Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
بخدا عشق می کنم نظراتتونو راجع به بازی می خونم:tearsofjoy::tearsofjoy: مدت هاست منتظر این روزا بودم و دندون رو جیگر گذاشته بودم:laughing:
میدونم خیلی هاتون میگین باس ها آسونن اما همونطور که یکی گفت دو تا باس اول واسه تمرین و گرم شدن خودتونن :smirk::tonguewink: حالا کسی چندتا باس جلوتر از اونها رفته؟ نظرش چیه :tearsofjoy::tearsofjoy:

بازی عالیه دست شما و بقیه تیم درد نکنه. مهمترین نکته برای من بازگشت به اتمسفر دارک سولز یک و دیمن سولز بود و این چیزیه که باعث میشه اشتیاق بیشتری برای جلوتر رفتن داشته باشم.
این بحث های باس ها اسونن و اینها رو جدی نیگیرید کاربرها اکثرا عادتشونه بیان اینجا بگن فلان باس چیزی نبود و اسونه و این حرفها. حتی ملت به smelter demon هم میگفتن اسون. اینجا برای من فقط دو باس اول زیاد سخت نبود و باس سوم سخته. رو حساب اینکه الان تازه اول بازیه و باس سوم فاز دومش اذیت میکنه موندم باس های اخرای بازی چه بلایی قرار سرم بیارن. موجودات غیر باس هم بمراتب از بازیهای قبلی سخت تر شدن . در قبلی ها اگه اوایل بازی یه knight میدیدم که میشد فعلا دورش زد اینجا چند تا با هم هستن و اتفاقا باید باهاشون درگیر شد( مگر اینکه محل دقیق بونفایر رو بدونیم و بتونیم فرار کنیم.)
ضمنا یک سوال شما و بقیه کارمندان چطور بازی میکنید؟ در طول روند ساخت بازی میکنید و اجازه دارید همون قسمتهای ناقصی که ساخته شده رو تست کنید یا مجبورید صبر کنید بازی تموم بشه و بعد بازی کنید؟ واضح تر بگم الان مثلا وقتی فایرلینک شراین ساخته شد یه سیستمی یا کنسولی در قسمتی از شرکت وجود داره که میتونید برید تست کنید و بگردید یا باید صبر کنید که بازی حداقل به مرحله الفا یا حتی بتا برسه و شکل بازی بخودش بگیره؟ یا حتی تا نزدیک زمان انتشار باید صبر کنید؟
 
بازی رو حدود 7 تا 8 تا باس کشتم و حدود 20 تا بون فایر رسیدم یک سری باس ها کپی بازی بلود بورنه . یه سری محیط ها کپی شماره 2 هست و یک . مثل قبرستون. یا موش ها .گرافیکش بهتر از دو شماره قبل هست .اما بالاتر از بلود برن نیست. یه ایرادی که داره تا اینجا احساس میکنم سلاح یا زره برا کسایی که کلاس کنایت هستن تا اینجا نداره یا سنگین هستن و کند یا کوچیک هستن و ضعیف . بلود برن هم این ایراد رو داشت تنوع تو سلاح سرعتی و قدرتی کم بود . اما همون طور اعتیاد اوره .بازی اسونتر هست نسبت به شماره های قبل .شاید دلیلش برا من و کسایی که میگن اسون شده اینه که شماره های قبل رو کامل بازی کردیمّ . یک سری عملکرد ها کافیه با استراتژی بازی های قبل بریم جلو .اسون میشه برامون بخاطر تجربه شماره های قبل .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: R_o_chan
دوستان واسه افزايش فلاسك hp يه نمونه شارد ميخواد . از كجا ميشه تهيه كرد ؟!
بعد توي نقشه high wall of lotheric يه ٢-٣ تا در بسته هست يه دونش يه زندانه . كسي ميدونه كليدش كجاست ؟؟
 
بخدا عشق می کنم نظراتتونو راجع به بازی می خونم:tearsofjoy::tearsofjoy: مدت هاست منتظر این روزا بودم و دندون رو جیگر گذاشته بودم:laughing:
میدونم خیلی هاتون میگین باس ها آسونن اما همونطور که یکی گفت دو تا باس اول واسه تمرین و گرم شدن خودتونن :smirk::tonguewink: حالا کسی چندتا باس جلوتر از اونها رفته؟ نظرش چیه :tearsofjoy::tearsofjoy:

لطف کنید از طرف ما یه تشکر ویژه از آقای میازاکی و تیم سازنده انجام بدید. از نظر کیفی بازی در سطح بالایی قرار داره و تا الان تجربه لذت بخش تری نسبت به DS II بوده برام ولی هنوز با DS و DeS مقداری فاصله داره از هر نظر. بعضی از دشمنای بازی از باس ها سخت تر هستن بنظرم. من که 6 تا باس رو زدم تا اینجا بنظرم سختی و چالش خاصی نداشتن و اینم بگم که من از باس هایی که چندتا NPC سامون می کنن و در کل بیشتر از یک نفر هستن زیاد خوشم نمیاد و معمولا این باس ها کمتر از باس های تکی ماندگار میشن و حس حماسی خاصی نداره مبارزه باهاشون. تا اینجا بازی اکثریت باس ها این مدلی بودن، امیدوارم از این به بعد شاهد مبارزه های حماسی تری باشیم.

بازی رو حدود 7 تا 8 تا باس کشتم و حدود 20 تا بون فایر رسیدم یک سری باس ها کپی بازی بلود بورنه . یه سری محیط ها کپی شماره 2 هست و یک . مثل قبرستون. یا موش ها .گرافیکش بهتر از دو شماره قبل هست .اما بالاتر از بلود برن نیست. یه ایرادی که داره تا اینجا احساس میکنم سلاح یا زره برا کسایی که کلاس کنایت هستن تا اینجا نداره یا سنگین هستن و کند یا کوچیک هستن و ضعیف . بلود برن هم این ایراد رو داشت تنوع تو سلاح سرعتی و قدرتی کم بود . اما همون طور اعتیاد اوره .بازی اسونتر هست نسبت به شماره های قبل .شاید دلیلش برا من و کسایی که میگن اسون شده اینه که شماره های قبل رو کامل بازی کردیمّ . یک سری عملکرد ها کافیه با استراتژی بازی های قبل بریم جلو .اسون میشه برامون بخاطر تجربه شماره های قبل .

اتفاقا اسلحه و سپر های سبک خوبی برای این کلاس توی همون فاز ابتدایی بازی هست، نمونش Dragon Crest Shield یا Kite Shield. شمشیر هم Bastard Sword, Broad Sword و یه شمشیر که افکت یخ داره هست که همشون سبک هستن و از نظر میزان دمیج در وضعیت خوبی قرار دارن و راحت با همینا میشه بازی رو تموم کرد. زره ها خب مسلما برای کلاس Knight باید سنگین باشن تا حدودی ولی مطمئنا کمی جلوتر میشه زره های کاربردی تر و سبک تری پیدا کرد.

دوستان واسه افزايش فلاسك hp يه نمونه شارد ميخواد . از كجا ميشه تهيه كرد ؟!
بعد توي نقشه high wall of lotheric يه ٢-٣ تا در بسته هست يه دونش يه زندانه . كسي ميدونه كليدش كجاست ؟؟

اون Shard ها توی قسمت های مختلف بعضی لوکیشن ها هست و باید با گشت و گزار پیداش کنید، یدونش هم بالای ستون افقی همون Firelink Shrine هست که برای دسترسی بهش باید کلید برج کناری رو از اون پیرزنه بخرید.

اگه اون زندانه رو می گید که یه فرد ماسک دار توش هست کلیدش در انتهای راه پله یکی از اتاق های اطرافه که توش چندتا سگ و آدم مهاجم هست. اگه اونی رو می گید که Dark Wraith توش زندانی شده، کلیدش رو اون مرده نقاب دار که کنار یکی از تخت های Firelink Shrine ایستاده بهتون میده.
 
یعنی دشمنای معمولی بازی معرکه هستن :دی من تا Road of sacrafice پیش رفتم تا اینجا که بازی عالی بوده و حتما در ادامه هم همینطور هست :x اها یه نکته هم اضاف کنم خواستم بگم باس سوم اونقدرا هم که دوستان میگن راحت نبود منو که حسابی اذیت کرد .دم میازاکی و تیمش گرم که دوتا از بهترین تجربه های این نسلم رو رقم زدن :x
 
  • Like
Reactions: R_o_chan
دوستان این نسخه مثل 2 ش نیست که با مردن پلیر از نوار کم بشه ؟ (البته یه آیتمی بود که اونو مصرف میکردیم بر میگشت در 2 )
تشکر
 

Attachments

  • DarkSoulsIII 2016-04-14 17-36-08-48.jpg
    DarkSoulsIII 2016-04-14 17-36-08-48.jpg
    89.5 KB · مشاهده: 9
  • DarkSoulsIII 2016-04-14 17-36-26-78.jpg
    DarkSoulsIII 2016-04-14 17-36-26-78.jpg
    82.7 KB · مشاهده: 8
دوستان این نسخه مثل 2 ش نیست که با مردن پلیر از نوار کم بشه ؟ (البته یه آیتمی بود که اونو مصرف میکردیم بر میگشت در 2 )
تشکر
چرا اتفاقا جونش کم میشه ولی نه به اون شدت نسخه دوم، اینجا هم با مصرف کردن ember دوباره برمیگرده به حالت عادی. البته اگه خیلی بمیرید و لول Hollow شدنتون زیاد بشه بعدا می توتید از یه طریقی این لول رو کاهش بدید تا نوار سلامتی به میزانش اضافه بشه.
 
دوستان باس دوم بازی یه ایتم دراپ میکنه که میشه USE کرد . کاربردش چیه ؟
یه سوال دیگ هم هست که اگر باس دوم و کوئست اون منطقه رو رفتید باز کنید اسپویلر رو :

یه زندان توی منطقه بود که کلیدش رو پیدا کردم و دربش رو باز کردم و با یه دزد صحبت کردم و یه حلقه داد تا به یه زن بدم . زنه همون بود که توی ساختمان روبروی جایی که باس دوم رو زدیم نشسته بود . وقتی باهاش صحبت کردم یه پرچم داد و بعدش باز صحبت کردم و یه ایتم شبیه کاسه اسمش یادم نیست . کسی میدونه ایتم به چه درد میخوره ؟
بعدش من زنه رو اخر سر کشتم و یه باس جدید باز شد که خب یه اتک میکرد و دیدم فعلا نمیشه زدش و گنده تره این حرفاس مثل اینکه . حالا ایا زنه رو زدم موردی داره ؟:دی جالبه همون اول بازی میتونی با یکی از باس های اواسط بازی که لول 60 به بالا میخواد مبارزه کنی :دی
 
دوستان اونایی که بلدن لطفا بگن سیستم جاد و چطوره تو این بازی ؟ کلی ایتم هست که راجع به جادوه. من سر در نیاوردم بلادبورنی رفتم جلو .با سپاس
 
چطور میگید باس ها آسون ترن من نمی دونم! آسونتر از چی هستن؟ از دارک سولز 1؟ خدایی الان برگردید دارک سولز 1 اون باس اولش چند بار میمیرید؟ باس دومش چی؟ سومی چی؟
باس ها آسون نشدن. اگه از لحاظ فنون حرکت و قابلیت هاشون بخواین حساب کنین سخت تر هم شدن. منتها ماها حرفه ای تر شدیم. بازی به اندازه ی حرفه ای شدن ما سخت تر نشد! نه اینکه بگیم باس ها راحت ترن.
 
  • Like
Reactions: R_o_chan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or