Crysis 3 | PC

64178907175615469154.png



سومین قسمت از Sandbox Shooter بزرگ Crytek در حال ساخت است و طبق گفته Cevat Yerli شانزدهم همین ماه میلادی به طور رسمی رونمایی خواهد شد.
اولین گمانه زنی ها با لیک شدن زودتر از موعد مقرر باکس آرت بازی در وبسایت Origin زده شد.
اولین اطلاعات بازی نیز از طریق یک وبسایت روسی لیک شده است:


  • شاهد یک نیویورک تخریب شده خواهیم بود که اکنون تقریبا به یک جنگل تبدیل شده است.
  • Crytek قول ساخت بهترین FPS Sandbox موجود را داده است.
  • در کنار Premium Edition، بازی دارای پک Hunter Edition نیز خواهد بود.
  • پلتفرم های PC، PS3 و X360 میعادگاه گیمرها با Crysis 3 خواهد بود.
  • بازی در بهار 2013 عرضه خواهد شد.

اولین تصویر از بازی که گفته می شود نیویورک تخریب شده را نشان می دهد:

1334152587127.png
====
اطلاعات جدید در مورد بخش داستانی:
حوادث Crysis 3 در سال 2047 و در شهر نیویورک رُخ خواهد داد. مانند شماره قبل، شخصیت اصلی بازی Prophet خواهد بود. او به نیویورک که اکنون تقریبا تخریب شده و پوشیده از درخت است برگشته است. ولی با شهری شبیه به یک گنبد نانویی و تحت سلطه نیروهای Cell مواجه می شود. گنبد نانویی، بخشی از طرح و نقشه Cell برای سلطه بر دنیا است. بازیکنان در بازی با هر دو نیروی انسانی و فضایی مبارزه خواهند کرد.
صحبت های Cevat Yerli در مورد این شماره:
Cevat Yerli مدیر عامل شرکت Crytek در این مورد گفت: "Crysis 3 مخلوطی از شوتر سندباکس، مبارزات پیشرفته و اسلحه های مدرن انسانی و فضایی خواهد بود که دوست داران سبک شوتر عاشق آن خواهند شد."
ایشان ادامه داد: "به کمک آخرین تکنولوژی های به کار رفته در CryEngine3.0، ما توانایی ارائه محیطی با 7 تم مختلف خواهیم داشت که یک تجربه خیره کننده از لحاظ بصری و مرتبط با گیم پلی ارائه خواهد داد."

تصاویر جدید:
 
Last edited by a moderator:

Not Be Ok

کاربر سایت
Jan 7, 2013
218
باشه افتضاح بود >:d< شما تو خیال خودتون خوش باشید . قضیه ی 2 دوتا نست ! البته این چندوقته تو بازیسنتر مد شده کلمه افتضاح کسی تا از چیزی کمی بدش بیاد یه کلمه افتضاح روش میزاره . شما لازم نکرده واسه ما عکس بزاری ما خودمون اینکاره ایم ! این چیزی که ما دیدیم از فوق العاده هم اورتره . شما هم چپ و راست کن بگو افتضاح بود ;;)

ما تو رو میشناسیم فرخ
و میدونیم گرافیک Alne Wake واست خداس =)) و همینطور Rage

اگر چیزی سنجیده میشه اینجا فقط با خود نسخه 1 سنجیده میشه نه چیز دیگه :-b
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
ما تو رو میشناسیم فرخ
و میدونیم گرافیک Alne Wake واست خداس =)) و همینطور Rage

اگر چیزی سنجیده میشه اینجا فقط با خود نسخه 1 سنجیده میشه نه چیز دیگه :-b

اره دقیقا گرافیک اون دوتا بازی که نام بردی اونها هم افتضاح بود ! منم تائید مینکم چون جدیدا معنی افتضاح همینطور که گفتم برام معنای خیلی خوبی داره ;;)

تو رو اسم فاجعه ای مثل Rage رو برای مقایسه با بازی استاد جوات نیارین ... Rage آشغالی بود که با هایپ اومد و بعد از انتشار دیگه ترکید و جز بد و بیراه پشتت نبود و در کمتر از یه هفته محو شد... ولی کرایسیس از زمان انتشارش از سال 2007 تو تمامی محفل ها نامبر وان هستش ... در کل هیچ بازی ای تا الان حتی نزدیک تکسچرهای کرایسیس 1 هم نشده .... Keep Trolling

=d>=d>
 
آخرین ویرایش:

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,777
تو رو خدا اسم فاجعه ای مثل Rage رو برای مقایسه با بازی استاد جوات نیارین ... Rage آشغالی بود که با هایپ اومد و بعد از انتشار دیگه ترکید و جز بد و بیراه پشتش نبود و در کمتر از یه هفته محو شد... ولی کرایسیس از زمان انتشارش از سال 2007 تو تمامی محفل ها نامبر وان هستش ... در کل هیچ بازی ای تا الان حتی نزدیک تکسچرهای کرایسیس 1 هم نشده .... Keep Trolling
 
آخرین ویرایش:

mga

کاربر سایت
Jan 4, 2009
223
نام
محمد
در اینکه کرسیس همیشه یک پله از زمان جلوتر بود شکی نیست ولی دیگه خیلی بزرگش کردین این تبلیقات توقع رو بالا میبره و از حد انتظار رد میکنه من خودم فکر میکنم قراره گرافیک در حد PS4 یا XBOX720 باشه در حالی که قراره برای کنسولهای قدیمی بیاد پس خیلی ازش انظار نداشته باشین بازی REAG گرافیک عالی داشت ولی کارکترهاش افتظاه بودن ALEN WIK هم متوسط رو به خوب بود اما گرافیک FARCRY3 علی بود اگه این بازی از FARCRY بهتر باشه ت سال اینده رقیب نداره!@!
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,394
نام
Majid
خودم این بازی رو بهترین FPS ـ عمرم میدونم اما این تریلر به نظرم از لحاظ گرافیکی خیلی بد بود ( شاید هم به چشم من اینجوری اومد )

دقیقه 1 و ثانیه 10 به دیوار سمت چپ نگاه کن ( عمق نداره و کیفیت تکسچر پایینه )

دقیقه 2 و ثانیه 33 اونجایی که RPG رو بر میداره به اون اهن قراضه ها نگاه کن :d

دقیقه 3 و ثانیه 5 به انفجار مسخره توی اب دقت کن

دقیقه 3 و ثانیه 10 وقتی کنار اون ماشین کاور میگیره به دیوار روبروش نگاه کن ( تکسچر در حد بوق )
و ..

در کل هر کدوم رو پیدا نکردی بگو عکس بزارم/:)


هیتر چیه بااا :d 42 تا پست دادم 41 ـش تعریف از Crysis بوده :d
ولی بازم گرافیک از سطح معمولی بالاتر باشه خوبه دیگه:D
من از بعضیا اینقدر بدم میاد بازی رو بخاطر گرافیکش بازی میکنن و میان اینجا نظرات چرت و پرت میدن.
برین توی تاپیک CoD :| همه کل بازی رو بخاطر گرافیکش زیر سوال میبرن:D

حالا این بازی که خیلی گرافیک داره یک تریلری که به چشممتون نیومده چقدر بهش گیر دادین که 3 صفحه دارین سرش بحث میکنین:D ولش کنین بابا:D
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
اقا چرا حرف زور میزنین

طرف گفته 8 گیگ رم میخواد با 680gtx و cpu خرکی که میخواد اینو:

jfdhzjtk8vzge7cjpmyf.jpg

نشون بده مثلا.

بیا برو ماد گرافیکی کرایسیز2 رو نصب کن تا بفهمی کیفیت تکسچر یعنی چی.

ندیدی گرافیک درست و حسابی خواهشا روزه الکی نخونید.

امیدوارم این گرافیک نسخه کنسولی بوده باشه.
 

bazi khor

کاربر سایت
Oct 25, 2005
362
الکی دوست دارید از گرافیک یه بازی تعریف کنید اون از فارکرای که نورپردازی و سایه های نسخه کنسولی رو رو پی سی هم به خوردمون دادن جالبه همه تعریف هم میکنن بنظر من فارکرای با کرایسیس 1 مقایسه کنیم فقط تکسچر بهتری داره و دیگر هیچ کرایسیس 2 هم که تا یه مدت دیدیم چی شد البته هنوزم میگم نسخه 1 از نظر نورپردازی خیلی از شماره 2 بهتر بود شماره 2 کنسولی بود و بعضی جاها اجسام سایه نداشتن امیدوارم شماره 3 اینطور نباشه
 

Jet

کاربر سایت
Oct 23, 2012
729
نام
Reza
درسته . شما Moldo hd Mode رو روی C2 نصب کن تازه متوجه میشی گرافیک یعنی چی . در ضمن فریم دهی بازی هم بهتر میشه . اینکه محیط های بازی گسترده شده درسته ولی شما انتظار نداشته باش روی جزء جزء اون تسلیشن اعمال بشه . در اینصورت شما با C1 و فریم افتضاحش به توان ۲ مواجه میشی که شاید روی ی ۶۹۰ به صورت معقول اجرا بشه . باز با این تفاصیل با سیستم متوسط و رو به پایینی که خودشون گفتن در تناقض قرار می گیره . این یعنی اجرای بازی روی حالت مدیوم بشه نتیجه همین تریلری که ایشون عکسش رو گذاشتن . یا اینکه این ذاتا نسخه PC نبوده
 
آخرین ویرایش:

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
درسته . شما Moldo hd Mode رو روی C2 نصب کن تازه متوجه میشی گرافیک یعنی چی . در ضمن فریم دهی بازی هم بهتر میشه . اینکه محیط های بازی گسترده شده درسته ولی شما انتظار نداشته باش روی جزء جزء اون تسلیشن اعمال بشه . در اینصورت شما با C1 و فریم افتضاحش به توان ۲ مواجه میشی که شاید روی ی ۶۹۰ به صورت معقول اجرا بشه . باز با این تفاصیل با سیستم متوسط و رو به پایینی که خودشون گفتن در تناقض قرار می گیره . این یعنی اجرای بازی روی حالت مدیوم بشه نتیجه همین تریلری که ایشون عکسش رو گذاشتن .

دوست گرامی حرف شما درست.

ولی دیگه تکسچر نه دیگه تا این حد فاجعه وار.

اگر شرکتی بود ادعا نداشت بازم یه حرفی ولی وقتی هر روز یه خبر میاد که میخوایم دود از pc بلند کنیم و فلان و بعدش اون تریلر نمایش قدرت کرای انجین3 رو نشون میدن که میگن از داخل خود محیط بازی هست خداییش هر کی این تریلر اخری رو مقایسه کنه حتی با اون چیزی که داخل e3 داشتن بازی میکردن رو مقایسه کنه کامل متوجه میشه چه خبره.

اگر تریلر e3 رو دارید خدایی یه دور دیگه نگاه کنید در حین بازی کردن طرف بعد بیاید از نظر افکت و تکسچرها و نورپردازی بیاید با این مقایسه کنید ببینید اون کجا و این کجا.
 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,882
نام
صابر
خواهشا بحث رو خاتمه بدید تاپیک رو کلا کردی گرافیک بازی اخرشم در نهایت به دعوا کشیده میشه ! لطفا تموم کنید !
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,293
نام
Afshin
چرا نباید در مورد گرافیک بازی بحث شه ؟ تاپیک بازی زدید واسه چی ؟
اگه بحث خارج از بازی شد و بقول شما به دعوا کشید اون موقع برخورد کنید.
 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,882
نام
صابر
چرا نباید در مورد گرافیک بازی بحث شه ؟ تاپیک بازی زدید واسه چی ؟
اگه بحث خارج از بازی شد و بقول شما به دعوا کشید اون موقع برخورد کنید.

همیشه میگن پیشگیری بهتر از درمانه ! بحث نابه جا ایراد داره مثل همین پستای که اقای S0lid Snake زدند و گفتن ( Crysis آشغاله ، فقط Call of Duty ) خب همین حرفاس که من میگم تاپیک رو خراب میکنید ! اصن بذارید بازی بیاد بعد راجب بهش صحبت کنید .
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
همیشه میگن پیشگیری بهتر از درمانه ! بحث نابه جا ایراد داره مثل همین پستای که اقای
S0lid Snake
زدند و گفتن ( Crysis آشغاله ، فقط Call of Duty ) خب همین حرفاس که من میگم تاپیک رو خراب میکنید ! اصن بذارید بازی بیاد بعد راجب بهش صحبت کنید .
چرا صورت مسله رو پاک میکنین؟! کسی خارج حرف زد از خجالتش در بیاین بعد این چه حرفیه میزنی بعد ریلیز بازی بحث کنن! اگه قرار باشه این طوری فکر کنیم در همه تاپیک ها رو تا موقع ریلیز بازی ها باید بست! Crysis یعنی گرافیک هیچ قانونی هم تو این بخش نیمده که کسی در مورد خود بازی بحث نکنه گرافیک هم مثل گیم پلی داستان بقیه موارد قابل بحث کردن هست.

کدوم صورت مسئله ! من دارم میگم بحث گرافیک کنید کسی نگفت بحث نکنید اما اینو اواخرش داشت بوی دعوا بلند میشد و بعدشم کلی اسپم جدا گونه ! دیگه ! پستها هیچ مشکلی نداشتن ! من فقط یه اخطاری همگانی دادم که به منظور اینکه خارج از بحث نشید !
والا من که تو این جمله اخطار همگانی ندیدم! بیشتر اخطاری بود برای تموم کردن بحث گرافیکی که تو این دو صفحه صورت گرفته بود. پست آخرت هم که گفته بودی بعد ریلیز بازی بحث کنن اخطار همگانی بود؟!:d
خواهشا بحث رو خاتمه بدید تاپیک رو کلا کردی گرافیک بازی اخرشم در نهایت به دعوا کشیده میشه ! لطفا تموم کنید !
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر