Crysis 3 | PC

64178907175615469154.png

سومین قسمت از Sandbox Shooter بزرگ Crytek در حال ساخت است و طبق گفته Cevat Yerli شانزدهم همین ماه میلادی به طور رسمی رونمایی خواهد شد.
اولین گمانه زنی ها با لیک شدن زودتر از موعد مقرر باکس آرت بازی در وبسایت Origin زده شد.
اولین اطلاعات بازی نیز از طریق یک وبسایت روسی لیک شده است:

• شاهد یک نیویورک تخریب شده خواهیم بود که اکنون تقریبا به یک جنگل تبدیل شده است.
  • Crytek قول ساخت بهترین FPS Sandbox موجود را داده است.
  • در کنار Premium Edition، بازی دارای پک Hunter Edition نیز خواهد بود.
  • پلتفرم های PC، PS3 و X360 میعادگاه گیمرها با Crysis 3 خواهد بود.
  • بازی در بهار 2013 عرضه خواهد شد.

اولین تصویر از بازی که گفته می شود نیویورک تخریب شده را نشان می دهد:

1334152587127.png
====
اطلاعات جدید در مورد بخش داستانی:
حوادث Crysis 3 در سال 2047 و در شهر نیویورک رُخ خواهد داد. مانند شماره قبل، شخصیت اصلی بازی Prophet خواهد بود. او به نیویورک که اکنون تقریبا تخریب شده و پوشیده از درخت است برگشته است. ولی با شهری شبیه به یک گنبد نانویی و تحت سلطه نیروهای Cell مواجه می شود. گنبد نانویی، بخشی از طرح و نقشه Cell برای سلطه بر دنیا است. بازیکنان در بازی با هر دو نیروی انسانی و فضایی مبارزه خواهند کرد.
صحبت های Cevat Yerli در مورد این شماره:
Cevat Yerli مدیر عامل شرکت Crytek در این مورد گفت: "Crysis 3 مخلوطی از شوتر سندباکس، مبارزات پیشرفته و اسلحه های مدرن انسانی و فضایی خواهد بود که دوست داران سبک شوتر عاشق آن خواهند شد."
ایشان ادامه داد: "به کمک آخرین تکنولوژی های به کار رفته در CryEngine3.0، ما توانایی ارائه محیطی با 7 تم مختلف خواهیم داشت که یک تجربه خیره کننده از لحاظ بصری و مرتبط با گیم پلی ارائه خواهد داد."

تصاویر جدید:

Last edited by a moderator:

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
آخرین ویرایش:

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
نام
Matthew

alcatrez

کاربر سایت
Mar 9, 2011
نام
محمد
این اپیزود واقعا عالی بود player هم داشت فوق العاده حرفه ای بازی میکرد ( فکر کنم خود شوات داشت بازی میکرد :D ) اصلا عجیب اینجاست هرچی میبینمش خسته نمیشم :D

crysis 1 رو که تا الان 24 بار تموم کردم :D خدا میدونه این چند بار تموم میکنم :D ( کلا از کار و زندگی میندازه مارو این Crysis 3 خدا به داد من برسه :| :D )

Jim_raynor

کاربر سایت
Nov 29, 2011
نام
مرتضی
این اپیزود واقعا عالی بود player هم داشت فوق العاده حرفه ای بازی میکرد ( فکر کنم خود شوات داشت بازی میکرد :D ) اصلا عجیب اینجاست هرچی میبینمش خسته نمیشم :D

crysis 1 رو که تا الان 24 بار تموم کردم :D خدا میدونه این چند بار تموم میکنم :D ( کلا از کار و زندگی میندازه مارو این Crysis 3 خدا به داد من برسه :| :D )
شما اصل میگیری ؟
من قصد دارم اصل بگیرم ولی صبر میکنم تا عرضه بشه ... مسخره است ولی بعد از پیشخرید دیابلو 3 و MoH:WF دیگه اعتمادو به پیشخرید از دست دادم !

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
چرا پستم نصفه میره هی! :|

تایفون تایفون تایفون ... دومین اسلحه ی مورد علاقه ی منه تو کرایسیس! :d

خوب عالی بود. چیزی که تو این تریلر به دلم نشست، اتمسفر فوق العادش بود. لول دیزاین اون ته ته های محیط حس هنری (مثل کانسپت آرت) خوبی رو می داد! :d
منظورم اینجاهاست:

دو عکس رندوم دیگه:

--

اپیزود بعدی: The Perfect Weapon

Eblis051

کاربر سایت
Jan 17, 2013
نام
mostafa
راست میگی داستان بی سروتهی داره مخصوصا crysis2.من تمومش کردم اما نفهمیدم اون یارو اسمش چیه اگه میدونی به من هم بگو تو خماریش موندم!!!!!!!

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
خوب بتا تایید شد!
yahoo_4.gif

از 29 ژانویه تا 12 فوریه! برای هر سه تا پلتفرم (PS3 ،PC و 360). مولتی پلیر و پابلیک.

ادیت: مثل اینکه EA خبر رو از تو سایتشون پاک کرده! اما من سیویش کردم!
yahoo_4.gif

به هر حال خبر درسته و تا چند ساعت دیگه یا چند روز دیگه دوباره منتشرش میکنند.
"The Crysis 3 Beta will be live from January 29th through February 12th for PC, Xbox 360, and PS3 and in English only. Find the answers about demo access and availability you're looking for below, and find all of your Open Beta Gameplay related questions here.

How do I install the Open Beta?
PC Players:
You will need an Origin account and the Origin Client in order to download and participate in the Open Beta. If you don’t already have an Origin Account simply go to the Origin website (http://www.origin.com) and register using the link on the top right.
Once you have an account download the client from the following website: Download Origin - Run the downloaded file and follow the instructions to install the client.
Launch the Origin client and log in to your account.
You can now select the My Games tab within Origin to see the Open Beta. From here you can download and install the game.
Xbox 360 Players:
The Open beta will be located for download and installation on the Xbox Demo section of Xbox Live. You will need an Xbox Live gold subscription in order to participate. Simply download and install as with any other game/demo.
PS3 Players:
The Open Beta will be located on the Sony PlayStation Network store under Demos for you to download and install. Simply download and install as with any other game demo.
What are the Crysis 3 Beta system requirements?
In order to experience Crysis 3, your PC must at least meet these Minimum Specs:
Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM
Dual core CPU
2GB Memory (3GB on Vista)
While the above will allow you to experience Crysis 3, the optimal experience is enjoyed on these Recommended Specs or better:
Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
DirectX11 graphics card with 1GB Video RAM
Quad core CPU
4GB Memory
What if my video card does not support Direct X 11?
You must have a DX11 supported video card in order to participate in the Open Beta.

What is the purpose of this Open Beta?
The Open Beta will give players a chance to play Crysis 3 Multiplayer pre-release. Although it will not be final code, it will give you a good idea on the gameplay, design and feel for the final game for when it arrives in February. We will also apply final balancing based on feedback from the Beta

Where do I go if I have a problem running the game?
The Crysis 3 forums at MyCrysis.com is your first stop. There will be threads for each problems as well as for thoughts and comments, please post in the correct forums. You may find the answer to your problems already posted by someone else in the community or answered by one of the devs. When posting a new problem, please include as much detailed information as possible in order to help us understand the issue and solve it.

Where do I go if I have a comment or question about the game?
Even though this is near to final code, We expect to find some issues and problems. All feedback is welcome and the devs will be pouring over the boards mentioned above to read it. We will have separate threads for bugs, issues and comments on specific areas of the game. This is your chance to feedback before the game is done and live to the world.

Can I post videos or talk about the game outside of the official MyCrysis message boards?
There are no restrictions, feel free to post whatever, wherever you want

What state is the game in? How close to final is the code I am looking at?
This is an Open Beta which means most areas of the game are near complete, however we are still looking at balance and polish. Feedback is always welcome.

Do my comments about balance or gameplay matter?
Absolutely. We are reading all posts, keep it constructive and keep it civil, but keep it coming!

To read more about the Crysis 3 Multiplayer Open Beta FAQ, register a MyCrysis account and go to MyCrysis.com!"​

https://help.ea.com/hk/article/crysis-3-open-beta-faq

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
نام
امیرحسین
راست میگی داستان بی سروتهی داره مخصوصا crysis2.من تمومش کردم اما نفهمیدم اون یارو اسمش چیه اگه میدونی به من هم بگو تو خماریش موندم!!!!!!!
کرایسیس 2 داستان خوبی داره, ولی روایطش چیزی اونورتر فاجعه س.کدوم یارو؟همون که اول بازی سوییت رو بهت میده؟:D
اون که اسم رمزش Prophet ه, البته هرکسی که سوییت رو بپوشه میشه Prophet, کسی هم اسم واقعی شو نمیدونه:D

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر