PlayStation Death Stranding 2: On The Beach

سازنده
Kojima Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
ds2_keyimage_withoutreleasedate_16x9.png

سازنده: Kojima Production
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: 26 ژوئن 2025

"دث استرندیگ 2 ژانر استرند را بازنگری خواهد کرد."
استاد هیدئو کوجیما B-)

سم و یارانش سفری فراتر از UCA را برای وصل کردن آدمها به یکدیگر آغاز میکند تا نسل انسان را از خطر انقراض نجات دهند, و در طول این سفر با موانع زیادی همچون دشمنان فراطبیعی و سوال های سختی همچون "آیا ما باید به یکدیگر وصل میشدیم؟" رو به رو میشوند.
photo_2024-02-06_18-21-04.png
اطلاعات داستانی:

1. نام کامل بازی Death Stranding 2: On The Beach است.

2. علاوه بر بازگشت سه شخصیت سم, فرجایل و هیگز , دو شخصیت جدید به نام Tomorrow و Rainy با هنرپیشگی Elle Fanning و Shioli Kutsuna به مجموعه دث استرندینگ اضافه خواهند شد.
مدل کارگردان معروف جورج میلر, در نقش شخصیتی به نام Tarman در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

3. کوجیما پس از وقوع کرونا مجبور به بازنویسی قسمت دوم شده.

4. براساس گفته این بازیساز بزرگ, اگر الی فنینگ پیشنهاد همکاری اش را قبول نمیکرد, او مجبور به بازنویسی بخشی از بازی میشد, شخصیت فنینگ در بازی مرموزه و ممکنه دوست یا دشمن شما باشه.

5. مدل کارگردان معروف جورج میلر, در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

6. مدل کارگردانی دیگری به نام فیف آکین در بازی است که نقش عروسکی کوچک شبیه عروسک های ژاپنی bunraku را ایفا میکند, او سم را در سفر هایش همراهی میکند و میتواند با او درباره بارهایش صحبت کند, اینکه چرا او به شکل مترسک درآمده در طی داستان مشخص میشود.

7. شخصیت هیگز زنده شده و بار دیگر شخصیت منفی است, همچنین گفته شده که او ممکن است در قسمتی از داستان به شما علیه روبات های سامورایی کمک کند.

8. شخصیتی با لباس نینجای سایبورگی, مشابه گری فاکس از متال گیر در این بازی وجود دارد.

9. "فرجایل گروه جدیدی به نام Drawbridge را تشکیل داده تا مناطق بیرون از UCA را بهم متصل کند. او رهبر این گروه بوده" و دیگر مثل گذشته خودش ضعیف نیست, دست دوم فرجایل نقش بزرگی در بازی دارد.

10. سفینه ای که در تریلر دیدیم ماگلان یا ماژلان نام دارد. این سفینه یک پایگاه متحرک است که سم را در باربری هایش همراهی میکند. همینطور به زیر زمین هم میرود.

11. بازی در قاره ای متفاوت از آمریکا جریان داره, جایی که سم برای وصل کردن Chiral Network بهش سفر میکنه. برای متصل شدن مناطق خارج یک گروه خصوصی باید وارد عمل شود چرا که اگر UCA دست بکار شود عملش به عنوان یک حمله شناسایی میگردد.

12. حظور بازی سازانی همچون سم لیک و نیل دراکمن به عنوان بازیگر مهمان در بازی تایید شده.

13. شخصیتی مشابه سالید اسنیک با هنرپیشگی لوکا مارینلی معرفی شد. کوجیما در گذشته گفته بود که او گزینه مناسبی برای اسنیک در یک اقتباس سینمایی از متال گیر است.
نقش این شخصیت به کلیف در قسمت اول شباهت دارد. مردی که گذشته مجبور به انجام کارهای کثیف شده است.

ds2_sxsw2025_screenshots013.jpg

اطلاعات گیم پلی:

1. تریلر روی PS5 اجرا میشده, کوجیما فکر میکنه که گرافیک بازی بهتر هم میشه. به گفته کوجیما "است های بازی آماده اند و فقط باید بسازیمشون." دوبله ژاپنی بازی امسال شروع میشه تا به عرضه بازی در 2025 برسه.

3. سم حالا میتونه کیفش رو برای راحت تر حرکت کردن و مبارزه دربیاره.

4. محیط بازی بصورت ریل تایم میتونه تغییر فرم بده. جاده ها میتونن توسط زمین لرزه نصف بشن, جتگل ها بسوزن, سیل بیاد و...

ds2_sxsw2025_screenshots005.jpg

5. وقتی که سم شبکه کایرال را وصل میکند, سفینه ماژلان میتواند آزادانه به این مناطق سفر کند. همچنین میتوانید سفینه را خبر کنید که به دنبالتان بی آید.

ds2_sxsw2025_screenshots002.jpg

6. بازی تعداد زیادی وسایل نقلیه داره.

ds2_sxsw2025_screenshots006.jpg

7.دشمنان جدید همچون سگ های رباتی در تریلر دیده میشود.

ds2_sxsw2025_screenshots009.jpg

8. فوتومد تایید شده است.

ds2.jpg

----------------------------------------------------------------------

7. طبق گفته کوجیما موشن کپچر و صداپیشگی بازی به پایان رسیده.

8. دث استرندیگ 2 در سال تاریخ 26 ژوئن 2025 عرضه خواهد شد.
 

Attachments

  • ds2_keyimage_withoutreleasedate_16x9.png
    ds2_keyimage_withoutreleasedate_16x9.png
    3.2 MB · مشاهده: 0
آخرین ویرایش:
چقدر خوبه که فقط ۲.۵ ماه تا انتشار بازی مونده و نیازی به انتظار بیشتر نیست. :دی
چون می دونم چقدر مشتاق بازی هستی، بر من ببخش:دی ولی دقیقا 109 روز تا انتشار بازی مونده، و نیازی به مقداری انتظار بیشتر هست:دی
 
  • Smile
  • Like
Reactions: Destro and Dinosaur
چون می دونم چقدر مشتاق بازی هستی، بر من ببخش:دی ولی دقیقا 109 روز تا انتشار بازی مونده، و نیازی به مقداری انتظار بیشتر هست:دی
ای بابا نمی‌دونم چرا فکر کردم توی آوریل هستیم! :(
عیبی نداره، یه ماه بیشتر برای خالی‌تر کردن بک‌لاگ لعنتی! :دی
 
  • Smile
Reactions: noctis-sm3
کوجیما این دفعه باید چند نکته رو حتما رعایت کنه :دی
اول این که بازی داستان خوبی داشته باشه. (شخصیت ها و داستان کلی حتی نوع روایت قسمت اول خیلی سطح پایین بودن)
دوم سیستم مخفی کاری رو بهبود بده (کاری که خودش توش استاد هستش رو بدجوری در نسخه اول خراب کرده بود و البته چون بیس مخفی کاری نبود میشه درک کرد)
سوم اکشن بازی هستش( سیستم کول بری و حمل بار فقط جنبه ادونچر بازی هستش و مراحل اکشن بازی واقعا باید زیاد بشن تا چالش ایجاد کنن)
چهارم این که دشمن ها رو درست و حسابی طراحی کنه (همه دشمنان نسخه اول چه معمولی چه باس فایت ها نه تنها در طراحی افتضاح بودن بلکه نوع مبارزه اونها هم افتضاح بود)
آقا یک نکته پنجم هم اضافه کنم :دی سیستم وسایل نقلیه در نسخه اول به هیچ وجه کاربردی نبودن و موتور و ماشین ها واقعا به درد نخور بودن و بازی مجبور می کرد کل مسیر رو پیاده طی کنیم که اینم باید بهبود بده
واسلام :دی
 
کوجیما این دفعه باید چند نکته رو حتما رعایت کنه :دی
اول این که بازی داستان خوبی داشته باشه. (شخصیت ها و داستان کلی حتی نوع روایت قسمت اول خیلی سطح پایین بودن)
دوم سیستم مخفی کاری رو بهبود بده (کاری که خودش توش استاد هستش رو بدجوری در نسخه اول خراب کرده بود و البته چون بیس مخفی کاری نبود میشه درک کرد)
سوم اکشن بازی هستش( سیستم کول بری و حمل بار فقط جنبه ادونچر بازی هستش و مراحل اکشن بازی واقعا باید زیاد بشن تا چالش ایجاد کنن)
چهارم این که دشمن ها رو درست و حسابی طراحی شکنه (همه دشمنان نسخه اول چه معمولی چه باس فایت ها نه تنها در طراحی افتضاح بودنم بلکه نوع مبارزه اونها هم افتضاح بود)
واسلام :دی
من خیلی برام جالبه کوجیما حتی توی نسخه های فرعی MGS باس و دشمن هایی طراحی میکرد که مو لا درزشون نمیرفت.

اما در MGSV و این بازی بدجور زایید. آدم میمونه پس چطور باس های قبلی رو طراحی کرده بوده:|
 
کوجیما این دفعه باید چند نکته رو حتما رعایت کنه :دی
اول این که بازی داستان خوبی داشته باشه. (شخصیت ها و داستان کلی حتی نوع روایت قسمت اول خیلی سطح پایین بودن)
دوم سیستم مخفی کاری رو بهبود بده (کاری که خودش توش استاد هستش رو بدجوری در نسخه اول خراب کرده بود و البته چون بیس مخفی کاری نبود میشه درک کرد)
سوم اکشن بازی هستش( سیستم کول بری و حمل بار فقط جنبه ادونچر بازی هستش و مراحل اکشن بازی واقعا باید زیاد بشن تا چالش ایجاد کنن)
چهارم این که دشمن ها رو درست و حسابی طراحی کنه (همه دشمنان نسخه اول چه معمولی چه باس فایت ها نه تنها در طراحی افتضاح بودن بلکه نوع مبارزه اونها هم افتضاح بود)
آقا یک نکته پنجم هم اضافه کنم :دی سیستم وسایل نقلیه در نسخه اول به هیچ وجه کاربردی نبودن و موتور و ماشین ها واقعا به درد نخور بودن و بازی مجبور می کرد کل مسیر رو پیاده طی کنیم که اینم باید بهبود بده
واسلام :دی

آقا پس نقطه قوت نسخه قبل چی بود دقیقا
 
جا داره به الستر دانکن هم اشاره کنیم که صداپیشه میمیر توی God of War هست. :دی
صداش اونجا فوق‌العاده بود و امیدوارم اینجا هم حضور پررنگی داشته باشه و از صداش مستفیض بشیم! توی خیلی از انیمیشن‌های دی‌سی هم به جای آلفرد (خدمتکار بروس وین) صحبت کرده.
جالبه که توی ویکی‌پدیا نوشته به جز بازیگری، توی کار معاملات املاک هم هست! :دی

61eb10_251a.jpg


------------
آلیسا یونگ رو نمی‌شناختم و یه نگاهی به ویکی‌پدیاش انداختم و گویا توی یه سری از قسمت‌های «هشدار برای کبرا ۱۱» حضور داشته!‌ :دی
نکته جالب در مورد ایشون اینه که به جز بازیگری، پزشک هم هست. همین یک ماه پیش هم اولین فیلمی که کارگردانی کرده، با نام Paternal Leave توی جشنواره فیلم برلین به نمایش در اومده و لوکا مارینلی (جناب اسنیک توی DS2) جزو بازیگرهای فیلمش بوده! :دی

0ead10_252a.jpg
 
این عکسو دیدم،یاد خبر شبکه یونانی افتادم که کوجیمارو ذوب در چپ و شیفته چگوارا معرفی کرده بود و مظنون به ترور شینزو آبه بود :))
View attachment 370293View attachment 370294View attachment 370295
پیرمرد پرحاشیه:دی
شاید باورت نشه، حالا کوجیما شاید زیاد با اینا گشته تغییر کرده. اما معمولا این ژاپنی ها امثال چگوارا رو میبینند. صرفا همین ژست و هیبت اون بابا براشون جذابه. زیاد با اینکه طرف کی بوده و ایدئولوژی اون بابا کاری ندارند.
 
نسخه اول‌ DS، پلات و قصه شلخته ای داشت، کرکترا اکثرا مستقل از قصه و روایت انگار ساخته شده بودن، بازی تلاش میکرد یه پیام کلیشه ای و مضمون زده رو تو یه قالب انتزاعی و متظاهرانه بولد کنه. مکانیزمای کامبتش شدیدا ناقص بود و باس فایتای کاملا فراموش شدنی داشت. اما با این حال، DEATH STRANDING در عمل چنان تجربه شگفت انگیز، بدیع، خارق‌العاده و البته شدیدا اعتیاد آوری برام بود، که شخصا دیگه هیچ اهمیتی به کلی ایرادات دیگه‌ش نمیدادم. فقط می‌خواستم کارگو ببرم، تو مناظر معرکه و انتزاعیش پیاده روی کنم، واسه موانع و چالشاش راهکار بسازم. واقعا BB شده بود تمام هم و غمم. نه به عنوان یه شخصیت داخل قصه بازی، بلکه واقعا به عنوان یه ماهیت واقعی دوسش داشتم. اتفاقی که در مورد quiet تو MGS V هم برام افتاد. صدها ساعت رو پای بازی سپری کردم. بدون شک یکی از بهترین تجربه‌هایی که تو تمام این سال‌ها به عنوان به گیمر داشتم رو رقم زد. نسخه اول اینطوری بود که ذاتا خیلی مخاطب رو جذب نمیکرد. انگار یه تجربه گنگ و سردرگم کننده بود. ولی اگه یه درصد اون مخاطب اقلیت رو میگرفت، دیگه واقعا ول نمیکرد. دقیقا اون‌ قسمت که Asylum for the feelings پخش شد و دوربین دورتر شد از سم، تازه فهمیدم چه قدر شیفته شدم. اون حس تنهایی و خلوت محشری که کل تجربه رو شدیدا شخصی میکرد. سر Returnal هم همین اتفاق برام افتاد. انتظار نداشتم اینقدر عاشق و شیفته‌ش بشم.


تریلر دیشب واقعا شگفت انگیز بود. یعنی احتمالا بهترین چیزی که از یه بازی منتشر نشده دیدم کنار تریلرای Killzone 2 و گیم پلی tlou p2. خیلی مفصل‌تر و عجیب تر از نسخه اوله و این بار انتظار قصه و روایتی در حد خود کوجیما دارم. خیلی خوبه که زودتر از چیزی که فکرشو میکردم عرضه میشه. کنار DS2 یه Saros و intergalactic هم بتونم بازی کنم، رسما دیگه چیزی از PS5 نمیخوام :D

راستی دقت کردین اینجا دست سمت چپ دکتر برعکسه؟ :D جفتشونم انگار دست راستشن. تو تریلر هم که bb pod رو برمیداره دست چپش پشت و روئه

IMG_1668.jpeg
 
نمیدونم مجبور میشم واسش یا پی اس ۵ بگیرم یا صبر کنم نسخه پی سی بیاد؟ :D
ما که یادمونه توی تاپیک vs عکس PS5 خودتو گذاشتی گفتی بی طرفم! یعنی کشک بود؟ پس بگو فروختیش، سوتی نیست :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: malek911
من متاسفانه پلاس ام تموم شد و نتونستم نسخه یک رو تموم کنم :| الان برم تریلر دو رو ببینم فکر کنم به کل اسپویل میشه برام !؟
حس میکنم حتی خود باکس ارت هم از لحاظ اسپویل ترکونده برام
 
آقا پس نقطه قوت نسخه قبل چی بود دقیقا
مجموعه ای از عوامل که مهمترینش جوگیری بود.
* بعد خود کوجیما که با اون شرایط از کونامی خارج شده بود.
* ادیت ها و تیزرهای فوق جذاب قبل از ریلیز مثل الان
* تاثیر رسانه
* استفاده درست و عالی از شخصیت های واقعی
* پروداکشن قدرتمند و تاثیرگذار
ترکیب گرافیک و موسیقی و جوگیری رسانه که وای شاهکار رو ببینید با فلان آهنگ داریم از دامنه یک کوه پیاده روی میکنیم.
* اندک قابلیت های ارتباط در آنلاین
* نامفهوم بودن بازی
فعلا همینا :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or