Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

Anti karizma

کاربر سایت
Oct 25, 2013
635
نام
بهرام
سلام دوستان وقت بخیر ی سوال داشتن این حرکتweapons art رو چ شکلی میشه استفاده کرد من تقریبا ی ساعتی بازی کردم فعلا نتونستم این حرکتو استفاده ممنون میشم راهنمایی کنین مرسی
دروود
والا من با دسته ایکس باکس وان میزنم حالا دیگه شما خودتون تبدیلش کنید
با y سلاح رو دوستی میگیریم و بعد LT رو اگه نگهداریم میره تو حالت خاص اتک هر سلاح
حالا هر کدوم از دکمه های اتک ساده و سنگین رو که بزنین یه نوعش رو اجرا میکنه
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,164
نام
سبحان
دوستان عزیز من همین اول بازی باس اولی رو زدم و رسیدم یجایی که آهنگر و اینا هستن ولی معلوم نیست باید کجا برم.لطفا راهنمایی کنید
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,164
نام
سبحان

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
دوستان عزیز من همین اول بازی باس اولی رو زدم و رسیدم یجایی که آهنگر و اینا هستن ولی معلوم نیست باید کجا برم.لطفا راهنمایی کنید


همون وسط که اون زنه وایساده یه Bonfire هست که خاموشه، باید اون شمشیری رو که از دل باس اول بازی درآوردی رو اون وسط قرار بدی تا یه راه جدید به وسیله Travel برات باز بشه.
 
  • Like
Reactions: Sobhan_23

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
1,002
نام
امیر حسین
لول دیزاین؟ :D لول دیزاین بازی از DS 2 هم ضعیف تره :D

دوستان جواب دادن :D
ضمن اینکه این امر سلیقه ای هست ولی واقعا این بازی از نظر لول دیزاین یه نقطه ی عطف به حساب میاد.شاید هنوز اوایل بازی باشی...
به هر حال من کسیو ندیدم که از لول دیزاین ایرادی بگیره.هرکیو دیدم محو شد رفت :D
البته منکر نمیشم که این نسخه یه کم تم حماسی هم داره و اکشنش بیشتره.ولی دلیلی هم نمیبینم که وقتی 2 تا بازی تو یه سبک مشخص میسازه میازاکی, سومی هم شبیه به اونا بسازه! مطمئن باش اگه الان این بازی حال و هوای سولز 1 و 2 داشت الان خود شماها میگفتین تکرار تکرار :D منتقدا هم که منتظر همینن تا نمره کم کنن :D
 

R_o_chan

کاربر سایت
May 6, 2008
40
نام
Sepide Donne
بخدا عشق می کنم نظراتتونو راجع به بازی می خونم:tearsofjoy::tearsofjoy: مدت هاست منتظر این روزا بودم و دندون رو جیگر گذاشته بودم:laughing:
میدونم خیلی هاتون میگین باس ها آسونن اما همونطور که یکی گفت دو تا باس اول واسه تمرین و گرم شدن خودتونن :smirk::tonguewink: حالا کسی چندتا باس جلوتر از اونها رفته؟ نظرش چیه :tearsofjoy::tearsofjoy:
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
چقدر. . . . :D اسم باس چه چیزی رو براتون اسپویل میکنه آخه؟ :D

تو اینکه بازی برا من از DS 2 و BB بهتره شکی نیست اما دیگه بازی بی نقص که نیستش :D حالا هایپ شدین دیگه چشماتونو که نبستین :D

دوستان جواب دادن :D
ضمن اینکه این امر سلیقه ای هست ولی واقعا این بازی از نظر لول دیزاین یه نقطه ی عطف به حساب میاد.شاید هنوز اوایل بازی باشی...
به هر حال من کسیو ندیدم که از لول دیزاین ایرادی بگیره.هرکیو دیدم محو شد رفت :D
البته منکر نمیشم که این نسخه یه کم تم حماسی هم داره و اکشنش بیشتره.ولی دلیلی هم نمیبینم که وقتی 2 تا بازی تو یه سبک مشخص میسازه میازاکی, سومی هم شبیه به اونا بسازه! مطمئن باش اگه الان این بازی حال و هوای سولز 1 و 2 داشت الان خود شماها میگفتین تکرار تکرار :D منتقدا هم که منتظر همینن تا نمره کم کنن :D

شما تو شماره های قبلی از یه لوکیشن به شونصد جا میتونستی بری و واقعا حس گم شدن بهت دست میداد اما اینجا حس گم شدن فقط در حد نیم ساعت شاید باشه چون وقتی 2-3 مسیر میشه 2 تاش که به هم میرسه یکیش هم بن بسته :D اون حس گم شدن خرکی دوتا شماره قبلی رو اصلا بهم نداده :D
 
  • Like
Reactions: HalfLife G

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,772
نام
مراد حلیمی
بخدا عشق می کنم نظراتتونو راجع به بازی می خونم:tearsofjoy::tearsofjoy: مدت هاست منتظر این روزا بودم و دندون رو جیگر گذاشته بودم:laughing:
میدونم خیلی هاتون میگین باس ها آسونن اما همونطور که یکی گفت دو تا باس اول واسه تمرین و گرم شدن خودتونن :smirk::tonguewink: حالا کسی چندتا باس جلوتر از اونها رفته؟ نظرش چیه :tearsofjoy::tearsofjoy:
اره جلوترم من رفتم و اینطوره تقریبا......
این مساله(که البته شاید تو rpg های دیگه خیلی مهم نباشه ولی تو ds مهم) رو تو اکثر جاها هم میشه دید که برا اونا هم همینطور بوده برای مثال:
Early bosses too easy? - Dark Souls III Message Board for PlayStation 4 - GameFAQs
اگه بخوونید تا باس ۷....۸ هم همینطور هست برای خیلی ها.....(تو نقدا هم بود این مساله )

+

در مورد لول دیزاین به نظر من همونطور که طبق نقدا هم گفته شد بازی محیطش محدود تر شده ولی همچنان اتصالات بین محیط و اینا هست ولی تو شماره ۱ قویترین نوع اتصالات رو داشتیم

.
 
  • Like
Reactions: The Sorrow

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
بخدا عشق می کنم نظراتتونو راجع به بازی می خونم:tearsofjoy::tearsofjoy: مدت هاست منتظر این روزا بودم و دندون رو جیگر گذاشته بودم:laughing:
میدونم خیلی هاتون میگین باس ها آسونن اما همونطور که یکی گفت دو تا باس اول واسه تمرین و گرم شدن خودتونن :smirk::tonguewink: حالا کسی چندتا باس جلوتر از اونها رفته؟ نظرش چیه :tearsofjoy::tearsofjoy:

برا اینکه گیر دادن تو اسپویلر میزارم خدایی نکرده با اسمشون براشون اسپویل نشه XD

خداروشکر اسماشونم یادم نیست XD دوتای اولی که واقعا راحت بودن :D اون یارو Sageئه که هی Clone از خودش درست میکرد اونم راحت بود فقط دفعه اول نباید آدم گیج میشد که " الان که چندتا شد چیکار کنم؟ "

اون باسه که خودتونم عکسش رو گذاشته بودین شونصد نفر بودن شاید فقط 1-2 دقیقه اولش رو اعصاب بود که چون نمیدونستی چیکار کنی و بعدش که به اون نور قرمزه توجه میکردی آسون بود دیگه

اما وقتی به Abyss Watchers رسیدم بسی حال نمودم :D باس تیریپ سولزی به این میگن :D اولش که چندتایی به X,Yم دادن بعدشم که آتیشی شد یکی از Cool ترین باسایی بود که دیده بودم حرکاتش معرکه بود :D حالا برم جلوتر :D البته چند روز پیش خودمو برا یه باسه که شبیه مرحوم gwyndolin بود اسپویل کردم و واقعا سخت به نظر میومد :D

شاید از من بدتون بیاد اما من هیچ وقت راجع به هیچ بازی فقط تعریف نمیکنم :D سری سولز همیشه برا من رتب 2-3 تو عمرم داره و همین حرفم نشون میده که چقدر دوسش دارم و در حال حاضر DS 3 داره بیشتر از همشون حتی DS 1 هم بهم حال میده پس اصلا فکر نکنید که از بازی بدم میاد یا چیز دیگه ای :D بازی رو از وقتی که تو PSN اومد پیش خرید کردم و این گیرایی که الانم میدم برا اینه که اتفاقا دوسش دارم و اگر اینا برطرف میشد بی نقص میشد :D

من که بدجور منتظر DLC هاشم ببینم چیا میده :D
 
  • Like
Reactions: HalfLife G

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
اره جلوترم من رفتم و اینطوره تقریبا......
این مساله(که البته شاید تو rpg های دیگه خیلی مهم نباشه ولی تو ds مهم) رو تو اکثر جاها هم میشه دید که برا اونا هم همینطور بوده برای مثال:
Early bosses too easy? - Dark Souls III Message Board for PlayStation 4 - GameFAQs
اگه بخوونید تا باس ۷....۸ هم همینطور هست برای خیلی ها.....(تو نقدا هم بود این مساله )

+

در مورد لول دیزاین به نظر من همونطور که طبق نقدا هم گفته شد بازی محیطش محدود تر شده ولی همچنان اتصالات بین محیط و اینا هست ولی تو شماره ۱ قویترین نوع اتصالات رو داشتیم

.

من تا اینجا فقط یه محیط دیدم که به دو جا اتصال داشت که یکیش محیطی که بهش اتصال داشت بن بست بود :D ولی خداییش DS1 اصلا آدم گم میشد :D یهو یه جا در میومدی میدیدی دشمنای معمولی اژدهان که بیچارت میکنن برا همین با لبخند اونجارو با تمام سرعت ترک میکردی :D
 
  • Like
Reactions: HalfLife G

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,772
نام
مراد حلیمی
من تا اینجا فقط یه محیط دیدم که به دو جا اتصال داشت که یکیش محیطی که بهش اتصال داشت بن بست بود :D ولی خداییش DS1 اصلا آدم گم میشد :D یهو یه جا در میومدی میدیدی دشمنای معمولی اژدهان که بیچارت میکنن برا همین با لبخند اونجارو با تمام سرعت ترک میکردی :D
اون گم شدن تو ds1 بخاطر لول دیزاین zelda گونه بازی بود.....تو شماره های اول zelda هم چون از همون اوایل بازی به چندین جا دسترسی داشتی و تو اواسط و اواخر بازی این جاها به هم وصل میشد خیلی حال میداد.
علاوه بر اون سختی بازی هم چون از اول بالا بود اون حس گم شدن رو ترسناک تر هم می کرد.

ولی این شماره بازی هم از لحاظ اتصالات و هم سختی داره پله پله عمل می کنه تا به نظرم تازه واردا هم ازش زده نشن (که من نپسندیدم).

.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر