Crysis

سلام من این تاپیک را درست کردم برای بازی Crysis هست..;)

T0_-1_1264055.jpg


Crysis نام دومین بازی هست که استودیوی Crytek قرار است برای PC بسازه...پیش ازین بازی Far Cry در سال 2004 توسط همین استودیو برای PC ساخته شده بود و توانست عده ی بسیار زیادی را مجذوب خود کند...

البته Crysis دنباله ای برای FarCry نیست و هیچ ارتباطی هم با آن ندارد اما در یک مورد این دو با هم مشابهند مکان بازی در هر دوی آنها در زنجیره ای از جزیره هایی واقع شده ...

وقایعCrysis در سال 2019 روی میدهد درست بدنبال افتادن یک شهاب سنگ بسیار بزرگ بدرون یکسری مجمع الجرایر.....در پی این حادثه کره ی شمالی ارتباط جزیره را با تمام منابع و جهان خارج از آن قطع و مسدود می کند ...همانطور که احتمالا اطلاع دارید کره ی شمالی و آمریکا میانه ی خوبی با هم ندارند ازین رو آمریکایی ها هم نیروها و یگان ویژه ای اعزام میکنند تا پی ببرند که در آن منطقه چه خبر است ونتیجه را گزارش دهند...

درحالی که هر دوی این دو کشورها در حال نزاع علیه یکدیگر هستند ، شهاب سنگ از هم باز میشود و سفینه ای بیگانه از آن خارج میشود..همانطور که ممکن است بتوانید تصور کنید این سفینه مجهز به اسلحه های جنون آوری است و در همین احوال سیستم آب و هوایی جهان در هم میریزد و قسمتی از مجمع الجزایر بطور کامل یخ میزند. انسان ها نیز نیروهایشان را با هم متحد می کنند تا با این دشمن جدید و بمراتب خطرناک تر مبارزه کنند... خب این خلاصه ای از داستان بازی بود

T0_-1_1264051.jpg

همانطور که انتظار دارید ، شما در این بازی در نقش یک سوپر قهرمان بازی می کنید تا جهان را نجات بدید در این بازی شما در جنگل ها ..بر روی کوه ها ... در درون شهر ها و در قلب سفینه ی موجودات بیگانه به جنگ میپردازید تا تهدید به بشریت را از میان بردارید...
.
همانطور که میدونید اسلحه ها در بازی های Shooter نقش بسیار مهمی بازی میکنند وCrytek هم ابراز امیدواری کرده که این بازی فصل جدیدی را در بخش اسلحه در بازی های FPS باز کنه...در مورد هوش مصنوعی بازی هم باید گفت که Crytek روی این قسمت بسیار کار کرده و نه تنها هوش مصنوعی انسان ها جالب توجه است و از تاکتیک های نظامی بصورت بسیار واقع گرایانه ای استفاده میکنه حتی موجودات فضایی هم از تاکتیک های خاص خودشون استفاده میکنند تا زندگی را برای هر کسی که ادعای قهرمان بودن دارد را سخت کنند.


حتی جالب توجه تر از همه وعده ی بحران های طبیعی در بازی است تا شرایط را از این هم بغرنج تر کند...بحران های طبیعی مثل زلزله ..شکستن یخ ..ریزش زمین و گردباد دنیای جدیدی را در این بازی خلق خواهد کرد که میتواند بسیار بر جذابیت بازی بیفزاید..

در Crysis تعداد گوناگون و متنوعی از وسایل نقلیه نیز وجود خواهد داشت که شما میتوانید آن ها را کنترل کنید از جمله انواع تانک ها و هلیکوپتر ها..

T0_-1_1264058.jpg

و اما از همه مهمتر در بازی Crysis موتور استفاده شده در آن میباشد با نام Cry Engine 2 ..موتوری که به اعتقاد بسیاری انتظارات از گرافیک و جلوه های وِیژه در بازی های رایانه ای را تغییر خواهد داد..بگذارید به گوشه ای ازویژگی ها و جلوه های بکار رفته در این موتور نگاهی بیاندازیم..

Volumetric Clouds.... Real-time Ambient Maps.... Depth of Field... Motion Blur..... Soft Shadows.... Sneak Peak Crysis.... soft vegetation bending.... high-dynamic range rendering..... sub surface scattering

در این بازی گیاهان را میتوان منهدم کرد و همچنین این بازی از یک تکنیک رند رینگ بسیار پیشرفته در نورپردازی و شبیه سازی ابر ها استفاده میکند برای مثال اگر شما در فضا مشغول جنگیدن با موجودات بیگانه باشید ابرها بر روی هر چیزی که در زیرشان باشد سایه های واقع گرایانه ای خلق میکنند

این ها که گفته شد تنها بخش کوچکی از جلوه ها و تکنیک های بکار رفته در موتور Crytek 2 بود .....Crysis در حقیقت بعنوان یک بازی نسل بعد شناخته میشود و جزو اولین بازی هایی است که بر پایه ی Directx 10 ساخته میشود البته به گفته ی Crytek این بازی با Directx 9 هم سازگار خواهد بود اما برای استفاده از تمام جلوه ها در این بازی به یک کارت گرافیک با پشتیبانی از DirectX 10 نیاز خواهید داشت...هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای این بازی در نظر گرفته نشده اما بنظر نمیرسد که این بازی در سال 2006 روانه ی بازار شود ...اما مطمعنا این بازی یک تجربه ی وافعی از بازی های رایانه ای نسل بعد را برای مشتاقان PC رقم خواهد زد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy

darkeliden

کاربر سایت
Jan 25, 2008
23
نام
آرش رسول زاده
ولی در کل من موندم چرا این Crytek لاسنس FC رو فروخت. یکی نیست بگه:confused: .

در ضمن یه برنامه پیدا کردم باهاش میشه کریسیس رو تو ps3 بازی کرد. اونم High :-" . هر کی میخواد بگه بزارم. (تعداد تشکر ها مهمه:biggrin1:)
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
ولی در کل من موندم چرا این Crytek لاسنس FC رو فروخت. یکی نیست بگه:confused:
لیسانس Far cry برای ubisoft بود و هست و خواهد بود. ;)

در ضمن یه برنامه پیدا کردم باهاش میشه کریسیس رو تو ps3 بازی کرد. اونم High :-" . هر کی میخواد بگه بزارم. (تعداد تشکر ها مهمه:biggrin1:)
این برنامه هم بذار دره کوزه آبش رو بخور :laughing:
با اینجور پست ها کسی اینجا ازت تشکر نمیکنه که هیچ مفهومی نداره ;)
 
آخرین ویرایش:

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
-------------------------------------
راستي DarkSoroush جان . فكر ميكنم سيستم من حداقل سيستم متوسطي به حساب مياد ... اما چرا نبايد يك بازي طوري منتشر بشه كه روي سيستم هاي متوسط بازار هم به خوبي ( نه عالي ) اجرا بشه !؟
آيا هدف اين قبيل محصولات غير از به رخ كشيدن قدرت گرافيكي محصول نهايي و تبليغ براي GameEngine و فروش هر چه بيشتر محصولات HighEnd سخت افزاري هست !!!؟؟؟ :confused:
اينو واقعا راست ميگم.اميدوارم باور كنين.من 2 هفته بعد از اينكه crysis به بازار اومد سيستممو ارتقا دادم و باور كنيد با اين سيستم:
cpu:3.2 amd
graphic:Gforce 6200
ram:512
بازي رو رو تنظيمات low تموم كردم.شايد باورش سخت باشه ولي ممكنه.
البته بعدا 2 بار ديگه تمومش كردم:cheesygri
جدا از اين مسائل ادم بايد عادلانه حرف بزنه.به نظر من هر كس كه از crysis بد ميگه 90% از روي حسادته.اميدوارم كسايي كه از حسادت از crysis بد ميگن ناراحت نشن.
البته اصلا اين قسمت اخر طرف صحبتم شما نبوديد :m8crx
 

Carbon

کاربر سایت
Aug 9, 2006
782
نام
مجتبی
دو هسته ای تشریف داره یا نه؟ چون بازی برای عالی اجرا شدن به cpu دو هسته ای داره :D
جواد جان اين سي پي يو قوي ترين سيپيي يو دوهسته اي اي ام دي تو سال 2006 هست البته اگه سالشو اشتباه نگفته باشم (آخراي (2006
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
خو مجتبی خودت میگی 2006 ! الان 2008 هست و تکنولوژی الان ثانیه به ثانیه پیشرفت میکنه و crysis هم بازی هست که تازه 2 ماه از انتشارش میگذره ;)
 

darkeliden

کاربر سایت
Jan 25, 2008
23
نام
آرش رسول زاده
لیسانس Far cry برای ubisoft بود و هست و خواهد بود. ;)

این برنامه هم بذار دره کوزه آبش رو بخور :laughing:
با اینجور پست ها کسی اینجا ازت تشکر نمیکنه که هیچ مفهومی نداره ;)

عزیزم. مطمئن باش من یه چیزی میگم. یعنی 100% انجامش میدم;)

بیا عزیزم : http://www.gamersland.ir/file-86.html
 

jo123

کاربر سایت
Feb 9, 2007
10
با سلام خدمت دوستان عزیز من با اینکه cpu دوهسته ای و رم 2 گیگ و کارت گرافیک 7900 دارم ولی هر وقت میخواهم بازی رو اجرا کنم خطای Dont send... میده و از بازی خارج میشه ؟
 

Punish3r

کاربر سایت
Feb 6, 2007
914
نام
JaVaD-Jey-Jey
عزیزم. مطمئن باش من یه چیزی میگم. یعنی 100% انجامش میدم;)

بیا عزیزم : http://www.gamersland.ir/file-86.html
این چیز جدیدی نیست , این وسط PS3 هیچ فشاری به خودش نمیاره ! بلکه یه PC پردازش کامل بازی رو به عهده داره و فقط بازی توسط PS3 کنترل میشه ( هنر کرده Crysis رو اجرا کرده) !
وگرنه PS3 فکر نکنم بازی در حالت Low هم بتونه اجرا کنه ( البته این نظر منه!)
 

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
با سلام خدمت دوستان عزیز من با اینکه cpu دوهسته ای و رم 2 گیگ و کارت گرافیک 7900 دارم ولی هر وقت میخواهم بازی رو اجرا کنم خطای Dont send... میده و از بازی خارج میشه ؟
مشکل شما به خاطر ویندوزتون هست با نصب مجدد ویندوز به احتمال زیاد مشکلتون حل میشه
 

M8CRX

کاربر سایت
Feb 21, 2007
589
نام
مهرداد
سلام . :love:

آقايون ... آقايون ... لطفاً قبل از ارسال پست ، پست مخاطب رو كامل بخونيد ... ازتون خواهش ميكنم !!!

من كه نگفتم Crytek فقط جلوي دماغشو ميبينه ... اتفاقاً گفتم اين بازي فقط يك تبليغه و بازي هايي كه در آينده با استفاده از اين موتور ساخته ميشن اگر نگيم شاهكار ... نزديك به شاهكار خواهند بود . البته اگه در سار زمينه ها هم خوب عمل كنن . در ضمن اين هم گفتم كه ما از EA غير از اين موضوع كه يك بازي رو تا جايي كه ميشه كشش ميده انتظار ديگه اي نداريم ... پس كل برنامه هاي اين شركت براي آيندس ؟!؟
تمام حرف من اينه كه Crytek ميتونست به جاي استفاده از تمام چيزي كه در چنته داره و سنگين كردن وحشتناك بازي قسمتي از فناوري هايي كه نيازمند به قدرت سخت افزاري بيشتري بودند رو براي Crysis 2 و 3 نگه ميداشت تا اون موقع چيزي براي عرضه داشته باشه ... ضمن اينكه تا اين مدت به طور حتم طبق سياست هاي جديد Microsoft هر چهار ماه يك بار نسخه جديد از API گرافيكي اين شركت تحت نام Direct3D منتشر ميشه كه شديداً بر روي Optimize و نو آوري در بخش كدهاي سايه زني تمركز داره ... پس در صورت Update موتر بازي Crysis موسوم به CryEngine2 شاهد گرافيك واقع گرايانه تري خواهيم بود ...
اما من باز هم علت لجاجت Crytek رو نميفهمم ... و اين سوال برام مطرحه : چه سيستمي براي اجراي بازي در حالت HighEnd لازمه ؟ ضمن اينكه طبق آخرين اخباري كه من ازش مطلعم روي بهترين PC ها هم بازي بيشتر از 40 فريم نداده !!! پس كو اون 60 فرمي كه ازش حرف ميزدن ؟

خوب هدف از تولید crysis چیزی نیست که من و شما بتونیم در موردش حرف بزنیم،این مورد اول

ميشه توضيح بديد ... چرا ؟

دو هسته ای تشریف داره یا نه؟ چون بازی برای عالی اجرا شدن به cpu دو هسته ای داره

اين CPU يكي از قدرتمند ترين پردازنده هاي 2 هسته ايه كه با هدف اجراي هرچه بهتر بازي ها ساخته شده ... كلاً سري FX اينجورين ... اما با اين حال Crysis ... نميدونم چي بگم !

جدا از اين مسائل ادم بايد عادلانه حرف بزنه.به نظر من هر كس كه از crysis بد ميگه 90% از روي حسادته.اميدوارم كسايي كه از حسادت از crysis بد ميگن ناراحت نشن.

ببخشيد ... مثلاً العان من حسودم !!! ميشه بپرسم به چه حسوديم ميشه ؟؟؟!!!
در ضمن شما رفتي اون سيستم رو خريدي و بازي رو رو Low اجرا كردي ! خوب بر فرض كه درست باشه ... اين يعني چي ؟ يعني اينكه منم برم رو Low بازي كنم ؟ اونوقت ميشه بگين من براي چي اينقدر پول سيستم دادم ؟! نبايد در اجراي اين بازي بين اين دوتا سيستم كمي فرق وجود داشته باشه !!!!!!

در كل اين انتقادات كمي هم تقصير كسانيه كه توقع مصرف كننده رو از بازي بالا بردن و ازش يه رويا ساختن ... مثلاً بعضي سايتها و شبكه ها و ... در حالي كه Crysis ( به همون دلايلي كه گفتم ) اصلاً اون چيزي كه انتظار داشتم نبود ... البته بايد از Crytek بخاطر جهشي كه در صنعت Game به وجود آوورد تقدير كرد اما محصول نهايي از نظر هنري و المانهايي كه براي جذابيت يك اثر لازمه رو همراه خودش نداشت و بازم ميگم ... فقط يك تبليغ بود ... همچين كاري رو قبلاً جان كاركمك و iD با توليد بازي DOOM III كرده بودند اما اون بازي در كنار تحولي كه ايجاد كرد سعي زيادي براي هرچه جذاب تر كردن بازي كرده بود كه واقعاً موفق بود ... در كل براي نظر دادن بايد دو جور بازي كنيد ... يه جور اينكه كلاً‌ نوآوري فني و ... بزاريد كنار و ببينيد از بازي چقدر لذت ميبيرد و بعدش به جنبه فني يك بازي يا بهتره بگم نرم افزار يا موتور گرافيكي بپردازيد ...
Crysis يه بازي نبود ... يه نرم افزار تبليغاتي بود
:arrowd:
 
آخرین ویرایش:

MAHABCO86

کاربر سایت
Dec 31, 2007
2,081
نام
بهنام
بچه ها من یه مشکل دارم ویندورم عوض کردم حالا دوباره سیو های بازی میریزم
لود نمیکنه
هرچی سیو کاملشم از سایت ها میگیرم لود نمیکنه
کمک:(:(:(
 

joey jordison

کاربر سایت
Aug 4, 2007
21
با سلام خدمت شما
دوستان من کارت 8800gtx هستش اونوقت من می خوام شما یه درایو برام معرفی کنید البته یکی برای ایکس پی 32 بین و ویستا 64 بیت معرفی کنید تا من دانلود کنم البته من می خوام بازی کرایسیس را خوب اجرا کنه چند فریم افزایش بده
ممنون
 

MOHAMMAD369

کاربر سایت
Mar 5, 2007
679
نام
محمد
با سلام خدمت شما
دوستان من کارت 8800gtx هستش اونوقت من می خوام شما یه درایو برام معرفی کنید البته یکی برای ایکس پی 32 بین و ویستا 64 بیت معرفی کنید تا من دانلود کنم البته من می خوام بازی کرایسیس را خوب اجرا کنه چند فریم افزایش بده
ممنون

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
 

GameKeeper

کاربر سایت
Jan 27, 2008
2,695
نام
محمدرضا
سلام:
گرافیک من (512) (geforce 8400 gs (xfx هست.cpu هم که amd athlon 64 x2 +4000 + am2 socket است. برای اجرا شدن crysis با بالاترین گرافیک ، به سیستم قوی تری نیاز دارم؟؟؟

در گزینه های گرافیک crysis فکر می کنم 768*1024 بالاترین گزینه است. دقیق مطئن نیستم.بالاترین گزینه گرافیکش با قویترین سییتم برای نمایش چیه و چنده؟؟؟

مرسی:confused:
 

mohsenfff

کاربر سایت
Jan 25, 2006
242
نام
محسن
دوست عزیز هنوز هیچ سخت افزاری در دنیا وجود نداره که بتونه کرایسیس ررو در آخرین رزولویشن با 16xq anti alasing و آخرین تنظیمات اجرا کنه اگه بخوای تا اخرین تنظیمات اجرا بشه باید تا امدن کارتهای جدید سری 9 صبر کنی که اون هم باید sli بسته بشه در ضمن چون پردازش فیزیک این بازی بر عهده cpu است و نه کارت فیزیک و نه کارت گرافیک باید cpu شما خیلی قویتر باشه کارت گرافیک 8400 توی اجرای بازیهای معمولی هم مشکل داره چه برسه به کرایسیس
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر