Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
دوستان یه سوال

الان این نظر سنجی بر حسب لول دیزاین منطقه هست، یا بر اساس زیبایی منطقه؟!

چون شخصا تا حالا اتفاقی زیبا تر از این اتفاق برای من توی هیچ بازی نیوفتاده بود!

 
Blindtown رای آورده؟:-/ انصافا به شدت لوکیشن رو اعصابی بود.

لوکیشنایی که دوست ندارم :

Blighttown
Depth
New Londo Ruins

در مورد Crystal Cave باز طراحی خود لوکیشن بسیار زیبا و شاعرانه بود منتهی چون خیلی کوتاه بود اون اثر گذاری رو نداره.:d

افسرده ترین و خسته ترین لوکیشن هم جایزه اش باید از بین این سه تا (چهارتا) انتخاب شه :

Firelink Shrine
Undead Burg/Parish
The kiln of first flame

اصلا نمیتونم تصور کنم لوکیشن آغازی و پایانی یک بازی اینقدر افسرده باشه.اون تیکه ای باید از The kiln of first flame تا رسیدن به Gwyn طی میکردیم خارق العاده بود.اصلا حس پوچی به آدم دست میاد.اصلا به Gwyn که میرسید آدم دیگه حس نبرد نمی موند.:((
 
رای منو پس بدید. :|:d
اول فکر کردم تک انتخابیه فقط به Firelink Shrine رای دادم... ولی Undead Perish و Painted World of Ariamis هم فوق العاده بودن.
هم از نظر طراحی مرحله، هم از نظر هنری.
مخصوصا Painted World of Ariamis که یه ویژگی دیگه هم داشت برای من و اون پیدا کردن راه ورودش بود و البته باعث شد درمان بیماری کله تخمه مرغی ((!) :|) شدنم رو پیدا کنم. :d
 
یسری اطلاعات جدید از یه ایونت توی ژاپن اومده
+ "Faran's Undead Legion/the Abyss Watchers 'divided the blood of the wolf'"
+ "Ludleth of Courland (the short legless king guy) is a merchant who will give spells/weapons in response to certain items"
+ "If Hawkwood's weapon is the Bastard Sword, Lunge is the Bastard Sword weapon art too."
+ "Knight in the network test [I assume the red capes] is NOT the elite/black knight, it's a lower-class knight."
+ "Knight class's shield had a weapon art in the network test, in the new version it parries"
+ "No dual wield like DS2" [I assume this means power stancing is out]
+ "Someone beat Iudex Gundyr in 30 seconds and the staff went 'wtf'"
+ "maybe luck=pyromancy"
+ "Battle Axe: 80 durability, 5 attacks = 1 durability point"
+ "You can choose to spend estus flask shards on either the blue or the orange estus"
+ "Rolling is DS2-style: more equip load = shorter roll distance, after certain point it turns fatroll"
+ "The fat ice knight is Borudo of the Frigid Valley"

-----------------------------------------------
نامکو یک سری از دارک سولز بازهای نامی رو به آمریکا میبره تا قسمتی از بازی رو تجربه کنند و میتونن فیلم و فوتیج هم بگیرن و پخش کنن



======================================
در مورد مسابقه ی Parry King که چند روز پیش اطلاعیه رو گذاشتم!

krci7wat53hzb6v6xfbx.png



Just Look At This Parry

:|:|:-o:-o

من تو حالت معمولی میخوام اسلحه عوض کنم یه ربع طول میکشه کلید باز کردن منو رو پیدا کنم! :|

پ.ن1: هایلایت ها بصورت کامل طی هفته آینده گذاشته میشه

پ.ن2: یکی اینو مستقیم کنه همه فیض ببرن! :دی
 
آخرین ویرایش:
یعنی اسم این بازی که میاد من تنم به لرزه میفته :d وقتی که داشتم برای اولین بار شماره 2 رو بازی میکردم گریه میکردم و بازی میکردم ولی وقتی رفتم شماره 1 گریه و خون با هم بود .../
 
یسری اطلاعات جدید از یه ایونت توی ژاپن اومده

-----------------------------------------------
نامکو یک سری از دارک سولز بازهای نامی رو به آمریکا میبره تا قسمتی از بازی رو تجربه کنند و میتونن فیلم و فوتیج هم بگیرن و پخش کنن



======================================
در مورد مسابقه ی Parry King که چند روز پیش اطلاعیه رو گذاشتم!

krci7wat53hzb6v6xfbx.png



Just Look At This Parry

:|:|:-o:-o

من تو حالت معمولی میخوام اسلحه عوض کنم یه ربع طول میکشه کلید باز کردن منو رو پیدا کنم! :|

پ.ن1: هایلایت ها بصورت کامل طی هفته آینده گذاشته میشه

پ.ن2: یکی اینو مستقیم کنه همه فیض ببرن! :دی


اینم لینک , بسی حال کنیم....

:-"
:-"

Free Web Hosting | Free File Hosting | Share Documents Online | Mp3 Songs Download
 

آقا نبینید این تریلر رو:d
خیلی اسپویل‌ داره...خیلی هم عالیه.....wow.
موجودات و لوکیشنهای زیاد جدیدی نمایش داده میشن. واقعا عالیه(فقط این خلوت بودن لوکیشنا منو هنوز کمی اذیت می کنه ای کاش محیط پرجزییات تر بود)


.
 
آخرین ویرایش:
آقا نبینید این تریلر رو:d
خیلی اسپویل‌ داره...خیلی هم عالیه.....wow.
موجودات و لوکیشنهای زیاد جدیدی نمایش داده میشن. واقعا عالیه(فقط این خلوت بودن لوکیشنا منو هنوز کمی اذیت می کنه ای کاش محیط پرجزییات تر بود)


.

موزیک روش! :|

از تریلر آنچارتد برا من بهتر بود! :دی
این بتل آرت بنظرم خوب جای تریک وپن رو پر میکنه و روی پلی استایل هرکی تاثیرمستقیم داره
+فایر پیپر رو چقدر سریع اپلای کرد روی سلاح! :دی
 
موزیک روش! :|

از تریلر آنچارتد برا من بهتر بود! :دی
این بتل آرت بنظرم خوب جای تریک وپن رو پر میکنه و روی پلی استایل هرکی تاثیرمستقیم داره
+فایر پیپر رو چقدر سریع اپلای کرد روی سلاح! :دی
آره لامصب اصلا ادیت تریلرای ds خیلی حرفه ای تر شده این شماره.

چند تا نکته جالب در مورد lore که تو تریلرا می بینم:
  • مثه اینکه دیگه humanity ایتمش نیس تو بازی و جاش رو ember گرفته و کرکتر هم با استفاده ازش گذداخته میشه(این یعنی اینکه یا چرخه کلا متوقف شده و تاریکی حاکم شده و یا اینکه مدتهاس کسی آتش رو لینک نکرده و همه هالو شدن)
  • علت اینکه رو جنازه ها میشه bonfire ساخت هم وجود همین ember تو بدنشون میتونه باشه
  • موجوداتی که چشمشون قرمز وقتی هلثشون کم میشه تبدیل میشن به اون موجود سیاه رنگ ژله مانند که نمیدونم جریانش چیه(کسی اطلاعاتی ازش دونسته تا حالا؟)

.
 
آره لامصب اصلا ادیت تریلرای ds خیلی حرفه ای تر شده این شماره.

چند تا نکته جالب در مورد lore که تو تریلرا می بینم:
  • مثه اینکه دیگه humanity ایتمش نیس تو بازی و جاش رو ember گرفته و کرکتر هم با استفاده ازش گذداخته میشه(این یعنی اینکه یا چرخه کلا متوقف شده و تاریکی حاکم شده و یا اینکه مدتهاس کسی آتش رو لینک نکرده و همه هالو شدن)
  • علت اینکه رو جنازه ها میشه bonfire ساخت هم وجود همین ember تو بدنشون میتونه باشه
  • موجوداتی که چشمشون قرمز وقتی هلثشون کم میشه تبدیل میشن به اون موجود سیاه رنگ ژله مانند که نمیدونم جریانش چیه(کسی اطلاعاتی ازش دونسته تا حالا؟)

.
مورد اول خیلی وقته که معلوم شده:d Ember حکم Humanity رو داره و با استفاده ازش، کرکتر وارد حالم LoC میشه و 40% خط سلامتیش افزایش پیدا میکنه (بر خلاف شماره دوم که میزد خط سلامتی رو کتلت میکرد/:))
دومی هم به نظرم جای بحث باز میکنه:d میازاکی گفته بود Ember نقش خیلی مهمی رو توی بازی ایفا میکنه.
فکر کنم یه سری چیزهای کوچکی در موردش گفتن. توی اون اطلاعاتی که لیک شده بود نوشته بود این سیاهی Darkـی هست که توی وجودشون بوده و الان به دلایلی ازشون میاد بیرون. که حالا معلوم نیست چرا اینجوری میشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or