Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
فقط تروفی رینگ ها مونده تا پلات شه که اونم فقط رینگ های +2
حالا بیا Nameless +2 رو بزن دیگه اه اه
چون یه رینگ تو بونفایر Nameless King داره

بهت قول میدم از دفعه ی اول خیلی راحت تر بزنیش :)
میتونی یکی هم سامن کنی کمکت کنه
 
دارم روانى ميشم،روانى.حالم ديگه داره از فاز دوم نيملس كينگ به هم ميخوره.اولين باره تو دارك سولز ٣ اينقدر مي ميرم و به هيج جايي نميرسم.اين چيه ديگه؟؟؟نه به اون آسونى بى منطق باس هاى اجبارى بازى نه به اين سختى بى منطق باس اختيارى بازى.چقدم فاز اولش آسونه،با چهارتا ضربه ميميره ولى بعد...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
قابل توجه دوستانی که با Nameless مواجه میشن :
یه سپر خیلی قوی بردارید حتما موفق میشید
من خودم Havel's GreatShild رو برداشتم رسما هیچ دمیجی نمیخورم
البته 28 وزنشه
 
بهت قول میدم از دفعه ی اول خیلی راحت تر بزنیش :)
میتونی یکی هم سامن کنی کمکت کنه
آره واقعا :d
من +1رو کلا 7-8 ساعته تموم کردم! خیلی راحت بود
الان هم تو +2 فعلا همه باس هارو همون بار اول زدم فقط یه بار تو Deacons of the Deep به فنا رفتم همین :d
 
  • Like
Reactions: Metalzadeh
دارم روانى ميشم،روانى.حالم ديگه داره از فاز دوم نيملس كينگ به هم ميخوره.اولين باره تو دارك سولز ٣ اينقدر مي ميرم و به هيج جايي نميرسم.اين چيه ديگه؟؟؟نه به اون آسونى بى منطق باس هاى اجبارى بازى نه به اين سختى بى منطق باس اختيارى بازى.چقدم فاز اولش آسونه،با چهارتا ضربه ميميره ولى بعد...


Sent from my iPhone using Tapatalk

منم سر این باس زیاد مردم واقعا , امروز زدمش البته ولی بی انصافیه بی منطق بدونیم این باس رو . یکی از حماسی ترین و قشنگ ترین باس های بازیه و سختیش هم لذت بخشه . وقتی شکستش بدین متوجه حرفم میشین .
واقعا تا اینجای کار باس های Twin Princes و Nameless King و و Champion Gundyr و Pontiff و ... شاهکار بودن و صددرصد از بهترین باس های کل سری سولزبورن بودن واس من ... (باس های دیگه هم خیلی خوب بودن البته ولی این چند تا واقعا عجیب خوب بودن :دی )
 
منم سر این باس زیاد مردم واقعا , امروز زدمش البته ولی بی انصافیه بی منطق بدونیم این باس رو . یکی از حماسی ترین و قشنگ ترین باس های بازیه و سختیش هم لذت بخشه . وقتی شکستش بدین متوجه حرفم میشین .
واقعا تا اینجای کار باس های Twin Princes و Nameless King و Champion Gundyr شاهکار بودن و صددرصد از بهترین باس های کل سری سولزبورن بودن واس من ...
صد درصد شاهكارن،منظور از كلمه بى منطق بر اساس ميانگين كلى سختى باس هاى بازى بود.دقيقا بر عكس اين موضوع ديدن باسى در بازى هست كه با يك ضربه ميمره.همشون عالين.اصلا تو قسمت نيملس كينگ جاى حتى يك اشتباه هم نيست.هر بار كه تا حالا هر چى مردم در حين مصرف استوس فلاسك بوده.فعلا رد دادم ديگه رفتم برا استراحت،فردا به اميد خدا ميزنمش.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
راستی چه جوری طرف تبدیل به دراگون میشه؟ ایتم های دراگون رو دارم ولی میدونم باید کار خاصی انجام بدیم درسته؟
من با اینکه هنو بازیو نگرفتم یجا خوندم ک باید تمام آرمورتو دراری! :دی
عاقا Frame pacing تو این بازی چقده بده؟
جوری هست ک گند بزنه تو فایت ها؟
 
اقایون کسانی که توی فارم Wolf's Blood Swordgrass تو بخش انلاین و pvp یه سری مشکلات دارن..علاوه از استفاده از Symbol of Avarice و Covetous Gold Serpent Ring و استفاده از Rusted Coin اگه Crystal Sage's Rapier v رو دارید هم استفاده کنید.. و از اون مهمتر!! برید پیش Rosaria, Mother of Rebirth لول هاتون رو ریست کنید و luck رو تا 99 افزایش بدید!
.
من الان این کارو کردم حدود 40 دقیقه دم ورودی abyss wachers حدود 6-7 تا تونستم فارم کنم!
 
خوب به سلامتی بازی رو تموم کردم.و البته بگم که نیو گیم پلاس نخواهم رفت هر کی نظری داره ولی به نظر من بازی بیشتر در ذهن و یاد آدم ماندگار میمونه تا اینکه شیره بازی رو در بیاریم! اهل پلات کردن و گرفتن کلی تروفی هم تو هیچ بازی ای نیستم کلا تو این مسایل حساس نیستم!! به نظرم آدم باید بیشتر از بازی لذت ببره نه اینکه خودشو برای گرفتن 4 تا تروفو که هیچ ارزشی نداره اذیت کنه...


در کل بازی عالی بود واقعا ميگم گرافیک هنری بازی خیلی عالی بود فقط گرافیک فنی بازی در حد عناوینی مثل witcher 3 نبود. به بازی در قسمت نمرات بازی ps4 9.3 دادم که به نظرم برازنده بازی بود این نمره.نقطه قوت بازی گیم پلی و اتمسفر بازی بود واقعا گیم پلی خیلی سرگرم کننده بود. موسیقی و صدا گذاری عالی بود البته و صدای شخصیت اصلی بازی رو اصلا نشنیدم یاد بازی dead space افتادم که از اول تا آخر بازی آیزاک نه قیافش دیده شد نه حرفی زد فقط آخرش یه فریادی کشید ولی این...بگذریم شخصیت پردازی در بازی برای کرکتر بازی اصلا وجود نداشت که خیلی وجه منفی ای بود. داستان بازی هم خیلی ساده بود به نظرم و کلا با این نوع داستان پردازی حال نمیکنه و نمیپسندم. در کل بازی متفاوتی بود ولی کم و کسری داشت. یادم که چند ماه قبل از فن های بازی تو همین تاپیک سوال کردم چیه این بازی جذابه خیلی چیزها گفتید ولی هیچ کدومتون اینو نگفتید که بازی اعصاب آدم رو خورد میکنه یه اعصاب خورد کردن شیرین و متفاوت که حتی منی که بازی رو فقط بازی میبینم و خیلی درگیرش نمیشم هم لب به سخنان گهر باز قشنگ باز کردم در حین مبارزه با 2 باس آخر.در کل واقعا بازیه متفاوتی بود...
من با شمشیر heavy dark sword دشمنان بازی رو سوراخ سوراخ کردم و از اون جایی که بار اولم بود این جور بازی ها رو ميرفتم اولش برام سخت بود بعدش ... هههه از خجالتش در اومدم به هر حال گیمر حرفه ای هستم :) .
بهترین باس بازی soul of cinder غول آخر بود که کلا اعصاب خراب کن بود و سخت ترینشون از نظر من lorian the elder prince بود...
بعد از witcher 3 طولانی ترین بازی ای که انجام دادم این بود.
تا اونجایی که من فهمیدم بعد از مبارزه و شکست دادن soul of cinder میشینه کنار بن فایر و آتشی میشه البته میشد بیشتر نشون میدادن جزییات پایان رو ولی من برداشتم این بود که کرکتر اصلی بازی خودش تبدیل به غول آخر شد در آخر بازی
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: meysam1980 and WTF?

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or