود احساس میکنم کمک شایانی به همه پسند شدن بازی میکرد
ولی خب کوجیما هستش و رویای دنیاهای دیوانه وار تو سرش
 

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
داستان بازی واقعا عالی اولش فکر میکردم کات سین طولانی خسته کننده میشه ولی اصلا نمیفهمم کی تموم میشه مثل فیلم سینمای ادم جذب میکنه به خصوص کارگردانی صحنه هاش از بعضی فیلم بهتر شده یه چیزی که برام جالب بود توی کوهستان وقتی تاچ زدم سم وقتی صدا زد صداش منعکس شد نابودم کرد تا الان چنین تجربه تو بازی ندیده بودم با توجه به داستان بازی و اتفاقاتی که میفته به نظرم گیمپلی مثل متال برای بازی بیمزه میشد تفنگ ak47بگیری bt بزنی الان میفهمم خالی بودن محیط بازی تنهای سم مراقبت از bbچقدر با داستان همخوانی داره موسیقی جای که انتظارشو نداری پخش میشه که ادم حس میکنه جای سم بازی دارای 2 حالت یا ازش متنفر میشی یا مثل من عاشقش میشی همین سیستم راه رفتن متفاوت وقتی کنار رود میری یه جور راه میره از کوه میای پایین یه جور در کل به نظرم تجربه بازی واجب یه جورای ادم تو بازی دلش میخوادهی بار ببره(دیروز از سر کار برمیگشتم بارون گرفت یاد bt و رنگین کمون افتادم رفتم تو حس حالی داد)
 

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
من اواسط چپتر 3 هستم، تا به حال تنها چیزی که مشاهده کردم یک اثر عالی دیگه از کوجیماست.
انگار این بشر فقط داره برای من بازی میسازه. اصلا میدونه من چی میخوام همونو میسازه.
اینقدر اینجا بعضیا از بازی بد تعریف کردن و گفتن دراپ کردن و اینا، کم کم رو منم تاثیر گذاشته بود و با یک دید منفی بازی می کردم. انگار دوست داشتم از بازی بدم بیاد از بس تبلیغات منفی شنیدم علیه بازی. بر خلاف عده ای که تلاش می کردند به زور از بازی لذت ببرند من تلاش می کردم به زور از بازی بدم بیاد!! فکر می کردم اگه از این بازی خوشم بیاد یعنی سطح توقع و استاندارد من از یک بازی اینقدر پایینه که بازی ای که خیلی ها براشون کسل کنندست واسه من اینقدر جذابه.
اما الان دیگه واقعا نمی تونم انکار کنم این بازی لحظه لحظش برای من شاهکاره. حتی گیم پلی بازی هم اصلا برام خسته کننده نیست هیچ، پر از نوآوری و ابتکارات جدیده و هر لحظه هم داره به امکانات گیم پلی اضافه میشه. مهم اینه که آدم بتونه از تک تک ابزار بازی که در طول ماموریت های مختلف به بازی اضافه میشه به بهترین شکل استفاده کنه. نه اینکه سرشو بندازه پایین با فشردن دکمه L3از نقطه شروع بره نقطه پایان تا ببینه تو نقطه پایان چه خبره؛ و وقتی میبینه خبر خاصی نیست باعث میشه از بازی ناامید بشه.
اما یکی مثل من از بودن تو مسیر لذت میبره و وقتی میرسه به مقصد دوست داره هر چه سریع تر دوباره ماموریت جدید بگیره و بزنه به کوه و کمر :D
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,945
نام
امین پاشاپور
من بخاطر بودجه محدود مونده بودم بین این بازی و استار وارز کودوم رو بگیرم. وچون اولویت اصلی من تو بازیا گیمپلی هست، و این بازی انگار گیمپلی زیاد غنی و پر محتوایی نداره تصمیم گرفتم استار وارز رو بخرم. و انشالاه بعدا که بازی ارزون شد میخرم و بازیش میکنم. ولی با قدرت میگم که کوجیمی یه نابغه و اقای خاص تو صنعت گیم هست و حتما حتما بازیش خوبه و خاص. کل کودکیمون رو با متال گیر زندگی کردیم.
یه روزی میرسه که تجربش کنم

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
  • Like
Reactions: guppy

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,934
دوستان اگه کسی درمورد خرید اکانت بازی (قانونی ظرفیت 2) اطلاعات داره لطف کنه بیاد pv بنده چند تا سوال دارم که جنگی بعدش برم دیگه بخرم
پ.ن: دو سالیه فقط سوییچ داشتم
قبلشم ps4 هک شده و قبلشم اریج خور با دیسک میزدم. اصلا وارد نیستم به جریان این اکانتها.
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,945
نام
امین پاشاپور
دوستان اگه کسی درمورد خرید اکانت بازی (قانونی ظرفیت 2) اطلاعات داره لطف کنه بیاد pv بنده چند تا سوال دارم که جنگی بعدش برم دیگه بخرم
پ.ن: دو سالیه فقط سوییچ داشتم
قبلشم ps4 هک شده و قبلشم اریج خور با دیسک میزدم. اصلا وارد نیستم به جریان این اکانتها.
هر اطلاعاتی در مورد اکانت ها میخوایین بپرسین

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Cait Sith

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر