PlayStation Death Stranding 2: On The Beach

سازنده
Kojima Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
ds2_keyimage_withoutreleasedate_16x9.png

سازنده: Kojima Production
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: 26 ژوئن 2025

"دث استرندیگ 2 ژانر استرند را بازنگری خواهد کرد."
استاد هیدئو کوجیما B-)

سم و یارانش سفری فراتر از UCA را برای وصل کردن آدمها به یکدیگر آغاز میکند تا نسل انسان را از خطر انقراض نجات دهند, و در طول این سفر با موانع زیادی همچون دشمنان فراطبیعی و سوال های سختی همچون "آیا ما باید به یکدیگر وصل میشدیم؟" رو به رو میشوند.
photo_2024-02-06_18-21-04.png
اطلاعات داستانی:

1. نام کامل بازی Death Stranding 2: On The Beach است.

2. علاوه بر بازگشت سه شخصیت سم, فرجایل و هیگز , دو شخصیت جدید به نام Tomorrow و Rainy با هنرپیشگی Elle Fanning و Shioli Kutsuna به مجموعه دث استرندینگ اضافه خواهند شد.
مدل کارگردان معروف جورج میلر, در نقش شخصیتی به نام Tarman در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

3. کوجیما پس از وقوع کرونا مجبور به بازنویسی قسمت دوم شده.

4. براساس گفته این بازیساز بزرگ, اگر الی فنینگ پیشنهاد همکاری اش را قبول نمیکرد, او مجبور به بازنویسی بخشی از بازی میشد, شخصیت فنینگ در بازی مرموزه و ممکنه دوست یا دشمن شما باشه.

5. مدل کارگردان معروف جورج میلر, در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

6. مدل کارگردانی دیگری به نام فیف آکین در بازی است که نقش عروسکی کوچک شبیه عروسک های ژاپنی bunraku را ایفا میکند, او سم را در سفر هایش همراهی میکند و میتواند با او درباره بارهایش صحبت کند, اینکه چرا او به شکل مترسک درآمده در طی داستان مشخص میشود.

7. شخصیت هیگز زنده شده و بار دیگر شخصیت منفی است, همچنین گفته شده که او ممکن است در قسمتی از داستان به شما علیه روبات های سامورایی کمک کند.

8. شخصیتی با لباس نینجای سایبورگی, مشابه گری فاکس از متال گیر در این بازی وجود دارد.

9. "فرجایل گروه جدیدی به نام Drawbridge را تشکیل داده تا مناطق بیرون از UCA را بهم متصل کند. او رهبر این گروه بوده" و دیگر مثل گذشته خودش ضعیف نیست, دست دوم فرجایل نقش بزرگی در بازی دارد.

10. سفینه ای که در تریلر دیدیم ماگلان یا ماژلان نام دارد. این سفینه یک پایگاه متحرک است که سم را در باربری هایش همراهی میکند. همینطور به زیر زمین هم میرود.

11. بازی در قاره ای متفاوت از آمریکا جریان داره, جایی که سم برای وصل کردن Chiral Network بهش سفر میکنه. برای متصل شدن مناطق خارج یک گروه خصوصی باید وارد عمل شود چرا که اگر UCA دست بکار شود عملش به عنوان یک حمله شناسایی میگردد.

12. حظور بازی سازانی همچون سم لیک و نیل دراکمن به عنوان بازیگر مهمان در بازی تایید شده.

13. شخصیتی مشابه سالید اسنیک با هنرپیشگی لوکا مارینلی معرفی شد. کوجیما در گذشته گفته بود که او گزینه مناسبی برای اسنیک در یک اقتباس سینمایی از متال گیر است.
نقش این شخصیت به کلیف در قسمت اول شباهت دارد. مردی که گذشته مجبور به انجام کارهای کثیف شده است.

ds2_sxsw2025_screenshots013.jpg

اطلاعات گیم پلی:

1. تریلر روی PS5 اجرا میشده, کوجیما فکر میکنه که گرافیک بازی بهتر هم میشه. به گفته کوجیما "است های بازی آماده اند و فقط باید بسازیمشون." دوبله ژاپنی بازی امسال شروع میشه تا به عرضه بازی در 2025 برسه.

3. سم حالا میتونه کیفش رو برای راحت تر حرکت کردن و مبارزه دربیاره.

4. محیط بازی بصورت ریل تایم میتونه تغییر فرم بده. جاده ها میتونن توسط زمین لرزه نصف بشن, جتگل ها بسوزن, سیل بیاد و...

ds2_sxsw2025_screenshots005.jpg

5. وقتی که سم شبکه کایرال را وصل میکند, سفینه ماژلان میتواند آزادانه به این مناطق سفر کند. همچنین میتوانید سفینه را خبر کنید که به دنبالتان بی آید.

ds2_sxsw2025_screenshots002.jpg

6. بازی تعداد زیادی وسایل نقلیه داره.

ds2_sxsw2025_screenshots006.jpg

7.دشمنان جدید همچون سگ های رباتی در تریلر دیده میشود.

ds2_sxsw2025_screenshots009.jpg

8. فوتومد تایید شده است.

ds2.jpg

----------------------------------------------------------------------

7. طبق گفته کوجیما موشن کپچر و صداپیشگی بازی به پایان رسیده.

8. دث استرندیگ 2 در سال تاریخ 26 ژوئن 2025 عرضه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
من بی احساسم کثافت؟من عاشق بازی بودم زبون نفهم :D (دیالوگ بر گرفته شده از بازی درخشان گلزار ;)) )


ولی بی شوخی به نظرم همون بهتره ولش کنم چون واضحا مشکل از منه نه بازی 😐

الان وقتی رسیدی خونه بعد از تموم کردن مکزیک پشمات نریخت از اتفاقی که افتاد ؟
یعنی دوست نداشتی سریع بفهمی لو چی شد ؟
دلت برای لو و سم کباب نشد ؟
 
الان وقتی رسیدی خونه بعد از تموم کردن مکزیک پشمات نریخت از اتفاقی که افتاد ؟
یعنی دوست نداشتی سریع بفهمی لو چی شد ؟
دلت برای لو و سم کباب نشد ؟
خب اینم درست نفهمیدم.لو مرد ولی باز یه بچه تو مخزنه که بهش میگه لو ولی اون پاپت یه لحظه گفت میدونی که اون لو نیست.خب اون بچه کیه پس؟
 
خب اینم درست نفهمیدم.لو مرد ولی باز یه بچه تو مخزنه که بهش میگه لو ولی اون پاپت یه لحظه گفت میدونی که اون لو نیست.خب اون بچه کیه پس؟


خب مشکل اینجاس که داستان نسخه اول که نخوندی دقیق و نفهمیدی که قضیه این BB ها چیه
--------

سم در واقع با مرگ لو کنار نیومد و تا اخر بازی فکر میکنه لو توی اون پاد هست، در صورتی که لو اصلا توی اون پاد نیست ولی فراجایل و بقیه برای اینکه سم دلش خوش باشه اونا هم یه جوری وانمون میکنن که لو توی اون مخزن هست

کل سفر هم الان فکر میکنه لو همراهشه

بازیو برو داستان پشم ریزون میشه واست عشق میکنی
 
نه باندی با lou شکل گرفته نه کلا نورمن شخصیت سمپاتیکی هست که بخوایم از آسیب دیدن هر نوع belongingش ککی ازمون بگزه
داستان تو یک و چن ساعت اولی که از دو دیدم تعطیله
داستان تو DS د لیست انگیزه ای هست که پلیر رو میکشونه
آره اگه یه سری صحنه ها و پلات توییست هارو برا کسی تعریف کنی ممکنه پشماش بریزه
ولی اینا صرفا به طور خلاصه و رو کاغذ باحالن شخصیتا سمپاتیک نیستن خیلی نمایشی هستن ترکیب و تعاملشون چفت و بست نداره کلا یه دافعه ای ایجاد میشه از لحاظ عاطفی
مثلا هیگز که گونی میکشه سر فرجایل و تو رودرواسی میندازتش که فداکاری کن شهرو نجات بده صرفا در حد یه موزیک ویدئو تاثیرگذاره چون ما نه رابطه این دوتا برامون شکل گرفته نه خوبی این و بدی اون برامون پرداخت شده و نه اصلا همونطور که همه میدونیم هیچ وقت پیش نمیاد کسی اینقدر تک بعدی دغدغه ش این باشه وای برم شهرو نجات بدم پس ناخودآگاه نمیتونم چیزی رو خیلی جدی بگیریم
نظم بصری و جزییات و المانهای محیرالعقوله که ممکنه یه ایمپرشنی ایجاد کنه نه عاطفه
چیز بدی نیست مثلا من خودم کوبریکو خیلی دوس دارم بخاطر همین ژانگولربازیا لذتی میبرم مثل لذت سیرک که خیلیم عالی ولی هیچ باند عاطفی ای وجود نداره
دغدغه و پشن کوجیما بیشتر از هرچی خود سینماست نه چیزی که بخواد با واسطه سینما بهش بپردازه بخاطر همینم بزرگترین انگیزه بخش narrative بازیش واسه خودش بازی کردن با پلات و میزانسه تا استفاده برای تاثیرگذاری عاطفی
 
نه باندی با lou شکل گرفته نه کلا نورمن شخصیت سمپاتیکی هست که بخوایم از آسیب دیدن هر نوع belongingش ککی ازمون بگزه
داستان تو یک و چن ساعت اولی که از دو دیدم تعطیله
داستان تو DS د لیست انگیزه ای هست که پلیر رو میکشونه
آره اگه یه سری صحنه ها و پلات توییست هارو برا کسی تعریف کنی ممکنه پشماش بریزه
ولی اینا صرفا به طور خلاصه و رو کاغذ باحالن شخصیتا سمپاتیک نیستن خیلی نمایشی هستن ترکیب و تعاملشون چفت و بست نداره کلا یه دافعه ای ایجاد میشه از لحاظ عاطفی
مثلا هیگز که گونی میکشه سر فرجایل و تو رودرواسی میندازتش که فداکاری کن شهرو نجات بده صرفا در حد یه موزیک ویدئو تاثیرگذاره چون ما نه رابطه این دوتا برامون شکل گرفته نه خوبی این و بدی اون برامون پرداخت شده و نه اصلا همونطور که همه میدونیم هیچ وقت پیش نمیاد کسی اینقدر تک بعدی دغدغه ش این باشه وای برم شهرو نجات بدم پس ناخودآگاه نمیتونم چیزی رو خیلی جدی بگیریم
نظم بصری و جزییات و المانهای محیرالعقوله که ممکنه یه ایمپرشنی ایجاد کنه نه عاطفه
چیز بدی نیست مثلا من خودم کوبریکو خیلی دوس دارم بخاطر همین ژانگولربازیا لذتی میبرم مثل لذت سیرک که خیلیم عالی ولی هیچ باند عاطفی ای وجود نداره
دغدغه و پشن کوجیما بیشتر از هرچی خود سینماست نه چیزی که بخواد با واسطه سینما بهش بپردازه بخاطر همینم بزرگترین انگیزه بخش narrative بازیش واسه خودش بازی کردن با پلات و میزانسه تا استفاده برای تاثیرگذاری عاطفی

تمام اینایی که میگی کاملا برعکسه و همه چیز با هم میخونه و چفت و بست داره !
و اصلا اون قضیه ای که در مورد فراجایل میگی درست نیست
که گفته یهو میاد و اون حرکتو میزنه ...؟
همه چیز از قبل مقدمه چینی میشه و واضح توضیح داده میشه من نفهمیدم اصلا حرفاتو
 
آدم بازی می کنه که دلش شاد بشه و کمی از این دنیای واقعی سیاه و پر از نفرت رها بشه

این چه بازی غمباری هست که کوجیما ساخته . مرگ و ناله بچه بی گناه که روی زمین افتاده . موضوع بهتری پیدا نکرده بود . واقعا که . ما خودمون در این جغرافیای زمین کلی بدبختی داریم . این بازی ها حال آدم بدتر می کنه . کاش مرگ فراجایل جایگزین لو می شد.
 
  • Sad
Reactions: hamid_barca
من با هزار خونِ دل خوردن و روزی 5 دقیقه بازی رسیدم استرالیا و 2 جا رو هم وصل کردم :D

حالا اگه جر و واجرم نمیدید یه سوالی داشتم...این خب هر دفعه میمیرم که باز زنده میشم، الان پوینتش تو چیه؟خب فوقش میمیرم بعد دوباره زنده میشم، محموله رو دوباره برمیدارم میرم تحویل میدم.حالا یکم داغون شده باشه 😐

منظورم اینه که همینه؟یعنی چالشش کجاشه؟چرا من این بازی رو درک نمیکنم؟؟؟!!! :D

خب اينجورى فرض كن كه خواسته يه توجيهى براى بازگشت كاركتر بعد گيم اور شدن داشته باشه و نخواسته پيوستگى داستان و گيم پلى به هم بخوره.
پنالتى و مجازاتش هم همين از بين رفتن تجهيزات و آسيب محموله و بالطبع ريوارد كمتر بعد تحويل محموله س :D
چالش خواهد داشت نترس :D
حالا مثلا بازياى ديگه يا از يه چك پوينت عقب تر ميارتت تا مجازات بشى،يا مثل بازياى سولز كل دنيا رو ريست ميكنه و واحد پولى عامل لول آپت ميفته و هزار مثال ديگه :D

و هميشه هم فقط محموله يكم آسيب نميبينه.
چالش هم دقيقا تو مسيره ديگه يا راهت ناهمواره،يا شبيخون از راهزن ميخورى،يا bt مياد سراغت و يه سرى چيزاى ديگه هم جلو تر پيش مياد.
هنوز اول بازى هستى خبرى نيست تو مسير،يكم جلو تر هم صعب العبور ميشن،هم طولانى،هم وسطش كمپ دشمن هست هم bt هست هم يهو بارون ميشه زيرش نابود ميشه محموله و كلا دو بار تو مسير به اين چيزا بخورى ميبينى محموله ايي باقى نميمونه و بايد از اول همه كار بكنى :D
خب اینم درست نفهمیدم.لو مرد ولی باز یه بچه تو مخزنه که بهش میگه لو ولی اون پاپت یه لحظه گفت میدونی که اون لو نیست.خب اون بچه کیه پس؟

اونى كه اونجاس اون نيست :D
يه ويديو ببين از داستان نسخه اول ميفهمى چى به چيه.
 
آخرین ویرایش:
بعد از تقریبا ۲۵ سال گیم زدن، اولین گیمی هست که موقع پلی دادنش متوجه گذر زمان نمیشم! دیگه شرمنده خودم میشم که ولش میکنم و پامیشم خاموش میکنم! ، توی روز اینقدر کار دارم ، مجبورم اکثرا شب ها پلی بدم ، الان هم چند شبه خوابم‌ واسه این ریخته بهم :دی
یعنی فقط توی این روزا و بعد از اتفاقات اخیر این میتونست من رو با کنسول آشتی بده چون قبل از این و توی اون شرایط دست و دلم به پلی دادن هیچ‌چی‌ نمی‌رفت!
بعدها اگر تونستم ، شاید روزی از کوجیما تشکر کنم🥹
 
همین الان تموم شد و نمیدونم چی بگم که چقدر بی نظیر بود ...
یک روز میام و دربارش زیاد مینویسم ...

View attachment 386337
دیروز گفتی آخراش هستی ولی نمی دونی لو چی می شه !!!!!! از یکی از بچه ها پرسیدم :

لو اوایل بازی مشکوک و ناجوانمردانه می میره ولی به واسطه قدرت ساحل دوباره برمی گرده ، سپس رشد می کنه و بزرگ می شه. تبدیل به اون دختره می شود که اسمش فردا هست . قدرت های جادویی داره . ال فانینگ نقششو بازی کرده.

کاش کوجیما با خود شخصیت لو در ترکیب با سم همانند نسخه اول ، داستان جلو می برد . خیلی بانمک بود . به دارک ترین شکل ممکن ادامه داد . می شد سکانس پایانی لو و سم در یک منظره در حال نظاره افق بودند جالب تر می شد همانند اول بازی .

من اگر می خواستم روزی روی کامپیوتر این عنوان تجربه کنم به واسطه لو بود ولی خب حالا که روند اینطوری شد و بازیباز حق انتخاب نداره. سمتش نخواهم رفت

اول بازی که فراجایل به سم می گه برو مکزیک ارتباط ها رو برقرار کن و فلان ، گزینه میاد که حق داری قبول کنی یا نه . ولی در کل مجبوری قبول کنی . فاز کوجیما اینجا نفهمیدم که گزینه داده !!!!!

من بودم توی پناهگاه با لو تا ابد می موندم B-) B-) B-)

خب اینم درست نفهمیدم.لو مرد ولی باز یه بچه تو مخزنه که بهش میگه لو ولی اون پاپت یه لحظه گفت میدونی که اون لو نیست.خب اون بچه کیه پس؟
تا جایی که من فهمیدم اون بچه به واسطه ساحل در شکل و شمایل لو برگشته (یک چیزی مثل BT مانند) به مخزن ، ولی در اصل لو جای دیگر دوباره برمی گرده و بزرگ می شود و در غالب دختر جوان به اسم tomorrow دارای قدرت های منحصر به فردیه
 
  • Like
Reactions: hamid_barca
آدم بازی می کنه که دلش شاد بشه و کمی از این دنیای واقعی سیاه و پر از نفرت رها بشه

این چه بازی غمباری هست که کوجیما ساخته . مرگ و ناله بچه بی گناه که روی زمین افتاده . موضوع بهتری پیدا نکرده بود . واقعا که . ما خودمون در این جغرافیای زمین کلی بدبختی داریم . این بازی ها حال آدم بدتر می کنه . کاش مرگ فراجایل جایگزین لو می شد.
موضوع بخش اطفال بیمارستان و بخش مامایی هست... خخخخخخخخخخخخ
 
  • Poker Face
Reactions: Thundersky
نسخه اول یه مدت کوتاهی روی گیم پس پی سی اومد اگه اشتباه نکنم و من فقط فرصت کردم یه مقدارش رو تجربه کنم. ولی چون جذب داستان و موضوع بازی شده بودم رفتم و بقیش رو به طور کامل (walk through) از یوتیوب نگاه کردم.
وقتی بازی تموم شد چیز زیادی از بازی نفهمیدم. بعد از چند تا ویدئو در خصوص داستان و خوندن داستان بازی تازه همین هفته پیش فهمیدم چی به چیه :D

در کل داستان بازی برای من به شدت جذاب و زیبا بود و به شدت قوی و با کیفیت روایت شد. البته اولش چون هیچی نفهمیدم خوشم نیومد بعد که فهمیدم چی به چیه خوشم اومد. اون قسمت های جنگ جهانی هم به نظرم الکی و اضافی بود
سبک بازی خیلی متفاوت بود اینکه از امکانات بقیه بازکن ها به صورت آنلاین میشد استفاده کرد یا با کمک بقیه میشد جاده و ... ساخت خیلی خاص و جالب و جذاب بود
موسیقی بازی با اون مناظر فوق العاده عالی بودن
تنها چیزی که من دوست نداشتم این بود که احساس کردم یه سری ماموریت ها الکی بود و تکراری. به نظرم بازی با توجه به سبکش میتونست یه خرده کوتاه تر باشه. یه جاهایی واقعا منو خسته کرد که البته میتونه به خاطر سن من هم باشه (40 سالگی):D
نسخه دوم احتمالا یکی دو سال دیگه برای پی سی بیاد رو هم سعی میکنم تجربه کنم حتما.
 
  • Like
Reactions: AM!R and Thundersky
خیلی برات خوشحالم که کلی حال کردی ..انگیزه زیادی گرفتم بازی رو پلی بدم چون دل خوشی از شماره ۱ نداشتم واقعیتش ولی اینجوری که گفتی بچه بغل نورمن دادن تا ......اصلاً مغز میترکه 🤯🤯
 
  • Like
Reactions: Thundersky
یک سری سوال برام پیش اومده . اگر کسی تمام گرده خوشحال می شم پاسخ بده :

تو شماره اول معلوم می شه که سم و لوسی که ازدواج کردند ، بعدش لوسی که جامله هست خودکشی می کنه و بچه و خودش می نی رند و این بچه که پیش سم هست ، سم اسمش لو یا لوئیز می زاره به یاد بچه اش که بعدا در واقع معلوم می شه که لو واقعا بچه خود سم . چجوری بچه اش پیشش برگشته ؟؟؟ تو شماره دو معلوم می شه لوییس خودکشی نکرده ، در واقع کشته شده و خود کشی براش صحنه سازی شده . چرا لوییس رو کشتن ؟ خود سم در واقع کی هست ؟
1000039746.jpg
کلیف در شماره اول با بازی مدز میکلسون کیه که دنبال سم و لو هست ؟؟؟

دد من در شماره دوم گفت که لو هیچ جا به عنوان bb ثبت نشده و بارکد نداره . لو چطوری بین همه ، پیش سم اومده ؟


سوال بعدی : فراجایل آخرین لحظه تونسته لو رو تلپورت کنه به ساحل و مکان دیگه

1000039750.jpg
و جونشون نجات داد . بعدش حافظه اش رو موقتا از دست می ده . پس چرا یادش می اومد که لو روی زمین در حال گریه و مرگ هستش ؟؟
1000039748.jpg
اون که حافظه اش رو از دست داده ؟ این تصورات از کجا می اومد؟

لو که از حمله اول بازی زنده موند و تلپورت شده بود پس اون موجودی که bt مانند اومد پیش سم و توی محفظه رفت کی بود ؟؟؟؟ سم باهاش اخت شده بود ،حتی اون عروسکه گفت که محفظه که خالیه . وقتی سم به محفظه وصل می شد یک مردی رو در رویا می دید که روی افرادی اسلحه کشیده !!!! و در حال فرار با یک زن زخمیه

فراجایل در واقع خودش در حمله ، کشته شده . چطوری پس سم پیداش کرد و درمانش کرد بعد با هم به اون کشتی کاوشگر بزرگ رفتند ؟؟؟

به آخر کار نرسیدم . لو در اون ساحل کی بزرگ و نگهداری می کنه ؟؟؟

@vahid_ba
@SaDrA-HhH
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or