Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
Nameless King رو هم کشتم بالاخره. فکر کنم 10 باری طول کشید تا استراتژی های مختلف رو پیاده کنم و قلقش دستم بیاد :D آخر سر با Yhorm's Great Machete آپگرید شده تا فیها خالدون با 5 ضربه حساب اژدهاش رسیده شد :)) خودش رو هم انقدر بیلد کرکترم رو قوی کردم و یه مشت انگشتر استفاده کردم که رسما Lightning Attack هایی که میزد رو بی فایده میکرد :D این Dragon Slayer Greatshield قشنگ حکم میدل فینگر داشت براش :D

اتفاقا دیشب منم برای چندمین بار Nameless رو زدم :D
این Dragon Slayer Greatshield که میگی در مقابل Havel's GreatShild جوکی بیش نیست :D
من وامیسادم جلوش خیلی ریلکس، ضرباتش اثر نمیکرد!!
 
  • Like
Reactions: KingAmir
براي من dark souls 3 از تمام بازيهاش سخت تر بوده تا الان!!!
نميدونم چرا كلي طول ميكشه كه باس ها رو بزنم.
الانم كه دو روزه نميتونم soul of cinder رو بزنم!
فكر كنم ٢٠٠ بار سوختم!!! ديگه از خودم نا اميد شدم!!!! واقعا كه!!!!
 
سلام
اگر کسی بازی رو روی ps4 داره بیاد با هم coop بزنیم.
یوزر من: sampinge
اولین باره اومدم سراغ این بازی، انقدر مورچه ای پیشرفت میکنم که حوصله م سر رفته
 
براي من dark souls 3 از تمام بازيهاش سخت تر بوده تا الان!!!
نميدونم چرا كلي طول ميكشه كه باس ها رو بزنم.
الانم كه دو روزه نميتونم soul of cinder رو بزنم!
فكر كنم ٢٠٠ بار سوختم!!! ديگه از خودم نا اميد شدم!!!! واقعا كه!!!!
ببین خلاصه بگم برای SoC که چجوری بزنیش. اگر جلوش دفاعی بخوای بازی کنی، باختی. باید وایسی و بزنی و بخوری. حتی 1 ضربه 1 ضربه میتونی کلی بهش بزنی و بکشیش. ولی اگه میخوای نیم ساعت فقط دورش بچرخی تا یه اشتباه بکنه و بعدش بزنیش، هم وقتت گرفته میشه و هم توی فاز دوم که برسه دیگه کرکترت نمیکشه.
 
بلادبورن باس های دی ال سیش سخت بودن اما باس های خود بازی اصلی نه زیاد! به من بگن 4 تا باس سخت بلادبورن رو نام ببر من همون 4 تا باس دی ال سی رو نام میبرم(به جز living failures). کلا همیشه تو این سری باس های دی ال سی سخت تر از باس های بازی اصلین. حالا به نظرم باس های دارک سولز 3 به خودیِ خود سخت هستن. دیگه تو دی ال سی چی میخواد در بیاد معلوم نیست!!!
 
ببین خلاصه بگم برای SoC که چجوری بزنیش. اگر جلوش دفاعی بخوای بازی کنی، باختی. باید وایسی و بزنی و بخوری. حتی 1 ضربه 1 ضربه میتونی کلی بهش بزنی و بکشیش. ولی اگه میخوای نیم ساعت فقط دورش بچرخی تا یه اشتباه بکنه و بعدش بزنیش، هم وقتت گرفته میشه و هم توی فاز دوم که برسه دیگه کرکترت نمیکشه.
خیلی جالب بود!!! دو روز با این soc داشتم می جنگنیدم و نمیتونستم بزنمش. دقیقا هم بدون دفاع و سپر و ... اما نمیتونستم بزنمش.
اما الان اینو خوندم و رفتم دوباره تو بازی ... بار اول زدمش و بعد از 50 ساعت تموم شد بالاخره!!!
جالبه که مثله قبل بازی کردم و هیچ کار خاصی هم نکردم!!!
ولی فهمیدم که من واقعا تو این سبک هیچ چی نیستم !!! کل بازی های میازاکی رو بازی کردم تازه اخریشو اینهمه طول کشید تموم کنم!!!!
به نظر من DS1 از همه قشنگتر بود بعدش DeS بعدش BB و بعد از اون DS3 و بعدش DS2
ترتیب سختی برای من (که فکر کنم با همه فرق داشته باشه!!):
DS1<DS2<DeS<DS3, و بعدش BB
 
  • Like
Reactions: KingAmir
خیلی جالب بود!!! دو روز با این soc داشتم می جنگنیدم و نمیتونستم بزنمش. دقیقا هم بدون دفاع و سپر و ... اما نمیتونستم بزنمش.
اما الان اینو خوندم و رفتم دوباره تو بازی ... بار اول زدمش و بعد از 50 ساعت تموم شد بالاخره!!!
جالبه که مثله قبل بازی کردم و هیچ کار خاصی هم نکردم!!!
ولی فهمیدم که من واقعا تو این سبک هیچ چی نیستم !!! کل بازی های میازاکی رو بازی کردم تازه اخریشو اینهمه طول کشید تموم کنم!!!!
به نظر من DS1 از همه قشنگتر بود بعدش DeS بعدش BB و بعد از اون DS3 و بعدش DS2
ترتیب سختی برای من (که فکر کنم با همه فرق داشته باشه!!):
DS1<DS2<DeS<DS3, و بعدش BB
همین که از بازی لذت میبری کافیه... تازه 50 ساعت هم که خیلی زیاد نیست :دی
خیلیا چون بازی براشون سخته میذارن کنار... ولی نمیدونن که چه خیانتی دارن به خودشون میکنن :دی
 
میازاکی تایید کرد بازی 2تا DLC داره (شایعه 3تا بودن تکذیب شد) و یه منطقه جدید، سلاح ها، تجهیزات و داستان جدیدی داره که اعتقاد داره یه حس مجزا از DS3 رو برای ما به ارمغان میاره. یعنی میشه بریم Deep Sea؟ یا Londor؟ یا شایدم بریم زادگاه First Flame؟ 8->
 
آقا! رفتم سراغ Nameless دوباره. این دفعه به طرز فجیعی 2 بار Riposte شد و در نهایت خفت بدین شکل مرد:



و مبارزه کمتر از 2-3 دقیقه تموم شد :)) بسری که به گوین بزرگ خیانت کنه رو باید اینطوری کشت :|:D
 
سلام دوستان من اولین نسخه از سری سولز هست که بازی میکنم ممنونم میشم سوالاتم رو جواب بدید
-از 4 تا quick item که پایین سمت چپ هستش اونی که بالا قرار داره برای چی هستش ؟(مثل اینکه spell نام داره و حتی یه heal aid هم گرفتم براش ولی گزینش خاموشه انگار و هیچ کاری نمیکنه)
-چه جوری میتونم وزنم رو کمتر کنم؟ الان وضعیتم جوریه که ارمور و شیلدی که دارم خیلی وزن داره و بقیه اونا هم با توجه به اینکه سبک ترن ولی بدرد نخور هستن الان اصلا نمیتونم شمشیرم رو عوض کنم چون به محض تعویض شمشیر وزنم میره بالای 70% و رول کردن سخت میشه
 
سلام دوستان من اولین نسخه از سری سولز هست که بازی میکنم ممنونم میشم سوالاتم رو جواب بدید
-از 4 تا quick item که پایین سمت چپ هستش اونی که بالا قرار داره برای چی هستش ؟(مثل اینکه spell نام داره و حتی یه heal aid هم گرفتم براش ولی گزینش خاموشه انگار و هیچ کاری نمیکنه)
-چه جوری میتونم وزنم رو کمتر کنم؟ الان وضعیتم جوریه که ارمور و شیلدی که دارم خیلی وزن داره و بقیه اونا هم با توجه به اینکه سبک ترن ولی بدرد نخور هستن الان اصلا نمیتونم شمشیرم رو عوض کنم چون به محض تعویض شمشیر وزنم میره بالای 70% و رول کردن سخت میشه
اون مال Pyromancy و Miracle هست. که برای اینکه ازشون استفاده کنی، باید آیتم مخصوصشون رو هم توی یکی از اسلات های شمشیر بذاری.
برای کم کردن وزن میتونین از انگشترهای Havel's Ring و Ring of Flavor و Flynn's Ring استفاده کنین (بهترین همون Havel's Ring هست). موقع لول آپ هم Vitality باعث افزایش Equipment Load میشه.
شما که تازه بازی رو شروع کردین فعلا از سلاح های سنگین استفاده نکنین. ایضا تمام اسلات های شمشیر و سپر رو هم پر نکنین چون هر اسلات که پر بشه، Weight رو بالا میبره و کرکترتون سنگین تر میشه.
 
آخرین ویرایش:
اون مال Pyromancy و Miracle هست. که برای اینکه ازشون استفاده کنی، باید آیتم مخصوصشون رو هم توی یکی از اسلات های شمشیر بذاری.
برای کم کردن وزن میتونین از انگشترهای Havel's Ring و Ring of Flavor و Flynn's Ring استفاده کنین (بهترین همون Havel's Ring هست). موقع لول آپ هم Vigor باعث افزایش Equipment Load میشه.
شما که تازه بازی رو شروع کردین فعلا از سلاح های سنگین استفاده نکنین. ایضا تمام اسلات های شمشیر و سپر رو هم پر نکنین چون هر اسلات که پر بشه، Weight رو بالا میبره و کرکترتون سنگین تر میشه.
بحث pyromancy شد من یه نفر تو Undead settlement پیدا کردم تو قفس بود وقتی نجاتش دادم غیب شد
بهم قول داده بود که pyromancy بهم یاد بده ولی رفت! الان جایی هست که بتونم پیداش کنم؟

Sent from my HUAWEI G750-U10 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: KingAmir
بحث pyromancy شد من یه نفر تو Undead settlement پیدا کردم تو قفس بود وقتی نجاتش دادم غیب شد
بهم قول داده بود که pyromancy بهم یاد بده ولی رفت! الان جایی هست که بتونم پیداش کنم؟

Sent from my HUAWEI G750-U10 using Tapatalk
توی Firelink Shrine و سمت چپ آهنگره پایین پله ها نشسته :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or