Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
قربونت داداش شخصا فکر می کنم این باس بهترین باسیه که میازاکی بعد اورنستین و اسماگ طراحی کرده فوق العاده باس معرکه ایه
در مورد شمشیر هم خوب بستگی به بیلد کاراکترت داره من معمولا چون سیستم مبارزم سریعه با شمشیر های سریع تر راحت تر هستم گرچه این شمشیر ها شاید دمیج کمتری نسبت به شمشیر های سنگین بدن



ویدیو ها رو داداش قبلا که گذاشته بودی دیدم در معرکه بودنش هیچ شکی نیست ولی تو ng+7 دیگه کاراکترت غول بی شاخ و دمی میشه خصوصا کلاس جادوگر که نابود می کنه من قبلا هم گفتم اصل سختی بازی تو ng درک میشه چون با لول پایین و دمیج کم میری سراغ باس ها
همه باس ها تو این بازی ۳ مرحله ای و ۲ مرحله ای هستن کلا تک مرحله نداره بزنی تموم شه ؟! ویدیوت کمک خوبی بود کلا باس سختا رو بزن با ویدیو ما هم یک اموزش بگیریم D
 
در کل بنظر من یکی از زیباترین باسها ابیز واچر بودن....من واسه اولین بار دیدم گفتم اینا اینجوری همو میزنن خدا به داد من برسه!!!
در قبل باس فایت اون صدایی که از توش میاد تو سکوت نسبی جنگل واقعا خوفناک بود.....یاد اون شب بخیر!
 
  • Like
Reactions: WTF?
بعد از چند دفعه تموم کردن بلادبورن رفتم سراغ این بازی ولی گرافیکش زد تو ذوقم و گیم پلی بازی خیلی سختر از بلاد هست و و ایتمها و منوهای بازی پیچیده تر هست در کل بازی رو رد کردم ولی همش وسوسه میشم دوباره برم سمتش
 
بعد از چند دفعه تموم کردن بلادبورن رفتم سراغ این بازی ولی گرافیکش زد تو ذوقم و گیم پلی بازی خیلی سختر از بلاد هست و و ایتمها و منوهای بازی پیچیده تر هست در کل بازی رو رد کردم ولی همش وسوسه میشم دوباره برم سمتش
دقیقا منم همین داستان رو داشتم. ولی بعد از بازی کردن و تموم کردن بدزی بیش ۷ بار میتونم به جرات بگم حتی از بلاد بورن بیشتر لذت بردم از بازی. حتما برو
 
صحبت از باسهای بازی شده میبینم خیلی جاها میگین نیملس کینگ باس سختیه البته ایشونو میشه گفت راحت زدم اما باس اخر رینگد سیتیو که اسلیونایت گعل باشن نشد بزنم خیلی روش وقت گذاشتم چندین بار هم تا مرز یک ضربه برای تموم شدنش رفتم اما نشد هم فرصتم کم شده برای بازی کردن هم از دستشون خسته شدم دیگه نرفتم سمتش با اینکه خیلی دلم میخاد ng+ شروع کنم ولی این دوتا نزاشتن!
اون اژدهاهه هم نشد بزنم
خیلی رو مخن این دوتا خیلییی :|
 
  • Like
Reactions: Pyramid Head
سخت ترین و جون سقط ترین باس تو این بازی و کل سه گانه Dark Souls بدون شک Darkeater Midir هست . تنها باسی که تو کل این سه گانه +بلادبورن پلات شده ، من تکی نتونستم از پسش بر بیام و summon کردم، همین موجود لعنتی بود
چندین بار هم solo تا دم کشتنش رفتم و دیگه رسیده بود به جایی که یه ضربه باید میزدم ولی هر دفعه اون زودتر ضربه زد
 
  • Like
Reactions: Pyramid Head
صحبت از باسهای بازی شده میبینم خیلی جاها میگین نیملس کینگ باس سختیه البته ایشونو میشه گفت راحت زدم اما باس اخر رینگد سیتیو که اسلیونایت گعل باشن نشد بزنم خیلی روش وقت گذاشتم چندین بار هم تا مرز یک ضربه برای تموم شدنش رفتم اما نشد هم فرصتم کم شده برای بازی کردن هم از دستشون خسته شدم دیگه نرفتم سمتش با اینکه خیلی دلم میخاد ng+ شروع کنم ولی این دوتا نزاشتن!
اون اژدهاهه هم نشد بزنم
خیلی رو مخن این دوتا خیلییی :|
slaveknight رو روش poison و toxic بنداز و از دور نظاره گر کم شدن جونش باش . خاطرم نیست ولی یکی از از شمشیرها بودن که حالت R2 اش poison میداد
از اون دشمنایی drop میشد که عین پرنده بودن جیغ میکشیدن اگر نمیزدیشون تبدیل میشدن به یه موجود خطری تر
 
سخت ترین و جون سقط ترین باس تو این بازی و کل سه گانه Dark Souls بدون شک Darkeater Midir هست . تنها باسی که تو کل این سه گانه +بلادبورن پلات شده ، من تکی نتونستم از پسش بر بیام و summon کردم، همین موجود لعنتی بود
چندین بار هم solo تا دم کشتنش رفتم و دیگه رسیده بود به جایی که یه ضربه باید میزدم ولی هر دفعه اون زودتر ضربه زد
به نظر من midir یکی از قابل پیش بینی ترین باس هایی بود که تو این سری دیدم فقط کافیه روبروش بایستی تا متوجه بشی چرا این حرف رو می زنم بسیار باس قابل پیش بینی هست
slave knight gael هم که به جز یه hp هیولایی هیچی نداره
دقیق نمی تونم بگم کدوم باس تو این سری بیشتر اذیتم کرد اورنستین و اسماگ یه مدل عذاب می دادن آرتوریاس یه سبک دیگه مانوس هم که دیوونه بود. از اون طرف تو دارک 2 fume knight باعث شد یه بازبینی کلی تو سبک مبارزم بکنم تو بلاد که شخصا خیلی مشکل با باس هاش نداشتم فکر کنم اورفان از همه سخت تر بود
ولی یه چیزی رو که مطمئنم اینه که سخت ترین باس دارک سولز 3 بدون شک سیستر فرید بود (حداقل برای من) مشکلی که باس های دارک سولز 3 داشتند این بود که اکثریتشون رو میشد به یه سبک تکراری زد مثلا نیملس کینگ فقط دمیج زیادی می داد و خیلی راحت الگوریتم حرکاتش دست آدم میومد
صحبت از باس رو اعصاب شد باید یادی بکنم از blue smelter demon که باعث شد به کل فروم سافت از بالا تا پایین فحش بدم لامصب خود smelter demon سخت بود اینا برداشته بودند به حرکاتش مکس (delay) اضافه کرده بودند رسما سرویسم کرد راه رسیدن به باس هم که از خود باس سخت تر بود واقعا بد چیزی بود
 
  • Like
Reactions: AVerg
میشه برای این 2 تا میدیر و اسلیونایت کمک گرفت npc احضار کرد؟ فقط میخام بکشمشون به هر قیمتی که شده :D
واسه midir که shira رو میشه احظار کرد ولی من پیشنهاد می کنم خودت تکی بزنیش کلا نه فقط midir بلکه کل دراگون فایت های سری رو بهتره تکی بزنی اینطوری راحت تره
این ویدیو منو ببین بهتر متوجه میشی کجا باید جاخالی بدی و چطوری باید بزنیش
Dark Souls 3-Darkeater Midir-no damage no armor
gael هم نمیشه npc آورد مگه اینکه آنلاین بازی کنی
 
  • Like
Reactions: db07 and AVerg
واسه midir که shira رو میشه احظار کرد ولی من پیشنهاد می کنم خودت تکی بزنیش کلا نه فقط midir بلکه کل دراگون فایت های سری رو بهتره تکی بزنی اینطوری راحت تره
این ویدیو منو ببین بهتر متوجه میشی کجا باید جاخالی بدی و چطوری باید بزنیش
Dark Souls 3-Darkeater Midir-no damage no armor
gael هم نمیشه npc آورد مگه اینکه آنلاین بازی کنی

هولی مولی ** :D خیلی خوب بود!!
چرا همه مبارزاتتو با لباس زیر میری؟ بچه های فرام کلی زحمت کشیدن لباسای متنوع طراحی کردن:D
 
  • Like
Reactions: Pyramid Head
هولی مولی ** :D خیلی خوب بود!!
چرا همه مباززاتتو با لباس زیر میری؟ بچه های فرام کلی زحمت کشیدن لباسای متنوع طراحی کردن:D
آرمور کاراکترم رو سنگین می کنه برای همین با لباس زیر میرم:D اگه دست خودم بود که همون لباس زیر رو هم برای کاراکترم نمی پوشیدم :D تا تیز و بز تر بشه :D کلا پیشنهاد میشه برای یه بار هم شده لخت برید سراغ باس ها :D
 
  • Like
Reactions: AVerg
به نظر من midir یکی از قابل پیش بینی ترین باس هایی بود که تو این سری دیدم فقط کافیه روبروش بایستی تا متوجه بشی چرا این حرف رو می زنم بسیار باس قابل پیش بینی هست
slave knight gael هم که به جز یه hp هیولایی هیچی نداره
دقیق نمی تونم بگم کدوم باس تو این سری بیشتر اذیتم کرد اورنستین و اسماگ یه مدل عذاب می دادن آرتوریاس یه سبک دیگه مانوس هم که دیوونه بود. از اون طرف تو دارک 2 fume knight باعث شد یه بازبینی کلی تو سبک مبارزم بکنم تو بلاد که شخصا خیلی مشکل با باس هاش نداشتم فکر کنم اورفان از همه سخت تر بود
ولی یه چیزی رو که مطمئنم اینه که سخت ترین باس دارک سولز 3 بدون شک سیستر فرید بود (حداقل برای من) مشکلی که باس های دارک سولز 3 داشتند این بود که اکثریتشون رو میشد به یه سبک تکراری زد مثلا نیملس کینگ فقط دمیج زیادی می داد و خیلی راحت الگوریتم حرکاتش دست آدم میومد
صحبت از باس رو اعصاب شد باید یادی بکنم از blue smelter demon که باعث شد به کل فروم سافت از بالا تا پایین فحش بدم لامصب خود smelter demon سخت بود اینا برداشته بودند به حرکاتش مکس (delay) اضافه کرده بودند رسما سرویسم کرد راه رسیدن به باس هم که از خود باس سخت تر بود واقعا بد چیزی بود

آره دقیقا حرفتو قبول دارم ، به شدت قابل پیش بینی هست کارهایی که میکنه ولی دردسر اصلی health bar به شدت بزرگش هست و دومیش اینه که دمیجهای وحشتناکی میده (دمیجهاشو بلاک هم بکنی stamina زیادی میبره در ضمن damage دارک هم داره توش)
برای زدنش باید یه مدت مدیدی رو بدون هیچگونه اشتباه و با دقیق ترین حرکات طی کنی که خب از اعصاب من خارج بود این موضوع :p
slave knight هم به با اون حرکت toxic کردنش به لغایت راحته
sister friede هم باهات موافقم ، تو بار اول بازیم به شدت مشکل زا شد برام ، آخرم با کلی دنگ و فنگ و مجیکهای intelligence زدمش ولی بار دوم که کلا سیستم کاراکتر رو از نو آپگرید کردم و pointها رو گذاشتم روی faith با اون miracle ایی که اسمش sunlight spear بود و از غول آخر بازی میگرفتی، زدم ترکوندمش در عرض دو سوت . کلا با این sunlight spear و faith build میتونی اکثر باسها رو به راحتی سقط کنی
 
آره دقیقا حرفتو قبول دارم ، به شدت قابل پیش بینی هست کارهایی که میکنه ولی دردسر اصلی health bar به شدت بزرگش هست و دومیش اینه که دمیجهای وحشتناکی میده (دمیجهاشو بلاک هم بکنی stamina زیادی میبره در ضمن damage دارک هم داره توش)
برای زدنش باید یه مدت مدیدی رو بدون هیچگونه اشتباه و با دقیق ترین حرکات طی کنی که خب از اعصاب من خارج بود این موضوع :p
slave knight هم به با اون حرکت toxic کردنش به لغایت راحته
sister friede هم باهات موافقم ، تو بار اول بازیم به شدت مشکل زا شد برام ، آخرم با کلی دنگ و فنگ و مجیکهای intelligence زدمش ولی بار دوم که کلا سیستم کاراکتر رو از نو آپگرید کردم و pointها رو گذاشتم روی faith با اون miracle ایی که اسمش sunlight spear بود و از غول آخر بازی میگرفتی، زدم ترکوندمش در عرض دو سوت . کلا با این sunlight spear و faith build میتونی اکثر باسها رو به راحتی سقط کنی
به نظرم midir شباهت زیادی به Ancient Dragon تو دارک سولز 2 داشت و یه جورایی ارتقا یافته همون باس بود یعنی یه دراگون با سایز خیلی بزرگ و حرکات قابل پیش بینی hp بسیار زیاد ولی دمیج فوق العاده زیاد فکر کنم یادت باشه که این Ancient Dragon تو دارک سولز 2 اورجینال رسما تک ضربه بود یعنی اگه آتیشش بهت می گرفت هر چقدر هم که hp داشتی در یه لحظه می مردی(البته تو نسخه sotfs میزان دمیجش رو کم کرده بودند)
اما در مورد بیلد کاراکترت باید بگم کلا کاراکتر های جادوگر تو لول های بالا به طرز عجیب وغریبی قوی میشن این خواهر گرامیمون هم باسی بود که برای حالت melee طراحی شده بود و کل سختیش مبارزه باهاش با شمشیر و سپر بود یعنی شما اگه مثلا پایرومنسر بودید سه سوت ناکارش می کردید :D
 
  • Like
Reactions: AVerg

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or