Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
هنوزم که هنوزه میبینم بحث اسونتر بودن باس فایت های این چند تا بازی (DS ها و BB) برقراره و من همچنان فکر میکنم که سختی باس ها برمیگرده به ترتیب بازی کردن اولین بازی تا اخرین بازی. مثلا کسی اولین بازیش شماره 2 بوده، سخت ترین باس ها رو واسش داشته یا اونی که مثلا BB رو اول بازی کرده واسش سخت ترین باس ها تو BB بوده. بنظرم سختی DS3 خیلی هم خوب و به اندازه بود و مثلا واسه شخصی که اولین بازیش تو این سری DS3 باشه شاید یکی از سخت ترین بازی های عمرش باشه.
 
شما معما ميزاري ؟ D: لطفا نقطه ضعف بزرگشو بگين دوستان استفاده كنند
فکر کنم اکٍثر باسهای بازیهای میازاکی یه نقطه ضعف دارن که باید خود بازیباز بهش پی ببره. و شک نکنید که خود سازندگان کاملا اینو میدونن. متاسفانه تنها سری بازی که از دستم پرید Demon's Souls بود.

بعد از اینکه پادشاه طوفان(اژدها) از پا دراوردین خودشو با استفاده از کمان (در کمال نامردی) از فاصله دور از پای دربیارید:D البته مهارت زیادی توی جاخالی دادن می خواهد من کمان(آپگریت شده تا 10 )dragonslayer رو پیشنهاد میکنم با تیرهای دوربرد; تا میتونی خودتو سبک کن از زره dancer استفاده کن برا جا خالی عالی هست.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: KingAmir
با لول 60رفتم سروقت dragonslayer Armour دمار از روزگارم درآورد.یعنی بالای 10 بار مردم.باس فوق العاده ای بود.dancer برای من باس ضعیفی بود سریع زدمش.
تا الان دراگون اسلیر برای من سخترین باس بازی بوده و بعدشم aldrich.
از باس 5 به بعد بازی فوق العاده شده.دقیقا چیزی که از یه دارکسولز انتظار داشتم.محیطا عالی شدن،دشمنهای غیر باس خیلی خوب شدن و به دوتا باس خیلی خوبم تا اینجای کار برخوردم.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: KingAmir
با لول 60رفتم سروقت dragonslayer Armour دمار از روزگارم درآورد.یعنی بالای 10 بار مردم.باس فوق العاده ای بود.dancer برای من باس ضعیفی بود سریع زدمش.
تا الان دراگون اسلیر برای من سخترین باس بازی بوده و بعدشم aldrich.
از باس 5 به بعد بازی فوق العاده شده.دقیقا چیزی که از یه دارکسولز انتظار داشتم.محیطا عالی شدن،دشمنهای غیر باس خیلی خوب شدن و به دوتا باس خیلی خوبم تا اینجای کار برخوردم.
دوستان باس Yhorm the Giant رو کجا باید پیدا کنم؟
اونو باید توی Profaned Capital پیدا کنی. اول باید بری Irithyll Valley و خودت رو به Church of Yorshka برسونی. بعدش از در دیگه کلیسا وارد محوطه بشی و بری توی زیر زمین و از بیرون شهر بیای بیرون که میشه درست میشه زیر پل ورودی شهر. از اونجا مستقیم میزنی به آب و تا آخر و تنها ساختمونی که میبینی، میری که میخوری به Irithyll Dungeons. اینجا یه خورده بدبخت میشی و با بدترین دشمن های بازی روبرو میشی. اینجا رو که تموم کردی میرسی به Profaned Capital که بدون اینکه بخوای کل اونجا رو بگردی، میتونی همون اولش یه ضرب بری سراغ Yhorm.
 
Nameless King رو هم کشتم بالاخره. فکر کنم 10 باری طول کشید تا استراتژی های مختلف رو پیاده کنم و قلقش دستم بیاد :D آخر سر با Yhorm's Great Machete آپگرید شده تا فیها خالدون با 5 ضربه حساب اژدهاش رسیده شد :)) خودش رو هم انقدر بیلد کرکترم رو قوی کردم و یه مشت انگشتر استفاده کردم که رسما Lightning Attack هایی که میزد رو بی فایده میکرد :D این Dragon Slayer Greatshield قشنگ حکم میدل فینگر داشت براش :D
 
استراتژی "قل خوردن" :D
استراتژی ایستادن و مثل مرد رو در رو شدن :D قل خوردن برای من یکی از بیخ و بن تعریف نشده-ست :D از همون شماره اول عادت داشتم برم توی سینه دشمن و Zweihander بکوبم تو سرشون :D
===============
آقا بازی تموم شد:(( آهنگ آخرش اشکم رو در آورد:(( فکر نمیکردم دیگه هیچ بازی بتونه در حد شماره اول ظاهر بشه حتی ادامه های DS ولی این یکی تونست>:D<
10 / 10 آقا :D لعنت بهت میازاکی و تیم FS که اینکارا رو با من میکنین :D
 
آقا قسمت شد . ماهم بازی و گرفتیم . همین و بس که بگم خیییلی خوبه . خدایی اگه این نسل سه تا بازی درست و حسابی داشته باشه دوتاشون مال میازاکیه . من موندم این بشر چطور یه ساله بازی می سازه . خدا بهش حال اساسی بده و با حوریان محشرش کنه . دمش گرم
 
  • Like
Reactions: Masta_killa
استراتژی ایستادن و مثل مرد رو در رو شدن :D قل خوردن برای من یکی از بیخ و بن تعریف نشده-ست :D از همون شماره اول عادت داشتم برم توی سینه دشمن و Zweihander بکوبم تو سرشون :D
===============
آقا بازی تموم شد:(( آهنگ آخرش اشکم رو در آورد:(( فکر نمیکردم دیگه هیچ بازی بتونه در حد شماره اول ظاهر بشه حتی ادامه های DS ولی این یکی تونست>:D<
10 / 10 آقا :D لعنت بهت میازاکی و تیم FS که اینکارا رو با من میکنین :D
دم شما گرم :دی
بکوب نشستی پای بازی تو کم ترین زمان تموم کردی =D>=D>
 
  • Like
Reactions: Safety & Peace
هنوزم که هنوزه میبینم بحث اسونتر بودن باس فایت های این چند تا بازی (DS ها و BB) برقراره و من همچنان فکر میکنم که سختی باس ها برمیگرده به ترتیب بازی کردن اولین بازی تا اخرین بازی. مثلا کسی اولین بازیش شماره 2 بوده، سخت ترین باس ها رو واسش داشته یا اونی که مثلا BB رو اول بازی کرده واسش سخت ترین باس ها تو BB بوده. بنظرم سختی DS3 خیلی هم خوب و به اندازه بود و مثلا واسه شخصی که اولین بازیش تو این سری DS3 باشه شاید یکی از سخت ترین بازی های عمرش باشه.
من مخالفم با این حرف!
اولین بازی این سری برای من DkS3 بود بعدش بلاد ولی بلاد باس هاش از هر نظر از DkS3 سخت تر بودن!
اصن یاد Laurence می افتم مو به بدنم سیخ میشه!
به نظر من بلاد باس های به یاد ماندنی بیشتری داشت!
حتی Micolash ک جزو داغون ترین باس ها بود دیالوگ و موزیک پس زمینش خدا بود!
 
  • Like
Reactions: voldmort
عاقا کسی سعی کرده Yhorm رو بدون Storm Ruler شکست بده؟ :D
اصن امکان داره؟
سخت نیست اتفاقا ! نکته اش اینه که وقتی ضربه میزنه، باید به دستش دمیج بدی ! یه مقدارم جلوی پاش وایستی یه ضربه میزنه که با دو دست سلاحشو میگیره و میزنه زمین ، برای جاخالی دادن این ضربه نیاز به رول نیست، کافیه آدم یه مقدار ازش فاصله بگیره ... خوبیه این ضربش اینه که سرش رو خیلی میاره پایین و میشه بهش ضربه زد ! هم دمیج خوبی میخوره، هم بعد چند ضربه Stagger میشه و میشه روش Riposte زد !
با تیرکمان هم میشه زدتش ! سرش کلا دمیج زیاد میخوره ! حالا با هرچی آدم بهش دمیج بده !
 
  • Like
Reactions: KingAmir
من مخالفم با این حرف!
اولین بازی این سری برای من DkS3 بود بعدش بلاد ولی بلاد باس هاش از هر نظر از DkS3 سخت تر بودن!
اصن یاد Laurence می افتم مو به بدنم سیخ میشه!
به نظر من بلاد باس های به یاد ماندنی بیشتری داشت!
حتی Micolash ک جزو داغون ترین باس ها بود دیالوگ و موزیک پس زمینش خدا بود!
یه جورایی منم با شما موافقم
من هر دو رو پلات کردم و قطعا نظرم اینه باس فایت های بلود خیلی خیلی سخت تر از دارک بوده
الانم که رفتم سراغ دارک 2 واقعا سخته!
میدونم راه خیلی سختی رو واسه دارک 2 در پیش دارم:(
پ.ن:رو هم رفته آثار میازاکی رو فقط باید پلات کرد وگرنه به خودمون خیانت کردیم:D
هم دارک هم بلود کلی داستان پشتشون هست که آگه سرسری بازی رو تمام کنید اصلا لذت بازی رو نخواهید برد
امیدوارم bb2 رو بسازه هرچند یادمه بعد دارک 3 گفت انگار کلا میخواد بکشه بیرون از این سبک:D
..............
..............
پ.ن:دوستان تاپیک دارک سولز 2 رو هرچی میگردم پیدا نمیکنم
گفتم سوالی پیش اومد اونجا دنبال جواب بگردم!
کسی امارش رو داره؟
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or