Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
یه چیز جالب کشف کردم:Dگفتم به اشتراک بذارم شاید بعضی‌ها ندونن

اگه بعد از پیدا کردن eyes of firekeepr با فایرکیپر خودمون صحبت کنید و در جواب سوالش بگید که قصد خاموش کردن اتش رو دارین ، ازتون می ترسه و بدین ترتیب اهنگ firelink shrine تغییر می کنه و به یه اهنگ غمگین با محوریت پیانو تبدیل میشه که اسم اهنگ هم "خیانت مرموز" هست:D

.
 
شخصیت پردازی در بازی برای کرکتر بازی اصلا وجود نداشت که خیلی وجه منفی ای بود. داستان بازی هم خیلی ساده بود به نظرم و کلا با این نوع داستان پردازی حال نمیکنه و نمیپسندم.

به گمانم نسخه های 1 و 2 رو بازی نکرده باشی بااین جمله.. ببینید همین شیوه ی منحصر به فرد تعریف داستان دارک سولزه که به تنهایی به عقیده ی من تاثیر بسزایی در متفاوت بودن بازی داشته.. اگر جزئیات بازی رو کشف کنید متوجه میشید داستان بازی با ربط و وصل دادنش به دونسخه ی قبل یک شاهکار بی بدیله...شخصیت اصلی بازی درگیر یک نفرین هست.. نفرینی که در دو نسخه ی اول به خوبی توضیح داده شده .. تو بازی وقتی میمیرید دوباره باید این همه راه رو طی کنید.. القابی مثل Undead و Unkindled One و Ashen One به خوبی توضیح میدن که جریان چیه...برای ازبین بردن نفرین میبایستی مثل نسخه های قبل یک سری باس اصلی رو که قبل تر از شما همین مسیرها رو طی کردن و آتیش یا تاریکی رو به وجود آوردن رو شکست بدید و درنهایت خودتون فرد نهایی باشید که نفرین رو برای همیشه از بین ببرید. برای درست فهمیدن بازی حتی به کوچکترین جزئیات بازی باید توجه کنید... هر باسی که میزنید یک عدد Soul بهتون میده.. یا هرآیتمی که پیدا میکنید... با خوندن توضیحات این آیتم ها و توجه به صحبت های NPC های بازی متوجه ی خطوط داستانی میشید..یا حتی توجه به لوکیشن های بازی.. ..این شیوه ی روایت داستان سربسته طوریه که کارگردان بازی میخاد خود گیمر متوجه بشه چه آشی واسش پخته شده و با کنارهم گذاشتن قطعات پازله که متوجه میشید چقدر این نوع داستان پردازی سخته... شخصیت اصلی داستان داره خیلی هم پیچیده س داستانش ...جهان دارک سولز کلا با همه ی بازیهای دیگه فرق داره ..

شرمنده زیاد حرف زدم یه لحظه Fan بازیم گل کرد .
موفق باشید...

من خیر سرم برگشتم خونه درسامو بخونم واسه امتحانات دانشگاه :)) نشستم صبح تا شب دارک سولز میزنم :)) این ترم میوفتم
 
دو تا سوال در مورد بازی داشتم:
اون Havel که توی بازی باهاش میجنگیم، همون Havel نسخه اول هست یا کلاً اسم خیلی ها میتونه Havel باشه؟
قضیه اژدهایان کوچک چی بود؟! از اون مجسمه (شاید هم مجسمه نبود؟!) که در حال مدیتیشن بود تا خود کاراکتر که تبدیل به اژدها میشه. این یه حالت معنوی داره یا یه موجود واقعی هست؟ یعنی مثلاً یه نژادی از اژدهایان هستن که این شکلی هستن و جمع و جورتر از اژدهایان معمولی؟! :دی

یه چیز جالب کشف کردم:Dگفتم به اشتراک بذارم شاید بعضی‌ها ندونن

اگه بعد از پیدا کردن eyes of firekeepr با فایرکیپر خودمون صحبت کنید و در جواب سوالش بگید که قصد خاموش کردن اتش رو دارین ، ازتون می ترسه و بدین ترتیب اهنگ firelink shrine تغییر می کنه و به یه اهنگ غمگین با محوریت پیانو تبدیل میشه که اسم اهنگ هم "خیانت مرموز" هست:D

.
من خیلی حال کردم با این قضیه! :دی به نظرم آهنگش از خود آهنگ اصلی هم قشنگ تره.
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
دو تا سوال در مورد بازی داشتم:
اون Havel که توی بازی باهاش میجنگیم، همون Havel نسخه اول هست یا کلاً اسم خیلی ها میتونه Havel باشه؟
قضیه اژدهایان کوچک چی بود؟! از اون مجسمه (شاید هم مجسمه نبود؟!) که در حال مدیتیشن بود تا خود کاراکتر که تبدیل به اژدها میشه. این یه حالت معنوی داره یا یه موجود واقعی هست؟ یعنی مثلاً یه نژادی از اژدهایان هستن که این شکلی هستن و جمع و جورتر از اژدهایان معمولی؟! :D


من خیلی حال کردم با این قضیه! :D به نظرم آهنگش از خود آهنگ اصلی هم قشنگ تره.
در مورد سوال اول:
نه اون Havel بزرگ رو که دوست صمیمی gwyn بود و بعدا از جریان خیانتش از دستش فرار کرده به undead burg رو ما تو همون نسخه اول کشتیم
اینی که می بینیم کسایی هستن که یجور مرید فکری اون هستن و از لباسش استفاده می کنن
توضیح لباسش رو هم بخوونید همه چی دستتون میاد:
The warriors who followed Havel the Rock never flinched, nor retreated from battle, crushing any foe that stood in their way

در مورد سوال دوم:
این هم خیلی جالب.....تو این شماره خیلی از جنجگوها اصلا ازشون به عنوان dragon worshipers یاد میشه که gesture مربوط به رفتن به اونجا رو از یکی از جنازه اونا یاد می گیریم (Drakeblood Knights ها که پرستش کننده خون اژدهاهستند):
Armor of the Drakeblood Knights, worshippers of the blood of dragons. The red cloth is said to symbolize their yearning for blood.
Dragon worship has captured the hearts and minds of warriors across the lands for many ages.
Perhaps such warriors are attracted to doctrines of few words.
و جالب اینجاس این سرباز تو پشت جایی که با پادشاه oceiros می جنگیم قرار داره و نشون میده پادشاه و ..... هم رو این مساله تمرکز داشتن و شاید منطقه untended grave یجورایی به این مسایل ربط داشته)

در توضیح سنگی که مارو به اژدها تبدیل می کنه هم اشتیاق خیلی ها برای استفاده از این سنگ و سودای رفتن به archdragon peak و صدای زنگ nameless king رو در سر داشتن:
From ancient times, the path of dragon worship was walked by warriors. It is said they envision Archdragon Peak in the
depths of their meditation, and at times, they even hear the distant sound of the great bell at the peak

در نتیجه این سنگ و تبدیل شدن ما به اژدها یجور وسایل و اسباب عبادت خیلی از جنجگوها برای رسیدن به archdragon peak (شاید برای تبدیل شدن خودشون به اژدها برای شکستن چرخه نفرین و شاید هم دیدن nameless king )باشه.

آره، این جریان تغییر اهنگ firelink shrine خیلی باحاله.....یکی از دهها نکته جالب و عجیب دارک سولز 3 هستش .....یکی دو تا نکته مشابه این رو هم اون روز دیدم کف بر شدم:Dباس بحث کنیم یجا سرش

.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Qu1ckZ and Dinosaur
سلام دوستان تو رو خدا یکی کمک کنه
بعد از اون مرحله که باسش تعداد زیادی از روحانی هستند فکر کنم اسمش deep هم داره بعد از اینکه اونها رو میکشیم یه بون فایر میاد ولی بعد از اون دیگه جایی اونجا باز نمیشه چطوری بازی رو ادامه بدم ؟ خواهشا جواب بدید چند روز قبل پرسیدم کسی جواب نمیده موندم همین جا
 
شخصیت پردازی در بازی برای کرکتر بازی اصلا وجود نداشت که خیلی وجه منفی ای بود. داستان بازی هم خیلی ساده بود به نظرم و کلا با این نوع داستان پردازی حال نمیکنه و نمیپسندم.

چون بدون دقت کافی بازی کردین و توضیحات آیتم هارو نخوندین و توی نت هم تحقیقی نکردین اینجوری فکر میکنین که داستان بازی سادست که اشتباه میکنین ! سری سولز پیچیده ترین و فلسفی ترین داستان هارو داره . تنها Game ـی هست که وقتی بازی هم نمیکنم گاهی وقتا به داستان و شخصیت هاش و طرز فکرـشون فکر میکنم :دی
اگه بعد از پیدا کردن eyes of firekeepr با فایرکیپر خودمون صحبت کنید و در جواب سوالش بگید که قصد خاموش کردن اتش رو دارین ، ازتون می ترسه و بدین ترتیب اهنگ firelink shrine تغییر می کنه و به یه اهنگ غمگین با محوریت پیانو تبدیل میشه که اسم اهنگ هم "خیانت مرموز" هست:D

خیلی خوبه این آهنگ خیلی ... همچنین حرف های Firekeeper بعد از این که چشم هارو میدین بهش *-*
 
سلام دوستان تو رو خدا یکی کمک کنه
بعد از اون مرحله که باسش تعداد زیادی از روحانی هستند فکر کنم اسمش deep هم داره بعد از اینکه اونها رو میکشیم یه بون فایر میاد ولی بعد از اون دیگه جایی اونجا باز نمیشه چطوری بازی رو ادامه بدم ؟ خواهشا جواب بدید چند روز قبل پرسیدم کسی جواب نمیده موندم همین جا
از منطقه Road of Sacrifice ، باید یک مسیر دیگه رو بری ! برسی به جایی که 2 تا شوالیه دشمن هستن که یکیشون Great Club داره، یکی دیگه اشون Exile Curved greatsword داره ! از نردبون بعدشون برو پایین تا برسی به منطقه Farron keep ! اونجا هم باید 3 شعله رو خاموش کنی و ...
 
  • Like
Reactions: herowolf
از منطقه Road of Sacrifice ، باید یک مسیر دیگه رو بری ! برسی به جایی که 2 تا شوالیه دشمن هستن که یکیشون Great Club داره، یکی دیگه اشون Exile Curved greatsword داره ! از نردبون بعدشون برو پایین تا برسی به منطقه Farron keep ! اونجا هم باید 3 شعله رو خاموش کنی و ...
ممنون ولی فارون کیپ رو رفتم که قبلا

ویرایش: درسته من قبلا رفتم ولی شعله ها رو خاموش نکرده بودم
ممنونم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: scorpian031
سلام دوستان تو رو خدا یکی کمک کنه
بعد از اون مرحله که باسش تعداد زیادی از روحانی هستند فکر کنم اسمش deep هم داره بعد از اینکه اونها رو میکشیم یه بون فایر میاد ولی بعد از اون دیگه جایی اونجا باز نمیشه چطوری بازی رو ادامه بدم ؟ خواهشا جواب بدید چند روز قبل پرسیدم کسی جواب نمیده موندم همین جا
باس High Lord Wolnir رو زدی؟ اونو بزنی بعدش میرسی به Irithyll of the Boreal Valley از اونجا میتونی ادامه بدی.
 
دوستان.فقط یه حلقه نیاز دارم تا پلات.کسی هست که بیاد سامونش کنم و حلقه ی catring (حلقه ای که sirris بهمون میده) رو برام دراپ کنه و بهش پس بدم همون موقع؟
new game +++ هستم.لول 164

پ.ن: کل حلقه ها رو خودم گرفتم.ولی این حلقه جوریه که باید براش یه بار دیگه بازیو از اول برم که دیگه حوصله ندارم.
اگه کسی هست کمک کنه ممنونش میشم.
 
خب بلاخره منم بازي رو تموم كردم :) ،، اولين تجربم تو سري سولز بود،، جوري ميگفتين سخته سخته گفتم محاله اصلا يه باسم بتونم بزنم :| هر چند soul of cinder ٦٠ بار در خدمتش بوديم :D
شنيدم بلادبون سخته ترسيدم اعصابم خورد شه نگرفتم تا الانم بازي نكردم، اگه مثه اين باشه كه عاليه،،، سخت تر نيست ؟ بگيرم ؟ :D
 
خب بلاخره منم بازي رو تموم كردم :) ،، اولين تجربم تو سري سولز بود،، جوري ميگفتين سخته سخته گفتم محاله اصلا يه باسم بتونم بزنم :| هر چند soul of cinder ٦٠ بار در خدمتش بوديم :D
شنيدم بلادبون سخته ترسيدم اعصابم خورد شه نگرفتم تا الانم بازي نكردم، اگه مثه اين باشه كه عاليه،،، سخت تر نيست ؟ بگيرم ؟ :D
منم میخوام بخرم ولی اولین بازی سری Soulsborn ایه ک میخرم! :|
بعضیا میگن این بازی از بلاد سخت تره بعضیا بر عکس اصن معلوم نیست!
 
خب بلاخره منم بازي رو تموم كردم :) ،، اولين تجربم تو سري سولز بود،، جوري ميگفتين سخته سخته گفتم محاله اصلا يه باسم بتونم بزنم :| هر چند soul of cinder ٦٠ بار در خدمتش بوديم :D
شنيدم بلادبون سخته ترسيدم اعصابم خورد شه نگرفتم تا الانم بازي نكردم، اگه مثه اين باشه كه عاليه،،، سخت تر نيست ؟ بگيرم ؟ :D
بلادبورن رو بگیر حتما، شک نکن لذت میبری حتی شایدم بیشتر از Darksouls لذت ببری چون سری سولز رو بازی نکرده بودی و بدون هیچ اطلاعی از داستان رفتی سراغ شماره 3 اما بلادبورن تک هست و از نظر داستان هم میتونی ارتباط برقرار کنی
درسته سخت هستن اما غیر ممکن بودن معنایی نداره برای یه بازی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or