Crysis 2 | PC [پست اول خوانده شود]

قبل از ارسال هر گونه پست، به پست زیر توجه داشته باشید.
از دوستان خواهشمندم دوباره بحث اینکه اینکه "بازی روی سیستم من چوری جوری اجرا میشه" و امثالهم رو توی تاپیک انجام ندن چون نه کسی علم غیب داره که نسخه نهایی چه جوری میشه، نه کسی جادوگر هست که بدونه قرار هست این بازی چه جوری روی سیستم شما اجرا بشه. در صورت مشاهده این مدل پست ها برخورد خواهد شد.
اگر مشکلی هم در اجرای بازی دارید توی تاپیک مربوط پیگری کنید.
مشکلات Crysis 2 (نصب و کرک و مشکلات گرافیکی ......)

x973ct411697x6bs8s6.png


سازنده: Crytek, Crytek UK​
ناشر: Electronic Arts
موتور: CryEngine 3
سری: Crysis
پلتفرم: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
تاریخ انتشار: TBA 2010
ژانر: First-person shooter
مود: Single player, Multiplayer
رسانه: Blu-ray Disc, DVD
درجه: ESRB:Rating Pending




کرایسیس 2 بازی جدیدی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر خواهد شد. این بازی به گفته ی سازندگان ادامه ی کرایسیس است که در سال 2007 بر روی PC منتشر شد. این بازی دومین عنوان از یک سه گانه خواهد بود و اولین بازی خواهد بود که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. یک تریلر 1 دقیقه ای در همایش E3 2009 نشان داده شد و بعد از آن تریلر دیگری در GDC 2009 پخش شد که قابیلت های CryEngine 3 را نشان میداد. در یک کامیونیتی مرتبط با این بازی یکی از مسئولین بخش گفته است که کرایسیس 2 در سال 2009 عرضه نخواهد شد.​


اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان بازی در دسترس نیست، اما بروشوری منتشر شده که نشان میدهد وقایع بازی 4 سال بعد از اولین کرایسیس اتفاق می افتد و کرایتک نیز Nanosuit جدید را که فعلاً Nanosuit 2 نامگذاری شده، معرفی کرده است. فعلا 2 تریلر وجود دارد که در یکی از آنها نانوسوت را در حالت wire-frame و رندر نشده نشان میدهد و در دیگری لباس کامل و با تمام تجهیزات است. شایان ذکر است که نسخه ی PDF این بروشور منتشر شده است و قرار است لباس جدید قابلیت های جدیدی بسیاری نسبت به نگارش قبلی داشته باشد.​


کرایتک این بازی را برای PC,X360 و PS3 عرضه خواهد کرد. نه تنها این بازی اولین بازی کنسولی است که این شرکت میسازد، که اولین عنوان نیز میباشد که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. کرایتک به این بازی به عنوان " یه قدم بزرگ رو به جلو " یاد میکند. جزییات دیگری در دست نیست. کرایسی 1 در سال 2007 عرضه شد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و نماد بنچمارک و performance برای PC شد.​




y874x06s7f5m9qh6uokx.jpg


نسخه ی کنسولی کرایسیس 2 " یک پیشرفت بزرگ "


رییس کرایتک جوات یرلی توضیح میدهد که چرا بالاخره شرکت راضی به اعتراف شد که در حال ساخت بازی برای کنسولها است. و دلیل آن نیز این است که کرایسیس 2 یک عنوان بسیار کامل و بی نقص خواهد بود. یرلی به گیم اسپات میگوید: " 2 تا 3 زمان صرف تحقیقات تکنینیک در مورد کنسولها شد قبل از اینکه ساخت کرایسیس 2 شروع شود." ما باید یک پیشرفت عظیم تکنولوژیکی ایجاد میکردیم تا بعد اعلام میکردیم که در حال ساخت بازی هستیم.
بعد از اینکه کرایتک از کیفیت و عملکرد موتور مالتی-پلتفرم خود مطمئن شد، یرلی به سازندگان اجازه داد تا ساخت بازی را شروع کنند تا " بهترین بازی باشد که میتواند بر روی PC, X360 و Ps3 وجود داشته باشد." اگر میخواهیم موفق باشیم، باید بازی ما بهترین بازی بر روی Ps3 و X360 باشد... این سه نسخه با هم مبارزه نمیکنند بلکه آنها با پلتفرم خود در حال مبارزه هستند؛ یعنی ما سعی میکنیم از تمام توان PC و تمام توان X360 و تمام توان Ps3 استفاده کنیم. سیستم اچیومنت و تروفی و ... تماماً متفاوت هستند اما تمام سعی ما این است تا بیشترین سرویس را به گیمر بدهیم.
کرایسیس 2 در E3 2009 توسط EA معرفی شد. این اولین عنوان مالتی پلتفرم کمپانی کرایتک است که که هر 3 بازی قبلی شان - کرایسیس، فارکرای و کرایسیس وارهد - فقط برای PC عرضه شدند.


موتور قدرتمند CryEngine 3

CryTek مراحل ساخت CE3 را به اتمام رساند و یک تیزر تبلیغاتی جدید که قابلیت های Next Gen (نسل آینده ای)آن را به نمایش میگذارد را در کنار بازدهی که این موتور روی کنسول های X360 و PS3 را نشان میدهد منتشر کرد.چیزی که به وضوح قابل روئیت است توانمندی این موتور در نمایش تصاویر بزرگ و وسیع که احتمال نمایش این تصاویر بر روی یک PC با قدرت بالا را پررنگ میکنند.

برای مثال تصویر جنگل بسیار با جزئیات بالا نمایش داده و نورپردازی واقعاً شگفت انگیز بود،تصاویر بعدی رزولوشن بالای سایه ها را بسیار عالی نمایش دادند و پدیده ی Pop-Up (ظاهر شدن اشیاء به صورت ناگهانی)به هیچ وجه دیده نشد.
بعد از تمرکز بر روی بازدهی نسخه ی کنسولی این موتور،تصاویری که در ادامه نمایش داده شد به نظر میرسید مربوط به بخش مورد علاقه ی خود CryTek یعنی PC بود،بخشی که مشتاقانه منتظرند ببینند موتور جدید چه قابلیت هایی را در آینده همگام با سخت افزارها به نمایش خواهد گذاشت.
المان های دموهای X360 و PS3 با توجه به آنچه در نمایشگاه گذشته ی GDC از کرایتک دیده بودیم، بدیع و تازه هستند. فعلاً اسکرین شات های دقیق و شبیه به هم از مقایسه ی این عنوان روی 2 کنسول وجود ندارد اما واضح است که بین دو پلتفرم تفاوت هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال نورپردازی مدل ها در 2 کنسول متفاوت است.
با توجه به عکس هایی که از یک محیط گرفته شده است، به نظر میرسد عملکرد به ویدیو اولیه GDC نزدیک است. به عنوان مثال هنگام نمایش سیستم تخریب پذیری و فیزیک روی کنسول X360 ، میبینیم که نرخ فریم حدوداً 20 است، دقیقاً شبیه به محصولات پیشین کرایتک. هر دو ورژن موتور گرافیکی در رزولوشن 720p کار میکنند و Anti-Aliasing نیز وجود نخواهد داشت.

cryengine3.jpg

عکسی از دموی تریلر CryEngine 3


فاکتوری که در 2 پلتفرم متفاوت است، ابزار V-Sync است. در دموی GDC به نظر میرسید که تصاویر نسخه ی PS3 با استفاده از V-Sync سه مرتبه بافر میشدند، در حالیکه در تصاویر نسخه ی X360 شکستگی تصاویر دیده میشد. در ویدیوی جدید با نام Rich Interiors واضح است که V-Sync مورد استفاده قرار نگرفته است. تمامی اینها مهم است و با توجه به مدیریت کرایتک میتوان گفت موتور تکمیل شده است. این تکنولوژی (موتور) قرار است در کرایسیس 2 که بر روی پلتفرم های PC و کنسولها در سال 2010 عرضه میشود مورد استفاده قرار گیرد.

موتور CryEngine 3 چیزهای زیادی دارد تا شما را، چه گیمر باشید چه بازیساز، هیجان زده کند. این موتور نسل فعلی بازی ها را کنترل میکند، خصوصاً در ژانرهای شوتینگ اول شخص یا سوم شخص. و این مساله ای تازه و قابل قبول است که امکان بوجود آوردن تصاویر با گرافیک بالاتر و قوی تر را ایجاد میکند.

برای بازیسازان قابلیت این موتور با نام Live Create یا "آنچه میبینید همان است که بازی میکنید"، ویرایشگری است که در تریلر نشان داده شد و عمل Cross-Platform (ساخت بازی برای چندین پلتفرم) را به آسانی محقق میسازد. نه تنها تغییرات به صورت real-time روی هر دونسخه کپی و اعمال خواهد شد بلکه ویژگی ها و المان هایی که موتور CryEngine 3 دارد به بازیسازان اجازه میدهد تا به آسانی عمل برنامه نویسی را برای بازیهای این نسل انجام دهند و در عین حال خود را برای کنسول های نسل بعد آماده کنند..
رئیس CryTek آقای Cevat Yerli گفت:با استفاده از CE3 ما بهترین راه حل برای تولید بازی نه فقط برای زمان حال بلکه برای آینده را هم ارائه میدهیم.

CE3 با استفاده از قابلیت افزایش گرافیک برای نسل آینده هم آماده است و با امکاناتی چون CE3 Live Create(خلق اشیاء به صورت زنده و آنی)بهترین انتخاب برای سازندگان بازی ها و شرکت هایی که قصد دارند بازی ها و نرم افزارهای جدی و پیچیده درست کنند است.CE3 تنها موتوری است که قادر به ساخت بازی به صورت Real Time(همزمان)است.
+

CryENGINE


چنانکه دیده شده در: Far Cry, Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Aion: Tower of Eternity

برای سازنده آلمانی کرایتیک (Crytek) مدت زمان زیادی طول نکشید که نامش بر سر زبان ها بیفتد. Far Cry که در سال 2004 به عرضه عموم رسید و اولین بازی کرایتیک بود که به نمایش گذاشته شد،که چیزی کمتر از یک الهام نبود. درحالی که دنیا انتظار Half-life 2 و Doom 3 و S.T.A.L.K.E.R. را می کشید که برای بازی کامپیوتری اعلام شوند، کرایتیک با یک ضربه بیهوش کننده همه آن ها را شکست داد: صحنه تراپیکی (tropical) بازی FPS که به وسیله موتور درخشان کرای انجین (CryENGINE) خود قدرت گرفته بود.او سه سال دیگر آن را دوباره تکرار کرد و آن هنگامی بود که Crysis که رویCryENGINE 2 اجرا می شد، استاندارد جدیدی برای بازی های بصری بوجود آورد.
برای بیرون دادن بازی بعدی خود یعنی Crysis 2 کرایتیک کنسول ها را برای هماهنگی موتور CryENGINE 3 به میان می آورد.




بر طبق گفته Crytek "کرای انجین 3 اولین راه حل توسعه ای است که تمام بازی های Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9 and DX10 را یک جا در بر می گیرد و نسل بعدی آماده با محاسبه مقیاس پذیر و فناوری گرافیک می باشد " برخلاف خیلی از رقبای خود، این موتور نیاز به حمایت اضافی از کنج کنسول های پارتی سوم ندارد و میتواند فیزیک ، صدا و انیمیشن های خود را انجام دهد. و به همان خوبی تصاویر بصری برجسته ای را تولید کند که بازی های کرایتیک برای آن ها معروف می باشند. اگر بازی های خود کرایتیک دلیل کافی برای این که CryENGINE را در این لیست وارد کنیم نمی بود ، آن گاه این حقیقت که توسعه گر همه آن چه را که می توانددارد انجام می دهد تا CryENGINE 3 را به عنوان راه حل کنسول برای دیگر سازندگان یا توسعه دهندگان جا بیاندازد ، خبر خوبی برای گیمرها بود و یک تهدید بزرگ برای Epic Games و Unreal Engine 3 است.

باید امیدوار باشیم که شایعات مربوط به TimeSplitters 4 بر روی موتور کرای انجین 3 تحقیق پذیرند.


تریلرها:


CryEngine 3

57637-cryengine3bsi.jpg

Beauty Speed Interaction Trailer

HD

SD

47046-t_cryengine3_gdc09_demo_hd_blank.jpg

GDC 09: Demonstration

HD

SD

47413-cryenginegdc09intpt1sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 1

HD

SD

47411-cryenginegdc09intpt2sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 2

HD

SD

Crysis 2 - Nanosuit 1 [vid 1]

um_327978_66_638.jpg


SD

Crysis 2 - Nanosuit 2 [vid 2]

um_327979_58_253.jpg


SD


تصاویر



 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: kamyy

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,949
نام
حسین
درود بر دوستان
:d
بلاخره بازی تموم کردم واقعا عالی بود از همه لحاظ
چند تا عکس هم از جاهای که به نظرم جالب می امد گرفتم
شدیدا منتظر دایرکس 11 هستیم :d



 
آخرین ویرایش:

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
اقا اين "نوب" تيكه كلام روشن فكري جديده ؟؟؟
تا يكي نظر ميده بهش ميگن گيمر نوب !!
يه بازي زيادي نفوذ ميكنه بهش ميگن گيم نوب !!!!
ماجرا چيه؟ اگه مد شده بگيد ما هم ته همه چيز يه نوب ببنديم روشن فكر بشيم :))
:-/
 

pedramstalker

کاربر سایت
Jan 7, 2010
926
نام
پدرام
خوشبختانه یا بلعکس بعد از مدت ها به خاطر مشغله کاری،درسی و دانشگاهی تونستم این بازی فوق نووووووووب شده رو تموم کنم . بازی بدون نشان دادن Cast تموم شد و حسرت رو بر دل ما نهاد. این چه بلایی بود سر این عنوان در آورده بودن؟؟؟؟؟!!!
محیط ها و مپ های بسیار کوچک ، گیم پلی فوق خطی بدون هیچ گونه آزادی عمل،قدرت های بی استفاده لباس و آپگرید هایی که فقط برای خالی نبودن عریضه به درد میخوردن. کوتاهی بیش از حد بازی، سقوط چندین پله ای گرافیکی بازی . حذف کامل فیزیک و افکت های آب، تقلیل به نصف شدن حجم بافت ها، خنگی مضحک دشمنان و AI . باگ های تصادفی و... هزاران چیزی که نگفتنش بهتره!
این همه از سر و ته گرافیک بازی زدن و دوستان خوشحال شدن که موتور بهینه شده و داره با پرفورمنس خوب اجرا میشه!!!
تنها و فقط نکته مثبت بازی نورپردازی تکنیکی اون هستش که اونم بیش از حد اغراق شده و به هر چیزی حتی در تاریکی شب نگاه میکنیم ازش نور و هاله نور متصاعد میشه. عجب!؟
اگه اين بازي به قول خودت اينقدر نووووووب بود ، بعد از 1 الي 2 ساعت Unistall ميكردي نه اينكه بعد از 1 هفته از ريليز بازي رو تموم كني .
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,237
نام
Mohammad
بازی بالای 2 هفتس منتشر شده :)):)):))=))

حالا سر مدت زمانش چونه نزن :d

ببین دوست عزیز ، بیا از انصاف نگذریم ،‌ این بازی شاید انتظارات خیلی از دوستان رو به صورت تمام و کمال برطرف نکرده باشه ، اما انقدر هم بد نبود که شما میگی. من که واقعا از فیزیک بازی لذت بردم ، مخصوصا فیزیک اسلحه ها ، صداگذاری هم که عالی کار شده بود ، وقتی صدای گلوله میپیچید لذت خاصی بهم میداد ، خط داستانی هم که به نظر شخصی من درگیر کننده بود.
حالا اگر کاستی درون بازی بود (که من هم تائید میکنم و اصلا نمیگم شاهد یه بازیه ۱۰۰٪ به نقص بودیم) دو چیز رو فراموش نکنید : ۱ـ به هر حال این نسخه کنسولی هم بود ;) ۲ـ انتظارات از این بازی به تناسب نسخه اول کرایسیس وحشتناک بالا رفته بود.

اما کلا به نظر شخصیه من کراسیس ۲ جزء بهترین های ۲۰۱۱ خواهد بود ، این هم فراموش نکنید که DX11 در راه هست. :x
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968

Silent Storm

کاربر سایت
Apr 6, 2010
1,737
نام
iMAN
دوستان یه سوال دارم:
اونجا که شهر رو بمباران میکنن و سد خراب میشه و ما به هلیکوپتر نمیرسیم مرحله بعدش میگه باید یه extraction point بری و به گروه دلتا کمک کنی و از مواضع دفاع کنی و این حرفا ... من اونجا گیر کردم انگار باگ داره چندتاشون معلوم نیستن نامرئی هستن و تفنگاشئن معلومه...! هی اون یارو داد میزنه move up... go ...go اعصابم ترکیده میشه کمک کنید؟ در ضمن من از نسخه فول استفاده میکنم با ستاپ اصلی . ممنون
 

se7en123456

کاربر سایت
Dec 22, 2009
451
نام
محمد رضا
اين واقعا بازي هست حتي روي سيستم متوسط من هم بدون افت فريم مي آيد اما شماره يكش روي پايين ترين تنظيمات هم افت فريم داشت
 

AZMAC

کاربر سایت
Aug 4, 2009
1,018
من هم بازی رو تموم کردم.
و اصلا بازی اون چیزی که فکر می کردم نبود و نشد.( گرافیگ)
(نظر شخصی)
از لحاظ گرافیک که به نظرم اصلا در حد و اندازه ی نسخه ی قبلی به ویژه Warhead نبود. حالا کاری هم به این ندارم که موتور بازی نسخه 3 بوده .من همین الان Warhead با این یکی Crysis رو سیستم نصبه و موقعی که هر دوتاش رو باز می کنم واقعا Warhead تو چشام خیلی بیشتر خودنمایی می کنه.فقط انصافا" به طراحی آب و درخت تو Warhead نگاه کنید بعد .....!
 

m6788

کاربر سایت
May 29, 2009
331
نام
ام ام
منم تمومش کردم بازی خیلی ردیفی بود.ولی کلا اگه یه مقدار بیشتر به جزئیات توجه میشد بهتر میشد مثلا یه شخصیت منفی خیلی خوب نداشت شخصیت منفی خیلی به مخاطب انگیزه میده و کشتنشم ادمو به شدت کیفور میکنه یه شخصیت مثل شپرد کالاف!b-)اگه تو روایت داستان هم بیشتر از تصویر استفاده میشد تا دیالوگ ادم بیشتر در متن داستان قرار میگرفت از لحاظ گرافیک نسبت به بقیه بازی ها فوق العاده بود ولی نسبت به دو سری قبلش (که اون دوتا رو یادم نمیاد درست) پیشرفت چندانی نداشت.فقط یه جاییش خیلی بعد بود! اونم زمانی که دختره مارو نجات داد نمیدونم چرا همیشه زنا خوبن مردا بد)xاخه خیلی کیف میداد ببندیش به گلوله حیف شد:(.البت ته بازی هم یه ذره ابدوغ خیاری تموم شد!:d
راستی اون شخصیت قبلیه چیشد که به گمونم سایکو نامی بود؟و چه کاره این پرافت بود؟با هم نشونشون میداد.
 

Peter Griffin

کاربر سایت
Sep 13, 2009
208
نام
undefined
من هم بازی رو تموم کردم.
و اصلا بازی اون چیزی که فکر می کردم نبود و نشد.( گرافیگ)
(نظر شخصی)
از لحاظ گرافیک که به نظرم اصلا در حد و اندازه ی نسخه ی قبلی به ویژه Warhead نبود. حالا کاری هم به این ندارم که موتور بازی نسخه 3 بوده .من همین الان Warhead با این یکی Crysis رو سیستم نصبه و موقعی که هر دوتاش رو باز می کنم واقعا Warhead تو چشام خیلی بیشتر خودنمایی می کنه.فقط انصافا" به طراحی آب و درخت تو Warhead نگاه کنید بعد .....!
دقیقآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
اصلآ حال نکردم با موتور جدید . البته عالی بود اما خوب نمی دونم چرا حس می کنم قبلیه واقعآ یه چیز دیگه بود مخصوصآ تو warhead !
 

bazi khor

کاربر سایت
Oct 25, 2005
362
پیشنهاد می کنم بازی رو روی درجه خیلی سخت بازی کنید جذابتر و همچنین هوش بازی کمتر آزارتون میده


نمای زیر آب

i237852_Crysis22011020913185647.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر