PlayStation Death Stranding 2: On The Beach

سازنده
Kojima Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
ds2_keyimage_withoutreleasedate_16x9.png

سازنده: Kojima Production
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: 26 ژوئن 2025

"دث استرندیگ 2 ژانر استرند را بازنگری خواهد کرد."
استاد هیدئو کوجیما B-)

سم و یارانش سفری فراتر از UCA را برای وصل کردن آدمها به یکدیگر آغاز میکند تا نسل انسان را از خطر انقراض نجات دهند, و در طول این سفر با موانع زیادی همچون دشمنان فراطبیعی و سوال های سختی همچون "آیا ما باید به یکدیگر وصل میشدیم؟" رو به رو میشوند.
photo_2024-02-06_18-21-04.png
اطلاعات داستانی:

1. نام کامل بازی Death Stranding 2: On The Beach است.

2. علاوه بر بازگشت سه شخصیت سم, فرجایل و هیگز , دو شخصیت جدید به نام Tomorrow و Rainy با هنرپیشگی Elle Fanning و Shioli Kutsuna به مجموعه دث استرندینگ اضافه خواهند شد.
مدل کارگردان معروف جورج میلر, در نقش شخصیتی به نام Tarman در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

3. کوجیما پس از وقوع کرونا مجبور به بازنویسی قسمت دوم شده.

4. براساس گفته این بازیساز بزرگ, اگر الی فنینگ پیشنهاد همکاری اش را قبول نمیکرد, او مجبور به بازنویسی بخشی از بازی میشد, شخصیت فنینگ در بازی مرموزه و ممکنه دوست یا دشمن شما باشه.

5. مدل کارگردان معروف جورج میلر, در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

6. مدل کارگردانی دیگری به نام فیف آکین در بازی است که نقش عروسکی کوچک شبیه عروسک های ژاپنی bunraku را ایفا میکند, او سم را در سفر هایش همراهی میکند و میتواند با او درباره بارهایش صحبت کند, اینکه چرا او به شکل مترسک درآمده در طی داستان مشخص میشود.

7. شخصیت هیگز زنده شده و بار دیگر شخصیت منفی است, همچنین گفته شده که او ممکن است در قسمتی از داستان به شما علیه روبات های سامورایی کمک کند.

8. شخصیتی با لباس نینجای سایبورگی, مشابه گری فاکس از متال گیر در این بازی وجود دارد.

9. "فرجایل گروه جدیدی به نام Drawbridge را تشکیل داده تا مناطق بیرون از UCA را بهم متصل کند. او رهبر این گروه بوده" و دیگر مثل گذشته خودش ضعیف نیست, دست دوم فرجایل نقش بزرگی در بازی دارد.

10. سفینه ای که در تریلر دیدیم ماگلان یا ماژلان نام دارد. این سفینه یک پایگاه متحرک است که سم را در باربری هایش همراهی میکند. همینطور به زیر زمین هم میرود.

11. بازی در قاره ای متفاوت از آمریکا جریان داره, جایی که سم برای وصل کردن Chiral Network بهش سفر میکنه. برای متصل شدن مناطق خارج یک گروه خصوصی باید وارد عمل شود چرا که اگر UCA دست بکار شود عملش به عنوان یک حمله شناسایی میگردد.

12. حظور بازی سازانی همچون سم لیک و نیل دراکمن به عنوان بازیگر مهمان در بازی تایید شده.

13. شخصیتی مشابه سالید اسنیک با هنرپیشگی لوکا مارینلی معرفی شد. کوجیما در گذشته گفته بود که او گزینه مناسبی برای اسنیک در یک اقتباس سینمایی از متال گیر است.
نقش این شخصیت به کلیف در قسمت اول شباهت دارد. مردی که گذشته مجبور به انجام کارهای کثیف شده است.

ds2_sxsw2025_screenshots013.jpg

اطلاعات گیم پلی:

1. تریلر روی PS5 اجرا میشده, کوجیما فکر میکنه که گرافیک بازی بهتر هم میشه. به گفته کوجیما "است های بازی آماده اند و فقط باید بسازیمشون." دوبله ژاپنی بازی امسال شروع میشه تا به عرضه بازی در 2025 برسه.

3. سم حالا میتونه کیفش رو برای راحت تر حرکت کردن و مبارزه دربیاره.

4. محیط بازی بصورت ریل تایم میتونه تغییر فرم بده. جاده ها میتونن توسط زمین لرزه نصف بشن, جتگل ها بسوزن, سیل بیاد و...

ds2_sxsw2025_screenshots005.jpg

5. وقتی که سم شبکه کایرال را وصل میکند, سفینه ماژلان میتواند آزادانه به این مناطق سفر کند. همچنین میتوانید سفینه را خبر کنید که به دنبالتان بی آید.

ds2_sxsw2025_screenshots002.jpg

6. بازی تعداد زیادی وسایل نقلیه داره.

ds2_sxsw2025_screenshots006.jpg

7.دشمنان جدید همچون سگ های رباتی در تریلر دیده میشود.

ds2_sxsw2025_screenshots009.jpg

8. فوتومد تایید شده است.

ds2.jpg

----------------------------------------------------------------------

7. طبق گفته کوجیما موشن کپچر و صداپیشگی بازی به پایان رسیده.

8. دث استرندیگ 2 در سال تاریخ 26 ژوئن 2025 عرضه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
برای دوستانی که اولین باره میخوان این بازی رو تجربه کنن:
1. همونجوری که تو یه بازی شوتر شما با یه شاتگان یه تارگت دور رو نمیزنید، این بازی هم قوانینی داره که اگر رعایت نکنید ممکن به اندازه همون مثال بالا، بازی براتون خسته کننده و بی منطق باشه.
۲. هدف اصلی گیم پلی، رسوندن محموله با ‌وضعیت “سالم” به مقصد هست. اگر این سالم رسوندن رو فاکتور بگیرید و براتون مهم نباشه ممکنه خیلی از ملاحظات که میتونه گیم پلی رو جذاب کنه، اضافی به نظر برسه برای مثال، افتادن به محموله دمج میده و باید کلی برنامه ریزی کنید که این اتفاق نیفته. حالا اگر این مسئله برای شما مهم نباشه نه راهتون رو درست انتخاب میکنید، نه کارگو رو بالانس میکنید، خیلی راحت وارد درگیری میشید، حتی آیتم های مهم رو برنمیدارید همراهتون و خیلی ملاحظات دیگه رو رعایت نمیکنید که در نهایت گیم پلی نصف جذابیتش رو از دست میده.
۳. بازی در کل آسونه و اگر میخواید لذت بیشتری ببرید رو درجه سختی Brutal بازی کنید. اینجوری تشویق میشید که از آیتم ها درست تر استفاده کنید. به جز باس فایت ها که یکم سخته به نظرم این درجه سختی بالانس هست.
۴. منوهای بازی ممکنه در نگاه اول گیج کننده به نظر برسن ولی ازون چیزی که فکر میکنید خیلی ساده ترن. برای مثال برای مدیریت کارگو، دو چیز مهمه، یک آیتم اصلی تو بک پکت باشه، و دو با گرفتن مثلث خودش به صورت اتوماتیک کارگو رو به بهترین شکل بالانس میکنه روی بدن. تو‌ این قسمت یه quick menu هم به بازی اضافه شده که با استفاده از مثلا دکمه جهت بالا میتونید حین بازی کارگو رو خیلی ساده مدیریت کنید.
۵. تعداد تریک ها و نکات گیم پلی خیلی زیادن و اتفاقا یکی از ویژگی های جالب گیم پلی فهمیدن این نکاته. برای مثال زمان طوفان شن و باد شدید کنار دیوار راه برید یا… سعی کنید اوایل بازی این اطلاعات رو یاد بگیرید و خیلی سریع اسکیپ نکنید همه چیز رو.
۶. اوایل بازی سعی نکنید خیلی ایده آل گرا باشید و همه ی مپ رو بگیردید یا همه مأموریت های فرعی رو انجام بدید. در ادامه آیتم هایی میگیرید یا آپگرید هایی میکنید که انجام دادن مأموریت ها رو آسون تر و لذت بخش تر میکنه.
۷. گیم پلی با معرفی کردن آیتم های جدید تکامل پیدا میکنه و هر کدوم مخصوص شرایط خاصی هستن. از آیتم ها و وسایل نقلیه استفاده کنید و زیاد نگران کمبود منابع نباشید. برای مثال تو این بازی ساخت و ساز اهمیت داره، همیشه باید حداقل یک آیتم pcc همراهتون باشه.
۸. ممکنه پرفورمنس ها یا دیالوگ های آکوارد زیاد ببینید. در نظر داشته باشید که نویسنده بازی ژاپنیه و با وجود لوکالایز کردن و ترجمه ممکنه خیلی از دیالوگ ها و فرهنگ گفتاری ژاپنی خوب منتقل نشه.
۹. اطلاعات داستانی خیلی زیاد داده میشه که ممکنه فهمیدن منطق دنیای بازی رو سخت کنه، مخصوصا برای کسی که بار اوله وارد دنیای DS میشه. بهترین حالت این که برید قسمت اول رو بازی کنید. اطلاعات داستانی این قسمت هم توی یه قسمت جدا به اسم Corpus نوشته میشه که اگر قسمتی از بازی رو متوجه نشدید میتونه خیلی کمکتون کنه.
همین دیگه اگر واقعا دیدید هر چی زور میزنید بازی نمیچسبه بهتون پس بازی برای شما ساخته نشده، بیاید اینجا مسخره کنید گیم پلی و کوجیما رو :D
 
بازی های کوجیما برای مخاطب خاص هست و خیلی حوصله می خواهد

مورینیو صنعت گیمه
با یکی بحث میکردم از بازی دفاع میکردم ، میگفت حوصله سر بره من دنبال هیجانم ، گفتم خب دادن بهت پلی نده 😒
ولی واقعا نمیدونم به این دسته‌ از دوستان چی بگم!
 
با یکی بحث میکردم از بازی دفاع میکردم ، میگفت حوصله سر بره من دنبال هیجانم ، گفتم خب دادن بهت پلی نده 😒
ولی واقعا نمیدونم به این دسته‌ از دوستان چی بگم!
خیلی از اینها کمی که سنشون بالاتر رفت متوجه میشن چی رو از دست دادن و برمیگردن اینها رو بازی میکنن.
یکسری هم که کلا تا آخر عمرشون محتواهایی مثل این رو از دست میدن ، اونها رو کاریشون نمیشه کرد.

فقط هم بازی نیست.
تو کتابها ، فیلم ، سریال و... از این محتواها زیاد داریم که یکسری به بهانه های مختلف نمیخوان تجربشون کنن.
به این عده که رسیدی پافشاری کردن و هی دلیل و... آوردن که اونطور که فکر میکنی نیست هیچ فایده ای نداره ، بیشتر پس میزنن.
خود طرف باید به این باور برسه ، حالا یا خودش مثلا یه ویدئو ببینه که گوشه ای به اون اشاره کنه یا کم کم بره دنبالش که همچین مکانیکی که به تازگی ازش خوشم اومده تو کدوم بازیهای دیگه وجود داشته و ذره ذره جذب یه همچین بازیی بشه.

این حتما برای خودمن هم پیش اومده که تا نخوایم کل انجمن هم بریزن سرمون که فلان بازی رو انجام بده ولی به سمتش نریم.
اما یه مدت خودمون بریم سمتش و طوری بشه که به همه پیشنهادش بدیم.

تو مواردی مثل این تجربه خودم اینطوره که چند خطی برای طرف مینویسم یا خیلی مختصر باهاش صحبت میکنم و اگه باز هم دافعه داشت میگم کاش شرایط طوری بشه و سرت خلوت بشه که بتونی تجربش کنی ، همین.
==============

Death Stranding 2: On the Beach - Final Trailer​




============
6 دقیقست لعنتی ، من که جرات نکردم ببینم.:D
 
با یکی بحث میکردم از بازی دفاع میکردم ، میگفت حوصله سر بره من دنبال هیجانم ، گفتم خب دادن بهت پلی نده 😒
ولی واقعا نمیدونم به این دسته‌ از دوستان چی بگم!
واقعا حرص خوردن نداره..
Death Stranding درباره لذت بردن از مسیره, و کسی که نمیتونه از مسیر لذت ببره احتمالا زندگی سخت و پر عذابی هم خواهد داشت. دائما در حال دویدون برای رسیدن به چیزی که احتمالا حتی خودش هم نمیدونه چیه!
صدالبته که مولفه سن هم دخیله هونطور که دوستمون گفت..
 
بدون هیچ شکی بهترین گرافیکیه که تو عمرم دیدم. تو این یه ساعت اول از نظر گیم پلی خیلی بهبود عجیبی نسبت به نسخه اول ندیدم هنوز که البته اینتروی بازی بوده و نمیشه گیری بهش داد ولی تغییرات زیست محیطی بازی مثل سیل و طوفان شن و زلزله عالین.
 
برای دوستانی که اولین باره میخوان این بازی رو تجربه کنن:
1. همونجوری که تو یه بازی شوتر شما با یه شاتگان یه تارگت دور رو نمیزنید، این بازی هم قوانینی داره که اگر رعایت نکنید ممکن به اندازه همون مثال بالا، بازی براتون خسته کننده و بی منطق باشه.
۲. هدف اصلی گیم پلی، رسوندن محموله با ‌وضعیت “سالم” به مقصد هست. اگر این سالم رسوندن رو فاکتور بگیرید و براتون مهم نباشه ممکنه خیلی از ملاحظات که میتونه گیم پلی رو جذاب کنه، اضافی به نظر برسه برای مثال، افتادن به محموله دمج میده و باید کلی برنامه ریزی کنید که این اتفاق نیفته. حالا اگر این مسئله برای شما مهم نباشه نه راهتون رو درست انتخاب میکنید، نه کارگو رو بالانس میکنید، خیلی راحت وارد درگیری میشید، حتی آیتم های مهم رو برنمیدارید همراهتون و خیلی ملاحظات دیگه رو رعایت نمیکنید که در نهایت گیم پلی نصف جذابیتش رو از دست میده.
۳. بازی در کل آسونه و اگر میخواید لذت بیشتری ببرید رو درجه سختی Brutal بازی کنید. اینجوری تشویق میشید که از آیتم ها درست تر استفاده کنید. به جز باس فایت ها که یکم سخته به نظرم این درجه سختی بالانس هست.
۴. منوهای بازی ممکنه در نگاه اول گیج کننده به نظر برسن ولی ازون چیزی که فکر میکنید خیلی ساده ترن. برای مثال برای مدیریت کارگو، دو چیز مهمه، یک آیتم اصلی تو بک پکت باشه، و دو با گرفتن مثلث خودش به صورت اتوماتیک کارگو رو به بهترین شکل بالانس میکنه روی بدن. تو‌ این قسمت یه quick menu هم به بازی اضافه شده که با استفاده از مثلا دکمه جهت بالا میتونید حین بازی کارگو رو خیلی ساده مدیریت کنید.
۵. تعداد تریک ها و نکات گیم پلی خیلی زیادن و اتفاقا یکی از ویژگی های جالب گیم پلی فهمیدن این نکاته. برای مثال زمان طوفان شن و باد شدید کنار دیوار راه برید یا… سعی کنید اوایل بازی این اطلاعات رو یاد بگیرید و خیلی سریع اسکیپ نکنید همه چیز رو.
۶. اوایل بازی سعی نکنید خیلی ایده آل گرا باشید و همه ی مپ رو بگیردید یا همه مأموریت های فرعی رو انجام بدید. در ادامه آیتم هایی میگیرید یا آپگرید هایی میکنید که انجام دادن مأموریت ها رو آسون تر و لذت بخش تر میکنه.
۷. گیم پلی با معرفی کردن آیتم های جدید تکامل پیدا میکنه و هر کدوم مخصوص شرایط خاصی هستن. از آیتم ها و وسایل نقلیه استفاده کنید و زیاد نگران کمبود منابع نباشید. برای مثال تو این بازی ساخت و ساز اهمیت داره، همیشه باید حداقل یک آیتم pcc همراهتون باشه.
۸. ممکنه پرفورمنس ها یا دیالوگ های آکوارد زیاد ببینید. در نظر داشته باشید که نویسنده بازی ژاپنیه و با وجود لوکالایز کردن و ترجمه ممکنه خیلی از دیالوگ ها و فرهنگ گفتاری ژاپنی خوب منتقل نشه.
۹. اطلاعات داستانی خیلی زیاد داده میشه که ممکنه فهمیدن منطق دنیای بازی رو سخت کنه، مخصوصا برای کسی که بار اوله وارد دنیای DS میشه. بهترین حالت این که برید قسمت اول رو بازی کنید. اطلاعات داستانی این قسمت هم توی یه قسمت جدا به اسم Corpus نوشته میشه که اگر قسمتی از بازی رو متوجه نشدید میتونه خیلی کمکتون کنه.
همین دیگه اگر واقعا دیدید هر چی زور میزنید بازی نمیچسبه بهتون پس بازی برای شما ساخته نشده، بیاید اینجا مسخره کنید گیم پلی و کوجیما رو :D
خیلی ممنونم از توضیحات کاملتون👌. امکانش هست قسمت هایی که متفاوت تر شده نسبت به نسخه اول رو اگر مشمول اسپویل نمیشه بگید؟!
احساس میکنم این نسخه باید خیلی بالانس تر از نسخه قبلی شده باشه درسته؟
 
یه ۷ ساعتی بازی کردم و برای منی که شیفته نسخه اول بودم، برگشتن به سیستم گیم پلی و دنیای خفنش بشدت لذت بخش بوده!
در وهله اول که زمان لودینگ رسما صفره و یه دستاورد محسوب میشه و دوم اینکه قطعا بهترین و بالاترین گرافیک نسل ۹ کنسولی رو شاهد هستیم! اونم با همچین محیط عظیم و جزئیات ریز و درشتی که رسما باورکردنی نیست تماشای این گرافیک! به این مسئله شما زلزله و سیل و ... رو هم اضافه کن! مغز آدم داغ میکنه از گرافیکی که به لطف موتور دسیما استودیو کوجیما تونسته به ارمغان بیاره.
به لحاظ داستانی که همین اول بسم الله ۲تا اتفاق تراژیک رقم میخوره و احساسات ادمو جریحه دار میکنه. وای به حال باقی ماجرا با این موسیقی شاهکاری که تدارک دیده شده. گیم پلی هم کلیتش مثل شماره ۱ه که خداروشکر کوجیما بهش دست نزده و در عین باربری، بشدت اعتیاد آوره. فعلا ۳تا چپتر رفتم جلو و همش همون مپ اول بازی داشتم میچرخیدم. قطعا بریم جلو ویژگیای جدید خودشونو نشون میدن.
 
یه ۷ ساعتی بازی کردم و برای منی که شیفته نسخه اول بودم، برگشتن به سیستم گیم پلی و دنیای خفنش بشدت لذت بخش بوده!
در وهله اول که زمان لودینگ رسما صفره و یه دستاورد محسوب میشه و دوم اینکه قطعا بهترین و بالاترین گرافیک نسل ۹ کنسولی رو شاهد هستیم! اونم با همچین محیط عظیم و جزئیات ریز و درشتی که رسما باورکردنی نیست تماشای این گرافیک! به این مسئله شما زلزله و سیل و ... رو هم اضافه کن! مغز آدم داغ میکنه از گرافیکی که به لطف موتور دسیما استودیو کوجیما تونسته به ارمغان بیاره.
به لحاظ داستانی که همین اول بسم الله ۲تا اتفاق تراژیک رقم میخوره و احساسات ادمو جریحه دار میکنه. وای به حال باقی ماجرا با این موسیقی شاهکاری که تدارک دیده شده. گیم پلی هم کلیتش مثل شماره ۱ه که خداروشکر کوجیما بهش دست نزده و در عین باربری، بشدت اعتیاد آوره. فعلا ۳تا چپتر رفتم جلو و همش همون مپ اول بازی داشتم میچرخیدم. قطعا بریم جلو ویژگیای جدید خودشونو نشون میدن.
دسیما موتور خفنی هست . هنوز وقتی به گرافیک Horizon forbidden west و مخصوصا بسته الحاقیش فکر می کنم مخم سوت می کشه

دث استرندینگ ۱ هم گرافیک به شدت بالایی داشت و اون زمان تعجب همگان را برانگیخت
 
  • Smile
Reactions: soltanmasoud

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or