Multi Platform Dark Souls II

02936241011717241017.jpg


Developer : From Software
Publisher :
Bandai Namco
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox 360 / PS3
Release Date:
25 April 2014

Dark Souls II ادامه دهنده عنوان موفق پیشین خود خواهد بود.

کارگردانی بازی این بار بر عهده Hidetaka Miyazaki نخواهد بود، چرا که وی این بار نقش ناظر را برعهده خواهد داشت. Yui Tanimura و Tomohiro Shibuya این بار در نقش کارگردان ظاهر خواهند شد تا ایده های جدید را به بازی تزریق کنند.

داستان بازی در مورد فردی خواهد بود که به دنبال راهی برای شکستن نفرین خود است. بنابر گفته های کارگردان بازی، این عنوان داستانی عاطفی به همراه خواهد داشت و راه Demon's Souls را دنبال خواهد کرد. اما بازی ادامه مستقیمی بر عنوان پیشین خود نخواهد بود و به عبارتی دنباله معنوی خواهد بود. همچنین فاکتور زمان در بازی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

گیم پلی این عنوان همانند عناوین گذشته خواهد بود و هسته اصلی گیم پلی بدون تغییر خواهد ماند. بازی دو برابر عنوان پیشین خود سخت تر خواهد بود و شروع بازی برای بازیکن های جدید آسان تر. بازی گیم پلی چالش برانگیز خود را همچنان حفظ خواهد کرد و دیگر المان های جدید نیز به آن افزوده خواهد شد. همچنین کارگردان بازی اذعان داشت که هیچ گونه برنامه ای برای اضافه کردن سختی Easy به بازی نخواهند داشت.

تیم سازنده از موتور گرافیکی جدید استفاده خواهند کرد. هوش مصنوعی دشمنان به مراتب بهتر از عنواوین پیشین خود خواهد بود.

نسخه PC به گفته کارگردان بازی، مدت زمان کمی از عرضه نسخه کنسولی عرضه خواهد شد، چرا که تیم سازنده نمی‌خواهد اشتباهات خود را در قبال نسخه اول تکرار کنند بنابراین، لید پلتفرم این عنوان را پلتفرم PC انتخاب کرده اند تا تجربه منحصر به فردی را برای PC گیمرها به ارمغان بیاورند.

سیستم مورد نیاز بازی:

جداقل مورد نیاز:

Operating System: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
CPU: AMD Phenom II X2 555 3.2 GHz or Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 9600GT, ATI Radeon HD 5870
Hard Drive: 8 GB
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0C or higher

سیستم توصیه شده:

Operating System: Windows 7 SP1
CPU: Intel Core i3 2100 3.10 GHz or AMD A8 3870K 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 or higher, ATI Radeon HD 6870 or higher
Hard Drive: 8 GB
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0C or higher


با نشکر از ماتریکس پویای عزیز

دوستان یک ویدیو امورشی در رابطه با بازی پیدا کردم که واقعا کامله تمام نکاتی که قبل از بازی باید بفهمید برای کسایی که تازه این سری را شروع کردن از جمله خود من داره زمان ویدیو 39 دقیقه و حجمش 90 مگابایت هست که براتون مستقیمش کردم
فقط چون کیفیت ویدیو کمه تمام صفحه مشاهده نکنید ! کیفیت بالاتر حجمش میرفت بالا


 
Last edited by a moderator:

emad-360

کاربر سایت
May 20, 2014
737
نام
عمادالدین
خوب کشتمش:d
الان یه پرنده اومد منو برد یه منطقه دیگه، تو این منطقه جدید چکار باید بکنم؟ تمام منطقه رو گشتم تمام درها بسته هست فقط یه جا بود که شبیه همون درهایی هست که به باس ها میرسه! الان برم تو این دره باید باس این منطقه رو بکشم؟ راه دیگه ای نیست؟
بعد دوستان وزن آتیم رو تو کدوم قسمت نشون میده؟ من یه لباس و دستکش دارم که وقتی ازشون استفاده میکنم خیلی کاراکترم آهسته حرکت میکنه، برای اینکه بتونه آتیم های بیشری رو تحمل کنه چیو باید ارتقا بدم؟
بد سوال آخرم، وقتی میخوام از بعضی از سلاح ها استفاده کنم یه علامت ضربدر کنارش میاد، این برای چیه؟

شما برای اینکه کاراکتر ات از کندی در بیاد باید vit رو زیاد کنی البته 2 نوع انگشتر هم هست که این المان رو بیشتر میکنه...
علامت ضربدر برای اینه که شما هنوز نمیتونی از اون اسلحه یا سپر استفاده کنی ینی میزان str و dex یا بعضی از اسلحه ها int و faith ات باید از یه میزان بیشتر باشه...مثلا یه شمشیر str (قدرت) 20 میخواد...dex ( چابکی ) 15 و dex و str شما اندازه نیست...
الان باید بری باس این منطقه رو بکشی که 3 تا هم هستن!! :d

- - -ویرایش - - -

توی مجولا یه راه نیمه مخفی هست که بهتون دوربین و یک chime و یک گرز میده
پیداش کردید؟

راهش همچین مخفی هم که نیست!! بله پیداش کردم :d

- - -ویرایش - - -

دوستان دعوا نکنید . من شاید خوب از داستان بازی نفهمیده باشم ولی اگه تویه ds1 دقت کرده باشید میبینید تویه undead parish یهblack knight داره از یه جنازه حفاظت میکنه وقتی که میکشیمش آیتمی که اون جنازه بهمون میده fire keeper soul هست خب تکلیف این روحه دقیقا چیه؟ ینی fire keeper ها میتونن روحشونو از خودشون جدا کنن؟

- - -ویرایش - - -


بهترین کار اینه که با سلاحت بکشیش چون وقتی فقط به اون زوبینا تکیه میکنه وقتی که اونا از بین میرن کله امیدت از بین میره.

- - -ویرایش - - -

من bonefire asetic سوزوندم الان last giant و prusuer برگشتن دفعه قبلی که سلاح هام افتضاح بودن هردوشون رو بدون مردن کشتم ولی الان حدود 20 بار مردم تا بمیرن ./:)
زامبی ها هم که باید به اندازه alonne knight ها بزینمشون که بمیرن.
ولی تاحالا به حالت مجسمه هایه تویه iron keep دقت کردین ؟خیلی شبیه اون مجسمه هایه در تخت جمشید میزنن ( البته اگه صورتشون رو حساب نکنیم)

عزیز برادر کی دعوا کرد!! :| الان شما دعوا میبینی!! اصلا شوووما اونو به من نشان بده! :d
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
باید با سه تا باس همزمان مبارزه کنم؟:-s دوستان من الان آمادگی مبارزه با یه باس های جدید رو ندارم، اگر میشه محل دقیق این راه نیمه مخفی مجولا که بهمون دوربین و یک chime و یک گرز میده رو بگید :d
 

Minato

کاربر سایت
Dec 23, 2010
787
نام
امین
باید با سه تا باس همزمان مبارزه کنم؟:-s دوستان من الان آمادگی مبارزه با یه باس های جدید رو ندارم، اگر میشه محل دقیق این راه نیمه مخفی مجولا که بهمون دوربین و یک chime و یک گرز میده رو بگید :d
وقتی میخوای وارد ماجولا بشی همون اول راه منظورمه قبل از اینکه از اون دروازه رد بشی برو سمت راستت دقیقا کنار صخره قرار بگیر پایین رو نگاه کنی یه راه میبینی بپر پایین راه رو ادامه بده اونجان.

اون سه تا باس هم آره اجباریه باید بزنیشون :d
 

emad-360

کاربر سایت
May 20, 2014
737
نام
عمادالدین
باید با سه تا باس همزمان مبارزه کنم؟:-s دوستان من الان آمادگی مبارزه با یه باس های جدید رو ندارم، اگر میشه محل دقیق این راه نیمه مخفی مجولا که بهمون دوربین و یک chime و یک گرز میده رو بگید :d
اون راه رو که دوستمون توضیح داد...همه باس ها گمونم بجز 4-5 تاشون اجباریه!! یا جلو راهن! یا که ایتمی دست اشونه که باید داشته باشی...
اون باس هم محیط اش دو طبقه اس!! یکی اشون رو میتونی بزنی بدون دخالت دو تای دیگه!!! ولی اون دو نفر رو باید با هم بزنی!!
 

Minato

کاربر سایت
Dec 23, 2010
787
نام
امین
باید با سه تا باس همزمان مبارزه کنم؟:-s دوستان من الان آمادگی مبارزه با یه باس های جدید رو ندارم، اگر میشه محل دقیق این راه نیمه مخفی مجولا که بهمون دوربین و یک chime و یک گرز میده رو بگید :d

اون راه رو که دوستمون توضیح داد...همه باس ها گمونم بجز 4-5 تاشون اجباریه!! یا جلو راهن! یا که ایتمی دست اشونه که باید داشته باشی...
اون باس هم محیط اش دو طبقه اس!! یکی اشون رو میتونی بزنی بدون دخالت دو تای دیگه!!! ولی اون دو نفر رو باید با هم بزنی!!

دقیقا یکی رو اون بالا بزن البته یادت باشه یکی رو میتون سامون کنی نوشته اش هم داخل یکی از سلول هاست.
 

mohsenazaris5

کاربر سایت
May 22, 2014
174
دوستان من الان تو اون جنگل مخوف هستم که یه باس اسب داره
هر کاری می کنم نمی تونم اونو شکست بدم
سعی می کنم از کناره ها بهش ضربه بزنم ولی اون دیو*ث سریع می چرخه و با دو تا جفتک کارمو تموم می کنه.
لولم 65 هس و یه Bastard Sword و یه سپر بزرگ دارم
نکته ای واسه کشتن این باس به نظرتون میرسه؟؟
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
دوستان من الان تو اون جنگل مخوف هستم که یه باس اسب داره
هر کاری می کنم نمی تونم اونو شکست بدم
سعی می کنم از کناره ها بهش ضربه بزنم ولی اون دیو*ث سریع می چرخه و با دو تا جفتک کارمو تموم می کنه.
لولم 65 هس و یه Bastard Sword و یه سپر بزرگ دارم
نکته ای واسه کشتن این باس به نظرتون میرسه؟؟
وقتی وارد محل باس شدی، سریع از سمت چپ حرکت کن و هروقت بهت نزدیک شد، توی فرورفتگی های دیوار ها قایم شو. بعدش 2تا جادوگر هست اونا رو بکش تا اسکلت ها دیگه ظاهر نشن. بعدش که تا آخر رفتی، یه دستگیره هست و میکشیش تا دروازه بسته بشه و اسبه بهش برخورد کنه و کالسکه-ش بترکه. بعدش راحت میتونی بزنیش.
 

mohsenazaris5

کاربر سایت
May 22, 2014
174
وقتی وارد محل باس شدی، سریع از سمت چپ حرکت کن و هروقت بهت نزدیک شد، توی فرورفتگی های دیوار ها قایم شو. بعدش 2تا جادوگر هست اونا رو بکش تا اسکلت ها دیگه ظاهر نشن. بعدش که تا آخر رفتی، یه دستگیره هست و میکشیش تا دروازه بسته بشه و اسبه بهش برخورد کنه و کالسکه-ش بترکه. بعدش راحت میتونی بزنیش.

من تو همون آخرش گیر کردم ( بعد از واژگونی کالسکه)
هر کاری می کنم نمیتونم بکشمش
عجیبه حتی the purser رو هم با 2 بار مردن تونستم شکستش بدم ولی اینو به زور جونشو نصف کردم. یه جفتکش 70 درصد جونمرو کم می کنه.
 

Minato

کاربر سایت
Dec 23, 2010
787
نام
امین
من تو همون آخرش گیر کردم ( بعد از واژگونی کالسکه)
هر کاری می کنم نمیتونم بکشمش
عجیبه حتی the purser رو هم با 2 بار مردن تونستم شکستش بدم ولی اینو به زور جونشو نصف کردم. یه جفتکش 70 درصد جونمرو کم می کنه.
یه سپر با خودت ببر که 100 درصد دمیج رو بگیره تا بتونی ضرباتش رو بلاک کنی یا میتونی اگه جادو هم داری از فاصله دور تر بزنیش. من که با جادو راحت دخلش رو آوردم
 

Nusq

کاربر سایت
Aug 11, 2007
89
من تو همون آخرش گیر کردم ( بعد از واژگونی کالسکه)
هر کاری می کنم نمیتونم بکشمش
عجیبه حتی the purser رو هم با 2 بار مردن تونستم شکستش بدم ولی اینو به زور جونشو نصف کردم. یه جفتکش 70 درصد جونمرو کم می کنه.

یه راهِ دیگه که اگه تیرکمونِ خوبی داشته باشی جواب میده و آسونتره (البته از حماسی بودن نبرد تا حدی کم میکنه ولی آخرش مخوف تره!)؛ بعد از پاکسازیِ محیط تووی همون دیواره ها پناه بگیر و صبر کن هر وقت از جلوت رد شد بهش تیز بزن.. با کمی صبر وقتی جونش کمی از نصف گذشت، به حال اسفناکی دمِ اون ورطه که توو محیطِ بازی هست منتظر شلیکِ نهاییِ شما خواهد ماند!
 

dukenukem22

کاربر سایت
May 25, 2013
693
کلا یکی از چیزایی که خیلی گند زد به این شماره، گشادی بازی ساز ها سر بیشتر فکر کردن و آزمون خطا کردن برای لول دیزاین بهتر و باس فایتای بهتر بود.

> برای سخت کردن باس ها تنها فکری که به ذهنشون رسیده بالا بردن تعدادشون بوده! تو این شماره تعداد باس فایت هایی که باید توشون با بیش از یه موجود مبارزه کنی، و عوض یه تارگت حواست به چند جای دیگه هم باشه به شدت بالا رفته. در حالی که تو ds1 فقط یه باس فایت این طور بود. همه شونم اشکتو در میاوردن.
بعد برای اینکه فکر کردن اینجوری ممکنه بیش از حد سخت شه، فکر احماقانه ی summon کردن برای تقریبا 95% باس ها رو کردن که بازیو میکنه مثل آب خوردن!

> برای هاروست کردن سول، عوض اینکه تعداد دشمنای معمولی و محل قرار گرفتنشون و میزان سولی که بهت میدن رو درست تنظیم کنن که خود بازیکن نره طرفش، ایده ی احمقانه ی 15 دفعه رو انجام دادن.

> تعداد شرت کات های فک بنداز هم به شدت کاهش یافته بود.( تقریبا تو اکثر لوکیشن ها رسیدن به یا باس از همون ابتدای امر و با استفاده از فرار کردن ممکنه)

> همچنین تعداد مرگ های نامردی هم کاهش خیلی فاحشی داشت.
(از اون دست مرگ هایی رو میگم که بعد 100 دفعه مردن به عنوان یه کاراکتر melee ی بیچاره ی لول 10-11، زیر دست و پای Taurus demon ، و بالاخره کشتنش و کسب یه لقمه روح حلال بعد کلی مشقت برای گرفتن 1-2 لول ناقابل، وقتی خوش و خرم داری از روی یه پل خیلی آروم و رمانتیک رد میشی تا بون فایر رو به روتو روشن کنی برات اتفاق میفته و تو یه ثانیه از نوک کلاهخودت تا کفشات بخار میشه و همه ی روحای عزیزت تو یه چشم به هم زدن میپره.)


> حوصله نداشتن برای دیزاین یه نقشه ی کلی خوب و حساب شده برای بازی و دادن اختیار fast travel به بازیکن از همون دقایق ابتدایی بازی هم که نوبر بود ...

در کل با این که بازی خیلی خفنی بود و ازش لذت هم بردم، ولی بیشتر عظمت ds1 رو برای من روشن تر کرد تا ارائه ی یه قدم واقعی رو به جلو. حس میکنم بازی ساز ها و کارگردان هر جا به مشکلی بر میخوردن، عوض فکر بیشتر، تصمیم به پاک کردن صورت مسئله می گرفتن.
 
آخرین ویرایش:

.:majid:.

کاربر سایت
Sep 27, 2012
119
نام
majid
آقا من که شوالیه بودم میتونستم از جادو استفاده کنم یا نه؟
اون 4تا اسلاتی هم که پایین سمت چپ بودن رو من از بالایی نتونستم استفاده کنم چه طوری بود؟..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر