David Cage با 5 سال عمر بیشتر PS3 مشکلی ندارد.

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
david-cage-heavy_rain.jpg

شایعات نسل بعد کنسول ها در بالاترین حد خود است.اما David Cage یعنی کارگردان Heavy Rain معتقد است با PS3 میتوان در حال حاضر کارهای بزرگی انجام داد.
Cage در مصاحبه با Develop گفت:راستش را بخواهید من خیلی علاقه ای به تکنولوژی یا کنسول های نسل بعد ندارم.اگر بتوانیم 5 سال دیگر با PS3 ادامه دهیم برای من خوب خواهد بود.Cage بر خلافی مردمی که فکر میکنند تکنولوژی جدید باعث بازی های بهتر میشود،بر اینتصور است که بازی ها با ایده های سازندههایشان ساخته میشوند.
او فکر میکند که نبود خلاقیت موجب محدودیت این نسل از دنیای Game شده است.
Cage توضیح میدهد:من فکر میکنم چالش های اصلی بیشتر در سازنده بازی است تا تکنولوژی.آیا کارهای تکنیکی وجود دارند که من نتوانم انجام دهم؟راستش را بخواهید خیر.محدودیت بسیار بیشتر از ایده هایی است که ما داریم.اگر به گذشته روی آوریم میبینیم تکنولوژی خیلی سریعتر از چیزی که ما تصور داشتیم پیشرفت کرده است.
به عنوان یک صنعت برخلاف اینکه platform ها در حال تغییر هستند ما در 50 سال اخیر بازی های بسیار زیادی داریم که شبیه یکدیگر هستند.او اضافه کرد:انتظار من از نسل بعد چیست؟مثل اکثر اوقات:poly های بیشتر،رزولوشن بالاتر تکسچر ها و مکان ها،اسب بخار و چیزهای دیگر.واو بسیار خوب و هیجان انگیز است!!!
در نهایت بحث بسیار جالب شد.آیا تکنولوژی مانعی برای تبدیل شدن ایده ها به واقعیت است؟آیا یک پردازشگر قویتر باعث دگرگونی فرم گیم پلی میشود؟کیج درست میگوید که هسته ی مکانیکی بازی ها چند سال است واقعا تغییر زیادی نمیکند.شما هنوز FPS های همیشگی خودرا دارید و TPS های مبنی بر Cover گیری و...
مطمئنا گرافیک همیشه پیشرفت میکند ولی به عنوان چیزی که از Journey یاد گرفتیم،گاهی اوقات یک ایده ی واقعی میتواند گرافیک زیبا را شکست دهد.ایده ها چیز هایی هستند که فروخته میشوند.
منبع
 
آخرین ویرایش:

meTees

کاربر سایت
Feb 17, 2012
56
نام
matee
اقای دیوید کیجو فقط گرافیک تو بازی مهمه (مسؤلان لطفا رف منو به گوش اقای کیج برسونن. من خودم یک انبار بازی PS3 & Xbox360 دارم و نزدیک به 90 درصدشونم حتی 5 دقیقه هم بازی نکردم چرا . به خاطر اینکه اگر ببینم بازی گرافیک مالی نداره دیگه بازیش نمیکنم.
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,793
من خودم به شخصه به گرافیک همچون گیم پلی بازی بسیار اهمیت میدم و دوست دارم همیشه بالاترین گرافیک رو تو بازی ها ببنیم..

اولین چیز تو نگاه اول ، گرافیک بازی هست که جلب توجه میکنه که متاسفانه کنسول های فعلی دیگه هیچ جذابیت گرافیکی تو بازی هاشون دیده نمیشه.

این اقاهم یه جورایی راست میگه ولی بیشتر منافع خودشون رو میسنجن...کنسول جدید برای این اشخاص بازی ساز مساوی با تغییرات الگوریتمی برنامه نویسی برای بازی هایی که قراره روی کنسول های جدید اجرا بشن که این امر مستلزم هزینه های بیشتر و وقت زیاد هست.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
با وجود اینکه برای دیوید احترام زیادی قائلم ولی با این حرفش موافق نیستم

شاید بازی های اینتراکتیو دراما احتیاج به نسل بعد نداشته باشن ولی سبک های دیگه میتونند با اومدن نسل بعدی خیلی پیشرفت کنند ، مثلا سبک Action Adventure با اومدن نسل بعدی میتونه هوش مصنوعی بهتر ، دنیایی وسیعتر ، گیم پلی روونتر ( فکرش رو بکنید مثلا U3 روی 60 فریم Lock میشد ) ، گرافیکی بهتر و ... رو برای گیمر فراهم کنه ( اکثر این موارد برای بقیه سبک ها هم صادقه )

اومدن نسل جدید میتونه احتمالات زیادی رو برای ساخت IP های جدید به وجود بیاره ، الان ما هیچ بازی ایی نداریم که واقعا توش جنگ اتفاق بیوفته ( منظورم پردازش همزمان صدها هوش مصنوعیه ) ، برای اینکه نسل فعلی قدرت کافی برای انجام اینکار نداره

نسل بعد فقط گرافیک نیست ، اومدن کنسول های نسل هشتم میتونه خیلی توی گیم پلی بازی ها و پیشرفت ژانر های مختلف نقش داشته باشه
 

...Sahand...

کاربر سایت
Sep 5, 2010
1,282
ماشالله اینجا همه ادعاشون فیها خالدون یک حیوان مقدس رو طی میکنه ...
چرا بد برداشت می کنید
نگفته که کلا گرافیک و سخت افزار پیشرفت نکنه , گفته برای داشتن یه بازی خوب و رضایت مشتری , علاوه بر گرافیک یکی از فاکتور های مهم خلاقیت و نوآوری بوده که الان فراموش شده ,

اگرم حرفش درست نبود , عناوینی مثل Shank و Limbo و Journey و ... الان مطرح نبودن

( فکرش رو بکنید مثلا U3 روی 60 فریم Lock میشد )

واقعا این چیزیه که شما بهش فکر می کنین و از نسل بعد میخواید ؟ -_-
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,510
نام
محمد
آقا هر چی دوست داری بساز فقط قربون دستت اصول اولیه کنترل بازی رو به هم نزن، من هنوز نمی تونم درک کنم واسه چی باید واسه راه رفتن شخصیت اصلی کلید R2 رو فشار بدیم :D Heavy Rain به طور کلی تجربه خیلی جالبی بود و به شخصه لذت بردم، البته هنوز Indigo Prophecy رو بالاتر میدونم ولی خیلی دلم میخواد یه بازی کامل تو همین سبک از دیوید کیج شاهد باشم. باید دید تو E3 چه خبر میشه :D
 

Bianconeri

کاربر سایت
Feb 25, 2008
611
نام
مهران
فکر کنم تو بعضی از ipها پیشرفت که نداشتیم هیچی تازه پسرفت هم داشتیم.
نمونهاش رو تو چند وقت اخیر دیدید.

نسل بعد هم بیاد فقط فکر ارتقائ قدرت سخت افزار باشن و افزایش گرافیک بدتر از این هم میشه چون تمام انرژی میره سمت ارتقا گرافیک.

گرافیک خوبه ولی به تنهایی موفقیتی رو تضمین نمیکنه .بازیی خوبه که تمام مواردش رو در نظر بگیرن .

مثل یه ترازوی دو طرفه که باید دو کپه مساوی باشه .

آفرین.دقیقا همین طوره.نمونه اش هم زیاد داریم Ninja gaiden III و Lost planet 2 و .....واقعا جدیدا سازندگان بیشتر تمرکزشان روی گرافیک میره و گیم پلی و بقیه عناصر را کمتر تمرکز دارند.
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
آفرین.دقیقا همین طوره.نمونه اش هم زیاد داریم Ninja gaiden III و Lost planet 2 و .....واقعا جدیدا سازندگان بیشتر تمرکزشان روی گرافیک میره و گیم پلی و بقیه عناصر را کمتر تمرکز دارند.
آخه اون ها هم همچین گرافیکی نداشتن!
NG III که از نظر گرافیک پسرفت هم داشت!
 

Metropolise

کاربر سایت
Jan 1, 2012
325
آقا هزار هم خط داستانی یا گیم پلیه یا گرافیک بازی ای بالا باشه شما نهایتش 4 بار بازی رو به اتمام میرسونید , میبوسید میزارید کنار , اما مولتی پلیر عالی باعث جاودان شدن یه بازی میشه , حالا دیوید کیج هم تا به حال بازیه مولتی دار به بازار نداده پس طرز فکرش محدودِ.. قدرت کنسولی خلائش تو مولتی بازی ها کاملا مشهودِ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر