Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,109
نام
آریا
شما که یه سری باس هارو با سامون رفتین , یه سری دیگه هم گفتین سخته پس چجوری اولش گفتین آسون ترین سولز ـ ؟ :D البته هر کس نظری داره و محترم ـ نظرش ولی به نظرم سختی بازی واقعا خوب و مناسب بود . باس ها خوب و سخت هم زیاد داره واقعا که هنوز بعد از چندین نسخه اومدن بازم سورپرایز میکنن . تنها نکته منفی راجب سختی بازی به نظرم این بود که فاصله بنفایر ها تو یه سری مناطق کم بود . در کل از نظر سختی با سولز های دیگه نمیشه مقایسه کرد چون یه سری چیز هاش آسون تر بود و یه سری چیز های دیگش سخت تر , ولی بازی نسبت به بلادبورن سختی خیلی بیشتری داره . بلادبورن رسما واس من آب خوردن بود :D 95 درصد باس هارو دفعه اول یا حداکثر دوم زدم (به جز DLC البته . ) . واس من الان Nameless King و باس آخر مونده که هر 2 سختی خیلی خوبی دارن :D
کلاً دو تا باس رو با همراهی بقیه کاراکترها رفتم. :D اون Deacons of the Deep که فکر میکنم تنهایی هم زیاد سخت نباشه، ولی Pontiff Sulyvahn تنهایی خیلی سخت میشه. به جز اینا بقیه رو تنها رفتم چون یه سری از مأموریت های NPCها رو انجام نداده بودم و آنلاین هم که نمیشم. سخت بودن باس ها هم جزیی از این سری هست، ولی باید دید این سختی در مقایسه با نسخه های قبلی در چه حدی هست.
به نظر من که باس ها از دو نسخه اول و Bloodborne خیلی راحت تر بودن. نسخه اول با فاصله زیاد سخت ترین نسخه برای من بوده. بعدش نسخه دوم و بعد هم Bloodborne که اونجا هم به جز 2،3 تا باس مثل Martyr Logarius و سگ آتیشی نازنین، بقیه رو زیاد سختی نکشیدم. :D (همین دو تا باس در مجموع من رو بیشتر شهید کردن تا کل باس های Dark Souls 3!)
البته یکی از دلایل آسون بودن باس ها همون طور که گفتم این بود که Estus Flaskهای بیشتری نسبت به نسخه های قبلی داشتم و از طرف دیگه هم بازی در مورد سول ها خیلی دست و دلبازه! یعنی هم میزان سول هایی که از دشمن ها و باس ها به آدم میرسه خیلی زیاده (من همه سول های باس ها رو هم مصرف کردم و کاری با آیتم ها و اسلحه هاشون نداشتم)، هم توی گوشه و کنار محیط میشه کلی سول عالی پیدا کرد. تجربه نسخه های قبلی هم باعث شده بود زیاد سول از دست ندم که بعداً حسرتش رو بخورم، برای همین راحت level up میکردم. :D
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,179
نام
رضا
اقا من الان پونفیتو زدم بعد از کلی شهید شدن واقعا نفسمو گرفت!!!سخت بود واقعا سخت~X(
کلی سول باس دارم و تا الان فقط 2تارو خرج کردم رو خودم!!!کجا ایتم اینا خفن میده؟؟؟
دارک سورد گرفتم بوردسورد کجا بگیرم؟؟؟
چند درصد بازیو تا الان اومدم؟؟؟
 

moxA.J

کاربر سایت
Aug 15, 2012
1,271
نام
Morteza
جالبه بیشتر دوستان میگن نسخه ی اول از بقیه سخت تر بوده ولی بنظر من سومی سخت ترین نسخه بود البته با فاصله ی کم بعضی از بونفایر ها موافقم ولی واقعا دشمنای بازی بغیر از باسا خیلی سریعتر و سخت تر شده بودن البته احتمال اینکه نسخه ی اول برای همه سخت تر بوده اینه که اولین تجربه ی سری سولشون همون بوده ولی برای من که نسخه ی دوم رو اول بازی کردم و بعد سراغ بقیه رفتم بنظرم دارک سولز 3 از بقیه سخت تر بود
 
  • Like
Reactions: Qu1ckZ

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
کلاً دو تا باس رو با همراهی بقیه کاراکترها رفتم. :D اون Deacons of the Deep که فکر میکنم تنهایی هم زیاد سخت نباشه، ولی Pontiff Sulyvahn تنهایی خیلی سخت میشه. به جز اینا بقیه رو تنها رفتم چون یه سری از مأموریت های NPCها رو انجام نداده بودم و آنلاین هم که نمیشم. سخت بودن باس ها هم جزیی از این سری هست، ولی باید دید این سختی در مقایسه با نسخه های قبلی در چه حدی هست.
به نظر من که باس ها از دو نسخه اول و Bloodborne خیلی راحت تر بودن. نسخه اول با فاصله زیاد سخت ترین نسخه برای من بوده. بعدش نسخه دوم و بعد هم Bloodborne که اونجا هم به جز 2،3 تا باس مثل Martyr Logarius و سگ آتیشی نازنین، بقیه رو زیاد سختی نکشیدم. :D (همین دو تا باس در مجموع من رو بیشتر شهید کردن تا کل باس های Dark Souls 3!)
البته یکی از دلایل آسون بودن باس ها همون طور که گفتم این بود که Estus Flaskهای بیشتری نسبت به نسخه های قبلی داشتم و از طرف دیگه هم بازی در مورد سول ها خیلی دست و دلبازه! یعنی هم میزان سول هایی که از دشمن ها و باس ها به آدم میرسه خیلی زیاده (من همه سول های باس ها رو هم مصرف کردم و کاری با آیتم ها و اسلحه هاشون نداشتم)، هم توی گوشه و کنار محیط میشه کلی سول عالی پیدا کرد. تجربه نسخه های قبلی هم باعث شده بود زیاد سول از دست ندم که بعداً حسرتش رو بخورم، برای همین راحت level up میکردم. :D
البته خب خود DS1 که ماکس Estuse Flask ها 20 تا می شد فک کنم رو کیندل سوم بنفایر ...
ولی به نظر من یه چیزی که این نسخه رو مقداری راحت تر از نسخه اول کرده بود تاثیر شدید لول آپ روی خط HP بود، مثلا لول Vigor من 45 بود و وقتی به باس میرسیدم خط HP من از باس بزرگتر بود. حالا کلا هم به شخصه توی LVL UP اصلا به HP توجه نمی کنم توی سری سولز و اهل جادو هم نیستم، دیگه به سافت کپ فاکتورهای دیگه رسیده بودم و Vigor رو میبردم بالا دیدم چه تاثیر شدیدی داره ... مثلا Nameless King که من رو one shot میکرد با 80 درصد ضرباتش، باید چندین ضربه میزد تا می مردم ...
از لحاظ باس هم DLC ها رو بزاریم کنار، بدون توجه به تجربه بازی سولز همه رو کنار هم بازی کنم به شخصه فک کنم DS1 سخترین باشه و بعدش DS3، بعد BB و در آخر DS2 آسون ترین تو سری هست هم از لحاظ باس ها و هم دشمنای بازی ...
به نظرم دیلیلی که DS2 رو به نظر سخت میکنه، مکانیزم استفاده از Estuse Flask بود ...
ولی فکر میکنم توی DLC ها بازی در آینده از خجالت همه کسایی که میگن آسون بوده در میاد ...
Orphan of Kos و Fume Knight کابوس من بودن ...
 
  • Like
Reactions: Dinosaur

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
خب ما هم دور اول رو تموم کردیم و بسی لذت بردیم! :D
بازی واقعاً عالی بود و پُر از لحظات زیبا و به یاد موندنی. هر چند همون طور که دوستان گفتن، یه ذره حس تکرار هم توش وجود داشت که به هر حال طبیعی هست بعد از چند نسخه. یعنی دیگه آدم میتونه خیلی جاها دست سازنده های بازی رو بخونه و پیش بینی کنه که قراره چی بشه. ولی همچنان اون اتمسفر استثنایی و گرافیک هنری درجه یک و صداگذاری و موسیقی های محشر باعث میشه با عنوانی طرف باشیم که کمتر نمونه مشابهی توی دنیای بازی داره و آدم برای ملاقات با هر لوکیشن و کاراکتر و جونور و باسی ثانیه شماری میکنه.
در مورد درجه سختی، در مجموع بازی خیلی آسون تر از نسخه های قبلی بود و اکثر باس ها رو دست اول یا نهایتاً دوم و سوم زدم. سخت ترین هاشون هم قابل مقایسه با موارد سخت دو نسخه اول و Bloodborne نبودن و مبارزه باهاشون خیلی طولانی نشد. کلاً تعداد مرگ هام جلوی شوالیه های سنگین و آهنی خیلی بیشتر از باس ها بود!
احتمال میدم یکی از دلایلش نوع کاراکترم باشه. من همیشه توی این بازی ها بخش های سلامتی و قدرت و استامینا رو تا خرخره پُر میکنم و یه کوچولو هم Dexterity رو بالا میبرم و بقیه بخش ها رو کلهم دست نمیزنم! :D توی نسخه های قبلی این قضیه بعضی جاها مشکل ساز میشد و یه سری از باس ها بودن که مبارزه باهاشون سخت بود، ولی اینجا تقریباً همه ـشون رو میشد از طریق همچین کاراکتری به راحتی پشت سر گذاشت. از طرف دیگه Estus Flaskهای بیشتر هم خیلی راحت تر از قبل پیدا میشدن و هم از نظر کمیت و هم کیفیت خیلی بیشتر از نسخه های قبلی دم دست بودن. (یا شاید من بیشتر توی محیط ها گشتم؟!)
دیدم بد نیست یه نیمچه آلبومی از باس های بازی تهیه کنم و اینجا بذارم که در آینده به درد مرور خاطرات بخوره. :D
خب اولین باس بازی که چیز خاصی نداشت و همون دست اول ترکید!


ایشون رو راستش زیاد یادم نیست و میتونم بگم فراموش شدنی ترین باس بازی برای من بود. یعنی هیچ خاطره ای ازش ندارم!


جناب درخت باسی بود که یه کم دردسر درست کرد و چند باری مُردم. البته زیاد سخت نبود، ولی وقتی نبرد به بخش پایینی کشیده میشد یه کم مشکل پیش می اومد و ضربه زدن به اون بخش های مخصوصش هم کمی سخت بود.


اولین باس سخت و دردناک بازی! سر Abyss Watchers زیاد مُردم و کلی به فنا رفتم. ولی واقعاً باس جالب و خوبی بود و مبارزه ای به یادموندنی با آهنگ زیبا داشت و اتمسفر خفن.


این بنده خدا هم برخلاف ظاهر عظیم و ترسناکش، همون دست اول شهید شد! :D


یکی دیگه از باس های بسیار آسون. البته نیمی از دلیل آسون بودنش به خاطر این بود که دو تا از کاراکترهای بازی رو احضار کرده بودم. :D


جناب Pontiff Sulyvahn جزو باس های نسبتاً سخت بود و شاید شانس باهام یار بود که میشد یه کاراکتر احضار کرد. اگه درست یادم باشه، این باس و مورد قبلی تنها مواردی بودن که کاراکتر همراه احضار کردم.


و اما سخت ترین باس بازی برای من! استاد Aldrich خیلی بنده رو به زحمت انداخت و مدتی درگیرش بودم. به جز سخت بودن خود باس، دو تا مورد معنوی هم باهاش ترکیب شده بود و کار رو سخت تر کرده بود! یکی لوکیشن که من رو یاد مبارزه فجیع با چاق و لاغر مینداخت (سخت ترین باس کل Soulsborne برای من) و یکی هم آهنگ پروانه نسخه اول که اون باس هم برام خیلی سخت بود. ترکیب اینا باعث میشد خاطرات بدبختی های نسخه اول برام زنده بشه و روی نحوه مبارزه تأثیر بذاره. :D


غول مظلوم Yhorm! :D به این باس که رسیدم، مشغول ضربه زدن بهش شدم و اون هم زیاد آسیبی نمیزد. ولی دیدم اگه همین طور ادامه پیدا کنه ممکنه نوه و نتیجه هام مجبور بشن مبارزه رو ادامه بدن! :D لامصب تموم نمیشد! دیگه در اینجا بود که در یکی از معدود موارد بازی به راهنما سر زدم و ... بنده خدا چقدر ساده از بین میرفت و خبر نداشتم!


این رفیق ـمون کم و بیش مبارزه سختی ترتیب داد و جزو موارد نسبتاً دشوار بازی بود. یه کمی هم لج بازی خودم باعث شد مبارزه طول بکشه و هی میخواستم پشت سر هم بهش ضربه بزنم و بیچاره ـم میکرد!


رقصنده عزیز! باس جالب و متفاوتی بود و حال کردم با فضاسازی و کاراکترش. نه خیلی آسون بود و نه خیلی سخت.


عشق من! :( با اینکه به شدت آسون بود، ولی به راحتی وارد لیست محبوب ترین باس های این سری برای من شد. خیلی مظلوم و غمزده بود و دلم نمی اومد باهاش بجنگم. :(


این بنده خدا رو نفهمیدم اصلاً چطور شد که مُرد! :D فکر کنم سریع ترین مرگ رو بین باس های بازی داشت.


یکی از سخت ترین ها! هم اتمسفر و موسیقی محشری داشت، هم حالت غمگین و افسرده ای که باعث میشد نبرد زیبایی باشه. فاز اولش زیاد سخت نبود، ولی فاز دوم دردسر ساز میشد و اعصاب خورد میکرد! از اون باس هایی که اگه با تمرکز و سر فرصت سراغش بری راحته، ولی کافیه یه ذره عصبانی بشی تا بیچاره ـت کنه!


این هم چیز خاصی نداشت. ولی لگدش رو خیلی دوست داشتم!


دفعه اول که جلوم فرود اومد وحشت کردم و سریع هم مُردم! :D ولی بعدش با تمرکز رفتم سراغش و بعد از کلی ضربه زدن منهدمش کردم. کاراکترم هم که کاری با جادو و تیرکمون و ... نداشت و باید از نزدیک میزدمش که کمی سخت و وقت گیر بود. بعد از تموم کردن بازی تازه فهمیدم که یه راه حل ساده داشته که میشده با یکی دو ضربه نابودش کرد! :|


دومین باس سخت و دردناک بازی که بدجوری روح و روانم رو نابود کرد! البته فاز اولش بیشتر به خاطر دوربین افتضاح سخت بود، ولی فاز دوم واقعاً ناجور بود و شکنجه میکرد! گذشته از این حرف ها یکی از خفن ترین اتمسفرها رو بین باس های Soulsborne داشت و از اون بخش اولیه که وارد صحنه میشه تا بعدش که خود Nameless King میاد سراغمون، جَو بسیار خفنی داشت.


و بالاخره باس پایانی. خیلی باهاش حال کردم و هم لوکیشن محشری داشت و هم خودش خیلی متنوع و جالب کار میکرد. البته زیاد مشکلی ایجاد نکرد و نزدیک بود دست اول کارش رو تموم کنم، ولی پُر رو بازی درآوردم و یه کمبویی روم اجرا کرد که ترکیدم! :D بعدش چند دست دیگه هم منهدم شدم تا در نهایت حرکات مختلفش دستم بیاد و کارش رو تموم کنم.
دوست عزیز من مثل شما لول آپ اون قسمت هارو تا خرخره پر نکردم و قبلا هم هیچ کدوم از بازی های سری سخت میازاکی رو بازی نکرده بودم. دوستان دستشون درد نکنه به سوالامون اینجا پاسخ میدن بعضی جاها گیر میکنم کمی ولی جدا و واقعا و حقیقتا بازی تا الان برام سخت نبود و اون باس های که شما بهشون صفت سخت رو دادید تو اسپویل برای من بعضيهاشون آب خوردن بودن!!!!!!!!! این در شرایطیه که خودمو گیمر خیلی خیلی حرفه ای نميدونم.




در کل این سوليوان بیچاره هم آش دهن سوزی تو سخت بودن نبود و جنگیدن باهاش فقط باعث حال کردن و بالا رفتن آدرنالین میشد من mercenary انتخاب کردم که از بقیه کلاس ها ضعیف تر بود ولی باز باس ها برام اونقدر سخت نیست.
 

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
کلاً دو تا باس رو با همراهی بقیه کاراکترها رفتم. :D اون Deacons of the Deep که فکر میکنم تنهایی هم زیاد سخت نباشه، ولی Pontiff Sulyvahn تنهایی خیلی سخت میشه. به جز اینا بقیه رو تنها رفتم چون یه سری از مأموریت های NPCها رو انجام نداده بودم و آنلاین هم که نمیشم. سخت بودن باس ها هم جزیی از این سری هست، ولی باید دید این سختی در مقایسه با نسخه های قبلی در چه حدی هست.
به نظر من که باس ها از دو نسخه اول و Bloodborne خیلی راحت تر بودن. نسخه اول با فاصله زیاد سخت ترین نسخه برای من بوده. بعدش نسخه دوم و بعد هم Bloodborne که اونجا هم به جز 2،3 تا باس مثل Martyr Logarius و سگ آتیشی نازنین، بقیه رو زیاد سختی نکشیدم. :D (همین دو تا باس در مجموع من رو بیشتر شهید کردن تا کل باس های Dark Souls 3!)
البته یکی از دلایل آسون بودن باس ها همون طور که گفتم این بود که Estus Flaskهای بیشتری نسبت به نسخه های قبلی داشتم و از طرف دیگه هم بازی در مورد سول ها خیلی دست و دلبازه! یعنی هم میزان سول هایی که از دشمن ها و باس ها به آدم میرسه خیلی زیاده (من همه سول های باس ها رو هم مصرف کردم و کاری با آیتم ها و اسلحه هاشون نداشتم)، هم توی گوشه و کنار محیط میشه کلی سول عالی پیدا کرد. تجربه نسخه های قبلی هم باعث شده بود زیاد سول از دست ندم که بعداً حسرتش رو بخورم، برای همین راحت level up میکردم. :D
شما تو کدوم باس های نسخه 1 و 2 مشکل داشتید ؟؟ :D شاید بتونم راهنماییتون کنم :D
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
آقا من نتونستم Storm Ruler رو پیدا کنم
فکر کنم Siegward of Catarina هم نتونستم نجات بدم
چون هیچ جا پیداش نمیکنم!!
جایی نیست این Storm Ruler رو پیدا کرد؟!
 
آخرین ویرایش:

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
آقا من نتونستم Storm Ruler رو پیدا کنم
فکر کنم Siegward of Catarina هم نتونستم نجات بدم
چون هیچ جا پیداش نمیکنم!!
جایی نیست این Storm Ruler رو پیدا کرد؟!
چرا,وقتی وارد محیط باس شدی بدو به سمت جلو جایی که باس روی تخت خودش نشسته بود همونجا یه storm rulerهست برشدار از boneاستفاده کن بیا بیرون!
چون کار کردن با storm rulerیه خورده تمرین می خواد
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
چرا,وقتی وارد محیط باس شدی بدو به سمت جلو جایی که باس روی تخت خودش نشسته بود همونجا یه storm rulerهست برشدار از boneاستفاده کن بیا بیرون!
چون کار کردن با storm rulerیه خورده تمرین می خواد
ممنون گشتم Siegward رو پیدا کردم :d
میشه بعد از تموم شدن بازی و قبل از شروع پلاس، بریم و انگشترها و جادو و طلسم و همچنین آیتم مورد نیاز Covenant هارو گرفت یا باید قبلش بگیریم؟
و اینکه اینا مسلما واس دور بعدی میمونن دیگه همشون؟!
 

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
ممنون گشتم Siegward رو پیدا کردم :d
میشه بعد از تموم شدن بازی و قبل از شروع پلاس، بریم و انگشترها و جادو و طلسم و همچنین آیتم مورد نیاز Covenant هارو گرفت یا باید قبلش بگیریم؟
و اینکه اینا مسلما واس دور بعدی میمونن دیگه همشون؟!
نیازی به siegwardنبود خود شمشیر تو محیط باس هست اون siegwardصرفا جهت تکمیل questبازیه
نه،هر NGانگشتر های خودشو داره قبل از تموم کردن بازی اگه اچیومنتشو می خواین برید پیداشون کنید خودم صرفا دارم از بازی لذت میبرم بر عکس بعضی کپی پیست باز های یوتیوبی!اصلا سراغ این موضوع نرفتم الانم+++++NGهستم
یکی از Covenantهای بازی رو باید همون اوایل بازی میگرفتید که فکر میکنم moundهستش اگر نداریدش دیگه نمیتونید بگیرید باید بزارید برای NGبعد درست قبل از کشتن اون باسی که روی دست و شکمش تخم داره باید میگرفتیدش
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,018
نام
Farshad
نیازی به siegwardنبود خود شمشیر تو محیط باس هست اون siegwardصرفا جهت تکمیل questبازیه
نه،هر NGانگشتر های خودشو داره قبل از تموم کردن بازی اگه اچیومنتشو می خواین برید پیداشون کنید
یکی از Covenantهای بازی رو باید همون اوایل بازی میگرفتید که فکر میکنم moundهستش اگر نداریدش دیگه نمیتونید بگیرید باید بزارید برای NGبعد درست قبل از کشتن اون باسی که روی دست و شکمش تخم داره باید میگرفتیدش

تو NG+ انگشترای NG هم هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر