Multi Platform Dark Souls Remastered

  • Thread starter Thread starter SPILL
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
A1qvBZYPc2L._AC_SX430_.jpg


Dark Souls Remastered

پلتفرم ها: PC - PS4 - XBOX One - Nintendo Switch

ناشر: Bandai Namco

سازنده: Studio Virtous

ژانر: اکشن-ماجراجویی-نقش آفرینی

تاریخ عرضه: تابستان 2018

Dark_Souls_Remastered_HDr.jpg

سازنده : From Software
QLOC Remaster version
ناشر : Namco Bandai Games
پلتفرم ها : PS4 . XBOX ONE . PC
تاریخ انتشار: 2018 MAY 25
4 خرداد 1397​

بخش گرافیک:​
  • بازی بر روی Xbox One X و PS4 Pro به صورت 4K ارتقا یافته (upscaled) و 60 فرم اجرا خواهد شد
  • بر روی کنسول های PS4 و Xbox One به صورت 1080 و 60 فرم اجرا خواهد شد
  • بر روی Switch در حالت داکت1080 و 30 فرم در حالت حمل 720 و 30 فرم
بخش مالتی پلیر :
  • حداکثر تعداد بازیکنان آنلاین از 4 تا 6 افزایش یافته است.
  • ایتم The Dried Finger مورد نیاز برای بازی با 6 بازیکن است.
  • ایتم The Dried Finger که در سرزمین Painted World آریامیس وجود داشت به فروشگاه Undead Burg منتقل شده است تا قبل از بازی در دسترس باشد در ضمن این ایتم با آیتم Twin Humanities در Painted World جایگزین شده است.
  • Password Matchmaking شبیه به Dark Souls 3 در بازی پیدا سازی شده است به این صورت که وقتی یک بازیکن در Password Matchmaking احضار می شود سطح بازیکن همگام سازی می شود یعنی دوستانتان با یکدیگر هم تراز خواهند شد
  • اکنون دوستانتان با یکدیگر خیلی راحت تر مچ میشوند. هنگامی که سطح و سلاح بازیکن بالاتر از بازیکن میزبان باشد، سطحش بر اساس آن تنظیم می شود.
  • ایتم های Healing در طول PvP به غیر از Estus Flasks در دسترس نخواهند بود، برای جلوگیری از جنگ های طولانی و پیچیده، تعداد Estus Flasks برای فانتوم ها به نصف کاهش می یابد در ضمن هنگامی که یک بازیکن یک فانتوم مهاجم را شکست می دهد، Estus Flasks بازسازی خواهد شد.
  • بازیکنان می توانند Matchmaking جهانی را روشن / خاموش کنند.
  • بازیکنان می توانند مانع از هماهنگ شدن فانتوم های سرخ از دیدن "علامت سفید" شوند.
  • بازیکنان دیگر نمیتوانند در هنگام نبرد با فانتوم های دشنن به طور متوالی فانتوم های متحد را احضار کنند
  • در بازی آنلاین، بازیکنان خارج از پارامترهای تعیین شده میزبان نمیتوانند با بقیه پلیر های مچ بشوند (بازیکنان هنوز هم می توانند از طریق Password Matching مطابقت داده شوند).
بخش Arena
  • مود 3 به 3 و 6 به 6 به قسمت deathmatch بازی اضافه شده
  • ارنا هم از قابلیت Password Matching استفاده خواهد کرد
  • -نقاط Respawn کاملا تصادفی خواهند بود
سایر موارد
  • بازیکنان می توانند به طور همزمان چند ایتم مصرف کردنی را انتخاب کنن در حالی که در بازی اصلی فقط یک عدد را می توانستیم انتخاب کنیم
  • تعداد زبان های بازی به تعداد موجود در Dark Souls 3 افزایش یافته است.
  • یک Bonfire کنار اهنگری Vamos اضافه شده است.
  • Covenant ها میتوانند در هر Bonfire تغییر پیدا کنند
  • قابلیت تغییر دکمه ها در تنظیمات بازی لحاض شده
  • آیتم ها به صورت اتوماتیک در هنگام برداشتن در اصلات خالی قرار نمیگیرند در واقع هنگامی که دکمه پد بالا یا پایین را نگه میداریم اولین ایتم در اصلات خالی قرار میگیرد
  • سرور های بازی از P2P به سرور اختصاصی تغییر یافته اند
اطلاعات از تاپیک KiLL3R/4/Ev3r عزیز کپی برداری شده است .​

TRAILER GAMEPLAY

نمرات ، نقد ، فروش
Dark Souls : 89 Metacritic
Dark Souls Remastered :
87 Metacritic

آمار فروش بازی در سال ۲۰۱۵
  • Dark Souls has sold 2,828,000 units worldwide

  • Dark Souls: Prepare to Die Edition ("with Artorias of the Abyss") has sold 2,765,000 units worldwide


 
Last edited by a moderator:
گاید که استفاده نکنیم اصلا روش زدن باسها هم دستمون نمیاد و کلی چیز دیگه
راه اشتباه رفتن بدترینشه یهو از بغل کلی دشمن قوی سر درمیاریم.
نمیدونم شماره دو و سه شم همینطورین و دائم باید به گاید نگاه کرد یا نه.
شماره دو و سه خوبیش اینه بین بون فایر ها از همون ابتدای بازی میشه تلپورت کرد.برای همین بدون راهنما هم میشه رفت راحت.
 
گاید که استفاده نکنیم اصلا روش زدن باسها هم دستمون نمیاد و کلی چیز دیگه
راه اشتباه رفتن بدترینشه یهو از بغل کلی دشمن قوی سر درمیاریم.
نمیدونم شماره دو و سه شم همینطورین و دائم باید به گاید نگاه کرد یا نه.
کلا تو دارک سولز 2 و 3 خیلی کمتر به گاید نیاز پیدا می کنی اون دو تا بازی راهشون سرراست تره مپشون مثل دارک سولز 1 نیست تعداد بانفایر ها خیلی زیاد شده داخل اون دو بازی و از اول بازی هم قابلیت فست تراول دارید احتمال گم شدن تو دارک 2 و 3 کمتر از 10 درصده (فقط یه سری مکان مخفی داره که یکم سخته پیدا کردنشون وگرنه خود بیس بازی سرراسته) بلادبورن هم تقریبا مثل دارک سولز 2 و 3 هست ولی مپش طراحی جذاب تری داره الدن رینگ هم که کاملا اوپن ورده نیاز به فکر کردن نداره چون خود گریس ها راه رو بهت نشون میدن.
اما زدن باس ها توی سری سولز یه سری قانون داره قانون اولش اینه که از مردن نباید بترسی (البته فاصله زیاد بانفایر تا فاگ گیت تو دارک سولز 1 یکم آدم رو می ترسونه ولی بقیه این سری مثل دارک سولز 1 نیست) 2. تمام باس ها یه سری پترن دارن که باید سعی کنی حرکاتشون رو یاد بگیری 3. اصلا برای کشتن باس یا حتی یه انمی ساده عجله نکن
کلا زیاد با گاید بازی رو نرو سعی کن خودت کشفش کنی دارک سولز 1 رو خودت تموم کنی بقیه این سری برات مثل آب خوردن ساده میشه
 
گاید که استفاده نکنیم اصلا روش زدن باسها هم دستمون نمیاد و کلی چیز دیگه
راه اشتباه رفتن بدترینشه یهو از بغل کلی دشمن قوی سر درمیاریم.
نمیدونم شماره دو و سه شم همینطورین و دائم باید به گاید نگاه کرد یا نه.
من خودم از گاید واسه سه تا چیز استفاده میکنم
پیدا کردن لوکیشن باسای مخفی: معمولا به وسط یا اخر بازی که نزدیک میشم تروفی لیستای بازی رو میبینم اون باسایی که نکشتم رو سرچ میکنم ببینم کجان.
اندینگای بازی:بعضی اندینگا و ساید کوئستای بازی خیلی سختن.
اخر هم روش کشتن یه سری از باسای خیلی سخت.
اون مورد اخر واسه اینه که بعضی وقتا طاقتم تموم میشه وگرنه به نظرم به جز دو مورد اول به گاید نیاز نداری
 
گاید که استفاده نکنیم اصلا روش زدن باسها هم دستمون نمیاد و کلی چیز دیگه
راه اشتباه رفتن بدترینشه یهو از بغل کلی دشمن قوی سر درمیاریم.
آخه همه چیزایی که گفتی جزئی از تجربه بازین.
استفاده از گاید اون حس غافلگیری که هنگام وارد شدن به محیط جدید یا رویارویی با باس جدید هست رو از بین میبره.

اتفاقا تو همین دارک سولز ۱ خیلی از این لحظه ها وجود داره، و اگه از قبل راجبشون بدونی از ارزششون کم میشه.

تنها دو چیز هست که من براشون گاید توصیه میکنم:

۱. questline های بازی. چون خیلی از مراحلشون بیش از اندازه مبهم هست.
همچنین یه سری از questline ها اگه مراحلشون رو قبل از زدن بعضی باس ها یا وارد شدن به بعضی محیط ها انجام ندی کلا fail میشن.

۲. باس یا مناطق مخفی که ممکنه ازشون رد شده باشی. این کارو آخرای بازی انجام بده. (مثلا قبل از زدن باس آخر)

نمیدونم شماره دو و سه شم همینطورین و دائم باید به گاید نگاه کرد یا نه.
دارک سولز ۲ و ۳ چون خیلی خطی تر از ۱ هستن و همچنین از اول بازی قابلیت تلپورت با بانفایر دارن احتمال گم شدن توشون خیلی کمتره. (ولی هنوزم احتمالش هست.)
 
  • Like
Reactions: Cait Sith
بازی بنظرم گاید خاصی نیاز نداره. شما سعی کن محیط رو بگردی. متنهای پلیرها هم بخونی. تقریبا بی نیاز از گاید خاصی میشی.

کلا تو این بازیهای فرام، اینکه مطمئن بشی مکانیک های بازی رو بلدی و درکشون کردی، مهمترین کاره.
 
انقدر از دارک سولز۲ تعریف کردید قطعا اینو تموم کنم میرم سراغش.
فقط حیف دستم از Demon's Souls کوتاهه تا پورت شه یا PS5 بخرم.
بازی بنظرم گاید خاصی نیاز نداره. شما سعی کن محیط رو بگردی. متنهای پلیرها هم بخونی. تقریبا بی نیاز از گاید خاصی میشی.

کلا تو این بازیهای فرام، اینکه مطمئن بشی مکانیک های بازی رو بلدی و درکشون کردی، مهمترین کاره.
دقیقا بیخود میترسونن. فوقش مرگه که اونم ایراد نداره تو این بازی:دی
فقط محیطی که توش مسیریابی و دیدن خیلی راهها سخته کمی ممکنه مشکل ساز شه، مثلا اون راهی که بغل اون درخت از کنار بون فایر دوم بازی پله میخوره میره پایین به اون زنه میرسه که استوس فلسک ارتقا میده رو اول اصلا ندیدم.
 
انقدر از دارک سولز۲ تعریف کردید قطعا اینو تموم کنم میرم سراغش.
فقط حیف دستم از Demon's Souls کوتاهه تا پورت شه یا PS5 بخرم.

دقیقا بیخود میترسونن. فوقش مرگه که اونم ایراد نداره تو این بازی:D
فقط محیطی که توش مسیریابی و دیدن خیلی راهها سخته کمی ممکنه مشکل ساز شه، مثلا اون راهی که بغل اون درخت از کنار بون فایر دوم بازی پله میخوره میره پایین به اون زنه میرسه که استوس فلسک ارتقا میده رو اول اصلا ندیدم.
آره قبول دارم. بازی عملا چیزی از یه اپن ورد جمع و جور کم نداره. ممکنه یه جاهایی مسیرها و رازهایی باشه که آدم به راحتی متوجه نشه.
 
دوستان ویدئو/کانالی میشناسید که Lore و داستان سری رو به شکل ساده و خطی تری توضیح بده؟
این VaatiVidya رو یوتوب خیلی معروفه اما هر دفعه ویدئوهاش میبینم بیشتر مخم میگوزه اینقد که به شکل ادبی تحلیل میکنه و خیلی هم وارد جزئیات میشه :D
همینجا کاربرهای خوبی مثل @HalfLife G زحمتش رو کشیدن:
داستان سری بازی Dark Souls

ولی اگه با توضیح و جزییات بیشتر میخوای مجله سفید (3feed) هم متن خیلی خوبی داره که خیلی امروزی طور نوشته.
این رو سرچ کن:
"تاریخ رازآلوده‌ی دارک سولز به روایت اشیاء"
===============
 
این شوالیه پتک دار که تو زیرزمین اون قلعه تو Undead Burg هست واقعا قویه. تاکتیک پریدن رو سرش هم نمیدونم چرا جواب نمیده! یعنی میکشونمش تو راه پله مارپیچ قلعه و میپرم رو سرش تو راه پله ها، اما جونش یک چهارم کم نمیشه. ناقلا از قلعه هم درنمیاد سمت اونجا که باس اول مرحله رو زدیم (جایی که دو تا اندد تیر مینداختن بالای پشت بوم قلعه و از نردبون باید میرفتی بالا میپریدی رو سر غول سریع میزدیش رو هوا)
با این تفاسیر سراغ اون باس اژدها تو بالا پشت بوم کلیسا هم نرفتم هنوز نشستم دارم خودمو لول آپ میکنم اما هنوز از پس اون شوالیه هم نتونستم بربیام... اصلا حمله شم نمیشه شیلد گرفت راحت میکشه آدمو. آرمور سنگین هم یکی دارم اونم بپوشم نمیتونم راحت بدوئم. تازه با همونم وقتی شوالیه پتک دار بهم ضربه میزنه فقط ده درصد جونم میمونه.
پشت سرشم زیاد رفتم کنده اما ضربه کاری نمیدونم چرا بهش نمیشه زد مثل بقیه.
ضمنا اون باس اژدها که گفتم هنوز نرفتم سراغش انگار میشه با کمک یه npc رد کرد اگه Humanity استفاده کنی اما از اونجا که نمیدونم جریانش چیه نمیخوام الکی Humanity مصرف کنم.
اون جونوره تو اتاق بغل آهنگر هم سخت بود واقعا نمیشد کاریش کرد.
 
این شوالیه پتک دار که تو زیرزمین اون قلعه تو Undead Burg هست واقعا قویه. تاکتیک پریدن رو سرش هم نمیدونم چرا جواب نمیده! یعنی میکشونمش تو راه پله مارپیچ قلعه و میپرم رو سرش تو راه پله ها، اما جونش یک چهارم کم نمیشه. ناقلا از قلعه هم درنمیاد سمت اونجا که باس اول مرحله رو زدیم (جایی که دو تا اندد تیر مینداختن بالای پشت بوم قلعه و از نردبون باید میرفتی بالا میپریدی رو سر غول سریع میزدیش رو هوا)
با این تفاسیر سراغ اون باس اژدها تو بالا پشت بوم کلیسا هم نرفتم هنوز نشستم دارم خودمو لول آپ میکنم اما هنوز از پس اون شوالیه هم نتونستم بربیام... اصلا حمله شم نمیشه شیلد گرفت راحت میکشه آدمو. آرمور سنگین هم یکی دارم اونم بپوشم نمیتونم راحت بدوئم. تازه با همونم وقتی شوالیه پتک دار بهم ضربه میزنه فقط ده درصد جونم میمونه.
پشت سرشم زیاد رفتم کنده اما ضربه کاری نمیدونم چرا بهش نمیشه زد مثل بقیه.
ضمنا اون باس اژدها که گفتم هنوز نرفتم سراغش انگار میشه با کمک یه npc رد کرد اگه Humanity استفاده کنی اما از اونجا که نمیدونم جریانش چیه نمیخوام الکی Humanity مصرف کنم.
اون جونوره تو اتاق بغل آهنگر هم سخت بود واقعا نمیشد کاریش کرد.
اون دو تا گارگوئیل خیلی زدنشون راحت تر از هاوله فعلا بیخیال هاول شو خیلی دمیج سنگینی میده برو همون گارگوئیل ها رو بزن
 
این شوالیه پتک دار که تو زیرزمین اون قلعه تو Undead Burg هست واقعا قویه. تاکتیک پریدن رو سرش هم نمیدونم چرا جواب نمیده! یعنی میکشونمش تو راه پله مارپیچ قلعه و میپرم رو سرش تو راه پله ها، اما جونش یک چهارم کم نمیشه. ناقلا از قلعه هم درنمیاد سمت اونجا که باس اول مرحله رو زدیم (جایی که دو تا اندد تیر مینداختن بالای پشت بوم قلعه و از نردبون باید میرفتی بالا میپریدی رو سر غول سریع میزدیش رو هوا)
با این تفاسیر سراغ اون باس اژدها تو بالا پشت بوم کلیسا هم نرفتم هنوز نشستم دارم خودمو لول آپ میکنم اما هنوز از پس اون شوالیه هم نتونستم بربیام... اصلا حمله شم نمیشه شیلد گرفت راحت میکشه آدمو. آرمور سنگین هم یکی دارم اونم بپوشم نمیتونم راحت بدوئم. تازه با همونم وقتی شوالیه پتک دار بهم ضربه میزنه فقط ده درصد جونم میمونه.
پشت سرشم زیاد رفتم کنده اما ضربه کاری نمیدونم چرا بهش نمیشه زد مثل بقیه.
منظورت از شوالیه پتک دار همونه که آرمورش سنگیه؟ این اسمش Havelئه.
backstab میشه کردش. اتفاقا بهترین راه برای کشتنش همین backstab کردنه.
اگه نمیتونستی backstab کنی احتمالا زاویه کارکترت نسبت بهش درست نبوده. چند بار دیگه سعی کنی قلقش میاد دستت.
قاعدتا الان نباید بکشیش ولی کشتنش سخت نیست.

ضمنا اون باس اژدها که گفتم هنوز نرفتم سراغش انگار میشه با کمک یه npc رد کرد اگه Humanity استفاده کنی اما از اونجا که نمیدونم جریانش چیه نمیخوام الکی Humanity مصرف کنم.
اره، اگه human باشی یه ساین npc بیرون ورودی باس میبینی.
راستی این باسو میتونی دمشو ببری و یه سلاح بگیری. کلا همه اژها های بازیو میتونی از بریدن دمشون سلاح بگیری.
اون جونوره تو اتاق بغل آهنگر هم سخت بود واقعا نمیشد کاریش کرد.
این بد چیزیه. یکی از بدترین hitbox های تمام انمی های سری رو داره، بدجور هم دمیج میزنه. اگه جادو داری ازش دور وایسا و با جادو هات جونشو کم کن.
 
  • Like
Reactions: Cait Sith
اون دو تا گارگوئیل خیلی زدنشون راحت تر از هاوله فعلا بیخیال هاول شو خیلی دمیج سنگینی میده برو همون گارگوئیل ها رو بزن
دقیقا عین آب خوردن بود Solaire هم قبل در مه گرفته احضار کردم همون بار اول کشتمشون.
 
اون جونوره تو اتاق بغل آهنگر هم سخت بود واقعا نمیشد کاریش کرد.
میچسبی به شکمش و همزمان باهاش حرکت میکنی سپر هم بالا باشه . اینطوری اصلا ضربه ای بهت وارد نمیشه
هر موقع هم پرید سریع دوباره میری میچسبی بهش
هاول هم یکم سبک باشی راحت میشه جاخالی داد
________________

ارتوریاس رو بعد 10 15 بار مردن زدم و واقعا سبحان الله ^:)^
هر دفعه با زره میرفتم درجا میمردم نمیشد جاخالی داد. اخرش لخت و پتی زدمش:-j
 
آخرین ویرایش:
حوصلم سر رفته بود، تصمیم گرفتم بعد از سالها بازیو از نو برم و یک باره پلاتش هم بکنم. :-"

واقعا لول دیزاین این بازی حتی در مقایسه با بازیهای امروزی هم پشم ریزونه، interconnectivityش هم رو دست نداره. :>

خیلی دوست دارم یه روزی یه ریمیک مثل دیمنز سولز ازش بسازن تا ببینم منطقه هاش با گرافیک امروزی چه شکلی میشن.:x
 
حوصلم سر رفته بود، تصمیم گرفتم بعد از سالها بازیو از نو برم و یک باره پلاتش هم بکنم. :-"

واقعا لول دیزاین این بازی حتی در مقایسه با بازیهای امروزی هم پشم ریزونه، interconnectivityش هم رو دست نداره. :>

خیلی دوست دارم یه روزی یه ریمیک مثل دیمنز سولز ازش بسازن تا ببینم منطقه هاش با گرافیک امروزی چه شکلی میشن.:x
دقیقا اگه یه ریمیک باشه که تو صنعت لازم باشه همین DS1 هست.
همین رو گرافیکشو به روز کنن از خیلی بازی های روز بیشتر محتوا و پیچیدگی داره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or