Dark Souls میلک میشود 25٪ از نسخه دوم ساخته شده.
Hidetaka Miyazaki کارگردان Dark Souls در مصاحبه با EDGE گفت:"
حتی اگر Dark Souls VIII هم عرضه شود برای من آنچنان اهمیتی ندارد و اصلا مسئله اصلی این نیست. میشود گفت موضوع بیشتر در مورد خواست هوادارن و توقع آنهاست (هوادارن چه میخواهند ؟)، ما میخواهیم نسبت به توقعات و انتظارات آنها صادق بمانیم.
او همچنین گفت خواستار این بود که برروی پروژه کار کند اما بنا به دلایلی این کار را نکرد تیم سازنده تغییر کرده است ولی هرگز هسته اصلی بازی تغییر نخواهد کرد زیرا آنان کارشان را درست انجام میدهند.
" من نمیتوانم فقط بر روی Dark Souls کار کنم چون نیاز به تجربیات جدید دارم. من از همکاری نکردن با تیم سازنده Dark Souls 2 ناراحت نیستم زیرا 5 سال در حال توسعه Demon’s Souls و Dark Souls بودم من از ته قبلم این 2 عنوان را دوست دارم. من به آینده Dark Souls II نگاه میکنم زیرا همه میدانند هسته اصلی بازی چه چیزی است تیم سازنده طرفرداران و رسانهها میدانند ولی هسته اصلی هیچ وقت تغییر نخواهد کرد. با Namco و From Software برای عرضه بازی برای طرفداران جدید به توافق نرسیدم در آخر میخواهم تعداد زیادی بازی Souls ببینم.
Tomohiro Shibuya یکی از کارگردانهای Dark Souls II در مصاحبه با Edge گفت:"
بازی در Lordran جریان ندارد بلکه نام دنیایی که بازی در آن جریان دارد کلید فهمیدن داستان است." مثل گذشته داستان بازی درمورد شخصیتی است که نفرین شده است و در جستجو راه درمانی برای نفرین خودش است فقط همین را میتوانم بگویم و اینکه در مکان جدیدی که بازی در آن رخ میدهد گیمران باید راه درست را در بازی پیدا کنند. سری Souls از Legend Of Zelda الهام گرفته است باعث شده است تا مکانیزم بازی تا این حد عالی باشد. مکانیزم covenant به Dark Souls II بازمیگردد همچنین قابل فهمتر خواهد بود ما قصد داریم گیمران Dark Souls نسخه دوم را نیز تجربه کنند. در نسخه اول المانهایی مخفی در داستان بازی وجود داشته که برای تعدادی از گیمران گنگ بود همچنین المانهای کوچک زیادی نیز در Dark Souls وجود داشتند متوجه شدن این المانها کوچک بستگی به بازیکنان دارد من کسی را دوست دارم که این نکات ریز را خودش متوجه شود درک بازی بستگی به بازیکنان دارد و من فکر میکنم آنان Dark Souls II را انتخاب میکنند زیرا بیشتر مسائل آسان تر و قابل درکتر شده است.
" تیم سازنده Dark Souls II بسیار بزرگتر شده است این استدیو تقریبا 2 برابر قبل نیرو جذب کرده است تیم اصلی بازی فقط وظیفه ساخت دنیای بازی را برعهده دارند و افراد جدید به دیگر بخشهای استدیو اضافه شدهاند و تا به حال 25٪ از بازی ساخته شده است با این وجود ممکن است بازی در سال 2013 گردد.
Shibuya همچنین درمورد عرضه بازی برای کنسولهای نسل بعد پاسخی نداد.
Hidetaka Miyazaki کارگردان Dark Souls در مصاحبه با EDGE گفت:"
حتی اگر Dark Souls VIII هم عرضه شود برای من آنچنان اهمیتی ندارد و اصلا مسئله اصلی این نیست. میشود گفت موضوع بیشتر در مورد خواست هوادارن و توقع آنهاست (هوادارن چه میخواهند ؟)، ما میخواهیم نسبت به توقعات و انتظارات آنها صادق بمانیم.
او همچنین گفت خواستار این بود که برروی پروژه کار کند اما بنا به دلایلی این کار را نکرد تیم سازنده تغییر کرده است ولی هرگز هسته اصلی بازی تغییر نخواهد کرد زیرا آنان کارشان را درست انجام میدهند.
" من نمیتوانم فقط بر روی Dark Souls کار کنم چون نیاز به تجربیات جدید دارم. من از همکاری نکردن با تیم سازنده Dark Souls 2 ناراحت نیستم زیرا 5 سال در حال توسعه Demon’s Souls و Dark Souls بودم من از ته قبلم این 2 عنوان را دوست دارم. من به آینده Dark Souls II نگاه میکنم زیرا همه میدانند هسته اصلی بازی چه چیزی است تیم سازنده طرفرداران و رسانهها میدانند ولی هسته اصلی هیچ وقت تغییر نخواهد کرد. با Namco و From Software برای عرضه بازی برای طرفداران جدید به توافق نرسیدم در آخر میخواهم تعداد زیادی بازی Souls ببینم.
Tomohiro Shibuya یکی از کارگردانهای Dark Souls II در مصاحبه با Edge گفت:"
بازی در Lordran جریان ندارد بلکه نام دنیایی که بازی در آن جریان دارد کلید فهمیدن داستان است." مثل گذشته داستان بازی درمورد شخصیتی است که نفرین شده است و در جستجو راه درمانی برای نفرین خودش است فقط همین را میتوانم بگویم و اینکه در مکان جدیدی که بازی در آن رخ میدهد گیمران باید راه درست را در بازی پیدا کنند. سری Souls از Legend Of Zelda الهام گرفته است باعث شده است تا مکانیزم بازی تا این حد عالی باشد. مکانیزم covenant به Dark Souls II بازمیگردد همچنین قابل فهمتر خواهد بود ما قصد داریم گیمران Dark Souls نسخه دوم را نیز تجربه کنند. در نسخه اول المانهایی مخفی در داستان بازی وجود داشته که برای تعدادی از گیمران گنگ بود همچنین المانهای کوچک زیادی نیز در Dark Souls وجود داشتند متوجه شدن این المانها کوچک بستگی به بازیکنان دارد من کسی را دوست دارم که این نکات ریز را خودش متوجه شود درک بازی بستگی به بازیکنان دارد و من فکر میکنم آنان Dark Souls II را انتخاب میکنند زیرا بیشتر مسائل آسان تر و قابل درکتر شده است.
" تیم سازنده Dark Souls II بسیار بزرگتر شده است این استدیو تقریبا 2 برابر قبل نیرو جذب کرده است تیم اصلی بازی فقط وظیفه ساخت دنیای بازی را برعهده دارند و افراد جدید به دیگر بخشهای استدیو اضافه شدهاند و تا به حال 25٪ از بازی ساخته شده است با این وجود ممکن است بازی در سال 2013 گردد.
Shibuya همچنین درمورد عرضه بازی برای کنسولهای نسل بعد پاسخی نداد.
آخرین ویرایش: